17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

TOP na špici

Ať už si myslíme o průzkumech veřejného mínění cokoliv (zejména po jejich prognózách před letošními parlamentními volbami), nedá se popřít, že dokáží přinejmenším zmapovat tendence voličské nálady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 26.7.2010 19:14

Re: Pánové Houško a Komárku,

Populizmus, je odvozen od populus- lid, chátra,lůza. Jinak, zde na internetu se dočká řtenář i větších hloupostí, než spojení pravicový populizmus. Vysvětlit si ten nesmysl neumím jinak, než, že lid by byl nadšen masochizmem.

J. Láníček 26.7.2010 18:58

Re: Pánové Houško a Komárku,

A představte si, že to asi jde. Četl jsem o tom tady na internetu před nějakým časem článek, a naprosto mě přesvědčil. Kalousek je zkrátka Bohem nadaný a též všemi mastmi mazaný jedinec !

R. Tesařík 26.7.2010 18:54

Re: Pánové Houško a Komárku,

mohl byste nějak zevrubněji popsat onen pravicový populismus? Levicový je jasný, dáme vám i to co nemáme. ten pravicový by mohl být..nedáme nikomu nic, račte se sami postarat. Tak jste to myslel, inžo?

M. Černík 26.7.2010 18:54

Re: ošípané z KOPKYSENA 11

jsou opět na školním výletě a v "akci" , za chvíli zde nebude nic než jejich kdákání, chrochtání a věčné poučování ............ nadávky a vytahování.

JEN JIM TU BUDE MOC CHYBĚT  TLAČÍTKO     " NEVHODNÝ PŘÍSPĚVEK"  , viďte soudruhu komárku, sedláčku , Martinovská , doušku a další ........

M. Černík 26.7.2010 18:47

Re: komunisté jsou všude

Komárek ,

vy jste ještě dodnes nepochopil , že členství, bývalé členství v KSČ , získané byť v listopadu 1989 ( substitučně stačilo i členství a slouhovství v STB a KGB ) ,

že toto byl základní předpoklad ke vstupu do klubu vyvolených privatizérů a "úspěšných" členů klubu LÍPA   a  ODS   atd ..... prostě mezi základ nové české olígarchie ?  Není dnes jeden generální ředitel, guvenér národní banky a ministr , aby nebyl v seznamech těchto jelitních komand a daří se jim jak v sametové bavlnce....

M. Černík 26.7.2010 18:40

Re: no vidíte

kOMÁREK, sEDLÁČEK  A    SLEPIDSE  roztleskávací

vy jste jak prasečí chřipka , nikdo na vaše slinty není zvědavý , plácáte svorně se sedláčkem vždy jen lži a výmysly , ale o to jste pilnější v jejich šíření.

Nestačilo, že jste zasvinili diskuze LN a protože jste klikací válkou pomohli servru "morální šístoty a pravidel dískuze"  k vyautování vašich oponentů, šíříte se jak salmonelóza -hovnóza  i sem . Chce se mi zvracet, jen když zavadím o vaše ikony, text číst netřeba , vždy bude zárukou stability  pravičácké trojkolkové debility ( ala kalousek a švejk kadel ) .... členové Kopkysena 11 jsou hotovým neštěstím netových diskuzí.

PROČ SI NEHONÍTE SVÁ PÉRA NA STRÁNKÁCH KMOTERDROPKA A POLUTIKMANNA ??

M. Černík 26.7.2010 18:29

Re: komunisté jsou všude - jiftěéééééééééé , kde je

tam kde je pole , jsou tam hraboši i sysli .... Tak kde je diskuze , naleznete Komárka , Sedláčka , Douška a jejich roztleskávací slepice . "Názorů" mají prehršel, asi jako v hejnu slepic na čele s několika kapouny.... na jednom  hnijišti. Nebo v KOPCESENA 11 .

M. Černík 26.7.2010 18:25

Re: komunisté jsou všude - jiftěéééééééééé , kde je

P. Vandas 26.7.2010 18:18

Re: Pánové Houško a Komárku,

 Nestačím se divit, s jedinou výjimkou, použití nesmyslného spojení ( pravicový populizmus) se vším co jste napsal, mohu souhlasit. K tomu termínu, pravicový populizmus, musím pouze dodat, že buď je něco pravicové a nebo populistické. Obojí nelze! K poslední větě, jenom tolik. Věnujte se golfu, vřele doporučuji!

