1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Tři dny klidu

V pásmu Gazy by měl být po tři dny klid. Pokud skutečně nastane, izraelští vyjednavači se vrátí do Káhiry k jednání s představiteli hnutí Hamás. Těžko soudit, co bude definováno jako klid. V posledních týdnech nebylo dne, aby na izraelské území nedopadly žádné rakety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 11.8.2014 11:05

Re: nerozumím

Pak choďte na články tady vedle, tam se většinou komentátoři tématu drží. Tady pod úvodníkem se semele všechno a nezaujatý má oprávněný dojem, že se tu všichni zbláznili.

J. Jílek 11.8.2014 11:51

Re: nerozumím

dokonce i zaujatý :-)

P. Vítek 11.8.2014 10:33

Petr Hampl u Macka:

,,Mezi českými intelektuály dlouhodobě funguje to, čemu se říká group-think. Tak se označuje jev, kdy v nějaké skupině vznikne atmosféra bránící kritickému myšlení. Všichni členové jsou nuceni papouškovat stanovisko skupiny, jinak jsou okamžitě označeni za zrádce. Hecují se, kdo bude radikálnější a kdo emotivnější. Skupina, která něčemu takovému propadne, pak není schopna realisticky posuzovat alternativy a myšlenkově rychle degeneruje. Přesně to se stalo českým intelektuálů a Martin Bursík je ukázkovým příkladem. Parta lidí se hecuje, kdo nejrychleji vyvolá válku s Ruskem a tahle bojechtivost se stává definičním znakem příslušnosti ke skupině. ""Obávám se, že USA ani EU nejsou schopny sledovat žádné cíle. Jediným cílem je navýšení rozpočtu toho či onoho oddělení uvnitř byrokratického aparátu. Tímto způsobem jsou generována zcela nesmyslná rozhodnutí a tlupy intelektuálů pak závodí v tom, kdo takové rozhodnutí přijme servilněji a bude obhajovat vášnivěji. Kdybychom celý tenhle systém nahradili jedním šimpanzem, který by náhodně vytahoval papírky, nebyl by výsledek horší.""Nevím toho o Orbánově konceptu společnosti tolik, abych se mohl vyjadřovat. Ale když se podívám, jakou hysterii vyvolává mezi kavárenskými povaleči, mám tendenci si myslet, že jeho koncepce musí být velmi rozumná."

J. Kombercová 11.8.2014 10:35

Re: Petr Hampl u Macka:

Kavárenští povaleči... to je kdo? Kultůrní fronta? :))

Hajzlíci.

S. Lazárek 11.8.2014 10:40

Re: Petr Hampl u Macka:

Mě se zase líbí "tlupy intelektuálů".....:-)

Jestli je tu někdo kavárenskej povaleč, tak je to Macek sám a navíc je to pěknej vůl.....:-)

K. Janyška 11.8.2014 10:40

Re: Petr Hampl u Macka:

Není... Dzp.

S. Lazárek 11.8.2014 10:43

Re: Petr Hampl u Macka:

Možná pěknej fakt není, tomu opravdu nerozumím.....:-)

M. Franková 11.8.2014 10:49

Re: Petr Hampl u Macka:

Ten češtin je vůbec fenomén. Nedávno jsem se bavila na téma spojení - strašně dobrý. Jednalo se o mou kakaovou roládu-))

S. Lazárek 11.8.2014 10:40

Re: Petr Hampl u Macka:

A Hampl taky.....:-)))

M. Prokop 11.8.2014 11:00

Re: Petr Hampl u Macka:

Je to poněkud nadsázka (Hamplova), ale celkem trefná.

S. Lazárek 11.8.2014 11:01

Re: Petr Hampl u Macka:

No, to je otázka vkusu......:-)

M. Varadinková 11.8.2014 10:41

Re: Petr Hampl u Macka:

Pravdoláskaři.

