5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Tvář z fotobanky

O čem se v těchto dnech bavit, když ne o koronaviru? Když už opravdu nikoho nic nenapadne, v úvahu přijde legrační blamáž kolem reklamního plakátu komunistické strany. Těžko vám to mohlo uniknout, pokud ano, připomenu, že jde o plakát s tváří sympatické mladé ženy s červeným šátkem kolem krku a s nápisem „Jsme na vaší straně, hájíme vaše zájmy“. Ne moc důvtipný produkt reklamní kreativity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Černý 6.8.2020 7:28

Možná se někdy, až budete mít trochu času, zamyslete, v čem se vlastně ty nebezpečné ruské zájmy v našich končinách projevují. Když za ně naší komunisti tak usilovně kopou.

K. Blahůrek 6.8.2020 7:40

Např. se chtěj natlačit do českejch jadernejch elektráren a jejich dostaveb a rekonstrukcí.

O hackerskejch útocích na české nemocnice ( Benešov, Brno ) ani nemluvě.

D. Mach 6.8.2020 7:43

Ruské zájmy jsou jednak ekonomické, a to abychom odebírali stále stejné množství plynu a ropy, což by v případě přechodu na zelenou ekonomiku byla pro Rusko ztráta, a také mají zájem na stavbě atomové elektrárny (i když jak daleko jsou s tou maďarskou?). Pak jsou to zájmy politické, kdy využívají naší nedůslednosti, řady donašečů v důležitých funkcích, a přebujelou ambasádu, asi největší ve střední Evropě. O tu by nechtěli přijít, protože jejich konfidenti to mají z Prahy všude blízko.

P. Černý 6.8.2020 8:10

Tak zejména ty ruské ekonomické zájmy představují pro Českou republiku největší nebezpečí. Snadno by se totiž mohlo stát, že bychom si mohli vybírat z nabídek více dodavatelů. To bylo vždy příčinou korupčního chování. Toho bychom naše politiky rádi ušetřili.

Nevim, co je na tom pravdy, ale i Koněva jsme údajně demontovali, v předvečer 75. výročí vitezstvi nad německým nacismem, hlavně v souvislosti s připravovaným tendrem na dostavbu Dukovan.

A plyn? Ten ať si Rusové samozřejmě prodávají Číňanům. My ho budem nakupovat stlačený. Asi tak řikrát dražší. To se vyplatí. Zejména, až Němci odstaví všechny své uhelné a jaderné elektrárny.

A. Bocek 6.8.2020 10:13

Nesmíme ovšem zapomínat na doby, kdy nás funkcionáři KSČ chtěli připojit k SSSR, kdy naše útočná armáda měla sloužit jako oběť prvního úderu, na rok 1968 a bratrské přepadení......Zkrátka Rus nikdy rovnoprávně se svými poddanými nejedná. Čím dál, tím líp, dvoje hranice jsou málo.

J. Černý 6.8.2020 6:31

Jak víte, že KLDR je nejbarbarbější z uznávaných zemí ? Vy jste tam byl.a žil jste tam ? 8-o

Oni vám dali k jídlu lidské maso ,jako se to stalo francouzskému prezidentovi při návštěvě jedné africké země ? ;-D

K. Blahůrek 6.8.2020 6:48

Bylo to ragú nebo v guláši ?

P. Dvořák 6.8.2020 7:03

Myslíte, že tam umí ragú nebo guláš?

Tak snad opékat na nějaké tyčce (tenký kmen) nebo při vyšší míře kuchařského umění kusy masa zabalené do listů a opečené v popelu.

K. Blahůrek 6.8.2020 7:09

To byste se divil, jak jsou v Africe vybavené královské kuchyně.

V KLDR by to upravili zřejmě ve wok pánvi se zeleninkou a řádně okořenili, jako příloha rýže.

J. Fridrich 6.8.2020 6:26

" Jak se vlastně obří množství dusičnanu amonného do přístavu dostalo? Příběh, který stojí za úterní katastrofou, začal v září roku 2013. Tehdy musela ruská nákladní loď Rhosus plující pod moldavskou vlajkou z Gruzie do Mosambiku zakotvit kvůli technickým problémům v Bejrútském přístavu. Libanonské úřady zakázaly lodi odplout a loď pak opustila posádka a přestali se o ni starat i majitelé. Úřady ji proto nechaly vyložit a kompletní náklad ledku uložit ve skladu číslo 12."

Tak se chovají " hodní " rusáci " dle námořních zákonů - " Libanonské úřady zakázaly lodi odplout a loď pak opustila posádka a přestali se o ni starat i majitelé." Nějak se nepíše a nezjišťuje jak je možné, aby se majitel lodi, ještě ke všemu s takto nebezpečným nákladem o svou loď přestal zcela starat a posádka lodi si z ní uteče a nechá " černého Petra " jiné zemi u jejího hlavního města.....

J. Černý 6.8.2020 6:34

Hezká agitka. Proč tedy Libanonci vyložili ten náklad z lodi jako zabavený a 6 let kašlali na jakékoliv bezpečnostní předpisy. Proč ho neprodali atd.

