1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Ten ano, ten ne, ten pryč

Je to takové jakési evropské rozpočítadlo typu ententýky. Evropské vedení svou strnulou ideologickou pozicí zavinilo brexit, Británie tedy jde pryč a je vidět, jak to skřípe a jak se to nedaří: nejvýrazněji o rozpacích svědčí pokus Theresy May s předčasnými volbami, svou trapností připomínající cirkusové číslo dua Sobotka - Zeman kolem demise nedemise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 17.7.2017 9:37

Astona už taky drží ta pitomost,

že EU vyvolala Majdan ... jako kdyby k tomu nestačil tamní bordel.

Jo, kdyby šlo Majdan nasměrnicovat, jako opravování mobilů, to ještě tak možná.

J. Mrázek 17.7.2017 9:36

Tohle je velmi výživné : Z

....vedavec.org/komentare/2017/07/7322-nevyslovny-zlocin-viktora-orbana.htm

P. Hlosta 17.7.2017 9:35

Re: Tak to je tedy síla

Oprava - Západní Ukrajina je pod vlivem Západu.

J. Vobr 17.7.2017 9:29

ZELENÁ POLOPRÁZDNÁ LAHEV !!!

Autor: P. Vandas Datum: 17.7.2017 8:28

.. jsou upláceni ti, kteří zastávají postoje EU vstřícné.

______________________________________________________

Tu-ááá.

P. Hlosta 17.7.2017 9:28

Re: Tak to je tedy síla

Totálně mafiánsko korupční systém v každém segmentu Ukrajinské společnosti přivodil i sociální neklid a to opakovaně několikrát, krom obrovského ekonomického propadu toho státu. Ta obrovská korupce sice vzešla z původního Sovětského umístění Ukrajiny a přetrvala a vyrostla do gigantických rozměrů po osamostatnění se. Přetrvává dodnes a nikdo ji neruší! Hospodářsky silnější Východ Ukrajiny je silně národnostně ruský a proto také ten nacionální útok Západní Ukrajiny proti Východní. Nejdříve jen s vyhrožováním národnosti, později přešli na aktivní diskriminaci ruské původem i jazykem.

Tohle je prapůvod celé té občanské války. Jak EU, tak Západ celý, stejně jako Rusko, se do toho vměšovali a podpořili vznik občanské války a dodnes ji nedokázali zastavit, ačkoliv už se jim do krámu nehodí. Krym skončil v anexi Ruska. Východní Ukrajina je pod vlivem Západu. O další Východní části Ukrajiny se vede válka s vojenskou účastí jak Západu, tak Ruska, ovšem neoficielní účastí.

Myslíte si snad, že Kyjev má na to, aby s těmi rezavými kvéry, poděděnými ze Sovětského Svazu a jednou nefunkční ponorkou, jako i neckami na moři, či mizerně udržovanými tanky a děly, dokázal vést válku proti svým občanům na Východě?! Východ je na tom stejně a nedokázal by tu válku vést ani jako gerilovou. Miliardy dolarů v té občanské válce budou jen prohlubovat dluh toho státu. Na konci Východní Ukrajina se Západní Ukrajinou spojí své dluhy a dlouhé generace bude ničit ve stále pokračující obří korupci ekonomiku všech. Tedy krom těch, co na korupci a občanské válce vydělají v miliardách. Moc jich není, ale dost na udržení co nejdelší možné krize, co tak dobře jim vydělává.

TO je síla, ta vaše nevědomost!

V. Hájková 17.7.2017 9:24

Re: Tak to je tedy síla

Mužete popsat která pasáž asociační dohody - je ta, kterou EU skandálně podcenilo? Takže podle vás - se musí před KREMLEM - jít do kolen?

K. Zelený 17.7.2017 9:19

Re: Jasně, evropské vedení strnule ideologicky

Vaše starosti a Rotschildovy peníze ...Ale abyste neřekl, že vás odbývám v tomto závažnému dilematu tak dle mého názoru je to půl flašky.

J. Mrázek 17.7.2017 9:11

Pozor novinka pro Vás:

Sůl není sladký cukr ''''

M. Valenta 17.7.2017 9:11

Evropské průšvihy

Ve velké Británii se nyní intenzivně přemýšlí jak z to průšvihu zvaného brexit ven. Máme se na co těšit.

A Erdoganovo Turecko s početnou pátou kolonou rozmístěnou v Evropě je průšvih s těžko odhadnutelnými důsledky. Jisté je jen, že NATO přišlo o své východní křídlo, zato EU už může bez vytáček vyškrtnou Turky ze seznamu čekatelů.

J. Mrázek 17.7.2017 9:09

Děsíte realistickým hodnocením.