R. Sedláček 26.7.2010 18:04

Re: komunisté jsou všude

V případě Paumera a Mašínů si nemyslím, že jde jen o komunistickou propagandu. Ta na mne nikdy moc nefungovala. Já osobně se ale bojím vynést jakýkoliv soud. Nezažil jsem tu dobu, ani takovou situaci. Jen jsem vnitřně přesvědčen, že neexistuje žádný dostatečně pádný důvod k odebrání života někomu, bez patřičných prošetření. Jsem proti trestu smrti a v případě Mašínů se udála smrt z mnohem prostších důvodů, než je trest, nebo msta. Ale jak říkám, neodvažuji se soudit, neboť jsem nikdy v takové situaci nebyl.

J. Láníček 26.7.2010 17:59

Pánové Houško a Komárku,

tak si tady navzájem hezky povídáte, až se bojím vám do toho skočit. Mohu-li též se krátce vyjádřit ? Co se týká těch vrcholů (všeho) a  speciálně bývalého bratra v kristu, jinak též jednoho z nejvýznačnějších ekonomů poslední doby a vyhlášeného bojovníka proti světovým krizím všeho druhu - Kalouska, můj názor se nemění. Ten jedinec je excelentní šíbr a  technolog moci. Musí být celý u vytržení, co dokázal pomocí dostatku peněz a pravicového populismu (před kterým bledne i ten Paroubkův levicový). Dosáhl víc, než si troufal představit. A teď dokud je železo žhavé, je nutné co nejrychleji proniknout do skutečných řídících vrstev společnosti. To samé, ale jinou metodou, se podařilo exhibicionistickému novináři Radku Johnovi. Mediálně dobře zpracovanou kampaní založenou na starých kontaktech v redakcích a na chytrém výběru témat učaroval též značné části voličstva. Pochopil, že nejméně úspěšní jsou v politice odborníci a pracanti a že jedna věta pronesená ve správnou chvíli v televizi přináší větší efekt než stovka pečlivě propracovaných zákonů předložených parlamentu. Jak už kdosi řekl: Jeden úder golfovou holí může vynést více peněz než sto let strávených za pokladnou hypermarketu !

R. Tesařík 26.7.2010 17:57

Re: no vidíte

je rozdíl, když to udělal v sedmdesátých.

R. Tesařík 26.7.2010 17:32

Re: komunisté jsou všude

noedhadl, odhadl...mám s tím problém.

M. Prokop 26.7.2010 16:24

Re: komunisté jsou všude

Ten metál by jim dát mohl, to ano ........

M. Prokop 26.7.2010 16:22

Re: komunisté jsou všude

To jsou dvě možnosti, buďto to opravdu neodhadl (ono to těsně před plyšákem zase tak růžově nevypadalo a spousta lidí měla v hlavě osmašedesátý a "obrodu" KSČ - i hodně "disidentů" byli komunisté - osmašedesátníci) nebo jim vydržel kličkovat až do té doby .....

Spolupracovnice, o málo starší než já, ale měla děti dříve, na můj údiv že je i v SČSP odvětila: Když chceš dostat děti na školu .........

M. Komárek 26.7.2010 15:52

Re: no vidíte

já mladíka, který vymlátí výlohu rád potrestám adekvátním trestem (třeba týden uklízení psích exkrementů), ale rozhodně bych mu tím nekazil budoucnost. Když k vám do firmy přijde ve 30 jako manažer na pohovor, tak ho vyhodíte, protože v 17 rozbil výlohu? U těch komunistů je to podobné - u některých -  někteří ty výlohy budou rozbíjet ještě v důchodu ...

R. Houška 26.7.2010 15:38

Re: no vidíte

Ani se moc nerozcházíme, ale pro mě prostě soudruzi Dlouhý, Tříska, Komárek, Mlynář, Kočárník, Dubček, Šlouf, Pecina, Komorous, Zeman... nepatří do skupiny, které by se mělo promíjet ulítnutí v mládí "vstup do KSČ. To byli bolševičtí funkcionáři na plný výkon.

Stejně tak nikdy nebudu brát jako úlet mládí úmyslné ničení cizího majetku - vymlácená výloha.

M. Komárek 26.7.2010 15:21

no vidíte

a tady se právě budeme rozcházet. Já bych klidně někomu, kdo v mládí ulítne (vstup do KSČ, bouračka v autě při cestě ze zábavy, vymlácení výlohy McDonald, ...) dal ještě šanci. Já prostě nesnáším ultimata či definitiva..

Většina lidí má ten komunismus hluboko v duši a ve straně nikdy nebyli (možná to nestihli). Stačí si tady číst příspěvky některých.

