27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Úvahy na konci roku

Je to patrné i v obsahu Neviditelného psa: množí se znepokojené reflexe postupu tekuté diktatury menšin, která prolíná do státní správy i do médií a v některých zemích udává hlavní tón více, u nás ještě zatím méně. V našich souvislostech prosazuje tyto koncepty úzká vrstva s vlivem zcela neúměrným četnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Portwyn 29.12.2018 17:30

Řeči o pivu

jsou hezkou ukázkou, jak kavárník povýšeně hledí na hloupý lid, který přece ničemu nerozumí a o nic se nezajímá, takže veškerá opozice proti progresivistickým šílenostem je vlastně taky dílem party chytrých intelektuálů z Prahee - "té druhé kavárny".

Vedle jak ta jedle. Není pravda, že lid veřejné dění nezajímá - jen ho pozoruje z jiného pohledu, než pražské elity.

Když je Astonovi zima, odletí do Vietnamu. Jasně, máme svobodu a demokracii, jsme v EU, dneska přece každý může na zimu odletět do Vietnamu... a kdo ne, je socka a lůzr. Takže my socky a lůzři KROMĚ vysoké politiky řešíme i tak nicotné problémy, jako nebo kde koupit dřevo na zimu... nebo kde přezout auto. Progresivistické okotiny se nás dotýkají víc, než Astona, protože až nám zakážou auta, on si dojede kam chce elektrotaxíkem, ale my se do práce nedostaneme. My máme děti v normální škole a my máme Deža a Eržiku o tři baráky dál v ulici. To nás zajímá určitě víc, než to pivo, co nám moudří intoši pořád předhazují.

P. S. Celkově bych řekl, že lid o pivu nakecá určitě míň, než ti bohatší o víně ;o)

P. P. S. Nepiju pivo :o)

K. Janyška 29.12.2018 17:33

Re: Řeči o pivu

Kavárnik je blbé jak ostatni ledi, to je problem... Dzp.

M. Prokop 29.12.2018 17:35

Re: Řeči o pivu

To je o úvodníku?

P. Portwyn 29.12.2018 17:39

Re: Řeči o pivu

Je to reakce na "Dalo by se tedy říci, že dvě skupiny kavárenských debatérů vedou polštářovou bitvu a bitevní ryk nedoléhá ani k pivu, ani na tribuny fotbalových stadionů." a přidružené úvahy.

M. Prokop 29.12.2018 17:43

Re: Řeči o pivu

Zajímavé, co vše jste z toho vyčetl.

Já v tom žádný povýšený pohled neobjevil.

Fakt ovšem je, že mně to celé vůbec nějak nechává klidného. Na blbé vlády, presidenta i blbnutí opozice jsem si nějak zvykl.

P. Portwyn 29.12.2018 18:12

Re: Řeči o pivu

Takže souhlasíte s myšlenkou, že mimo "dvě pražské kavárny" se o progresivistické okotiny, EU atd. nikdo nezajímá?

M. Prokop 29.12.2018 21:36

Re: Řeči o pivu

Nestojí mi za popírání, nevím.

V. Pohlová 29.12.2018 17:36

Re: Řeči o pivu

To znám jednoho, co lítá do Vietnamu v létě. A pak není chopen ani zajít do hospody, natož se poklonit Ho Či Minovi na stezce.

J. Veselý 29.12.2018 17:41

Re: Řeči o pivu

Portwyne

Vás a hruuucoooona jsem rád četl. Již ne. I já potřebuji zimáky a dřevo. Volte doma zastupitele. A histerii ..... Zdraví muab

P. Portwyn 29.12.2018 18:12

Re: Řeči o pivu

Zdravím :o)

Taky tu nejsem imrvére...

P. Portwyn 29.12.2018 18:16

Re: Řeči o pivu

BTW - taky nějak nemáte koho volit?

J. Veselý 29.12.2018 19:12

Re: Řeči o pivu

jo nemám

J. Venc 29.12.2018 17:26

Tak rusové zostřují sankce

vůči Ukrajině, čtu. A přitom se nejen rusové, ale i jejich užiteční idioti, proruští pábitelé a český president mohou doslova ztrhat, když opakovaně halucinují o tom, kterak jsou sankce neúčinné. Takže sankce nejsou sankce, aneb co nefunguje u jedněch, u druhých ano?

Argumentační lapsus.

:-)

V. Pohlová 29.12.2018 17:30

Re: Tak rusové zostřují sankce

Jj. Se starým blekotou je sranda :)

P. Boublíková 29.12.2018 17:32

Re: Tak rusové zostřují sankce

Záleží na tom, čeho konkrétně se sankce týkají. Něco se dá nahradit nebo dovézt odjinud, něco ne. Čím se sankcionují Rusko a Ukrajina navzájem, nesleduji.

R. Brzák 29.12.2018 17:35

Re: Tak rusové zostřují sankce

Vzhledem k tomu, že jediné, co lidi vzájemně ale i civilizace k sobě přibližuje a co otupuje ostré hrany vzájemných antagonismů je oboustranně výhodný obchod (byť pro zajištění bezpečí zpoza dobře vybudované obrany), jsou sankce nesmyslné, ať je uvalí kdo chce.