Jenže 90% národa je na tom opravdu tak, jak si uděláte obrázek ve frontách u pokladen hypermarketů a nebo při náhodném vyslechnutí jejich úrovně rozhovoru a témat v MHD. Pak si říkám, buhudík jsem už po čtyřech pětinách svého života, můj klavír, knihovna a internet a přátelé a vnoučata nejsou na téhle "úrovni" a jestli se něco ZÁKONITĚ takhle zvrtne, tak mají z rodiny dobrý základ tomu nepodlehnout a snad jsem i za dvaníct let působení na středoškoláky dokázal, že svět vnímají jako technici se všemi souvislostmi a ne jen jako s klapkami na očích soumaři ... ale každá odcházející generace lomí rukama nad tou mladou a kdo ví, zda jsme objektivní na 100% ...

J. Lepka 17.7.2017 9:09

" žvanil typu Martina Schulze"

Závidím vám vaše iluze Astone!

J. Lepka 17.7.2017 9:06

Re: Jasně, evropské vedení strnule ideologicky

Dle vašeho názoru je čtvrt litru obsahu v půllitrové láhvi důvod k vyjádření že láhev je poloplná nebo poloprázdná ?

J. Novotny 17.7.2017 9:06

Re: Tak to je tedy síla

EU skandálně podcenilo reakci Ruska, přitom mělo indicie, že Rusko má plán na rozdělení Ukrajiny, pokud ji nebude ovládat celou.

K. Zelený 17.7.2017 9:03

Re: Dotace jsou korupcí, kdy za naše peníze odváděné do EU..

A proto společně pracujme na vítězství Martina Schulze, neb to je jediný politik, který nám veřejně slíbil, že nás dotačního jedu zbaví !

K. Zelený 17.7.2017 8:57

Jasně, evropské vedení strnule ideologicky

trvalo na volném pohybu nejen zboží, ale i osob, strnule ideologicky nakvartýrovalo do UK statisíce Poláků a mamlas Cameron pružně a neideologicky rozhodl, že je budou pružní a neidelogický Agličani moci vyfakovat, což oni k jeho překvapení udělali. Ten hajzl Juncker !

V. Hájková 17.7.2017 8:54

Tak to je tedy síla

Dnes jsem se dozvěděla , že vlastně za válku - kdy na Ukrajině okupují necelou polovinu oblastí Dombasu a Luhansku proruští vzbouřenci za obrovské učasti vojáku a materiálu z RUSKA - TAK ZA TOTO MUŽE EU- a jeho nabídka asociační dohody , kterou nejprve jako """ přijal a pak odmítl proruský prezident JANUKOVIČ, což vyvolalo první studentský majdan- kde došlo k brutálnímu napadení této demonstrace kdy bylo cca 100 studentu i zatčeno. A tím začala celá ta vzpoura- proti JANUKOVIČI a jeho proruské vládě! Jsem pane NEFF přesvědčena- že i Ukrajinci dobře vědí, že asociační dohoda- neznamená žádný rychlé začlenění země do EU A PROTO BY BYLO DOBRÉ VYSVĚTLIT - co to asociační dohoda je :

Asociační dohoda posiluje politickou a ekonomickou spolupráci mezi státy unie a Ukrajinou.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Už jen tato skutečnost - kdy opravdový vstup Ukrajiny do EU byl a je vzdálen na celá leta- rozpálila KREML do ruda a začal organizovat vzpouru na části východní Ukrajiny a bezprecedentně ukradl Ukrajině uzemí KRYMU!

P. Hlosta 17.7.2017 8:54

Re: Dotace jsou korupcí, kdy za naše peníze odváděné do EU..

Známá praktika ze socialismu. Kdo dával najevo přízeň komunistické diktatuře, kdo zpíval jejich písničky, ten měl a pobíral výhody. Každé ráno přečíst Rudé Právo, aby věděl, co má říkat, co si má správně myslet. Do Moskvy soudruzi jezdili se ptát, jak stát vést, co nehodícího se, to škrtnout. "Výhody" takového spojenectví v RVHP pak naše hospodářské výsledky výrazně pomáhaly udržovat své podřízení se. Pravda, dnes naše závislost na jiné "Moskvě" je výrazně příjemnější. Zatím!

P. Kmoníček 17.7.2017 8:51

Re: O národní hrdosti a neochotě poslouchat

Kaine, ekonomika EU není jen o dotacích.

J. Mrázek 17.7.2017 8:51

Naše odbory = přidat 10% navíc všem

Budou volby a to se hodí do kampaně...jen se neříká, že to bude zadlužení a řecká cesta...

K. Zelený 17.7.2017 8:48

Re: Cameron zavinil brexit, ne Juncker

Tag určitě, a taky: Drzé čelo nad poplužní dvůr a Nehas co tě nepálí a Bližší košile než kabát ... to je pokladnice, ve které si každý najde zdůvodnění všeho.