Co se týká bratrů Mašínových, tak je vnímám dost ambivalentně, i když jsem spíše pro jejich vyznamenání než pro odsouzení. Snažím se na ně dívat měřítkem jejich doby a pak zaslouží opravdu spíše obdiv i přesto, že snad až tak krutí být fakt nemuseli ...

R. Houška 26.7.2010 15:09

Re: komunisté jsou všude

Komunista byl, je a bude vždycky jenom jeden. Dokud si tohle neuvědomí všichni, tak se z těch současných sr... nevyhrabeme.

Dobře je to vidět na příkladu bratří Mašínů, které stále polovina národa považuje, pod vlivem komunistické propagandy a Majora Zemana, za vrahy, přesto, že by každý z nich, včetně nedávno zesnulého Milana Paumera, měl mít větší morální právo sedět na Pražském Hradě než ten, který jim už léta odpírá udělit alespoň státní vyznamenání.

M. Komárek 26.7.2010 14:52

Re: komunisté jsou všude

a tak jasně ... Ale stejně jsem vždy na rozpacích, když vidím, že se někdo přihlásil do KSČ v létě 1989. Takový "jasnozřivec" chce dělat politiku?

M. Prokop 26.7.2010 14:47

Re: komunisté jsou všude

Jo, jsou.

Doporučuje se pohlédnout i na jejich procentuální zastoupení a "typ" dotyčného komunisty.

Mezi Dlouhým a třeba Filipem a Kellerem jakýsi rozdíl vidím.

Podle toho pak lze rozlišovat i ty strany.

M. Komárek 26.7.2010 14:11

Re: příspěvky v.pavla

tuším, že ten člověk má velké pouze sebemínění ...

R. Sedláček 26.7.2010 13:46

Re: příspěvky v.pavla

Ale tentokrát s velkým. Na lidovkách byl jen s malým.(prvním písmenem)

M. Komárek 26.7.2010 13:41

Re: pane Houško

M. Prokop měl zůstat u muziky. Napsal spoustu skvělých věcí a mohlo jich být víc. On to asi dnes už ví ...

R. Houška 26.7.2010 13:39

Re: komunisté jsou všude

Ano, ten vtip ze začátku devadesátek, "Koho budeš volit? Komunisty! To je jasný, ale já se ptám jakou stranu?", je čím dál tím aktuálnější.

V té době, když Bartuška poznal, co je zač gen. Lorenc, mu řekl: "Pane generále, vy budete mít v každé další vládě, ještě hodně dlouho, tři ministry", a Lorenc odpověděl: "Ale mladý pán, vy ma velmi podceňujete". To snad mluví za vše.

Jediný, kdo si může zoufat je Mirda Ransdorf, na kterého při losování u Lorence, kde si kluci z Prognosťáku (Klaus, Zeman, Dlouhý a Ransdorf) losovali, který založí jakou stranu, zbyla KSČM. Ten už se asi nikdy ke skutečnému lizu nedostane.

M. Komárek 26.7.2010 13:39

Re: příspěvky v.pavla

ano - už z těch nicků je vidět jak moc se má Pája rád :-)

R. Houška 26.7.2010 13:30

Re: pane Houško

Ale kdepak náročnějšíma, mě by stačilo, kdyby podnikatel podnikal a vydělával, prodavač prodával a vydělal si za to na slušné živobytí, a politik nebo státní úředník dělal, za výhodu poskytnuté definitivy, všechno proto, aby se odtud slušnému člověku nechtělo emigrovat.

M. Komárek 26.7.2010 13:28

komunisté jsou všude

před 20 lety ODA ústy Bratinky vyhlašovala, že v této straně nebude nikdy komunista. A ejhle - najednou tam byl Dlouhý a Kotrba (možná i další, ale tyhle dva jsem znal). I TOP09, kde jsem doufal v zázrak, tam bývalého komanče má. Zřejmě tedy platí opravdu zákon, že tak jako nenajdeme pole bez hraboše, neexistuje strana bez nějakého komunisty ...

R. Langer 26.7.2010 13:20

Re: Já netuším

Jejda, to jsem trotl, pan Huml je z VV. Mea culpa... :-(

R. Langer 26.7.2010 13:18

Re: Já netuším

Obávám se, že zrovna toho se nedočkáme. Já to spíš to vidím jako obvykle na zvyšování daní a utahování šroubů pomocí nových, zcela zbytečných zákonů (náznaky např. zde: http://hn.ihned.cz/c1-45063230-za-pretoceni-tachometru-do-vezeni) - tedy jako obvykle. Ale počkejme a uvidíme.