8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Strýc Vik, dcery a brácha

Panoptikum české politiky se nám rozrůstá, ke Grossovu strýci Vikovi přibyly Babišovy dcery a brácha přítelkyně. Lze to nahlížet mnoha způsoby, dva jsou krajní: nestydatost našich politiků je bezmezná, nelze dokázat podvod, jelikož k žádnému nedošlo, je to jen finta fň, jaká projde jen velké rybě. Podnik není můj, je anonymního vlastníka, dejte dotace, pokud možno maximální. Skuteční malí a střední podnikatelé jsou okradeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 24.3.2016 10:13

Re: Už taky někoho z vás, kritiků Babiše napadlo,

Ano, uvidíme. On to taky celý národ nesledoval. Já to třeba nesledoval, jen jsem si dneska přečetl pár komentářů. Jsou lidé, co ještě o Čapím hnízdě neslyšeli.

Upřímně, jsou v Čechách i dospělí a příčetní lidé, kteří ještě neslyšeli o Babišovi, i když moc jich asi není :-)

M. Prokop 24.3.2016 10:21

"Babiš je svlékl do naha a ohromil všechny."

Vás možná.

A s tou hloupostí, už někdo psal, že AlCaponeho chytili v podstatě na hloupost, ve srovnání s ostatním jeho konáním.

J. Šimek 24.3.2016 10:16

Re: Už taky někoho z vás, kritiků Babiše napadlo,

A kolik z těch transakcí se týkalo převodu majetků a zakladání firem pro členy jeho rodiny?

J. Vobr 24.3.2016 9:28

PRAŽSKÁ RADNICE - KALOUSEK ZNIČIL TOP09

Nesnášenlivá povaha Kalouska, který se obával konkurence v ex-primátorovi Hudečkovi a raději ho odstřelil nese kyselé plody.

S TOP09 NIKDO DO HOLPORTU JÍT NECHCE (kromě ODS,za cenu primátora)!!!

J. Anděl 24.3.2016 9:40

Re: PRAŽSKÁ RADNICE - KALOUSEK ZNIČIL TOP09

Vobr dobře odklání od Babiše.

TO CHCE ŽALUDEK!!!

;-) ;-) ;-)

S. Lazárek 24.3.2016 9:44

Re: PRAŽSKÁ RADNICE - KALOUSEK ZNIČIL TOP09

Vobr si přivezl z Ria ziku a stal se z něj zlobr....:-)

R. Tesařík 24.3.2016 9:54

Re: PRAŽSKÁ RADNICE - KALOUSEK ZNIČIL TOP09

To je sice pravda, ale jenom malinká. exprimátor Hudeček byl průsšvih. A nemá to nic společného s Babišovým lhaním.A Kalouska nemám rád. Nicméně , zábavné to je.

R. Veselý 24.3.2016 10:28

Re: PRAŽSKÁ RADNICE - KALOUSEK ZNIČIL TOP09

Co je na tom zábavného?

M. Mýval 24.3.2016 9:22

dotace

Jsou na projekty, které by ze svého platil pouze momentálně zaostalý jedinec.

M. Prokop 24.3.2016 9:24

Re: dotace

No ovšem, neboť co je potřebné, není třeba dotovat. To si lidé koupí.

S. Lazárek 24.3.2016 9:26

Re: dotace

Až tak je to jednoduchý?.....:-P

M. Prokop 24.3.2016 9:46

Re: dotace

Až tak. Ovšem "dojiči" to budou komplikovat, hádejte proč?

S. Lazárek 24.3.2016 9:55

Re: dotace

Protože jsou to vynalézaví a lstiví synové a dcery Jana Žižky z Trocnova? Vážně nevím, Brusel na to taky čumí jako puk, že tu za EU peníze umíme postavit rozhledny v údolích, ale co s námi, že?.....:-P

Jak se říká, blbej kdo dává a blbější, kdo nebere.....

M. Prokop 24.3.2016 9:59

Re: dotace

Pokud není k dispozici velice morální občanstvo, jaké bývalo třeba v severských zemích nebo ve Švýcarsku či Lichtensteinsku, není jiné cesty, než dotace omezit, lépe zrušit. Protože lstiví a vynalézaví na jedné straně a líní či úplatní na straně druhé se najdou vždy. Zvláště, pokud je nutno sepsat obecně platná pravidla, vždy nějak zneužitelná.

S. Lazárek 24.3.2016 10:13

Re: dotace

S tím se souhlasit jistě dá, naše vyčůranost je myslím v Evropě už poměrně známá, ovšem principiálně dotace např. na základní výzkum, či jasně definované vědecké projekty považuji nejen za bohulibé, ale i nutné.

M. Prokop 24.3.2016 10:25

Re: dotace

Tam je otázka, zda to jsou dotace. To prostě někdo provozuje, často ten stát. S tím jsem jakž takž smířen. Každopádně to budí méně odporu či působí méně problémů, než dotace na něco, co provozuje více subjektů a dotaci dostanou jen ti "vychcanější".

J. Anděl 24.3.2016 10:17

Re: dotace

No, k tomu Bruselu, co čumí jak puk - i v tomhle se zřejmě projevuje selhání multikulturního pohledu na svět. Halt nepochopili naši kulturu.

J. Anděl 24.3.2016 9:57

Re: dotace

Já myslím,že slovo "potřebné" je hodně, hodně, hodně relativní.

Leda bychom význam slova "potřebné" odvozovali od toho, co si lidé sami za svoje jsou ochotni koupit, a to i v případě, že se kvůli tomu musí vzdát koupě jiných věcí. I tak to ale bude pro každého něco trochu jiného a dalo by se pak říct, že majetnější lidé toho "potřebují" víc, než lidé chudí.