Ale když je uvaluje Rusko, stát civilizovaný méně a s občany ustrašenými více, vadí mi to méně, než když sankce uvalujeme my, mající navrch ekonomicky, vojensky i společensky. Dokazuje to totiž naši slabost duševní - podlehnutí strachu. O tom, jak efektivní jsou sankce, když navíc vesele nakupujeme ruský plyn a budujeme infrastrukturu pro jeho vedení mimo Ukrajinu, ani nemluvě.

M. Prokop 29.12.2018 17:40

Re: Tak rusové zostřují sankce

Efektivní zajisté nejsou.

Jenže, nedělat nic, tvářit se, že je vše OK když řádí zelení mužici, to se holt západním politikům nechce a dělat něco účinného se zase bojí. Takže kompromyš.

P. Boublíková 29.12.2018 17:44

Re: Tak rusové zostřují sankce

Spíš divadýlko. Jedno z mnoha různých divadýlek :-)

M. Prokop 29.12.2018 17:46

Re: Tak rusové zostřují sankce

Jo. Nakonec, proč ne?

R. Brzák 29.12.2018 17:51

Re: Tak rusové zostřují sankce

Já nevím, co je efektivním postupem vůči agresi takového typu, jaký Rusko předvádí. Vím, že sankce nejsou efektivní a z dlouhodobého hlediska jsou kontraproduktivní. Myslím, že správný postup by mělo být přijetí kohokoliv, kdo splní podmínky, do spojenectví - a kdo je nesplní, toho ze spojenectví po upozornění vyloučit. A když by třeba Ukrajina splnila podmínky členství v NATO, já bych je za spojence bral. Ale mezi podmínky bych určitě řadil i vyřešení problémů s částí vlastní populace - která může pod nesmyslným tlakem (a za podpory Ruska) rozvinout zbytečný konflikt.

Mimochodem, Turecka se týká totéž - mají-li být dobrými spojenci, měli by podle našich standardů vyřešit problémy s Kurdy na svém území. Myslím, že autonomie by měla být základem...

V. Novák 29.12.2018 20:31

Re: Tak rusové zostřují sankce

Naivko!

NATO potřebovalo Turecko jako nepotopitelnou letadlovou loď a raketovou základnu proti SSSR - až karibskou krizi vyvolalo. S nějakou demokracií to nemělo nic společného. A Kurdům přederdoganovské Turecko (pro leckohos demokratické) zakazovalo i mluvit na veřejnosti kurdsky.

Kdyby NATO Ukrajinu potřebovalo, nevadilo by žádné potlačování menšin, ani kdyby všechny Maďary zavřeli do koncentráku a násilím je poukrajinšťovali. Že by to nevadilo u Rusů, to je ložený - ostatně našim psovým "demokratům" už vůbec ne.

Jenže Ukrajina je skoro plajte a platit za ni se nechce.

A. Trick 29.12.2018 18:07

Re: Tak rusové zostřují sankce

Vy jste se s tou ustrašeností pomátl.

M. Prokop 29.12.2018 17:37

Re: Tak rusové zostřují sankce

To je dialektika.

V. Novák 29.12.2018 20:23

Re: Tak rusové zostřují sankce

Jak které sankce, víte, pane argumentační lapse?

Ony jsou různé sankce - a některé halt bolí víc a některé míň. A jsou taky různí sankcionovaní. Některým sankce sankcionovanému pomůžou - nebo ho donutí - k "importozameščeniju".

Ostatně Ukrajiny by se žádné ruské sankce neměly dotknout, Ukrajina přece už dávno měla být na Rusku nezávislá a zcela saturovaná spoluprací s EU. Aspoň před pár lety slibovala EU, slibovala, až majdan na Majdanu vyvolala - a nějak ta evropská láska vyčpěla. Jak došlo na prachy - tak "Ukrajina? Ukrajina?? jaká Ukrajina???".

A ono je Rusko pro Ukrajinu furtumfurt největším partnerem, bez něhož by byla Ukrajina už dávno plajte. Takže teď se zdá, že Rusko přestává (na endlich!) Ukrajinu živit...

J. Venc 29.12.2018 21:17

Re: Tak rusové zostřují sankce

Ach tak. Zépadní sankce vůči Rusku - neúčinné. Ruské sankce vůči Ukrajině - účinné. Fšechno, fšecičko dělají ti rusové lépe.

Shrnul jsem ten Váš elaborát dostatečně?

:-)

V. Novák 29.12.2018 21:28

Re: Tak rusové zostřují sankce

Sice troubelně - úměrně vašim úchopovým schopnostem, ale na tu bídu...

Ano...

J. Venc 29.12.2018 21:55

Re: Tak rusové zostřují sankce

Sněte i nadále. Úměrně.

:-)

V. Novák 29.12.2018 22:06

Re: Tak rusové zostřují sankce

Namítnout něco reálného nedokážete, že?

No jako obvykle...

J. Venc 29.12.2018 22:15

Re: Tak rusové zostřují sankce

Nebaví mne ty Vaše propagandistické proslovy. Nejprve píšete, že Ukrajina již jest "plajte", o něco níže, že nebýt Ruska už jest "plajte" - neudržíte ani vlastní myšlenku a halucinujete o realitě?

Sněte si jak libo. Více k tomu nemám.

:-)

K. Horák 29.12.2018 17:13

Autore diktatura přichází

minulý režim byl jen takové škádlení s feťáky, opilci a rozhoďnožkami.

Uznávám, že ze strašení komunistickou diktaturou žije mnoho komediantů, homosexuálů, feministek a parazitů, ale tak byste klesat nemusel.