1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Statistika strachu

Agentura Median prozkoumala postoje Čechů vůči obavám ze světového konfliktu. Průzkum přišel ve správnou dobu. Zprávy o konfliktech se na nás sypou ze všech stran a co horšího, jeden z válečných požárů hoří nedaleko našich hranic. Navíc je to střet, ve kterém se angažovala a angažuje Evropská unie, jejíž jsme členem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 12.8.2014 8:54

Re: Hodný strýček Ivan

asi jo

O. Slavík 12.8.2014 8:55

To BOUBLÍKOVÁ chápat NESMÍ !!!

... od toho tu není !!!

Tu-ááá.

J. Boleslav 12.8.2014 9:11

Re: Hodný strýček Ivan

Vidíte, to mně nedošlo. U nás pracují na opravě školy taky Ukrajinci a nedávno se tam taky strašně hádali. Jenom, pokud se hádali z uváděných důvodů, trochu nechápu, proč ti uvědoměli rusomilní neopravují školy tam.

M. Ilsner 12.8.2014 9:19

Re: Hodný strýček Ivan

Připouštíte tedy existenci rusomilných Ukrajinců?

J. Kombercová 12.8.2014 9:24

Re: Hodný strýček Ivan

Je jich plno, hlavně na východě... tu východní Ukrajinu si Rusko vezme stejně, chce ji a bude ji mít. V jakém časovém horizontu, těžko říct, ale stane se.

J. Boleslav 12.8.2014 9:25

Re: Hodný strýček Ivan

Pořád nesýčkujte. Stačí na to bohatě zdejší rusácká 5. kolona.

J. Kombercová 12.8.2014 9:27

Re: Hodný strýček Ivan

Nesýčkuji pořád. Tohle je můj tip už od začátku, ale že by se mi líbil, to tedy nelíbí.

P. Boublíková 12.8.2014 9:29

Re: Hodný strýček Ivan

Souhlas.

Ale bacha - realismus se zde tresce coby rusáctví...

J. Boleslav 12.8.2014 9:24

Re: Hodný strýček Ivan

Samozřejmě. V každém národě je určité procento blbců či potenciálních kolaborantů, proč by zrovna Ukrajinci měli být výjimkou?

J. Tolman 12.8.2014 8:52

Re: Hodný strýček Ivan

Blízko nás bydlí Ukrajinci a včera tam byl klid. Usuzuji z toho, že jsou jednotní.

P. Boublíková 12.8.2014 8:54

Re: Hodný strýček Ivan

Nepochybně. Kdyby nebyli jednotní, tak by na UA nemohla být občanská válka - to dá rozum. Za fšecko může Putin...

M. Prokop 12.8.2014 9:21

Re: Hodný strýček Ivan

Za fšecko ne, ale je toho dost, za co jo.

J. Tolman 12.8.2014 8:55

Re: Hodný strýček Ivan

Můj švára má známou, která v autobuse slyšela dvě Ukrajinky, jak strašně nadávají na Rusko. Z toho je vidět, že Ukrajinci opravdu Rusy rádi nemají.

J. Hejna 12.8.2014 9:37

Re: Hodný strýček Ivan

Včera jsem v autobuse slyšel dva kluky, jak si navzájem potvrzovali, že Tolman je vůl.

Jsem si téměř jist, že neměli na mysli zrovna vás, ale stejně je z toho vidět, že vás Češi opravdu nemají rádi.

S. Lazárek 12.8.2014 8:55

Re: Hodný strýček Ivan

Paní Boublíková, Vaše názory kolem téhle věci znám velmi dobře a nechápu je vůbec, tale jistě je hodlám respektovat i nadále. Lidé jsou různé. Dva hádající se Ukrajinci na stěně paneláku je rozhodně reprezentativní průřez názory společnosti, představte si třeba, že bych se na té fasádě já hádal s Kajanem nebo nedejbože s paní Varadinkovou o významu odkazu Profesora Klause pro zemi Českou. Docala by mě zajímalo, co směroplatného byste si z takové plodné diskuze vzala......:-)

Můj děda byl ukrajinský sedlák, měl tam obrovské polnosti, měl třicet párů koní, což bylo tehdy opravdu jmění, ale strýček Ivan se rozhodl, že jeho koně potřebuje někdo jiný, tak mu je všechny sebral a on byl rád, že si mohl zachránit holý život útěkem do Čech. O Rusech a jejich pohnutkám k "bratrské pomoci" ve svém blízkém i vzdáleném okolí  si myslete co chcete a já budu s dovolením taky. Možná mě tu někdo orazítkuje nápisem rusofob, ale to mi fakt žíly netrhá.

Pěkný den.

P. Boublíková 12.8.2014 9:01

Re: Hodný strýček Ivan

No já jenom, že jste tady někdy dřív názory toho svého kolegy prezentoval tak, že jste si je jakoby vzal za vlastní...

Jinak to zabavení majetku přece ale nesouviselo s tím, že loupežník byl Rus - ale že loupežník byl komunista. Totéž, co se stalo vašemu dědovi, se stalo i statkářům v Rusku! To vás ještě nenapadlo? Totéž se stalo u nás, loupež provedli čeští komunisté... Třicet párů koní, toť vskutku impozantní samo o sobě. Moje babička byla původem z bohatého statku, a tam zabavili tuším dva páry koní.

