1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Tržiště nadějí

Jedno celé, nula pět procenta dělilo sociální demokracii od hranici volitelnosti, před pěti lety dostala přes čtrnáct procent hlasů a volilo ji přes dvě stě tisíc voličů, letos při vyšší volební účasti míň než půlka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Zelený 28.5.2019 12:42

Re: Tak napadení učence Jakla

NO, já jsem si všimnul, že píšete: "...IVK to rozmazávat chce. Stejně jako Vy." Jestli jste tím VY mínil sebe pak sorry, to jsem nepobral.

Zbytek si psm nechte pro fandy kuchyňského psíchologování, minimálně v případě vašich soudů a vývodů o mých soudech a motivacích je to fakt dobrý leda tam.

R. Brzák 28.5.2019 13:06

Re: Tak napadení učence Jakla

Ovšemže VAše motivace neznám. Mohu jen pozorovat Vaše chování či jednání a na základě sebepoznání přiřazovat pravděpodobné důvody toho, co činíte (soudíme vždy podle sebe). Ale protože existují jen dva základní stavy lidské bytosti (a jedním z nich je podléhání strachu), s velkým zjednodušením mohu formulovat, jak jsem učinil.

M. Němec 28.5.2019 12:21

Re: Tak napadení učence Jakla

Třewba to nehlásil chlupatejm, páč měl dvojku v žíle :o)))

R. Brzák 28.5.2019 12:24

Re: Tak napadení učence Jakla

Jak je pěkně vidět, soudíme vždy podle sebe. Já nad Vámi, Vy zde...

M. Němec 28.5.2019 12:27

Re: Tak napadení učence Jakla

Správně.

Prej se motal jak veverka v bedně a když se ho u doktora zeptali, jak se jmenuje, tak řekl , že nějak od Ch.

M. Němec 28.5.2019 12:39

Re: Tak napadení učence Jakla

Chlupatý by ho odvezli na záchytku.

Vona se pravda vokáže - třeba si dal vožralej Jakl na držku někde na schodech a přepadení si vymyslel. U kandidátů za SPD člověk nikdy neví.

P. Zinga 28.5.2019 15:05

Re: Tak napadení učence Jakla

Vyjadřuješ se, jak vypadáš: ožralý bezdomovec.

I. Semrád 28.5.2019 12:11

To by nemělo zapadnout

Autor: M. Varadinková Datum: 28.5.2019 11:27

Fyzický útok na politika kvůli politice podněcujete svou neskrývanou nenávistí k SPD i Vy sám, Schoříku. Ti útočníci byli vlastně taky takoví schoříci. Byli z Vaší líhně. Nejspíš Antifa. Vy sám, kdybychom tu nebyli jen virtuálně, tak byste fyzicky zmlátil i mne, tolik jedu z Vás ke mně stříká od chvíle, kdy jsme tu napsala, že budu volit SPD (to bylo už kdysi před posledními parlamentními volbami). To Vy tu nenávist k SPD šíříte, ti útočníci na pana Jakla jsou Vaši ideoví soukmenovci. Oni jen fyzicky realizovali to, co Vy tu opakovaně činíte verbálně.

P. Zinga 28.5.2019 12:14

Re: To by nemělo zapadnout

Souhlas, paní Varadinková. Těch tchoříku je zde více.

J. Schořík 28.5.2019 12:14

Re: To by nemělo zapadnout

Typická představitelka míru a lásky :). Prostě SPD..

F. Šmíd 28.5.2019 12:56

Re: To by nemělo zapadnout

A tchořík sochořík, je ukázkový představitel levicových frustrátů.

J. Schořík 28.5.2019 13:22

Re: To by nemělo zapadnout

Díky. Už ta vtiopnost neznačuje že máte co sdělit :). Jen si nejsem jist jestli právě zde.

M. Němec 28.5.2019 12:20

Re: To by nemělo zapadnout

Co když se vokáže, že ten teroristickej čin vůči Jaklovi spáchala Al Kajda nebo elementi z IS ?

