Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Tři projevy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R. Šindler 3.1.2021 22:23Aaale jdi ty brepto, všechno bude dle demokratických zásad . |
R. Šindler 3.1.2021 22:22Pane Kotaz, vy jste hlava pomatlaná, vlastně pardon vy..... -:)))))) |
I. Mertl 3.1.2021 22:26Každý pokus o podobnou relativizaci je průkazem duševní omezenosti, pane Kotazi. |
V. Mokrý 3.1.2021 22:33Při tom jejich systému voleb v 21. století ( a bez dohledu komis ze zahraničí ), jsou v to namočení obě strany. |
V. Zadák 3.1.2021 22:12Trump nezahájil žádnou válku. A za to budiž pochválen. |
D. Mach 3.1.2021 23:13Takže Putina za jeho války se mnou už kritizovat budete? |
S. Lazárek 3.1.2021 22:11Ten chlap to nemá v hlavě v pořádku, tohle je fakt děsivý. |
P. Jirkovský 3.1.2021 21:56Stran koridoru DOL stačí jen jedna jediná úvaha, a sice zda potřebuje česká a moravská krajina dalšími miliony tun betonu zasr....ou přírodu jen proto, aby se nakapsovalo pár pupíků kolem Mynáře a Nejdlýho. Žádnej segment dopravy nezaznamenal takovej pokles, jako plavba po kanálech, viz třeba Rýn-Mohan-Dunaj, za pár let z poloviny(!) kapacity se snížil objem přepravy pětkrát. Takže dopravní smysl nemá a mít nikdy nebude. Že znehodnotí nebo zlikviduje tisíce hektarů biotopů, je jasný už dlouho. |
P. Vandas 3.1.2021 21:59Asi jste nikdy žádnou soustavu kanálů neviděl a tak plácáte nesmysly. Ve Francii, v Holandsku, v Belgii, v Británii jsou ozdobou krajiny. :-):-):-) |
D. Mach 3.1.2021 22:03Ve Francii? No to nevím, ale jsou tu znalci, tak to snad vysvětlí. Ale Nizozemí a Belgie, tam jde hlavně o propojení říčních ramen. Kde by tam vzali Vysočinu, přes kterou se DOL jako "ozdoba krajiny" musí přešplhat. |
P. Jirkovský 3.1.2021 22:07Slyšel jste o těch tunelech o výrubu cca 300 m2? Naprostá blbost. |
D. Mach 3.1.2021 22:18Stáhnul jsem si studii probeditelnosti a jen jsem nakoukl do přehledu, a je to magořina. Ekonomicky jim to vychází jen proto, že pro dopravu je určen jen z 25%, zbytek je rekreace a zavlažování krajiny a podobné nesmysly, o čerpání vody z Dunaje jsem psal, tunely taky skvělé (to my v Čechách umíme), o tom, že se rozdělí krajina nejen pro lidi, ale i pro zvěř se nezmiňují. |
P. Jirkovský 3.1.2021 22:25Tak si ještě stáhněte oponentury renomovanejch vědců, tam jsou fakt dost drsný argumenty proti. |
P. Vandas 3.1.2021 22:07Vodní cesty ve Francii: Vodní kanály Rýn - Marne kanál. 312 km. I. Canal de la Meuse. 269 km. I. Burgundský kanál. 242 km. I. Canal du Midi. 239 km. 0, I. Marne - Saône Kanál. 228 km. I. Rýn - Rhône kanál. 222 km. I. Loire - postranní kanál. 196 km. I. Canal latéral a la Garonne. 195 km. I. |
P. Milan 3.1.2021 23:19Současné využití? |
P. Jirkovský 3.1.2021 22:05Nesmysly plácáte vy. V každý zemi, kterou jste jmenoval, jsou diametrálně odlišný podmínky, když nic jinýho, tak za naprosto jinejch vodních poměrů. V každý zemi, kterou jste jmenoval, ty kanály vznikly za jinýho stavu dopravy a ekonomiky a hlavně v jiný době. Přenášet mechanicky něco takovýho do českomoravskejch podmínek dokáže jen trouba nebo zločinec. |