J. Kombercová 11.8.2014 10:47

Re: Petr Hampl u Macka:

Nahnala bych je do Mišelinky, povaleče. :)

S. Lazárek 11.8.2014 10:48

Re: Petr Hampl u Macka:

Tahat gumy, šmejdy reakcionářský.....:-)

M. Varadinková 11.8.2014 10:58

Re: Petr Hampl u Macka:

Mně nevadí, že jsou povaleči. Mnohem horší je, že jsou to váleční štváči. Vždy a za všech okolností rozdmychávají války. Jednou podpoří separatisty proti státu (volají po "humanitárním bombardování" toho státu), jindy naopak podpoří válečná zvěrstva státu proti separatistům. Hlavně, když se bojuje a vraždí - vše za účelem posílení velmocenské pozice jejich loutkovodičů, tedy amerických neoconů.

J. Kombercová 11.8.2014 11:01

Re: Petr Hampl u Macka:

Hlavně že máte skupinu, na kterou můžete ukázat prstíkem. Ten pojem "pravdoláskaři" je sice takový mlhavý, ale dá se pod něj strčit kdekdo, všichni, co s vámi nekejhají.

M. Varadinková 11.8.2014 11:05

Re: Petr Hampl u Macka:

Není mlhavý. Je naprosto jasný.

J. Kombercová 11.8.2014 11:07

Re: Petr Hampl u Macka:

Pravda, ale já to píšu, že je to váš šuplík, do kterého strčíte všechny, co s vámi nesouhlasí. Je to vlastně pro vás jednoduché řešení.

S. Lazárek 11.8.2014 11:10

Re: Petr Hampl u Macka:

Tam už je i půlka ODS a na tu druhou to neodvratně čeká, neřešte to.....:-)

M. Varadinková 11.8.2014 11:14

Re: Petr Hampl u Macka:

To není pravda. Existuje mnohem širší spektrum lidí, se kterými já nesouhlasím, než jen pravdoláskaři.

V. Novak 11.8.2014 11:07

Re: Petr Hampl u Macka:

Pravdoláskaři naopak kejhají až moc. Není v Česku skupiny, která by byla tak ukejhamá - zejména v situaci, kdy narazí na nesouhlas. A je-li ten nesouhlas vyjádřen dokonce demokratickou volbou lidu, kejhají nejvíc a lid zatracují.

S. Lazárek 11.8.2014 11:09

Re: Petr Hampl u Macka:

Však vy s námi jednou zatočíte, pěkně po.......:-)

M. Prokop 11.8.2014 11:01

Re: Petr Hampl u Macka:

Co Mossad, když už tam máte neocons? A co Bildelberg?

M. Varadinková 11.8.2014 11:12

Re: Petr Hampl u Macka:

O Mossadu nevím, Vy ano?

Neocons jsou militantní republikáni, volající po válce. Viz třeba "majdanista" McCain. Jen slepý nevidí, že naši pravdoláskaři jsou pouhými jejich slouhy. Jestli si to odhlasovali v Bilderbergu nebo Trilaterální komisi jako bombardování jugošky, to se dozvíme zase až s odstupem, až to zase nedopatřením vyslepičí nějaký Schwarzenberg:

http://svobodnenoviny.eu/karel-schwarzenberg-nedopatrenim-priznal-ze-o-bombardovani-srbska-rozhodla-trilateralni-komise-video/

J. Matuška 11.8.2014 10:58

Re: Petr Hampl u Macka:

Vykasané kalhoty... Bunga bunga! :-)

K. Janyška 11.8.2014 10:40

Re: Petr Hampl u Macka:

Bez kompozitivní teorie se nikdo neobejdete. V ni je všechno. I teorie kritického myšlení. To se však bez patřičného vzdělání nevyvine... Dzp.

S. Lazárek 11.8.2014 10:41

Re: Petr Hampl u Macka:

Já úplně v pohodě.

M. Franková 11.8.2014 10:47

Re: Petr Hampl u Macka:

Já nechápu, proč to nejdeš konečně vyučovat na IVK a otravuješ s tím pořád tam, kde tě podle tvých vlastních slov nikdy nikdo nemůže pochopit. Na IVK máš určo jistotu, že bude dané pochopeno.

J. Kombercová 11.8.2014 10:52

Re: Petr Hampl u Macka:

Tam hrozí nebezpečí, že by ho některý z těch géniů pochopil - a to by byl konec Kajanovy jedinečnosti.

J. Slanina 11.8.2014 10:54

Re: Petr Hampl u Macka:

Blbečku, to už tady pastovala minulý týden šavlozubá milka. Je to tak pitomé,že bych se divil, kdyby se toho nechytili i další pitomci.