R. Brzák 28.5.2019 12:23

Re: To by nemělo zapadnout

Jed ve slovech, jakkoliv nechutný, je stále jen slovo. A to musí být svobodné. A samozřejmě, s ním je spojena zodpovědnost - poté, co je vysloveno, ten, na koho dopadá, mlže zkusit uplatnit u soudu, zda nebyl tím slovem poškozen. V individuálním případě. Žádné paušální zakazování jakkoliv blbých slov!

Šíření nenávisti slovem je vůbec celé takové divné - ale na netu dvojnásob! Na netu, pod záštitou anonymity či přinejmenším vzdálenosti, nám všem mírně (někomu více) opadají zábrany. Ale ty se znovu vynořují v osobním kontaktu. Nevěřím, že by čitatel neviditelného psa byl ovlivněn natolik aby šel a nabančil třeba tomu Jaklovi.

I. Semrád 28.5.2019 12:45

Re: To by nemělo zapadnout

Šíření slovního násilí a nenávisti je ZÁSADNÍ předpoklad pro to, aby se mohlo poté přejít k násilí skutečnému, fyzickému či jinak hmatatelnému.*

*-nemá nutně vazbu na výše citovaný příspěvek paní Varadinkové.

I. Semrád 28.5.2019 12:49

Re: To by nemělo zapadnout

...samozřejmě, k násilí dochází i jaksi přímo, bez předchozí slovní přípravy.

R. Brzák 28.5.2019 13:18

Re: To by nemělo zapadnout

Pokud je slovo omezeno (i to nenávistné), tak se naopak stupňuje frustrace "nenávistníka" a k násilí je o krok blíže. Ostatně, tak, jak jste to napsal, přímo popíráte možnost násilí bez předchozí slovní agrese, což je nesmysl.

J. Venc 28.5.2019 12:27

Re: To by nemělo zapadnout

Každopádně se postupně vykreslují poměrně přesné kontury, jaký elektorát se to vlastně budoucí IVKstrana snaží oslovit. Ustrašené frustráty všech ras a vyznání a světonázorů, řekl bych.

Bude jich dost - tak zní fundamentální otázka dnešních dní. (?)

:-)

I. Semrád 28.5.2019 12:35

Re: To by nemělo zapadnout

SPD (částečně KSČM) je těžká konkurence.

J. Venc 28.5.2019 13:13

Re: To by nemělo zapadnout

Ano. Těžká řehole.

:-)

R. Brzák 28.5.2019 12:44

Re: To by nemělo zapadnout

Případná strana IVK (či ta mladého Klause) nemá šanci na úspěch - má příliš mnoho důrazu na individualismus (ten je znakem pravicovosti), což ale vede k nemožnosti vytvořit velké uskupení. Zkrátka, Klaus junior se stranou neuspěje.

Jinak, k (ne)indoktrinaci Vašich dětí - bohužel, jakožto anarchokapitalista Vám musím sdělit, že i doktrína nutnosti státní moci je doktrínou (a o její škodlivosti či přínosech jistě můžeme diskutovat), a jako taková je ve státním školství základním indoktrinačním prvkem. Stát pak VŽDY budujeme nad sebou jen kvůli obavě (tedy strachu), že jako individuality v sousedství s dalšími svými sousedy nevyjdeme a nebudeme se mít dobře. Stát je tedy na strachu založen - a jak správně řekl TGM, stát se udržuje stejnými ideály, na jakých byl založen...

J. Venc 28.5.2019 13:08

Re: To by nemělo zapadnout

Tak odkazujete se na T.G.M - tedy "základem státu jest rodina" a přesto jste zcela zjevně jeho myšlenku nepochopil.

Školství (libovolné úrovně) jest jednou věcí, působení rodiny druhou. A pokud SPD a IVKnárodovce voliče "vychovává" škola namísto rodiny, mohu jen vyslovit politování. Nad těmi dětmi, nikoli školstvím.

:-)

J. Matuška 28.5.2019 12:46

Re: To by nemělo zapadnout

Džentlmen jako opak frustráta

Muž džentlmen se umí chovat. Je ohleduplný, čestný, má smysl pro humor a sebeironii. Vychovat muže džentlmena není jednoduché, ale ne nezvládnutelné.

