Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Twitter a kecpult
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
F. Doušek 6.1.2022 12:24Sputnik news. |
![]() |
I. Kellner 6.1.2022 12:25Tak vono to samo. Samy kvéry přijely. |
![]() |
F. Doušek 6.1.2022 12:26Samy ne. Ruští výsadkáři jsou jimi ověšeni. |
![]() |
I. Kellner 6.1.2022 12:34Vy jste takovej kuasně pitomoučkej. https://twitter.com/aldin_ww/status/1478816805238022151 |
![]() |
J. Farda 6.1.2022 12:43A kdo jiný než imperialisté, že? Stejné to bylo tady v osmdesátdevátem, v prosperujícím Československu ... ale to ještě sakra nebyl Soros a Gates si s IT ještě hrál v garáži ... aha, tak to byli Židé, svobodní zednáři , Bilderberg a imperialisté jako takoví! Souhlasíte, soudruh Drobný? |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 12:15Těch umělejch režimů po světě je... zkuste dovolit občanům ČR potažmo EU referendum a hned uvidíte co si o bruselském komunistickém režimu myslí. Podobně povolte Kataláncům referendum a hned uvidíte,jak probíhá idylické spojení se Španělskem... |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 12:20Zapoměl jste na Skoty |
![]() |
V. Mokrý 6.1.2022 12:21Belgie, Itálie, atd. . |
![]() |
J. Černý 6.1.2022 12:35Libye, Turecko, Irák, Sýrie, Libanon, Izrael a většina států v Africe. |
![]() |
V. Mokrý 6.1.2022 12:49Stačí EU/Evropa. Německo rozdělit - třeba i násilím. |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 12:33Jsou tam tři tečky, protože jak jsem uvedl na počátku, takových umělých režimů je, takže vypisovat vše je asi zbytečné. |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 12:40Každý režim je umělý. |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 12:46Nesouhlasím, ale skutečně nezávislých zemí je na světě pomálu. Samozřejmě i tyto země nežijí ve vzduchoprázdnu a musejí občas brát ohled i na své vazaly. Pokud by nás např Německo zcela vysalo a zničilo, tak by tím poškodilo i sebe. Takto jim stačí nám občas předhodit ohlodanou kost v podobě pár dotací a investic a nadále tak mohou udržovat cca trojnásobný rozdíl mezi příjmy Němců a Čechů, který tak několik desetiletí zůstává téměř konstantní. |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 12:54Je jedno jestli souhlasíte, podpořte ale své tvrzení nějakým příkladem. Režim je lidský konstrukt a jací lidí jsou zrovna u moci, takový je režim. S nm matka příroda obvykle nemá společného vůbec nic, je tedy umělý. Pokud třeba nemyslíte obyvatele ostrova Sentinel, tam by to mohlo být opravdu jinak |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 13:06Tak třeba Merkel zakázala před čtyřmi lety Babišovi koalici s SPD (dohledejte si to v německém tisku, stále to tam je k dispozici), že je to nepřijatelné. EU nám zakazuje kde co a LS nás vymanévrovat do pozice podřízeného subjektu, protože omezila právo veta a taktéž posvětila rozdílný počet hlasů v europarlamentu, takže šest největších zemí prhlasuje kdykoliv zbytek. Podobně si upravuje pravidla dle své potřeby, takže když o migrační krizi měli jednat premiéři, kteří mají právo veta a Německo s dalšími západními zeměmi zjistili, že bude použito, tak prosadili jednání ministrů zahraničí, kde se hlasuje prostou většinou. A i dnes vidíte, že musíme podřizovat svou energetickou politiku EU resp hlavně Německu i když my sami vyrábíme elektřiny dostatek a i za nízkou cenu. |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 13:10Mně zase manželka zakazuje tlustý na noc. Furt ale nevím jak tahle sáhodlouhá litanie potvrzuje fakt, že jsou režimy které nejsou umělé. |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 13:18Režim není umělý pokud je nastolen