29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Šťára v nakladatelství

Policie udělala včera šťáru v nakladatelství Guidemedia kvůli knize Holocaust pod lupou. Jde o nakladatelství, které už dříve mělo konflikt se zákonem kvůli antisemitskému škváru Jedovatá houba, o tomto svinstvu jsem psal letos v únoru. Nemohu než opakovat, co jsem napsal na téma jak je to možné: Je to možné díky Nejvyššímu soudu, který dříve podané žaloby proti Guidemedia odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Rybnická 11.6.2020 6:38

Vynikající článek. Je někdy opravdu otřesné, procházet ulicí s knihkupectvím a registrovat co mají ve výkladech. V sousedních zemích by se museli vedoucí obchodů s knihami s haknkreucem již na obálce zodpovídat před soudem. Ostatně svoboda tisku je jedna věc, ale rozšiřovat publikace adorující totalitní systémy nebo osobnosti v širokém rozsahu jiná. Pro studium historie máme knihovny, kde je možné získat náhled do jakýchkoli souvislostí.

K. Salajka 11.6.2020 6:35

Soudruzi z Antify něco přehlídli ?

J. Havelka 11.6.2020 6:22

Loučení s VIRTUALLY DIŠKUZ

Napsal uživatel petrof dne Út, 04/24/2018 - 17:47.

možná to tak má být a je v tom jistá symbolika ?? Něco virtuálního končí a začíná nový skutečný politický boj. A mámě toho dost na práci .....ODCHOD z EU, NATO a tak nějak ....!!!

Takže ještě jednou pozdrav všem a .....končím s Fráňou Šrámkem : ...života bído, přec mám tě rád ........n-tsssss

/Rozuměj petrof = forejt/

Napsal uživatel občasník dne Út, 04/24/2018 - 17:54.

..ale ODCHOD z blázince neuspěchejte....

/Rozuměj občasník = J.Havelka/

V. Heidlerová 11.6.2020 6:42

Z takovýchto příspěvků i já se stávám kandidátem na hospitalizaci v PN, je to asi asi nějaká tajná zpráva, které naprosto nerozumím, jako je někdy těžko porozumět psychicky nemocnému. Ale kdo je kdo už po tomto příspěvku nedokážu určit.

R. Tesařík 11.6.2020 7:06

Petrf je Forejt a Občasník je Havelka.

V. Heidlerová 11.6.2020 7:15

Děkuju, už jsem o něco chytřejší. Zdravím-

I. Kellner 11.6.2020 6:22

"Als glückliche Bestimmung gilt es mir heute, dass das Schicksal mir zum Geburtsort gerade Braunau am Inn zuwies."

Kdyby náhodou chtěl někdo i dnes Mein Kampf, může si objednat na naší milované Ukrajině, v různých vydáních, všetně veselých obrázků a předmluv od našich spřátelených politiků.

M. Mařák 11.6.2020 6:43

Jde to v každé zemi s rozumnými zákony jako třeba v Německu, nebo ve Francii. nemusíte na to usilovně šroubovat tu vaši propagandu.

A je to tak správné, řekl bych. O totalitní systémy se dlouhodobě zajímám a je dobře, že je možné koupit dobové materiály ke studiu.

I. Kellner 11.6.2020 6:49

Důležitý je široký výběr, hlavně o tom, jak chtějí -cituji - židovská prasata dobýt Evropu. V každém stánku.

(Lvov, podzim minulého roku).

https://pbs.twimg.com/media/ELVZRxIWkAA2Iyl?format=jpg&name=large

M. Mařák 11.6.2020 7:03

Tam je i hromada těch Vašich kamarádů, co mají problémy s EU a spřádají teorie všelijaké o NWO a podobně...

Jinak píši samozřejmě o vydávání dobových materiálů. To, že jejich výklad pak posuzuje v některých případech soud, je v právním státě normální. Osobně jsem zastáncem svobody slova, ale co se dá dělat.

M. Mařák 11.6.2020 7:11

A tady ve Francii je, pokud zůstaneme u dobových materiálů, je také docela slušný výběr ať již jde o díla protagonistů národního socialismu, fašismu, různých autoritářských režimů, či komunismu. Kdybyste to dal na stůl, bylo by toho ještě více než na té vaší fotce.

V. Němec 11.6.2020 6:20

Je možné rušit, zakazovat, nařizovat všelicos, ale z pamětí u mnoha lidí a především jejich dlouhodobější osobní zkušeností, je to problematičtější. Těm žádné knihy nemůžou měnit názory.

V. Kolman 11.6.2020 5:56

O Hitlerově Mein Kampfu jsem VŽDY četl a slyšel, že je to takový "zlý-ošklivý-nepěkná věc". Jako skeptikovi mi vadilo, že si zmíněnou knihu nemohu PŘEČÍST SÁM a udělat si na ní vlastní, na nikom a ničem nezávislý úsudek.

Po mnoha desetiletích Mein Kampf vyšel. Půjčil jsem si ho, přečetl......., ani jsem jej nedočetl celý. Ale jsem rád, že jsem měl možnost číst jej na vlastní oči a neposlouchat/nečíst jen předžvýkané názory (většina z nich byla pravdivá!) někoho jiného.

Proto si myslím, že by občané měli mít možnost, seznámit se se všemi texty, o které mají zájem. Něco jiného je ale cílená propagace a rozšiřování těchto textů.

R. Langer 11.6.2020 6:00

Ono se to v podstatě normálně přečíst nedá, je to snůška blábolů hyperaktivního fanatika. Nicméně - mnohým to stačí, stejně jako texty marxistů, či věřících...