P. Boublíková 12.8.2014 9:05

Re: Hodný strýček Ivan

P.S. Dřív jsem si myslela, že váš děda utekl z Ukrajiny proto, že tam byl pronásledovaný jako Ukrajinec. Ale pokud tam byl pronásledovaný jako "kulak", tak to je fakt o něčem úplně jiném...

J. Václavíková 12.8.2014 9:10

Re: Hodný strýček Ivan

Vám nedošlo, že jakákoliv agresivní ideologie je pouhou zástěrkou pro získání moci? Proto není rozhodující, jestli je Putin stále komunista, nebo není. To, co dělá, slouží k udržení moci. Národnost je taktéž druhotná. To je jen vějička pro všeholid.

J. Boleslav 12.8.2014 9:18

Re: Hodný strýček Ivan

Máte pravdu, podstatný je v jejich případě imperialismus, roztahovačnost a představa o vlastní jedinečnosti, kterou mají v sobě po generace hluboce zažranou. Dále pak nízká úroveň vzdělání a obliba v chlastu.

S. Lazárek 12.8.2014 9:13

Re: Hodný strýček Ivan

Můj děda musel utéct i proto, protože byl bělogvardějec a bránil tehdy Zimní palác za což dostal i řád. Dopadlo to tak, jak to dopadlo, takže musel pryč. Když tátovi vyprávěl, proč tehdy rudogvardějci Zimní palác dobyli, nevěřila byste, ale to si nechám pro sebe, nemůžu to nijak doložit.

Ten řád mám doma na zdi a jsem na něj slovy Kajana kromobyčejně pyšný.

http://img99.rajce.idnes.cz/d9901/10/10000/10000645_08326675005aa2c6813f2e63635130f3/images/DSCN04771.jpg

J. Boleslav 12.8.2014 9:20

Re: Hodný strýček Ivan

Nějak se Vám to ořízlo. Můj prastrýc, ruský legionář, o rusákách a komančích taky věděl svoje.

S. Lazárek 12.8.2014 9:28

Re: Hodný strýček Ivan

Originál má otec, tohle je kopie, ale tehdy nebyly tak velké kopírky, takže je to opravdu ořezané.....:-(

J. Boleslav 12.8.2014 9:07

Re: Hodný strýček Ivan

Komanči nebyli a dosud nejsou nic jiného, než rusácká 5. kolona.

O. Slavík 12.8.2014 9:07

TO BYL TEN STATEK

... který jste zabrali po Němcích ???

P. Boublíková 12.8.2014 9:11

Re: TO BYL TEN STATEK

Psala jsem, že z toho statku pocházela moje babička. Domníváte se, že se moje babička narodila ve statku zabraném po Němcích, tedy že se narodila po roce 1945?

Musíte tady ustavičně demonstrovat svoji naprostou idiocii? Nemusíte, ale evidentně vás to baví. Mě taky. Pokračujte.

S. Lazárek 12.8.2014 9:09

Re: Hodný strýček Ivan

Ne nenapadlo, asi jsem hloupej.  Škoda, že už děda nežije, mohla byste se ho zeptat, jestli mu tehdy majetek ukradli Rusové nebo ruští komunisté a co su o Rusech jako takových myslel. Váš názor možná ovlivnili dva Ukrajinci na fasádě paneláku, ten můj zcela jistě dědovy zážitky s "laskavostí" Rusů a jak se mezi válkami chovali k Ukrajincům.

Nejsem objektivní, vím to a klidně to přiznám. Berte nebo nechte ležet.

P. Boublíková 12.8.2014 9:15

Re: Hodný strýček Ivan

Svůj názor, že Ukrajinci jsou tragicky nejednotní, jsem měla i dříve - ti dva ho jen poněkud komickým způsobem potvrdili.

A opravdu si zkuste nějak přebrat, že ruští komunisté zabavovali majetky nejen na Ukrajině, ale i v Rusku. Jinými slovy, kdyby váš děd byl Rus, stalo by se mu úplně totéž.

No ale jestli chápat nechcete, nic s tím nenadělám.

S. Lazárek 12.8.2014 9:18

Re: Hodný strýček Ivan

Budu se holt nějak muset smířit s tím, že z této látky u Vás zápočet prostě nedostanu.

P. Boublíková 12.8.2014 9:25

Re: Hodný strýček Ivan

:-))) Viděla bych to tak na lepší čtyřku.

Ale beze srandy: učit jakoukoliv humanitní vědu (kromě jazyků - ale na ty jsem extrémně tupá) bych fakt nechtěla. Vždyť tam vždy musí hrát obrovskou roli osobní "světonázor".

Zlaté přírodní vědy, zlaté prciny :-)

S. Lazárek 12.8.2014 9:32

Re: Hodný strýček Ivan

Pak se ovšem zamyslete nad Vaším: "No ale jestli chápat nechcete, nic s tím nenadělám".

Tohle opravdu není, jako když do zkumavky nalejete dvě chemikálie. Co člověk to názor a ne jedna daná a zákonitá chemická reakce, takže mě Vaše povýšenecká na můj příspěvek reakce dosti překvapila a trochu mrzí. Ale co, hlavně, že jsme zdraví, co?