Zdroj: https://bujokova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=306840

J. Schořík 28.5.2019 12:53

Re: To by nemělo zapadnout

Mluvíte stále o VK ml.? Nebo snad o sobě? Tomiovi? Pařátovi? :))

M. Moravcová 28.5.2019 13:09

Re: To by nemělo zapadnout

No vidíte, už se vám "gentleman" vyjádřil a zase označil sám sebe. Pane Matuško, kdybyste citoval z bible, stejně by to bylo pro některé přítomné špatně. Já vám fandím.

J. Matuška 28.5.2019 13:36

Re: To by nemělo zapadnout

Paní Moravcová, za to fandění Vám děkuji. Chtěl jsem tím odkazem zklidnit polemiku. Vidíte, že se mi to moc nepovedlo. Ale nemohu ze sebe dělat nějakého anděla bez emocí. Třeba poslance za TOP09 Feriho kvůli jeho hřívě ala Angela Davisová nesnáším. S poslancem Foldynou, ač ́socan ́, rád si potřesu rukou.

M. Moravcová 28.5.2019 14:24

Re: To by nemělo zapadnout

zase jsem pročetla popolední komentáře od pí. Václavíkové, Netzer, p. Němce a Jirkovského k témuž tématu a je nikdo nemoralizuje. Hnusní jsou, že se člověku žaludek obrací, ale protože to jsou političtí spojenci, tak je vše v lajně. No co už naděláme. Ti co byli všude, se všemi se znají, přečetli ty nejhodnotnější knihy a noviny, od všeho mají klíče, ti na nás budou prskat pořád. A takhle my si tu žijeme :-)

J. Venc 28.5.2019 13:11

Re: To by nemělo zapadnout

Nerozumím. Jakl není gentleman, pivní opilec pouhý. Coby angažovaný a informovaný pražák jistě víte naprosto přesně.

:-)

P. Zinga 28.5.2019 12:07

FactNews:Soud EU odmítl klimatickou žalobu

https://www.achgut.com/artikel/eu_gericht_weist_klima_klage_ab

Deset rodin z různých končin světa žalovalo, že státy dělají málo pro záchranu jejich světa. Soud uznal žalobu za bezpředmětnou a odmítl se jí zabývat.

M. Varadinková 28.5.2019 11:53

IVK o napadení pana Jakla

V sobotu 25. května 2019 ve večerních hodinách byl v pražském metru fyzicky napaden náš dlouholetý kolega, člen Institutu Václava Klause a před nedávnem Parlamentem ČR zvolený člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání pan Ladislav Jakl. Hulákání útočníka, kterým svůj útok doprovázel, jednoznačně potvrzují, že šlo o politicky motivovaný čin s cílem napadnout, zastrašit a zranit člověka s odlišnými politickými názory.

Jde o čin s mimořádnou společenskou závažností! Naprosto zásadně a se vší rozhodností takové počínání odsuzujeme a věříme, že okolnosti tohoto činu budou důsledně vyšetřeny, pachatel (nebo pachatelé) tohoto odporného útoku budou urychleně dopadeni a s vědomím závažnosti činu i odpovídajícím způsobem potrestáni.

Tak ohavný čin by se nestal, kdyby v České republice nebylo soustavně a cíleně zvyšováno politické napětí těmi, kteří si jiný než svůj vlastní názor neumí představit, těmi, kteří každého člověka s odlišným politickým názorem veřejně urážejí, ostouzejí a dlouhodobě beztrestně brutálně verbálně napadají. Tak ohavný čin by se nestal, kdyby proti zvolení Ladislava Jakla členem RRTV nebyla vedena tak nesmiřitelná a útočná politická kampaň. Viníme ty, kteří po léta nerespektují výsledky demokratických voleb a politickou moc chtějí získat mimo demokratické volby prostřednictvím rozvášněných davů na náměstích a spřátelených médií. V takové atmosféře je už pouze malý krůček k tomu, aby si leckdo vyložil tento stav jako normu, ve které je dovoleno naprosto všechno – včetně hrubých fyzických útoků a pokusů likvidovat lidi s odlišným názorem. O tom, kam taková doba vedla a v co vyústila, nás dostatečně trpce poučila historie 30. let minulého století v Německu.