2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

V Rotterdamu za Prahu

Recep Erdogan chystá v Turecku nástup do diktátorské pozice. Použije k tomu referendum. To by si měli zapsat za uši všichni ti podporovatelé referenda jako údajně nejdemokratičtějšího vyjádření lidové vůle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Gramblička 13.3.2017 7:14

Vcelku souhlas s Astonem

nicméně, když už si musel kopnout do referenda, rád bych mu připomněl, že i klasická demokracie prostřednictvím voleb již několikrát umožnila, aby se k moci dostali nedemokratické živly (Hitler)

L. Černín 13.3.2017 7:13

Re: Chce to hlavně klid

Nizozemské parlamentní volby se konají už ve středu 15. března. V Turecku by referendum mělo proběhnout v půlce dubna.

Kdo ví, co budou na podzim vyvádět naši politici. Třeba se budou strefovat do (sudetských) Němců, do Poláků (potraviny), do muslimů, do Bruselu. Máme se také na co těšit.

Rozhodně ale nehodlám podléhat hysterii kvůli volebním kampaním.

T. Kohout 13.3.2017 7:06

Re: Chce to hlavně klid

Zajímavá myšlenka: situace se zase uklidní. Na to bych teda nesázel. Zatím "situace" eskaluje týden po týdnu, volby nevolby. Zdaleka ještě nejsme na vrcholu.

J. Schwarz 13.3.2017 7:00

Kdyby ti potrhlí

evropani nebyli takové "humánisti" dbalí "práv menšin" a nedovolili dvojí občanství, nevyrobili by si podobný problém. Buďto jsi Holanďan, němec, Rakušák nebo Turek. Pokud jsi Turek vol si v Turecku, v Evropě jsi cizinec na dlouhodobý pobyt. A pokud budeš porušovat zákony tak o něj / o trvalý pobyt / přijdeš.

L. Černín 13.3.2017 6:59

Chce to hlavně klid

V Nizozemí vrcholí předvolební kampaň. V Turecku vrcholí také předvolební kampaň. Z obou stran proto znějí silácká prohlášení. Až bude po volbách, situace se zase uklidní.

J. Fridrich 13.3.2017 6:47

Dnešní svět bude muset - a to velmi rychle

Dnešní svět bude muset - a to velmi rychle - dospět k zcela zásadní skutečnosti a nekorektně-tedy pravdivě konstatovat, že civilizační úrovně a vyspělost jednotlivých etnik, zemí, států, lokalit - tedy lidí žijících v dnešní době na naší planetě je RŮZNÁ a mnohdy velmi odlišná. Stupnice hodnot, rozvoj společnosti, její kultura, hygiena, tolerantnost, vztah k ženám, k dětem, schopnost akceptovat jiné pohledy na vývoj světa - to vše je velmi ODLIŠNÉ v různých částech světa. Konkrétně země tak zvaného Západu, tedy křest'anské, Euro-Atlantické civilizace jsou nepochybně vyspělejší a to nejen ve vědě, technice, technologiích - ale právě v uspořádání své společnosti, hlavně v její humánní podobě, demokracii, práv a svobod svých občanů. V jiných částech světa jsou zcela jiné hodnoty a je zajímavé, že když přijdou k nám, tak místo spokojenosti a vděku za nový domov přináší až nepochopitelnou NENÁVIST. Raději tedy tyto světy nesměšovat - a když už, tak jim pomoci u nich doma, ale pozor na jejich „ přemnožení .."

Toto bohužel platí i na dnešní Turecko - Erdoganovo Ataturkovo, postupně se civilizující nyní ODCHÁZÍ...

M. Pivoda 13.3.2017 6:42

Nejzajímavější sdělení Neffova úvodníku

Neff: "Nikdy mě nenapadlo, že se toho dožiju, a je šílené, že k tomu mohlo dojít. ..."

Ondřej nepracoval v Prognostickém ústavu, a proto ho to nikdy nenapadlo.

J. Hruška 13.3.2017 6:13

Orient expres.

Orientexpres se vrací do Evropy.

V. Kotas 13.3.2017 5:58

To je najednou divení, nad chováním tureckého paši.

Když na to, co přijde, bylo upozorňováno už před léty, tak to téměř nikdo nebral vážně. A miliskovali se s ním politici skoro z celého světa a ještě si libovali, že je Turecko v NATO, zvali ho do EU. A těžko si lze představit hospodářskou blokádu Turecka, když tam mají pobočky svých fabrik, mocné nadnárodní firmy. Nyní se tedy ukáže, na co máme vlastně NATO, EU.

J. Hruška 13.3.2017 5:30

Domů do říše!

Stejně jako před Mnichovem. Pátá kolna musí zapracovat.

J. Mrázek 13.3.2017 5:28

Sprdněte i Tomáše Haase

Kousek níž má článek, který Vás musí vytočit, určitě ruské noty, že?

J. Mrázek 13.3.2017 5:23

Frantíci Vám nevoní...

Ukrajinci Vám nevoní...nemůže to být tím, že jste bez smyslu pro vůně a realitu ? :-)

R. Houška 13.3.2017 5:10

Ty prostě nezklameš Fanošu. Dneska sis byl pro noty nějak brzo...

R. Houška 13.3.2017 5:09

Rudý Hollande nepočkal ani do žní, a už maže k Turkovi...Dokonce tentokrát ani nepočkal, až Turek porazí "hrdinnou" francouzskou armádu...

J. Mrázek 13.3.2017 5:00

Jinde a jinak "za Kyjev"...

z vedavec.org/komentare/2017/03/7207-donbas-se-odtrhava-od-umirajici-ukrajiny.htm

P. Rajman 13.3.2017 4:52

Češi, tedy obyvatelé Čech

na celostátní úrovni jen paběrkují. Na mezinárodní se jejich vliv rovná prakticky již nule.

