5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Tak až za týden

Sáhodlouhý výklad Miroslava Kalouska o výbuchu muničáku ve Vrběticích zdržel jednání sněmovny, takže jednání o evidenci tržeb bude pokračovat až za týden. Dá se čekat, že budou obstrukce pokračovat. Je to možná největší parlamentní bitva, jakou jsme za pětadvacet let zažili. Babiš s Kalouskem tu stanuli jako Titáni této řeže a buší jeden do druhého hlava nehlava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Frys 13.12.2015 17:13

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

no, to je právě rozdíl mezi judaismem, křesťanstvím a islámem.

P. Klouda 13.12.2015 17:24

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Bezesporu.

P. Boublíková 13.12.2015 17:30

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

To je sice pravda, ale můžete na to konto zakázat islámské školy?

R. Veselý 13.12.2015 17:32

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Bohužel ne. To by se musely změnit zákony, a k tomu není ze strany vítačů sebemenší vůle.

Z. Frys 13.12.2015 17:36

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

To nevím. Nejsem si ani jistý, jestli je možné zakázat nacistické školy.

P. Klouda 13.12.2015 17:45

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Ani u nás? Když máme ~ kdesi... ~ tak jasně formulované, že nikdo nesmí podněcovat etc. k nesnášenlivosti na základě barvy pleti etc...?... To by se ale poslanci & vláda pochlapili, kdyby nějaký zákon už preventivně proti existenci, a tedy i vzniku muslimských školek přijali! A v normálních českých školkách by mohly muslimské děti baštit skopové místo vepřového, a místo odpoledního spánku klečet na své modlící rohoži. Ale žádné zahalování obličeje!!

J. Václavíková 13.12.2015 17:50

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Taky byste měli prosadit, aby židé povinně obědvali nekošer maso.

P. Klouda 13.12.2015 17:54

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Porozuměla jste tomu, co jsem napsal? Navrhuji snad, aby byli muslimové nuceni jíst vepřové?!!.....

J. Václavíková 13.12.2015 18:07

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Pravda, přeletěla jsem to příliš rychle.

K. Němec 13.12.2015 18:01

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Je rozdíl v tom jíst halal sám a už od malička vyvolávat nenávist v dětech proti někomu, kdo jí nehalal. Nemyslíte?

V. Novák 13.12.2015 17:56

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

A nestačilo by prostě požadovat i po nich dodržování zákonů, jako po jiných podobných zařízeních?

A zavřít teprve na základě porušení zákona?

P. Boublíková 13.12.2015 18:05

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

Nevím, proč to ve Vídni neřeší školní inspekce. Možná se boji nařčení z diskriminace. Jak je jednou džin politické korektnosti vypuštěn z láhve, těžko ho nacpat zpátky.

K. Němec 13.12.2015 17:30

Re: Islamisté ve Vídni radikalizují i školky

"Samostatné myšlení je v těchto školkách vyloženě potlačováno."

Kolik asi lidí odsud chodilo do islámské školky? :-)

P. Klouda 13.12.2015 16:34

Čím dál "předvánočněji" znějící ...

... zprávy; jako např: »Pokud se Rusko rozhodne zaútočit na pobaltské státy, je schopno je

obsadit do 2-3 dnů, a NATO, a tudíž nebude moci poskytnout rychlou a

koordinovanou reakci, uvedl Loren Thompson v článku pro Forbes.« ~~ Tak si říkám, jak moc odpovídají realitě, a jak moc se pomocí nich chce jejich autor či médium, které je zveřejní, zviditelnit. Ačkoli ~ vzhledem ke včera citovanému včerejšímu prohlášení ruského ministra obrany o stavu bojové připravenosti ruských nukleárních sil možná spíš ~ žel Bohu ~ odpovídají realitě. Ale dnes je tzv. radostná neděle,a proto!.. ~~ https://www.youtube.com/watch?v=GooTJu2MN4A ... 8)

M. Prokop 13.12.2015 16:37

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

On se "zviditelňuje" kdekdo, Rusáci, Loren B. Thompson ...

P. Klouda 13.12.2015 16:43

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Jistě že ano. Ale jde o důvod, příp. účel. Účel zviditelňování se Rusů je ~ asi ~ zřejmý: říct někomu, ať mu neleze moc blízko k po medvědím způsobu označkovanýmu teritoriu, a do něj už vůbec. Můj dojem, můj názor. Ale u tý spousty publicistů & "publicistů", a politologů & "politologů", etc, etc...?... Prostě mě to u této zprávy napadlo.

J. Václavíková 13.12.2015 16:53

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Proto provokali se svými bombardéry i u hranic Aljašky?

J. Václavíková 13.12.2015 16:53

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

provokovali

P. Klouda 13.12.2015 17:00

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Proč ne? Za studené války takové provokace byly oboustranné, a ~ kncknc ~ aspoň to soupeře udržovalo v bdělém stavu... ,)

Dneska Rusové (kterým nikterak nefandím) varovně stříleli kvůli nějaké turecké rybářské lodi, která to údajně otočila až zhruba 500 metrů od ruské vojenské (aprávně ovšem válečné...) lodi ~ to nejspíš provokace nebyla.

