3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Turecko do Evropy

Premiér Nečas podpořil koncept, který počítá se vstupem Turecka do Evropské unie. Je to metoda, kterou známe z románů Karla Maye. Když vypukne stepní požár, zapálíme ještě jiný požár a ono to přejde. Zde se očividně doufá, že přejde Evropská unie, protože její evropská menšina se definitivně vzbouří proti převládajícímu islamistickému živlu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 5.2.2013 19:16

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Na seznamu učitelů se však nenachází. Ale zase na druhé straně, kdo ví, pod jakým nickem zde někteří plkají?!

http://www.porg.cz/ostrava/ucitele_ostrava.html

F. Doušek 5.2.2013 19:17

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Fízlové vyskočili z děr.

P. Hofman 5.2.2013 19:20

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Tak zase zalezte a budete mít klid. Nebo ne?

F. Doušek 5.2.2013 19:22

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

To by se vám líbilo, fízle. Už je jiná doba.

P. Hofman 5.2.2013 19:24

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Doušku, ztrácíte glanz. Do očí byste mi to řekl jenom jednou.

J. Tolman 5.2.2013 19:22

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Díky. Napsal jsem panu Podhajskému, uvidíme, jestli mi odpoví a co.

P. Hofman 5.2.2013 19:26

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Já myslím, že o na je spíš něco jako Prokop. Mají často stejné odkazy. Šiřitelé pravd NeoSládkovců z Machových (Klausových) SSo.

L. Handzel 5.2.2013 19:36

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Ve Vašem příspěvku je požadavek na přiznání Jaky, sedmilháři. Tak nevrťte psem nebo Podhajským. Paní Jarmila Kanioková (jaka) zde píše léta pod svým jménem. Sice mne modrá svazačka nesmírně se.. , ale domnívám se, že si užívá důchodu a obrací svůj zrak z paneliho domku směrem k Beskydám. Možná v domnění, že sejde z Lysé nový taťka Šmoula. :)

P. Schuster 5.2.2013 19:40

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Také si myslím, že dosavadní prezident Václav Klaus udělal pro tuto republiku podstatně více, než nám naše "nezávislé" media ve svých "objektivních" článcích sdělují. Bohužel těmto informacím podléhá určitá část občanů, mezi které patří i pan Tolman, kteří jsou zvyklí na absolutní mediální pravdy.

Jsem technik, důchodce a tak mne pan Tolman nemůže podezírat ze zištnosti.

Až daleké historie ukáže velikost osobnosti Václava Klause, ale to je asi pod prahem vnímavosti pana Tolmana.

J. Tolman 5.2.2013 19:45

Re: Z diskuze na LN: Dotaz diskutéra pana Podhajského na paní Kaniokovou

Václav Klaus se zasloužil o rozkvět levice více než kdokoli jiný, a to tak, že učinil ODS skrze svoji osobu nevolitelnou po několik  volebních období, během kterých levice získala zpět svoji moc. Tehdejší voliči raději z velké části nešli k volbám a umožnili tak  vítězství ukázněných levicových voličů. Jako nikdo dokázal rozbít pravicovou scénu tím, že kvůli jeho osobě mnozí schopní pravicoví lidé buď z ODS odešli nebo tam vůbec nevstoupili. Vzniklo tak několik dalších pravicových stran a pravice zůstala rozdělená.  ODS dokázala nad ČSSD zvítězit teprve tehdy, až VK přestal být předsedou. VK se během svého politického působení postavil snad  proti každému, s výjimkou komunistů a Ruska. Často si říkám, že pokud by KGB opravdu v Prognostickém ústavu připravovalo  nějakého agenta s úkolem po převratu zdiskreditovat v ČR demokracii, Západ a rozbít pravicovou scénu v zemi, ten člověk by to  nemohl udělat lépe než Václav Klaus.

M. Ilsner 5.2.2013 18:35

Šimek viděl daleko

Novoroční projev prezidenta Zemana:

http://www.youtube.com/watch?v=-uIdLBJeFdE&feature=autoshare

E. Heusinger 5.2.2013 18:53

A o tohle jsme přišli

http://www.youtube.com/watch?v=3UKS0mwKIRI

S. Maršálek 5.2.2013 19:30

Re: A o tohle jsme přišli

Ještě že ho nezvolili. Ošklivá šípková Růža.

J. Boleslav 5.2.2013 19:34

Re: Šimek viděl daleko

Šimka je jistě škoda.

F. Šimek 5.2.2013 18:25

Zrovna jsem v televizi viděl

Marii Lavičkovou, kterej jsme říkali LAMBÁDA! Pustili jí na amnestii,ale ona zase kradla, aby jí zašili, protože v civilu nemůže žít.  V televizi jí říkali MÁŇA, ale ona je odjakživa LAMBÁDA.....v r1990 jsme do sklenice od hořčice vybírali 5kčs  aby udělala striptýz. Vyměnila si gatě a skočila v hospodě čtvrtý cenový skupiny  na stůl...do smrti na to nezapomenu! Její táta byl v Křemži ředitel školy....to jsem odbočil, abyste se odreagovali od Brusele....:-)

P. Pokorný 5.2.2013 17:51

Kde zase udělali soudruzi z Bruselu chybu? Cukr

No, zase dobrý úmysl. Z Bruselu. Zase se ale něco pokazilo... Původně blokády silnic. A dnes? A včil babo raď...

http://www.paratdnes.cz/2013/02/Senatore-Velebo-jste-lhar-a-lotr-Asi-proto-jste-senatorem-Chceme-cukr.html

P. Pokorný 5.2.2013 17:52

Re: Kde zase udělali soudruzi z Bruselu chybu? Cukr

Prostě ten Klaus je povodník, zase to věděl....

