Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Trapné výmluvy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:59Re: Hlavně musí prokázat, Tak s timto bude problem... Neslo by prece jenom ten clayuv navrh? ;)))) |
vlk 4.3.2009 21:58Hlavně musí prokázat, že se na volném trhu programováním neuživí ;-) |
clay 4.3.2009 21:56Kunetka Znamena to, ze programovani je umeni? A hlavne, nemel by mne nekdo dotovat? ;) pro začátek byste tedy neměl platit daně...pak se uvidí |
Realista 4.3.2009 21:56Re: Příští rok jestli ovšem tou dobou ještě nějaký OPEL bude..... |
clay 4.3.2009 21:55Re: Takova zajimava vec Znamena to, ze programovani je umeni? A hlavne, nemel by mne nekdo dotovat? ;) pro začátek byste neměl platit daně...pak se uvidí |
Eva D. 4.3.2009 21:55Re: Toto ministerstvo nelze zrušit. |
vlk 4.3.2009 21:54Když jsem ještě bydlel ve velkoměstě, chodil jsem do práce přes celé město (ale tři parky) cca 4 km pěšky, se psem. Do školky jsem chodil přes splav, sám v pěti letech (máma budovala socialismus a neměla čas) asi tři kilometry a potom do školy také tak. Ani ve snu by nikoho z nás tehdy nenapadlo jet nějakou městskou dopravou, i kdyby existovala. Přes pole je škola od nás vzádlená cca 2 km. V zimě jsem už rezignoval, ale od jara do podzimu nutím děti chodit pěšky a všichni mne mají za blázna. |
Eva D. 4.3.2009 21:54Re: Ono když si projdete ministerstvo po ministerstvu, tak je otázkou Asi to vzal takzvaně padni komu padni, aby to bylo vyvážené. |
Eva D. 4.3.2009 21:53Re: Ono když si projdete ministerstvo po ministerstvu, tak je otázkou |
Petr H 4.3.2009 21:52Příští rok rozjede Generals Motors výrobu elektrických aut.V US Chevy Volt a v Evropě Opel Ampera. |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:51Re: Pánové a dámy, Protoze kazdy normalni clovek stepi thorium v baterii ;) Nemam nic proti alternative, ale spise je na miste zamysleni, zda je skutecne efektivni mira presouvani lidi a zbozi, a zda alternativa neni horsi, nez puvodni verze (vid nenavratnost fotovoltaickych clanku, nebo ostuda s biopalivy) |
pepa 4.3.2009 21:50Re: Pánové a dámy, panove kdysi jsem o tom neco cetl, a neni to pouze na stlaceny vzduch , ale jde o vstriknuti kapaliny v urcite fazi. tim vyuziti " premeny na paru" jde o zvyseni ucinnosti tohoto motoru. |
Stoura 4.3.2009 21:50Re: Pánové a dámy, Připoměl bych také auto na sodovku zapomenutých géniů Šroubka v Vroubka. Jeho výkony byly taktéž neuvěřitelné. |
vlk 4.3.2009 21:49To je asi pravda, ale jak ukrátit čas do jejich příchodu? |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:49Re: No jo, U mne fungovala takova ta "sangfroid" a suchy humor a schopnost veci resit ;) Nas mozna chodit pesky napadne, ekology ne.... |
Puck 4.3.2009 21:48Re: Pánové a dámy, Ti, kteří příjdou po nás, nebudou chápat, jak jsme mohli spalovat ropu v motoru. |
vlk 4.3.2009 21:47No jo, kdysi jsem balil holky na svoji schopnost nedivit se vůbec ničemu. Nyní jsem už jedním z řady. V žádném případě nás však nenapadne chodit pěšky ;-))) |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:45Re: To jo, Mozna budeme delat auta s hmotnosti kolem 12 tun a v(max) kolem 25 km/h a dojezdem 20 km. A budeme si rikat, jak je to ekologicke. Ja nejak v posledni dobe ztracim schopnost se divit. |
vlk 4.3.2009 21:43To jo, bylo to kvůli nebezpečí výbuchu... Ale na kolejích je poměr hmotnosti k výkonu trochu jiný. |
vlk 4.3.2009 21:42Souhlas, prakticky absolutní :-) |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:41Re: Pokud si dobře vzpomínám, Na stlaceny vzduch jezdily specialni lomotivy, vetsinou kolem dolu, ci vubec v ramci kratke prumyslove dopravy... |
vlk 4.3.2009 21:40Pokud si dobře vzpomínám, s auty na stlačená vzduch se experimentovalo už za mého mládí. Nepodařilo se vyřešit rozumnou hmotnost a velikost zásobníku. Netuším, zda se od té doby podařilo prolomit nějaké technologické či fyzikální tabu ;-) Stejně jako špinavé tajemství elektromotorů - drahé a neekologické baterie s nízkou životností a relativně náročnou údržbou (stačí jedna nepovedená v sadě a je zle) |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:40Re: Pánové a dámy, Obzvlast nyni, kdy jsou obrovske prebytky super levne ropy ;))) |
Puck 4.3.2009 21:39Re: Pánové a dámy, Pozdě jsem si všiml, že zpráva je z roku 2002. Ale dnes na ČT 24 byl šot, že výroba se rozběhne. Firma chce v Evropě vybudovat 50 montážních závodů. |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:39Re: starostka má pravdu a ministersrvo by mělo hájit především lidská práva slušných občanů Zhruba od doby, kdy se slovo pravo chape jako narok... |
loula 4.3.2009 21:39Re: Pánové a dámy, Tohle již tady bylo několikrát, dokonce i s podrobným popisem funkce toho motoru. Je to ptákovina, protože obecně pohon stlačeným vzduchem je ten nejméně efektivní a používá se tam, kde jiné typy pohonů jsou z bezpečnostních důvodů nepoužitelné (nebezpečí výbuchu a pod). |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:38Re: Ale jo, v mládí jsem občas také navštívil něco, Lepsi prakticka demonstrace toho, ze mam pravdu, nez dlouha debata ;) |
hleena 4.3.2009 21:37To co předvádí zelený Bursík a černý Čunek se vám líbí ? :-) |
Petr Kunetka, sileny zlocinec 4.3.2009 21:36Re: starostka má pravdu a ministersrvo by mělo hájit především lidská práva slušných občanů Uz ne. Ta posledni veta jiz zhruba 20 let neplati. |
hleena 4.3.2009 21:35Re: Děti,že budu hezčí prezident než Klaus :-) Ani náhodou Počkejte až "rozdá" první veplatu před TV kamerami ,to bude mazec |