23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Tanec mezi vejci

Jako chvályhodné ocenila většina komentářů seriózních médií středeční rozhodnutí vlády požádat o dvouletý až tříletý odklad embarga na ruskou ropu. Jedná se o novém evropském balíčku protiruských sankcí a embargo na dovoz ropy v něm nechybí. Už teď se netají skepsí Maďarsko i Slovensko a ukrajinský ministr zahraničí Kuleba už dopředu označil disidenty za komplice válečných zločinů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 7.5.2022 17:45

Proc se vy sam nepritlucete za sourek k nejakemu namesti hrebikem, na protest proti Putinovi ci cemu?

D. Laurencikova 7.5.2022 17:42

Radeji zapremyslejte, kde se ve vas ta nenavist k Rusku bere. Mozna je to komplex? Ja mam takovou teorii: Cesi byli 40 let pod sovetskou nadvladou, coz asociuji s Ruskem a cim devotnejsi byl kdo tenkrat, tim smelejsi je ted, kdyz uz muze. Ja osobne jsem musela za komunistu z republiky odejit, ale nemam presto k Rusku zadnou zast a muzu se divat na veci objektivne a bez hysterie.

J. Anděl 7.5.2022 16:29

A mimochodem - škoda, že nejsem diplomat? Spíš bych řekl, že je škoda, že je Putin prezident RF.

Jasně, mohlo by to být i horší. Ale i takhle je to dost zlé.

J. Anděl 7.5.2022 16:03

Ano. To je jako loupežník, který řekne "Peníze nebo život."

Taky říká, co chce. No a?

J. Anděl 7.5.2022 16:02

Ano, plurál, popisuji, jak se chovají agresoři, jako je třeba Putin.

J. Anděl 7.5.2022 16:02

Ano.

Taky by se mohl Putin na prostest proti arogantnímu Západu přitlouct k tomu Rudýmu náměstí za šourek hřebíkem, jako ten umělec, co to tehdá udělal na protest proti Putinově politice či čemu.

D. Laurencikova 7.5.2022 14:21

Skoda, ze nejste diplomat. Vy byste byl jeste lepsi, nez ten nehorazny Melnyk, ktery nadava nemeckemu kancleri do "urazenych burtu" a porouci si tady vubec, jak rybarova zena. Zkuste to Putinovi navrhnout, dobry muzi. Mozna ze konecne dojde k prulomu. ;-)

D. Laurencikova 7.5.2022 14:16

Vy kdyz stale pouzivate plural tak nemluvite o Rusech (cesky Rusacich), bzw. obyvatelich Ruslandske federace?

D. Laurencikova 7.5.2022 14:15

Nejsou. Putin vickrat rekl, o co mu jde. Arogantni Zapad pod vedenim USA to nezajimalo. Tak ted mame ten salat.

J. Anděl 7.5.2022 14:12

I vy vidím tedy chápete, že jen Putin může tu válku ukončit.

A že za nějakých podmínek? Ano. Možností je spousta. Mně se líbí varianta mrtvej Putin, napíchnutej na kůl uprostřed Rudýho náměstí.

D. Laurencikova 7.5.2022 14:10

Vidite, to uz je trochu lepsi. Jeste pochopte, ze Putin tuto valku muze ukoncit za urcitych podminek, takze mu bude nutno vyjit trochu vstric - asi.... Nebo to dotahnout az do horkeho konce. A zbavte se vyrazu typu "byzantska zruda"! To pusobi prehnane a hystericky. Jsme vsichni jenom lide, Andeli a clovek ma ve sve povaze dobro i zlo. ;-)

J. Anděl 7.5.2022 13:57

Katastrofa nebude proto, že já něco odmítám. Můj názor na chování představitelů USA, NATO, Ruska, ČR atd. nemá žádný význam.

Tuto válku je možné ukončit tak, že Putin přestane vést tuto válku. On jí začal, on má vojenské jednotky na území cizího suverénního státu, který napadl. On jediný jí může ukončit.

Ano, diplomacie k tomu jistě může vést a existuje-li taková cesta, jsem pro.

Jsem rád, že můj názor na danou situaci nemá vliv, protože bych musel pravděpodobně spolknout hodně slizké klubko slimáků, kdybych se musel pro dobro ostatních pokusit diplomaticky jednat s tou byzantskou zrůdou. Naštěstí nemusím.

D. Laurencikova 7.5.2022 13:50

Snazim se vam vysvetlit, ze neni koure bez ohne. A ze neni mozne ukoncit tuto valku jinak, nez mirovou dohodou, nebo katastrofou. Pokud vas nezajimaji priciny a odmitate dohodu s tim, ze "on si zacal", bude jedine katastrofa. A neni to osud, je to hloupost.