Ale podle vás za ten výbuch může Putin ;-D;-D

V. Mokrý 6.8.2020 6:41

Přednější je kopnout si do Rusa, než se ptát na to, proč tam ten ledek ležel celou dobu a nehlídán.

J. Vala 6.8.2020 6:48

je dobre vedet, ze poptavka po ledku amonnem v pasmu Gazy a oblasti Syrie a okoli prevazuje nad nabidkou. Taky predstava, ze z Gruzie se ledek vyvazi, je usmevna, kdyz Gruzie sama ledek amonny musi dovazet. Zni to jako neprilis sikovne kryti zasilky suroviny pro vybusniny

K. Blahůrek 6.8.2020 6:52

Jak víš, že to tam Rusové nedovezli Hizballáhu ?

Třeba ne, ale třeba jo.

P. Dvořák 6.8.2020 7:06

Nějaký podnikatel jsou "Rusové" ?

No tě pic, jestli o nás někde stejní blbci jako vy tvrdí, že jsme všichni "Havlové".

K. Blahůrek 6.8.2020 7:15

A ten jeden podnikatel, pucíčku, ty tuny sám naložil, pak sám na té lodi vyplul a sám doplul do Bejrútu, a pak sám zdrhnul z tý lodě ?

Ne , ten seděl v Moskvě a akorát sám zkasíroval Hizballáh.

Začal sis s nadávkami, tak tě začnu solit, čooráku.

P. Dvořák 6.8.2020 7:56

To nebyla nadávka!

F. Sojka 6.8.2020 9:29

Úchyl potřebuje záminku!

Tak si ji vytvoří. ;-€

V. Mokrý 6.8.2020 7:08

Kam to ta loď původně vezla, než ji i s nákladem zabavili ?

F. Sojka 6.8.2020 7:11

V mediích se uváděl Mosambik, ale čemu věřit, když ruská loď plula pod moldavskou vlajkou a před tím byla několikrát potopena. Muhehe

J. Vala 6.8.2020 7:23

zabavne je to, ze Gruzie bezne ledek amonny musi DOVAZET

J. Fridrich 6.8.2020 6:54

Vy jste po ránu opilý ? Putina jste do toho napletl vy, asi jste jeho příznivec. Platí to, co jsem napsal kolegovi...

Plavidlo patřilo ruskému podnikatelovi Igoru Grečuškovi - majitel je tedy znám. Neměl se o loď tedy postarat on ? Prostě je opravit a odplout předat ten materiál jistě určený ke konání pekla na Středním Východě...

J. Hrdlička 6.8.2020 7:01

Četl jste to, co jste citoval? Lodi bylo zakázáno odplout.

K. Blahůrek 6.8.2020 7:17

Divadýlko pro média a veřejnost.

J. Hrdlička 6.8.2020 7:23

Insider se ozval :-).

J. Vala 6.8.2020 6:37

zni to jako "bezne kamuflovana" dodavka zakladni suroviny pro vyrobu primitivnich vybusnin a raket pod vedenim ruznych protiizraleskych organizaci.

Nejzajimavejsi by bylo vedet, proc bejrutsky pristav nepovolil lodi odjet

J. Fridrich 6.8.2020 6:52

" Loď posádka opustila a majitelé se o ni přestali starat."

Plavidlo patřilo ruskému podnikatelovi Igoru Greščuškovi - majitel je tedy znám. Neměl se o loď tedy postarat on ? Prostě je opravit a odplout předat ten materiál jistě určený ke konání pekla na Středním Východě...

J. Vala 6.8.2020 7:04

jestlize "pristav nepovolil lodi odjet", pak kapitan nebo lod porusily nejake predpisy, treba nemeli doklady k nakladu nebo Bejrut vycenichal, ze by mohlo jit o dodavku pro Al Fatah

J. Fridrich 6.8.2020 8:45

Naše roztomilé rusomilky bojují za Rusko-SSSR-Putina do posledního granátu, stejně tak, jak v 45, 48, 56, 68 a vlastně vždy, když Moskva vymyslela nějaký podraz ve Světě - vždy jsou ochotni je hájit a s nimi kolaborovat.

Kdyby tak ta loď byla Americká a Amerického majitele, to by teprve byla jejich správná parketa jak nadávat, řvát a kvílet na imperialisty - na ty, co přišli v I. a II. světové válce zachránit Evropu a Svět, a nám svým tlakem na Říši Zla vrátili svobodu...

J. Jurax 6.8.2020 12:20

"jak je možné, aby se majitel lodi, ještě ke všemu s takto nebezpečným nákladem o svou loď přestal zcela starat a posádka lodi si z ní uteče a nechá ..."

Inu, možné je všecko. Majitel mohl zkrachovat, třeba i proto, že měl prachy zablokované v lodi s nákladem v Libanonu. Za zablokovanou loď se platí přístavní poplatky, jejichž výše mohla po nějaké době dosáhnout sumy srovnatelné s cenou staré lodi včetně nákladu atd., takže majitel loď odepsal a nechal problém na krku přístavní zprávě - to je jen na první nástřel co mne napadlo; znalejší kšeftu i námořní dopravy nechť mne doplní či opraví.

No a co by dělala posádka na lodi zablokované v přístavu a hlavně kdo by ji za nicnedělání platil?