7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Trump a druhý impeachement

Donald Trump je první americký prezident, kterého dvakrát postihl proces impeachementu, tedy ústavní žaloba za závažný delikt. Pokud by prošla posouzením i horní komory, takový úředník, tedy i prezident, by byl zbaven funkce. V případě Donalda Trumpa by mohl být zbaven možnosti ucházet se znovu o kandidaturu na prezidentský úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 14.1.2021 18:27

Ale no jasně. Já to myslel tak, že kdo nesnáší Babiše, tak ví, že je Čapí hnízdo celé špatně a máloco v historii české politiky bylo podobně zrůdné, zatímco kdo ho snáší dobře, ten ví, že je Čapí hnízdo nejen v pořádku, ale je přímo kotvou a zárukou budoucího rozkvětu ČR.

Něco v tomhle smyslu.

:-)

J. Anděl 14.1.2021 18:08

BTW došlo mi, že to asi vyplňovat nikam nemusím, leda možná kdybych žádal o vízum do USA, což zatím nehrozí a i s ohledem na covid a klimatické změny možná už nikdy hrozit nebude.

J. Venc 14.1.2021 18:13

Vzhledem k tomu, že demokraty ovládaní (páč tam ovládají vše) imigrační ouředníci čtou NP (všichni čtou zdejší studnici vědění a informací) a tudíž vědí, co zde píšete - stejně Vás tam nevpustí.

:-)

J. Anděl 14.1.2021 18:23

Nó, jistý to není, ale možný to je :-)

I. Mertl 14.1.2021 18:29

Tradičně mi byli bližší republikánští prezidenti, asi proto, že moje americká sestřenice, tam narozená, v Česku jedinkrát v roce 93, je považovalaa stále považuje za nepříliš žádoucí. I moji dva kolegové, kteří jsou v USA od poloviny šedesátek, sdílejí podobné názory. Nečitelný, nacionalistický a lhavý Trump mě z opatrné přednosti pro republikány vyléčil, zásadně poškodil renomé republikánské strany. A to nejen událostmi posledními, celým svým vystoupením i nulovou reakcí strany. O podvodech nic nevím, nejspíš drobné byly - přirozeně. Koho poškodily víc, těžko říci, jen koment: Volby jsou záležitostí státní adminstrativy, tato administrativa byla Trumpova, ne? Jak to, že tedy mohlo k těm údajně obrovským podvodům proti vládě dojít při vládě onoho perfekta? Nebo chaota?

J. Anděl 14.1.2021 18:38

Já si ty volby opravdu hodnotit netroufnu.

Tahanice a zprávy týkající se té korespondenční části důvěryhodnosti v mých očích nepomohly a jsem zase o něco zdrženlivější, co se týče zájmu o zavedení/rozšíření nějaké formy vzdálených voleb včetně elektronických u nás.

J. Ganaur 14.1.2021 19:00

Jo, administrativa Trumpova, v každém státě.;-D;-D;-DVy už jste se k vládě jedné strany dopracoval.:-(:-(:-(

P. Bílek 14.1.2021 17:31

Pan Neff píše " K tomu, abychom na jeho (DT ) verzi o zfalšovaných volbách přistoupili, bychom museli přistoupit na to, že jsou Spojené státy něco jako Bělorusko, že jsou prolezlé levičáckou konspirací až ...

A sám si později potvrzuje tuto podmínku " Ujímá se (JB) nejvyššího úřadu v zemi, kde už děti udávají svoje rodiče, to je oblíbená společenská disciplína z doby stalinského teroru... "

To je vše ...

J. Urban 14.1.2021 17:29

Reditel SZU prijal politickou odpovednost a rezigoval... byl predtim ovsem od premiera instruovan, "proockovat co nejrychleji". Takze? Mi stejne nejde do hlavy, kdo ty vakciny do SZU nechal poslat. Ale to se nejspis nedozvime.