I. Dekyský 17.7.2017 8:42

Re: Jenom straší. Pokud se budeme bát,

Kdo bere? My bereme? A nebo ti, kteří se odchodu brání zuby nehty.

Nežvaňte kraviny eurobolševiku. Bere pár vyčůraných ku*ev, drtivá většina lidí z tzv. dotací nemá nic, jen se na ně těm ku*vám skládá - aby pak často zjistila, že mu za špinavé dotační peníze v sousední ulici vyrostla nekalá konkurence.

P.S. Dotace nejsou nic jiného, než forma úplatku, vinen je tedy i ten kdo dává, ten kdo si kupuje kolaboranty...

J. Kombercová 17.7.2017 8:38

Re: Cameron zavinil brexit, ne Juncker

Kůň je jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem.

I. Dekyský 17.7.2017 8:37

Re: Cameron zavinil brexit, ne Juncker

Bexit zavinili euroboševici v Bruselu vy komiku

V. Kain 17.7.2017 8:36

Re: O národní hrdosti a neochotě poslouchat

Že by naše země o něco přišla kdyby jsme nedostávali dotace?Vůbec ne,jenom by nám to pomohlo.Komu by to ale nadělalo vrásky by byli různí spekulati a šíbři.Mezi nimi jeden z největších pobíračů dotací Agrofert (Babiš).Mohl by národu ukázat svoje podnikatelské schopnosti kdyby nedostal ani haléř dotací(jak našich,tak i evropských)

I. Dekyský 17.7.2017 8:31

Re: O národní hrdosti a neochotě poslouchat

Zato bruselští eurobolševici tento marasmus vylepšili, že? Plácáte nesmysly...

P. Hlosta 17.7.2017 8:28

A když jsme to mnozí říkali už víc jak před dvěma lety...?!

Jak ten čas letí! Přijde to člověku nedávno, to že jsme říkali totéž, co dnes Neff dává k lepšímu na svůj úvodník. Soudruzi multikulturalisté ovšem pevně drží ve víře a Islám s předním diktátorem Erdoganem obhajují se zatvrzelostí fanatických podporovatelů utopií.

Erdogan není žádná holá řiť a má velkou i vcelku moderní armádu pod palcem. Zástupy v pátých kolonách Západního světa, stejně jako doma schopné inkvizitory a potřebnou moc nad těmi, co by jen naznačili odpor. Nám se ale stále podstrkuje, že on není takové nebezpečí, jako Rusko, protože v něm přeci byl komunisty instalován imperiální vliv, co dodnes hrozí světu. Bez podceňování možných nebezpečí z Ruska, přeci jen Turecko je hlavní nebezpečí a nejen pro NATO, v kterém dokonce je druhou nejpočetnější armádou.

Bývalý světový agresor, dnes předvoj demokracie prý, Německo, je v přátelském kontaktu s Erdoganem. Rusko s Putinem se hádají s největší světovou velmocí USA, jestli Rusko tu velmoc má poslouchat. Erdogana při tom berou na milost a spíš se o něj přetahují ke spojenectví, čímž je důležitější. Erdogana nikdo nehodlá dosud plácnout přes ruku, natož mu dát po žvanivě hloupé hubě.

No a my tu řešíme v Česku, jestli méně, nebo více lézt do rici. Stálí příznivci multikulti, spolu se svými nikým nevolenými zástupci v médiích a neziskovkách, jsou zárukou, že varování rozumných vyslyšeno nebude. I přesto, že realisté se stali Realisty, aby byli i demokratickými zástupci a ne jen mentory, přesto přízeň občanů zatím je ve většině na původním místě. Na víře ve staré struktury! Ještě je daleko doba, kdy se zase bude cinkat klíči v statisícových davech. Do toho času je možné, že multikultarilismus se stane vládnoucí ideologií!

P. Vandas 17.7.2017 8:28

Dotace jsou korupcí, kdy za naše peníze odváděné do EU..

.. jsou upláceni ti, kteří zastávají postoje EU vstřícné. :-):-):-)

R. Langer 17.7.2017 8:18

Re: Chceš-li být soudný, mysli jako Aston

Ano, takových tady máme. Třeba nevoličů Zemana... :-D

R. Langer 17.7.2017 8:16

Re: Viděno jinýma očima

Přesně! Ale hlavní vtip je v tom, že ty dotace na normálního člověka v podstatě nemají žádný vliv. Kdo tady bere největší dotace z EU, a kdo je nejvíce ohrožený jejich zastavením? Jenom se zamyslete, co asi bude následovat.

V. Javora 17.7.2017 8:07

Re: Cameron zavinil brexit, ne Juncker

Ten intelektuál Rajman bude asi velmi mladý. Podle těch keců.