5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Ústupek žlutý na modrém

IKEA prodává svůj nábytek i v Saúdské Arábii a její katalog tam najdete podobně, jako vám ho nabídnou v Praze ve Zličíně nebo na Černém mostě. Po bližším ohledání zjistíte, že tam jsou jiné fotky – nejsou tam ženy na fotkách a nejsou uvedeny autorky návrhů. V liberálním Švédsku je z toho pozdvižení, u nás podiv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Drobková 2.10.2012 11:34

Atentát ?

Ale marná sláva, tohle žádný ATENTÁT nebyl. Smyslem toho nesmyslu nebylo zabít nebo zranit, to je naprosto zřejmé. Horší už to je s určením, co smyslem tedy bylo. Vondrouš říká: "Chtěl jsem, aby se politici zamysleli nad svým chováním vůči lidu, ale vidím, že se spíš zamýšlejí nad svou ochranou." Trefil to přesně. Lid je většině politiků celkem volný, jde jim o to, aby byli zvoleni a pak rozjeli to svoje. Sám taky srovnává airsoftovou pistoli s rajčaty a vajíčky: "Použil jsem maketu zbraně ne proto, že bych chtěl někoho zabít či zranit, ale proto, že tento čin bude mít větší váhu než rajčata a vajíčka." Není důvod Vondroušovi jeho slova nevěřit.

Zpackal to. Sám má malér jak hrom. (Kdyby někdo vystřelil plastovými kuličkami někde v hospodě na jiného hosta, trefil ho do rukávu, pišme si, že by mu dva roky vězení rozhodně nehrozily...) Klausovi střelec nahrál. Není náhoda, že tento bystrý politik čin označil za atentát. Udělá ze sebe oběť, muže, na kterého se střílí. Zakladatel klaussystému, českého kmotrovsko-politického prostředí, umí situaci využít. Přitom pravdu má tentokrát předseda vlády Petr Nečas (ODS), jde nikoli o atentát, ale o politováníhodný incident.

Týden.cz.

J. Anděl 2.10.2012 11:32

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Já chápu velice ... specificky, pane Rybo. Znovu si to pouštět nebudu, není to Pán prstenů.

P. Vandas 2.10.2012 11:31

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Chyba, milý Jiří. Je tak stará, aby pamatovala Gottwalda. Pokud vím, tak vstoupila do KSČ v roce 56, to jest 3roky po smrti Gottwalda. Pokud vstoupila do KSČ ve vyšším věku než 3roky, tak Gottwalda pamatovat musí. Zejména, když v době Gottwaldova úmrtí pravděpodobně byla aktivní Svazačkou, aby ji po zkušební lhůtě dali ve Straně důvěru k plnohodnotnému členství. Že.

M. Varadinková 2.10.2012 11:30

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Její vystoupení přesně tak vyznělo. Zmínka o saku a čistírně jasně znamená, že střílet je podle ní lepší, než házet vajíčkem.

J. Anděl 2.10.2012 11:29

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

:)

I. Gellner 2.10.2012 11:28

Jsme světoví

Letmým proběhnutím velkých Evropských médií (Welt,FAZ etc.) lze snadno zjistit, že jsme se dostali do popředí, trvale tak zhruba na druhou stranu deníků. Metanol, atentát. Zájem vysoce převyšuje události minulé, jako třeba povodně nebo Havlův funus.

A. Fritscher 2.10.2012 11:26

Re: kdo je větší magor? Pro mě ten, kdo z prosté magořiny upoceně fabrikuje atentát...

......... no uvidíme, jestli kuličkovka je ještě dobrý kolečko salámu, a nebo už to zelený plesnivý :o))

M. Varadinková 2.10.2012 11:25

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Ano, Jakl už je takový, Má podobné názory jako já, ale umí je říct mnohem smířlivějším tónem. Proto je vhodným kandidátem na prezidenta.

Já bych na jeho místě totiž pravdoláskovou exsoudružku Šiklovou asi poslala do pr....