V. Novák 5.2.2013 18:12

"Soudruzi z Bruselu" chybu neudělali.

EK chce co nejdřív odstranit ty tak nenáviděné a proklínané, za kvintesenci bruselského škodění vydávané kvóty na cukr - a EP a výrobci nechtějí a nechtějí - že platnost o čtyři roky prodloužit.

Samozřejmě, že po odstranění kvót (a předchozím odstranění cel a dotací) nebude moci řepný erzac pravému cukru třtinovému konkurovat...

P. Pokorný 5.2.2013 18:17

Re: "Soudruzi z Bruselu" chybu neudělali.

Jistě, ale: odvolávám, co jsem odvolal.... Mysleli to s námi tak dobře, soudruzi z Brusele a zase se to nějak prostě nepovedlo. A najednou ti lotři z chudých zemí vyrábějí levněji, než my. Takže jsme pět let za nimi....To je ta pointa. Máme pět let čekat. A oni budou také čekat?

V. Novák 5.2.2013 18:26

Co se nepovedlo?

Povedlo se odstranit dotace a cla, které deformovaly trh - tedy se povedlo udělat krok k modrému volnotržnímu ráji.

Že to zlikviduje evropské cukrovarnictví a v návaznosti na to řepařství, se vědělo od začátku - proto bylo zavedeno přechodné období a kvóty a platby za likvidaci cukrovarů, aby to nebyla taková darda a cukrovarníci se nechtěli arbitrovat kvůli zmařeným investicím. V Karibiku se levný cukr vyrábí od 16. století - proč myslíte, že tamodtud pochází nejlepší rumy? A proč tam vozili černochy na plantáže? Tam neotročili na bavlně, ale na třtině. Tomu nemůže řepa konkurovat - jedině bude-li chráněna cly.

"Zlá EK s deficitem demokracie" chce dodržet závazek, "hodný demokraticky zvolený EP" to nechce...

V. Nosek 5.2.2013 18:21

Porušujete pravidla diskuze !!!!

Pravidla diskuze čl. 10

10. Neplacená reklama není povolena. Diskutující nesmí propagovat komerční aktivity a výrobky.

P. Pokorný 5.2.2013 18:27

Re: Porušujete pravidla diskuze !!!!

Nikde nic komerčního není. Za odkaz placený nejsem. A je to reakce na cukrovou tragédii, která dnes zase leze na povrch. A lidé by měli znát minulost. Jenomže ta minulost někomu, kdo chválí Brusel, strašně vadí. Levice prostě vítězí na celé čáře. Otázka je, komu je to prospěšné....

V. Novák 5.2.2013 18:40

Pro Gotta, jaká zase minulost?!?

Kdy už chcete něco informací o minulosti ohledně cukru a cukrovarnictví - tak prosím: v Evropě se cukr až do 19. století nevyráběl. Sladilo medem nebo ovocem. Teprve když se začal dovážet cukr z Karibiku, zjistili Evropani, že se dá sladit i něčím jiným.

No - a pak přišly napoleonské války, kontinentální blokáda, cukr z kolonií byl zakázán, tak se dumalo co s tím. A vymyslela se (a došlechtila) cukrová řepa a postavily cukrovary. Protože spotřeba řepy podporovala zemědělství a z cukrovarů plynuly daně fiškálu, snažily se státy cukrovarnictví udržet i po skončení blokády. Zavedením cel, posléze i dotacemi.

A teď EK ta netržní opatření vzniklá za války odbourává. Pravice by měla kničet nadšením, jak prasátko pod bradou drbané...

V. Nosek 5.2.2013 18:45

Re: Porušujete pravidla diskuze !!!!

Ale je. Na tom vašem pařátu.

J. Ryba 5.2.2013 19:22

Re: Porušujete pravidla diskuze !!!!

kde máte jakou cukrovou tragedii? :-) ČR je čistým vývozcem cukru

co se týče historie, tak si o tom něco přečtěte....za vše, co se kolem cukru dělo, jsme si mohli sami: http://spcc.cz/history.html

J. Ryba 5.2.2013 17:34

to je ale blamáž, podpořit ve volbách člověka, s jehož jakýmkoliv výrokem, který kdy v životě udělal, nesouhlasím....

P. Hofman 5.2.2013 17:37

Re: to je ale blamáž, podpořit ve volbách člověka, s jehož jakýmkoliv výrokem, který kdy v životě udělal, nesouhlasím....

To je obyčejná stařecká demence.

P. Vandas 5.2.2013 17:41

Re: to je ale blamáž, podpořit ve volbách člověka, s jehož jakýmkoliv výrokem, který kdy v životě udělal, nesouhlasím....

Hlavně si někdo nevidí do úst, těmi hloupými plky o nulovém výskytu krádeží na hradě, s blbými náznaky, že dříve to bylo jiné. Člověk proslulý i v Chile, by neměl hovořit o provaze v domě oběšencově.

P. Hofman 5.2.2013 17:47

Re: to je ale blamáž, podpořit ve volbách člověka, s jehož jakýmkoliv výrokem, který kdy v životě udělal, nesouhlasím....

Člověk by řekl, že hlouběji už se klesnout nedá. Ale ono asi na to lejno na stole pana Tolmana fakt dojde.

I. Gellner 5.2.2013 18:03

Re: to je ale blamáž, podpořit ve volbách člověka, s jehož jakýmkoliv výrokem, který kdy v životě udělal, nesouhlasím....

Takže Tolman se už u sebe doma nekontroluje. Já to tušil.