J. Václavíková 3.1.2021 22:07Jako důkaz, že z ekonomického pohledu je to propadák, slouží vámi jmenovaný německý kanál. A to se ještě nebavíme o dopadech hydrologických a ekologických. |
P. Vandas 3.1.2021 22:11O žádném Německém kanálu jsem se zatím zmínit nestačil. :-):-):-) |
P. Vandas 3.1.2021 22:08A Vy jste, který z těch dvou jmenovaných? :-):-):-) |
P. Jirkovský 3.1.2021 22:13Asi jste to nepochopil, nic divnýho, takže jen pro vás, já jsem proti tý blbosti. A abyste to pochopil celý, tak tou blbostí myslím ten kanál DOL. Celej. |
V. Mokrý 3.1.2021 22:10Ti současní odpůrci nechtějí pochopit, že je to pro budoucí generace. Pro ně má přednost to, co nese peníze okamžitě, nejdéle za 2odpoledne. |
P. Jirkovský 3.1.2021 22:16Kdyby se někde rozhodlo, že půjde dálnice, kterou nikdo nepotřebuje, 60 metrů od tvýho baráku, tak budeš taky plnej nadšení pro stavbu, ty budoucí generace? |
P. Vandas 3.1.2021 22:17Kéž by vedl kanál 60m od mého baráku. :-):-):-) |
V. Mokrý 3.1.2021 22:25Ty trasy dálnic, okruhů i toho D-O-L, jsou známé desetiletí. Nemůžu za to, že ti, co nejsou jako oni, povolují satelitní městečka v jejich blízkosti. |
I. Mertl 3.1.2021 22:22Byly budovány většinou (Flámy, Belgie) víceméně na úrovni moře, a to před staletími, kdy jim mohl konkurovat jen koňský či volský povoz. Tam, ano, jsou půvabné, místy jsou i kuriózní, historickou ozdobou krajiny, dnes ale jsou komerčně používány zanedbatelně, prakticky jen turisticky, snad s výjimkou měst jako Amsterdam, kde hlavně účinně brání jiné, efektivnější dopravě. Pomineme-li ono estetické hledisko, dnes i jejich nutná údržba představuje ekonomické břemeno - pomineme-li obří investiční náklady zamýšlených hradních monstrprojektů. A takový staromilský názor má prosím tzv. stavební, či dokonce (!) urbanistický odborník! Ach, staviteli. |
P. Vandas 3.1.2021 22:28Můj názor určitě není staromilský ale naopak hledí do budoucna. Bohužel nevím, jakou profesi a odbornost máte vy, abych ji také mohl zpochybnit. :-):-):-) |
I. Mertl 3.1.2021 22:44Já, blbec chemická a ekonomická, holt zapomněl, že vaše hledisko, milý urbanisto, je pohled investora vlastního větrného mlýna, projektu s podobnou nulovou návratností. Tam ovšem evidentně vyhozené investiční prostředky jsou relativně malé a připravujete o ně jen vaše dědice. DOL naproti tomu je typický megalomanský projekt, připravující o nezanedbatelné prostředky nejméně 2 generace v rámci celého státu. Tak do toho, naštěstí nás rozumnějších je dost, dokonce i Babišovo vedení severomoravského kraje. |
P. Vandas 3.1.2021 22:49Díky za odpověď. :-):-):-) |
P. Jirkovský 3.1.2021 22:29Napsal jste to mnohem líp než bych to dokázal já, a hlavně slušně, což mně někdy nejde. Von si pan architekt myslí, že když tu nemáme Versailes, tak si je holt postavíme, třeba u Kolína. |
P. Vandas 3.1.2021 22:37Nepodsouvejte mi takovou blbost, jako je stavba Versailles. To je Váš vlastní nápad. :-):-):-) |