J. Anděl 2.10.2012 11:22

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Ano, spadl jsem z višně. Tedy z třešně, abych byl přesný. Co naděláte? Nějak se s tím musím vyrovnat.

J. Ryba 2.10.2012 11:22

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

pusťte si to znovu. Nic jste nepochopil

A. Fritscher 2.10.2012 11:22

Re: Žádám o okamžité odstoupení Václava Klause s funkce przidenta ČR..... :o)

........... mi přijde vrchní velitel ozbrojených sil jako vrchní velitel i ochranky v obchoďáku pokud je to společnost mající třeba bouchačky, ozbrojená síla je ozbrojená síla :o))

J. Ryba 2.10.2012 11:21

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

ha ha ha ...smířlivost? :-)))) zakončená Jaklem slovy o adoraci Šiklové na Gottwalda? Vy jste spadl z višně :-) Šiklová je hodně stará, jak řekla, ale ne tak stará, aby pamatovala Gottwalda...

J. Anděl 2.10.2012 11:21

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Oprava, to, co předvedli nakonec. Trochu více si vybavuji smířlivost té paní Šiklové. Třeba jí mrzela ta zmínka o stb...

J. Ryba 2.10.2012 11:19

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

vy jste tam slyšel, že rovnou střílet? Nepovídejte, tedy povídejte...ve které minutě? Mám záznam

Ona tam jasně řekla, co k tomu sdělila Týdnu, že se jedná o nepřijatelný čin, že k tomu, aby to byla ještě větší magořina scházelo, aby to udělal růžovou pistolkou

I. Gellner 2.10.2012 11:18

Re: kdo je větší magor? Pro mě ten, kdo z prosté magořiny upoceně fabrikuje atentát...

Má relativně malý zpětný ráz, pro sportovní střelbu se hodí -)

Mmch - Konstruktér Browning ho vynašel někdy v r. 1905, a nabídl ho americké armádě. Ta ho několikrát testovala, a v r.1988 skutečně oficiálně převzala -))))

M. Varadinková 2.10.2012 11:18

Re: Žádám o okamžité odstoupení Václava Klause s funkce przidenta ČR..... :o)

To jste na špatné adrese. Prezident je sice formálně vrchním velitelem armády, ale ochranka spadá pod policejního prezidenta, potažmo minitra vnitra. Ten ale veškerý svůj potenciál spotřeboval na vykonstruování důvodu pro odvolání Lessyho, takže teď spokojeně zaujal pozici mrtvého brouka.

J. Anděl 2.10.2012 11:18

Re: Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Takže pane Rybo Jílku: tohle je konfliktnost. To, co předvedli v Komentářích Šiklová s Jaklem, je ve srovnání s tím relativní ;-) smířlivost.

J. Ryba 2.10.2012 11:15

Re: Autor: J. Ryba Datum: 02.10.2012 09:50 ano, věřím tomu

tak to jsem viděl...co ten dělá v noci...nebo spíš, co všechno musí stihnout ráno? .-)

J. Anděl 2.10.2012 11:12

Re: kdo je větší magor? Pro mě ten, kdo z prosté magořiny upoceně fabrikuje atentát...

Znáte princip salámové metody? Stojí právě na tom - co je ještě snesitelné a co už není? A tak krůček po krůčku...

M. Varadinková 2.10.2012 11:11

Šiklová, Pehe ... pravdoláska v krystalické podobě

Podle mě situaci eskalují hlavně takzvaní politologové, jako je Jiří Pehe a Jiřina Šiklová, o kterých všichni víme, že žádnými politology ve skutečnosti nejsou. Jak by asi mluvili, kdyby se jednalo o Václava Havla? Nejde o Klause, ten to má na háku, ale správně řekl, že jde o atmosféru ve společnosti,“ dodal Kubera. Senátor narážel na to, že socioložka Jiřina Šiklová už v médiích Vondroušův čin bagatelizovala a označila jej za „legraci“ a provokaci. „Dotyčný chtěl jen asi upozornit, že komentáře pana prezidenta nejsou pro všechny lidi stravitelné,“ vyjádřila se před pár dny. http://www.novinky.cz/domaci/280251-strelec-z-chrastavy-je-jako-breivik-zni-rozhorcene-hlasy-z-ods.html