Ono to tak určitě do jisté míry je (proto je to slovo relativní), protože různí lidé potřebují (bez uvozovek) různé věci, aby si udrželi svůj životní standard, protože jeho snížení považují obvykle za dost nepříjemné.

Takže teď zbývá otázka, jestli si přiměřeně bohatá a civilizovaná společnost nemůže dovolit zadotovat (omlouvám se za sprosté slovo) něco, co možná není až tak potřeba, ale přesto to může někomu pomoci, ale nemůže si to koupit (ergo to vlastně nepotřebuje). Třeba nějaký drahý stroj na operaci očního zákalu.

Tím chci říct, že podle mě nelze být úplně radikální. U rekreačního zařízení je myslím "potřebnost" bez nějaké diskuze. Tak civilizovaní zase nejsme :-).

M. Prokop 24.3.2016 10:06

Re: dotace

"jestli si přiměřeně bohatá a civilizovaná společnost nemůže dovolit zadotovat (omlouvám se za sprosté slovo) něco, co možná není až tak potřeba, ale přesto to může někomu pomoci, ale nemůže si to koupit (ergo to vlastně nepotřebuje). "

Problém je, že obvykle se to "zvrhne" a na věci Vámi popisované se nedostane, na zlodějny ano.

Mimo to, peníze se onou dlouhou a složitou cestou od těch, kterým byly odebrány až k těm, kteří je dle nejasných a zneužitelných pravidel dostanou, rozhodně nemnoží.

"Dotace jsou jako dávat si transfuzi z pravé ruky do levé a půlku krve při tom vybryndat na podlahu."

J. Anděl 24.3.2016 10:11

Re: dotace

Jo, já vím, že se to obvykle zvrhne.

Jenomže. Vždycky se zvrhne všechno. Je to spíš o míře, než o čistotě. Tedy podle mě. Tím spíš, že čistotu v reálu podle mě neudržíte. I kdybyste vyhlásil zrušení všech dotací, pak odletěl na dvacet let do vesmíru, tak byste po návratu zjistil, že jsou tu zas... si myslím.

J. Fridrich 24.3.2016 10:12

Re: dotace

Vaše věta pane Prokop - " No ovšem, neboť co je potřebné, není třeba dotovat. To si lidé koupí." - je od člověka z jiného Vesmíru. Vy nevíte o např Kuksu - a desítkách podobných významných rekonstrukcích našich památek za miliardy ? Vy nevíte o výstavbě vědeckých center u Prahy, Brna, Ostravy, Plzně za miliardy Kč ? Stovky čističek vody u našich obcí ? Opravy stovky kilometrů silnic a výstavba a opravy mostů ? Dotace studijních programů na našich školách všech stupňů ? Výstavba obchodních center a mnoho dalších rekonstrukcí v našich městech a obcích ? Naše zem by bez této pomoci EU vypadala jinak - a na mnoha místech bychom jezdili po našich " silnicích " v tancích, obrněných transportérech, nebo minimálně v Offroadech.......

TO SI LIDÉ KOUPÍ ???

J. Anděl 24.3.2016 10:20

Re: dotace

No, minimálně u některých věcí (opravy silnic) bych si myslel, že si to "kupuju" v daních.

Ale nutno brát v souvislosti s mými jinými příspěvky - nedomnívám se, že má smysl rušit všechny dotace (například). Ale stejně - silnice, mosty, školy... kurník to máme fakt tak malý daně, že na to musíme dostávat peníze z dotací EU???

M. Prokop 24.3.2016 10:53

Re: dotace

Pokud jim neukradnete prachy a nepošlete je do Brusele, tak si to zajisté koupí. Nebo něco jiného.

Jak to vypadá podle vás, to se nakoukněte do Řecka (a nemyslím to antické).

R. Langer 24.3.2016 14:10

Re: dotace

Co za užitečné předměty už ta "centra" vyprodukovala? A ty čističky by se podle vás nepostavily? Ale houby... :-P

O. Uživatel 24.3.2016 9:47

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 24.3.2016 9:49

Re: dotace

Jsou, ale kolik je jedinců, provozujících z altruismu něco nevýdělečného? Žádná tlačenice ....

R. Jonák 24.3.2016 9:22

Tohle myslel Aston vážně?

"Bude to ale fungovat aspoň tak dobře jako ta dosavadní vláda, zřejmě zatím nejúspěšnější ze všech, které jsme měli?"

Jestli toto je ta nejúspěšnější vláda jakou jsme měli, tak potom by se už člověk nemohl divit ničemu.

O. Uživatel 24.3.2016 9:37

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 24.3.2016 9:47

Re: Tohle myslel Aston vážně?

Však se taky nedivím, ani té "nejúspěšnější vládě". Není to první Astonův úlet.

K. Janyška 24.3.2016 9:20

Komu nestačilo včerejší řádění pro mne zločince Babiše

ve sněmovně a jeho lži, není mu pomoci. Jeho estébácká a husákovská rétorika jen potvrdila, kdo je ve skutečnosti. To, že dotace jsou nástrojem socialistů k ukojení jejich podporovatelů kradenými financemi je známá věc a že se z nich raduje každý příjemce také. Zdy se radují ti, kterým byly ukradeny prostředky na ně, je minimálně nejasné.

A neprobíhá válka s žádnýmm terorismem, ale náboženská válka se středověkými necivilizovanými zfantizovanými hordami. Terorismus je jen metodou jejich boje... Dzp.