J. Anděl 7.5.2022 13:19

... a co se týče té příčiny: vaše spekulace je, že to musel udělat, protože NATO. Moje spekulace je, že to udělal proto, že je to namyšlenej parchant, co se bojí vlastní smrti a toho, že nic pořádného nedokázal.

J. Anděl 7.5.2022 13:17

Fakt, že 24.2.2022 Putin napadl sousední suverénní stát, není spekulace či předsudek.

Spekulace a předsudky jsou debata o tom, proč to udělal.

J. Anděl 7.5.2022 13:16

Opět mi podsouváte "národ"? Chybujete čím dál více. Vzdejte to :-).

Za patologického agresora jsem označil Putina.

D. Laurencikova 7.5.2022 13:10

Vy jste se uz vycerpal? Vzdyt jste zatim jeste zadny argument nerekl. Zatim jste zustal u predsudku a spekulaci.

D. Laurencikova 7.5.2022 13:09

Vy jste psychiatr? Jakym zpusobem jste prisel k vasi diagoze o narodu "patologickych agresoru"? A jeste jedna otazka: Co se stalo s principem: "In dubio pro securitate"?

J. Anděl 7.5.2022 13:07

Nebude. Je to tím, že jsme už vyčerpali argumenty, ale vy to pořád nechcete vzdát.

D. Laurencikova 7.5.2022 13:05

Nebude to tim, ze zpusob diskuze lze jen tezko zcela odloucit od osoby?

J. Anděl 7.5.2022 13:03

Další trhlina ve vaší argumentaci je, že píšete, že tvrdím, že je u těchto patologických agresorů jedno, jestli je budeme provokovat nebo nebudeme. To nepíšu. Píšu, že není jisté, že by nezaútočili, kdyby provokování nebyli.

A to právě proto, že to jsou patologičtí agresoři. Ti jsou mistry ve vyhledávání záminek k tomu, proč zaútočit. Ve zdůvodňování, proč ta válka byla nutná a vlastně k ní byli dotlačeni.

J. Anděl 7.5.2022 12:52

Za patologického agresora jsem označil Putina. Národ sám o sobě tuto válku nezačal, nejedná se o nějakou občanskou aktivitu, jedná se o politickou aktivitu, která je na něčí rozkaz.

J. Anděl 7.5.2022 12:51

Vždyť vy omíláte taky pořád totéž :-).

Válka začala 24.2.

Válce předcházela celá řada událostí na Ukrajině a v Rusku a také aktivit na Západě. Které se Putinovi nelíbily. Proto Putin začal válku.

D. Laurencikova 7.5.2022 12:46

Oznacit 144 milionovy narod sestavajici z ca. 150 etnik vseho druhu za "patologicke agresory" u kterych je jedno, jestli je budeme provokovat nebo ne, je prinejmensim nepromyslene ;-).

D. Laurencikova 7.5.2022 12:43

Nevim, co delate v zivote, tady ale stale omilate totez a zadnou sirsi analyzu nepripoustite. Z toho soudim, ne z vaseho zivota. Ta valka zacala mnohem driv, ne az 24.2.22. Toho dne jenom vyvrcholila. Zavirat pred tim oci mi nepripada ani moudre, ani konstruktivni.

J. Anděl 7.5.2022 12:38

Možná bych to zformuloval přesněji takto: přestáváte diskutovat o tématu a začínáte hodnotit mojí osobu. Což je typická manipulativní metoda. Zejména u žen :-).

J. Anděl 7.5.2022 12:36

To je hezká fráze (ty samé chyby s očekáváním jiného výsledku), ale jak víte, jestli v životě dělám ty samé chyby? Z této naší výměny názorů, ve které vy chcete, abych připustil, že USA způsobily tuto válku, zatímco já chci, abyste připustila, že jí začal Putin?

Soudit z tak mála to, jaký mám život a co mohu či nemohu ovlivnit vám připadá moudré?

J. Anděl 7.5.2022 12:34

To není u patologických agresorů vůbec jisté, že by nezaútočili, kdyby je nikdo neprovokoval. Jisté je jenom to, že by Putin nezačal válku, kdyby Putin nezačal válku.

D. Laurencikova 7.5.2022 8:40

Kolik Rusu a Ukrajincu jste vy uz v zivote videla nebo znate? Ja hodne. Jsou to vesmes rozumni, prijemni lide. Nevidim mezi nimi zadny rozdil. Zatimco vy jste ubohy, politovanihodny clovek plny jedu a nenavisti. Vy vlastne nesnasite sama sebe (coz se da pochopit) a prenasite to momentalne na "ruske fasouny".

D. Laurencikova 7.5.2022 8:33

Protoze NATO stekalo. Papez vysvetluje valku. Kdyby NATO nestekalo, valky by nebylo. Je to tak proste.