Z Šiklové včera v TV ta "pravda a láska" tekla přímo proudem, když projevila uspokojení nad "čistotou" atentátu, protože prý Lívia Klausová ani nemusí nést prezidentovo sako do čistírny, což by prý musela, kdyby šlo o vajíčko. Takže až budou další magoři chtít dát najevo, že Klausovy komentáře jsou pro ně nestravitelné, tak podle ex soudružky a prominentní pravdoláskařky Šiklové příště už žádná vajíčka, ale rovnou střílet. To by tak hrálo, aby si Klaus drze dovolil pronášet komentáře, které se soudruhům a pravdoláskařům nelíbí!

A co když pro mne zase nejsou stravitelné nejapné komentáře pravdoláskové exsoudružky Šiklové? Mám si taky obstarat zbraň a jít si to s ní vyříkat po vzoru Vondrouše?

A. Fritscher 2.10.2012 11:08

Re: Autor: J. Ryba Datum: 02.10.2012 09:50 ano, věřím tomu

......... kdepak já to mám jako "činskej" copánek.

Zepředu vypadám poměrně normálně, až zezadu je to vidět, a občas když ještě hraju a nebo zvučím bigbít, si to rozpustím ať je to stylový :o))

J. Boleslav 2.10.2012 11:07

Re: Viewegh

Pokud vím, tak Bílá zatím aktivně v politice až tak moc nepůsobí. Něco jiného je podporovat nějakou stranu vystupováním na jejích mítincích a něco jiného je usilovat o nějaká placená politicky obsazovaná místa.

A. Fritscher 2.10.2012 11:05

Re: kdo je větší magor? Pro mě ten, kdo z prosté magořiny upoceně fabrikuje atentát...

no jo, ale to už není pistole, pětačtyřicítka to je kanón na medvědy..............:o))

A. Fritscher 2.10.2012 11:03

Žádám o okamžité odstoupení Václava Klause s funkce przidenta ČR..... :o)

..... neboť jako "vrchní velitel ozbrojených sil",  naprosto nezvládl zabezpečit ochranu prezidenta republiky ............... :o))

J. Boleslav 2.10.2012 11:03

Re: Věřili byste tomu, že chapík, který je naštvaný na vládu, zaútočí (byť symbolicky) na prezidenta

:-)))

P. Rajman 2.10.2012 11:03

Re: Usmiřovač Venca

Je možné, že v poněkud sebestředné Itálii jej zastínil svými kousky Sylvio. Ale to už by bylo více o našich jižních "sousedech" než o nebál bych se říci "velkém evropském usmiřovači ze srdce kontinentu".

K. Drobková 2.10.2012 11:03

Re: Autor: J. Ryba Datum: 02.10.2012 09:50 ano, věřím tomu

  :-)) Tak to bych také chtěla vidět. Škoda, že to už nestihne do prezdentských voleb. Mohli by si docela dobře konkurovat s tím potetovaným Franzem. :-))

I. Gellner 2.10.2012 11:01

Re: kdo je větší magor? Pro mě ten, kdo z prosté magořiny upoceně fabrikuje atentát...

Já přebíjim, 0,45 ACP je dražší než vajíčko -)

J. Boleslav 2.10.2012 11:01

Re: Cosi též o tom spackaném atentátu v plastu

Naprosto s Vámi souhlasím. Cesta naznačená Vondroušem je cestou do pekel.

K. Drobková 2.10.2012 11:00

Re: Cosi též o tom spackaném atentátu v plastu

 A víte, že se na jeho hlostování ráno docela těším ? Není nad to se po ránu pořádně zasmát ..... pořád lepší, než nevěřícně sledovat výkřiky milé paní.