J. Václavíková 13.12.2015 17:01

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Právě. Za studené války. Pak už ne.

P. Klouda 13.12.2015 17:05

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Paní Václavíková, já se s Vámi nechci hádat, jenže Vaše úvodní »Právě.« mě v tomto směru znejisťuje. O co Vám vlastně jde v tomto dialogu, který jste otevřela?

J. Václavíková 13.12.2015 17:32

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Jen zpochybňuji Vaši tezi o ruském vymezování teritoria pomocí provokací. Přesahuje to tento účel.

P. Klouda 13.12.2015 17:38

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

"Tady" asi skoro každý touží zpochybňovat něčí názory, teze, či dokonce pouhé dojmy a pocity (které zpochybnit ani nejde). Jenže já jsem nepsal, že si Rusové takto teritorium vymezují, ale že na už "označkované", čili vymezené teritorium svého zájmu upozorňují. Kncknc ~ pro Američany je teritoriem jejich zájmu skoro celý svět, tak proč by nějaké nemohli mít i jiné státy?..

J. Václavíková 13.12.2015 17:52

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Ono ani nejde tak o zájmy, jako o metody jejich prosazování.

P. Klouda 13.12.2015 17:56

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Ano? A v čem jsou ty americké lepší? Snad ~ například ~ rozvrácení Iráku?......

J. Václavíková 13.12.2015 18:13

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Jestli v metodách amerických a ruských nevidíte žádný rozdíl, já Vám ho hledat nebudu. Každý svého štěstí strojvůdce.

P. Klouda 13.12.2015 18:51

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Nu, děkuji za vlídné, nekonfrontační, křesťansky nedělní ~ tedy kéž by... ~ poklábosení. A opravdu pro mě nic nehledejte ~ jistě jsem toho hoden méně než nějaký imigrant, který je pro Vás ~ tak to cítím... ~ více Vaším bližním....... .

J. Václavíková 13.12.2015 22:07

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Mám trochu chuť napsat, že jste sklouzl k téměř hysterické reakci, ale přesto odpovím vážně. Měla jsem dnes nějakou práci u počítače, od níž jsem si jen chvílemi odskočila, proto ty kusé odpovědi. Pokud jste tu skutečně nový, pak jste měl možnost vidět dnes přímo ukázku žabomyšího honění ocásku, v kterém si pár diskutérů přímo libuje a jemuž se snažím vyhnout, abych pak do něj stejně spadla. A protože s některými je diskuze vskutku ztráta času, nereaguji zdaleka vždy a na všechny. O co mám zájem, je diskuze věcná, se snahou argumenty oponenta pochopit, nikoliv překroutit. A také odmítám apriorní dogmata a nedoložená tvrzení. A že jich tu v poslední době je! Takže pokud máte zájem se takto bavit, budu ráda. Pěkný advent přeji!

P. Klouda 14.12.2015 10:22

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Ano. Jsem tu relativně nový ~ "terpve" 24 dní. A přesto jsem už "viděl" mnoho, ač jistě ne všechno. Nejen furiantské "dialogy", kde nehrozí rána pěstí, ale posměšek nebo vulgarita z jedné či z obou stran často ano. A nebo skoro soustavný konfrontační až agresivně konfrontační přístup od chvíle, kdy jeden zjistí, že druhý s ním drze nesouhlasí ("např." »O Vás by zase tady u nás řekli, že si děláte z huby řiť.«...). Jak už jsem napsal včera: nemám chuť se přít. Zhruba půl hodiny poté (odhad, vyhledat to nemám zájem) jste mi odpověděla v podobném duchu, v jakém jste mi včera psala nejmíň 4x : »Jestli v metodách amerických a ruských nevidíte žádný rozdíl, já Vám ho hledat nebudu. Každý svého štěstí strojvůdce.«

Nevím, jsetli vůbec víte, co je to hysterie, resp. hysterická reakce. Ale pokud ne, ne kvůli mně, nýbrž kvůli sobě byste si to měla zjistit, abyste u někoho s takovým tvrzením jednou opravdu nenarazila ~ ne všichni jsou pacifisti jako já. Na druhou stranu ~ ta Vaše věta, kterou jsem ocitoval na konci předchozího odstavce, svědčí o přinejmenším svérázné kultuře debatování. Napsala jste mi po desáté večerní: »Takže pokud máte zájem se takto bavit, budu ráda.« Ale já nemám zájem se »takto«, tj. skoro nepřestajně útočně bavit.

Oč přínosnější je pro mě rozhovor např. s panem Prokopem, se kterým věci taky nevidíme scela shodně, ale bavíme se poklidně, nekonfrontačně. Je to na Vás, paní Václavíková, který styl si vyberete.

J. Václavíková 13.12.2015 16:41

Re: Čím dál "předvánočněji" znějící ...

Správná otázka zní- kdo je ochoten použít jadernou munici?