V. Hájková 11.6.2020 6:15

Ani s Vámi nesouhlasím? Nikdy jsem neměla potřebu číst tu knihu , která svým obrovským dílem přispěla k odpornému NACIZMU a jeho šíleným zločinum ! Právě tak jako , především učení LENINA - které se v dnešním Rusku opět dostává do kurzu!!!

Vždyť je na světě - tolik krásných knih, které člověka obohatí - je jich tolik, že za jeden lidský život je nestačí přečíst!

J. Jirka 11.6.2020 6:22

Ale jak můžete vědět, že právě Mein Kampf není ta krásná kniha, která vás obohatí, když do ní odmítáte třeba jen nahlédnout?

K. Salajka 11.6.2020 6:55

Paní Hájková,myslím, že je chyba to nečíst. Mein Kampf jsem zdělil po dědovi, bytostném demokratovi a dnes je mi líto, že jsme ho vyhodil do sběru. Marxismus jsem prostudoval kvůli státnicím, ale většina profesorů ho i tehdy vysvětlovala poměrně otevřeně. Je dobře vědět, že vedle jasného určení nepřítele a návodu jak ho likvidovat (kapitalista, neárijec, žid), jak Lenin tak Hitler vyhlašovali spoustu líbivých a populistických hesel, která slyšíme i dnes od likvidátorů tradiční rodiny a euroatlantické civilizace.

V. Hájková 11.6.2020 7:26

Děkuji za odpověď . Jsem přesvědčena , že jediné o co jsem přišla svým nezájmem čtení této knihy uniklo mně jediné - neumím se dnes vyjádřit jakou toto ""veledílo"" nacizmu mohlo obsahovat demagogii , která přivedla německý národ do tak silného opojení - aby byl schopen páchat takové hruzy! Ale nikterak mně to nechybí- nakonec i dnes je u nás o čem přemýšlet - proč lidé jsou ochotni ve velkém měřítku věřit komun. podvodníku , který sedí ve Strakovce a o lidech na Pražském hradě raději nemyslet!

Přeji hezký den!

V. Heidlerová 11.6.2020 6:18

Měla jsem podobný zážitek a prožitek. Vy jste ale člověk přemýšlivý a vzdělaný, Vy se rychle zorientujete. Ale kolik je mezi námi "opačných" lidí, kteří by si vybrali to jednoduché, co zločinec nabízí. Sama jsem kdysi zuřivě zastávala názor, že člověk má mít právo nahlédnout do prvotních pramenů, nedoplněných komentáři. Ale jaký člověk? Polovzdělaný nebo vůbec neorientovaný? Když ani Nejvyšší soud nectí právo a nedokáže odlišit dobro od zla??? Jsou tiskoviny, které jsou roznětkou těch nejnižších lidským pudů. Proto nemají být předmětem kupčení za účelem zisku. Stačí, aby si takovou knihu koupil Pepa ze 4. cenové, a už bude vřele souhlasit, stejně tak, jako dnes asi uvěřil, že Peroutka vyjádřil své sympatie k Hitlerovi v článku na stránce dvě vpravo dole.

V. Hájková 11.6.2020 6:32

Děkuji za váš příspěvek - napsala jste to perfektně -přesně jak to cítím i já!

F. Šimek 11.6.2020 6:45

"JAKÁ-SI"značko V. Heidlerová-kerá vy ste ???

J. Laurin 11.6.2020 5:42

..a od kterého datumu začneme? Jaký je rozdíl mezi miliony mrtvých před 80-ti lety...před 180 lety... před 280 lety... před 380 lety... kolik lidí zemřelo ve jménu KŘIŽE? Hvězdu zakázat! Hákenkracj zakázat! ..a kříž.. popravčí nástroj.... můžem nechat... vždyt on ten Papa v Římě už je v 21.století hodnej..... když Ordnung tak Ordnung....

V. Hájková 11.6.2020 5:56

A jemine- další potrefená husa zakejhala!

R. Langer 11.6.2020 6:01

Myslíte potrefená svobodou slova? Hm, tak to jsme dva.

V. Heidlerová 11.6.2020 6:23

Tento příspěvek považuju za projev choré mysli. Naprostá dezorientace a neznalost historie, mysl zatemněná nenávistí a nevzdělaností. Tma, pusto - zloba. Stranou ponechávám gramatickou úroveň příspěvku, svědčí o úrovni autora příspěvku., který se obsahově velmi blíží - i když na mnohem nižší úrovni - Mein Kampfu. Fuj. Laurin je darebák.

V. Hájková 11.6.2020 6:34

R^R^R^

J. Jirka 11.6.2020 8:33

Ano, takhle do dělali kdysi komunisti v Československu a dosud dělají (ne)komunisti v Rusku: označit člověka s jiným než tím "správným" názorem za choromyslného a izolovat ho.

Moc pěkně by se váš příspěvek vyjímal na veřejné schůzi KSČ, počítám, že byste za něj byla odměněna několikaminutovým potleskem vestoje!

J. Jurax 11.6.2020 9:49

Jenže, víte, nemá nepravdu. Akorát Vám tohle neleze pod nos.

J. Laurin 11.6.2020 15:27

:-)můžete mi napsat co vás tak rozlítilo?...já jen dal do kontrastu selektivní udělení svobody slova. Svoboda slova bud je nebo není... Ženská je bud těhotná nebo není.... Nejde být těhotný jen na půl....:-)

J. Pilny 11.6.2020 5:26

Astone, přeci překrucování historie je teď v módě, tak co se divíš? Jo plivat na Rusko, Babiše a Zemana, to je podle Tvých představ správné, že? Ale když někdo poplive Tvůj názor, tak hned vyzýváš k násilí, styď se. Já také nesouhlasím s propagací JAKÉHOKOLIV násilí a propagaci Nacismu a Fašismu, ale nepěstuji si v sobě histerickou nenávist.