P. Vandas 14.1.2021 17:33

To je samozřejmé, že když už vakciny dostal, tak byl povinen je neschovávat do šuplete. A kriteria, komu jsou určeny vakciny přednostně, zná každý, kdo čte tisk, nebo sleduje televizi. :-):-):-)

V. Hájková 14.1.2021 17:35

Kdo asi???? Víte, že IZRAEL - má za pár týdnu proočkováno 75% POPULACE 60 + ! To jsou pašáci! To zde je snad proočkováno 10% ze všech domu s duchodci!

P. Vandas 14.1.2021 17:41

A co Nový Zéland? Jak je na tom? :-):-):-)

J. Nový 14.1.2021 18:01

Všichni už odevzdali dlouhé palné zbraně, takže jsou v bezpečí :-)

P. Boublíková 14.1.2021 17:36

http://www.szu.cz/reakce-na-clanek-redakce-seznam-zpravy-uverejneny-dne-13-1

SZÚ má pobočky po celé republice. Co nespotřebovali v Praze, měli poslat ostatním pracovištím, nebo si jejich zaměstnance pozvat na očkování do Prahy.

P. Vandas 14.1.2021 17:43

Asi tak. :-):-):-)

S. Lazárek 14.1.2021 17:46

Tak zdravotníci z první linie na SZÚ jsou proočkováni a to je dobré.

P. Boublíková 14.1.2021 17:50

Je tam dost lidí v laboratořích, kteří pracují přímo s virem. A v ostatních pobočkách SZÚ taky. Ti jsou skutečně v první linii z hlediska rizika infekce.

No a zbytek vakcín Březovský v podstatě rozkradl. A může za to Babiš 8-o

J. Václavíková 14.1.2021 17:53

Může. K zodpovědnosti za vakcinaci se sám hrdě hlásil. A jestli doposud nedokázal zařídit jasný a přehledný systém, kdy a koho budou vakcinovat, pak může za to, že se to někdo snaží očůrat.

P. Boublíková 14.1.2021 18:02

Nesouhlasím. Systém je jasný, očkovat rizikové, a Babiš nemůže stát za zadkem každému, kdo ho nedodrží.

J. Václavíková 14.1.2021 18:06

Rizikový se může cítit každý.

P. Boublíková 14.1.2021 18:08

Ředitel SZÚ jistě ví, kdo skutečně rizikový je.

S. Lazárek 14.1.2021 18:10

Pokud to ví, měl zbytek vakcín odvéz do nejbližšího důchoďáku.

P. Boublíková 14.1.2021 18:15

Taky možnost.

S. Lazárek 14.1.2021 18:24

Škoda, že jí nevyužil, teď si bude holt bohorovnej úřednickej náfuka shánět novej flek. Očkovanej je, tak ho na covid příjem vezmou v kterémkoliv špitále všema deseti.

S. Lazárek 14.1.2021 17:54

Tak nad tímhle argumentem se jistě kdejaký dosud nenaočkovaný doktor nebo sestra z covidového JIPu rozpláče štěstím. Odpornej papalášismus navíc pod esemeskovým dohledem Babiše.

J. Václavíková 14.1.2021 17:55

Ale určitě to řešili :-)))))

P. Boublíková 14.1.2021 18:01

Nehodlám se hádat o tom, kdo je vystaven většímu riziku. Zda lidé, kteří mají v rukou vzorky obsahující virus nebo zdravotníci na covidových jednotkách.

Nárok na očkování mají obě tyto skupiny, a že Březovský dovolil očkovat i jiné osoby z přídělu určeného SZÚ je problém Březovského, nikoliv Babiše.

S. Lazárek 14.1.2021 18:05

Já taky ne, v tomhle mám jasno naprosto. Je to problém obou, ať táhnou to řiti oba, Babiš o tom navíc věděl a na tiskove dělal, že neumí česky, asi to viděl u Vietnamců a taky se mu to osvědčilo.

P. Boublíková 14.1.2021 18:19

Jakože Babiš věděl předem, že na SZÚ se budou očkovat úředníci a příbuzenstvo? 8-o

S. Lazárek 14.1.2021 18:26

Nevím co věděl Babiš jakože, ale že o tom mluvit nechtěl a neruzumět šesky, to jsem pochopil jakože velmi rychle.