demokratickým způsobem, pokud vykazuje nezávislost na zahraničních vlivech, pokud může být stejným demokratickým režimem změněn a pokud mají jeho obyvatelé reálnou možnost změnit jeho nastavení. Jsou to samozřejmě ideální parametry, ale to jak jsou od nich jednotlivé země vzdaleny ukazuje jejich legitimitu (přirozený vznik) či nelegitimitu (uměle udržovaný režim). Nezávislost na okolních poměrech ukazuje na vnější nezávislost a naopak závislost na vnitřních demokratických poměrech (bez delegitimizace jiných demokratických politických subjektů) ukazuje na jejich legitimitu a přirozenost. |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 13:22Tak to je zajímavá úvaha. Komunistický režim u nás, či nacistický režim v Německu byl taky nastolen demokratickými volbami, každopádně BYL nastolen, tedy je to umělý, vědomý konstrukt (režim). Asi další diskuze na toto téma nemá smysl. |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 13:30Vy jste to nečetl celý a nebo jste to četl ledabyle... |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 13:52Obojí je pravda protože s vaším názorem principiálně nesouhlasím. |
![]() |
L. Beneš 6.1.2022 13:27Setkali jsme se dnes po poledni s manželkou poté, co ona se vrátila z nákupu v Lidlu a Penny, já jsem si byl něco koupit podle nabídkového letáku v Kauflandu. Shodli jsme se jednohlasně, že se prostě zdražuje všude a všechno, bezpochyby už i jenom z principu, když to zdražování nám inzeruje ministerský předseda, který by měl mít na zřeteli prospěch a spokojenost obyvatelstva. K tomu mi někdo poslal na e-mail zprávu s krátkým videem z TikTok. Ta popisuje, jak to s cenotvorbou v této zemi vypadá. Krátký šot z Penny v české obci ukazuje ze dne 20.12.2021 nabídku piva Pilsner Urquell (dříve Plzeňský Prazdroj) v půllitrových plechovkách za Kč 32,90. Následuje krátký šot s nabídkou téhož piva v obchodu řetězce Aldi v německé obci hned za hranicemi za 0,49 € rovněž dne 20.12.2021. Kurs Kč/€ toho dne byl 25,10. Kdo okrádá české zákazníky? Český stát, německý řetězec Penny, nebo snad výrobce piva Plzeňský Prazdroj z Plzně, který může své pivo nabízet s dumpingovou cenou na úkor českých spotřebitelů? |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 12:56Jinak zrovna ti Skoti měli referendum v roce 2014 a rozhodli se zůstat |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 13:00Tak to tam bylo asi poslední referendum s tímto výsledkem. |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 13:10Možná, ale i kdyby je to jejich volba. ČR již tuto volbu ve vztahu k EU Sojuzu nedostala, tady se platí jen referenda pro Sojuz. Koneckonců Dánové, Irové, Francouzi, Holanďané by o opakovaných referendech mohli taktéž vyprávět. |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 13:20Někdo nám to snad zakázal nebo je vás odstředivců prostě jen málo? Když neumíte svolat ani jedno blbý referendum, tak jak byste chtěli řídit celý stát po vystoupení z EU? |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 13:38On už je schválen zákon o referendu? |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 13:53To je váš boj, vy ho chcete, tak se snažte, mě je to fuk. |
![]() |
A. Renjascu 6.1.2022 13:42A jinak o opakovaných referendech v EU jste už slyšel? A o podvodném prosazení euroustavy přejmenované na LS jste slyšel také a nebo poslouchate jen to co se vám hodí? |
![]() |
S. Lazárek 6.1.2022 14:06Jen to, co se mi hodí. |
![]() |
I. Kellner 6.1.2022 12:17V pohodě. Tím se nemusíte zatěžovat. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=sExqRCqAgxLCwLv&p=eHYV58y8%7cfUOpCmpPCu%7ctx5CpIzpNC%7c7YX3Hf8jp51uUXZ0Mf%7ctpTLs2ktN%7cfHwx6Lb1li&x=C_4Ijb)