E. Vašátko 13.3.2017 4:47

Re: perfektne

Jak se chcete nějak projevovat, když je u nás namísto voličů nemyslící stádo. Tady nejde o nějaký či jakýkoliv názor, ale o snahu být vždy na straně většiny, případně poklonit se před nějakou tou pseudoveličinou a hlavně nevyčnívat z řady. Zajímavé a velice potřebné by bylo, kdyby bylo zakázáno publikovat nejméně 5 měsíců před jakýmikoliv volbami všechny průzkumy veřejného mínění. Jsem pevně přesvědčen, že by volby dopadly úplně jinak, zvlášť, pokud by se alespoň jedna jediná veřejnoprávní TV pokusila publikovat trochu objektivní komentáře. Ale to se nestane, na to jsme příliš Češi.

P. Rajman 13.3.2017 4:46

EU vznikla také kvůli vyvážení vlivu Německa

stejně jako šovinistickým choutkám zemí bývalého socialistického tábora, kde se nejbolševističtěji chová čím dál tím víc právě Česko. Aston si dnes zahrál víc na agitátora než novináře, když vybízí k podpoře Rotterdamu. To je OK, ale skutečnou podporu tomuto dění ze strany volených zástupců (hlavně Sobotky, Zemana ani Babiše) nevidno. Sobotka s Babišem nemají na mezinárodní politiku pro boj o domácí korýtka čas a pro Zemana-tohoto novodobého českého kouzelníka Žita, který sbratřuje Číňana a Rusa s Trumpem, jak prohlásil jeho vyznavač Karel Srpa- jsou podobné půtky pod rozlišovací úroveň. Prokletím Čechů je jejich domýšlivost. Vládnou jim už nepokrytě Moravané se Slováky, ale Češi mají stále hlavu v oblacích a nohy v blátě. Zimola s Chovancem jejich reputaci nevytrhnou.

J. Mrázek 13.3.2017 4:42

Obávám se o Slávečka ...

Na té Francii něco bude, nemůžeme s V4 jít proti jejich názoru, ustupme také solidárně Turecku, zeptám se Angely.... ?

M. Zavala 13.3.2017 4:23

Re: A co kdyz turecti obcane skutecne tu diktaturu chteji?

nemame a nemuzeme, ale co muzeme, je vyhostit je.

J. Pospíšil 13.3.2017 2:53

Ta poznámka o Visegradské skupině je srandovní.

Vzpomínáte na nějaký případ, kdy by se členové té čtyřky vzájemně nepodrazili a hlasovali třeba stejně nebo měli stejné postoje při jednání v nějakém orgánu EU, kde se vážně rozhodovalo?

J. Jurax 13.3.2017 2:49

Re: Inspirativní článek, ale

Nemýlím-li se, tak naše pozemní armáda je organizována do brigád. Má vcelku dvě brigády po čtyřech praporech, z nichž jeden je tankový.

Dále má pluk dělostřelecký, pluk ženijní, pluk radiační, chemické, biologické ochrany, pluk průzkumu a elektronického boje a konečně pluk logistické podpory.

A to je z pozemních sil všechno. ́Kromě několika rot dobrovolných záloh a generálního štábu.

D. Šimáček 13.3.2017 2:15

to nebezpečí podvolení se

nevychází z lidových mas, ale ze zvolených pseudoelit, pseudoelit uzurpujicích si moc i bez zvolení a parazitů tyjících na tomto systému! co takle referendum o tom jak tomu pra.....erdoganovi odpovědět?

D. Šimáček 13.3.2017 2:07

Re: Inspirativní článek, ale

už jen polovinu, http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-nema-obdoby-Stropnicky-predal-polovinu-nasi-armady-pod-nemecke-veleni-Vojensky-analytik-vstava-ze-zidle-476428

jeli to pravda, stropnický si zaslouží trest za velezradu!

D. Šimáček 13.3.2017 2:05

jen demagog

si může za příklad brát musulmanskou sběř která nemá v moderní civilizaci místo, vždyť to pr... Erdogan evropě už vyhrožoval, že nás obsadí, a pomocí demokracie nastolí šaríu. Ať si za příklad vezme Švýcarsko! Které je nám, i při tom jak je společensky ekonomicky i morálně daleko, milionkrát blíž než nejaký vyznavač ideologie pouštního lupiče, vraha a pedofila!

T. Pansky 13.3.2017 2:02

A co kdyz turecti obcane skutecne tu diktaturu chteji?

Mame jim v tom branit?

P. Dvořák 13.3.2017 1:57

Re: Inspirativní článek, ale

My máme nějaké divize?

P. Dvořák 13.3.2017 1:57

Re: Již desítky let se bojuje o Prahu

Samozřejmě máte pravdu, ale jen do určité míry.

Již dnes přece šílenci převáží imigranty od břehů Afriky rovnou do Evropy. Nejsou to ani pašeráci lidí, ani ještě horší třída gangsterů jako např. obchodníci s "masem", ale jsou to organizace, které za účelem "nezisku" si sami financujeme coby jedny z budoucích tvůrců genocidy bílé Evropy.

P. Čížek 13.3.2017 1:45

Inspirativní článek, ale

kolik že to vlastně máme divizí ?

J. Vintr 13.3.2017 0:58

Re: Již desítky let se bojuje o Prahu

On si to asi málokdo uvědomuje, ale Izrael tvoří prakticky jedinou překážku, aby se dalo dojít z Afriky do Evropy suchou nohou. Až se za pár let projeví naplno důsledky toho šíleného přemnožování lidí na tomto kontinentu, pak budeme nejspíš za to velice vděční ...