14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Sounáležitost

Čtyři čeští vojáci padli v Afghánistánu. Je třeba jim vzdát hold a je dobře, že to udělala česká politická reprezentace, v první řadě hlava státu a titulární velitel branné moci. Čtyři padli a jeden je těžce raněný. Jsou to profesionální vojáci a riziko ztráty života a zdraví patří k jejich povinnostem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 9.7.2014 8:17

Re: Tak nevím

Doporučuji k islámu četbu p. Kurase. Tam je o ručníkářích vše.

L. Křivan 9.7.2014 8:26

Re: Tak nevím

Zkuste to sem propašovat. :-)))  Jak se ten pán jmenuje ?

P. Vítek 9.7.2014 8:33

Re: Tak nevím

Benjamin Kuras

J. Boleslav 9.7.2014 8:37

Re: Tak nevím

Velmi hezká kniha o islámu od něj je např. "Jak zabít civilizaci".

P. Vítek 9.7.2014 8:20

Re: Tak nevím

Co rikate na jasne vyjadreni pana profesora inzinyra Klause k Ukrajine?

Z. Baldova 9.7.2014 8:11

Re: Tak nevím

A o cem jste tam psala?? Jsem zvedava:):):)

P. Vítek 9.7.2014 8:05

Paulczynski blog

„Povstání na Majdanu bylo vyvolané, nebyla to žádná revoluce. Ukrajina byla obětí, byla zneužita k vyvolání nové konfrontace mezi Východem a Západem. Protože to byla křehká a zranitelná země, bylo snadné někam ji postrčit a vyvolat konflikt. Vítr foukal ze Západu,“ řekl Klaus. Třeba se pos.rte, pravdoláskovní havloidi, ale "Ten, který vám vyfoukl sametovou revoluci" má zase pravdu, komentoval Petr Štěpánek.

P. Vítek 9.7.2014 8:07

Re: Paulczynski blog

http://m.idnes.cz/blog/clanek.416727.idn

Z. Baldova 9.7.2014 8:09

Re: Paulczynski blog

Vitr foukal ze zapadu rekl rusky peklajdar a spion Klaus Jestli nahodou Klausovi nefoukal ten vitr  tam a kam si kazdy uz domysli... (-.-)

Z. Švrček 9.7.2014 8:23

Re: Paulczynski blog

Nejste vy maskovaná Žofie?

P. Vítek 9.7.2014 8:32

Re: Paulczynski blog

Dal taky tvoje myslenky nedosahnou

S. Netzer 9.7.2014 8:10

Re: Paulczynski blog

Běž do (_._) s těmi ruskými kolaboranty, uheráku.

J. Boleslav 9.7.2014 8:22

Re: Paulczynski blog

Příspěvek p. Vítka snad ani za reakci nestojí. Jsou to stále dokola stejné kolaborantské bláboly.

S. Netzer 9.7.2014 8:26

Re: Paulczynski blog

Za "pána" toto stvoření nepokládám.

P. Vítek 9.7.2014 8:30

Re: Paulczynski blog

Sledujte dobre jaky typ verejnych lidi ma tento a zcela(to je dulezite)opacny pohled.Kscm neni zajimava.

P. Vítek 9.7.2014 8:40

Re: Paulczynski blog

City jsou sv.na

L. Křivan 9.7.2014 8:32

Problém je v tom, že si většina diskutérů neuvědomuje

že dnešní EU je mnohem socialističtější a levicovitější než Putinovo Rusko.

J. Boleslav 9.7.2014 8:35

Re: Problém je v tom, že si většina diskutérů neuvědomuje

To sice ano, ale zatím nenapadá vojensky a neanektuje cizí suverénní státy.

S. Netzer 9.7.2014 8:36

Re: Problém je v tom, že si většina diskutérů neuvědomuje

Ano, to je standartní pseudoargument Liliputinovy páté kolony. :-/

P. Vítek 9.7.2014 8:37

Re: Problém je v tom, že si většina diskutérů neuvědomuje

Presvedcte je.Dokazte to.Ti tady drzi sve nazory zuby nehty a neuhnou ani o pid.Vubec se to tady nepohnulo.Stojate vody

P. Čech 9.7.2014 7:50

Vidím to trochu jinak.

Spoluúčast na akcích vojáků států NATO je nutná a potřebná v případě, že je kterýkoliv z těchto států přímo napaden státem mimo NATO. A ptám se. Který ze států NATO je přímo napaden či ohrožen nějakým Talibanem, který byl nota bene vyzbrojen a podporován USA v době, kdy válčil proti SSSR ? Žádný. Žádný ze států NATO není přímo napaden či Talibanem přímo ohrožen. Nedokáže-li si Afganistan udělat pořádek na vlastním území, je to jen jeho věc a věc jeho občanů. Nikoliv občanů českých. Tak to vidím já. Možná to je krátkozraké.

P. Hlosta 9.7.2014 7:58

Re: Vidím to trochu jinak.

Musel byste respektovat národní zájem USA, aby vám toto nebylo proti srsti. NATO v podstatě je velené USA. NATO musí být jednotné, jinak ztrácí jakýkoliv smysl pro vedení války.

Podle mně žádná válka není v pořádku se svědomím člověka.

P. Čech 9.7.2014 8:08

Re: Vidím to trochu jinak.

S poslední větou naprosto souhlasím. Ovšem nevidím nejmenšího důvodu, proč bych měl respektovat nějaké národní zájmy USA, Ruska, Německa, Francie či kteréhokoliv jiného státu. Jako český občan bych měl respektovat národní zájmy České republiky. Mezi tyto však nepatří situace v Afganistánu. NATO musí být jednotné. V tom s Vámi souhlasím. Ovšem pouze tehdy, kdy vede válku proti přímému napadení některého z jeho států.  Ptám se. Napadl snad Taliban některý ze států NATO? Nikoliv.

J. Boleslav 9.7.2014 8:16

Re: Vidím to trochu jinak.

S poslední větou naprosto nesouhlasím. Jsou války spravedlivé a nespravedlivé. Spravedlivá válka je v souladu se svědomím.

P. Čech 9.7.2014 8:25

Re: Vidím to trochu jinak.

Pokud hodláte dělit války na spravedlivé a nespravedlivé, potom obhajujete války jako takové. Nikde totiž není definováno, jaká a která válka je spravedlivá. Kdo je obdařen výsadou o tom rozhodovat? Politici? Vládci? Králové?Vojáci? Nikoliv. Pouze občané a to ještě jejich nadpoloviční většina (pardon, každá většina musí být nadpoloviční). Ve skutečné demokracii. Který český občan rozhodl o nasazení našich žoldnéřů v Afganistanu? Pouze několik poslanců a senátorů. Občan kromě nich žádný. Naši občané jsou totiž z rozhodování o věcech státu (tedy o věcech jejich) zcela vyloučeni. Jsou totiž podle mínění politiků a jejich politických stran hloupí a nesvéprávní. Zejména jsou neschopni řídit svůj stát. A o tom to je.

J. Boleslav 9.7.2014 8:41

Re: Vidím to trochu jinak.

O tom, která válka je spravedlivá a která ne, rozhoduje zdravý selský rozum. Jistě, že často není tato věc černobílá, ale původní agresor je obvykle znám.

L. Křivan 9.7.2014 8:25

Re: Napadl.

Napadli ho islamští teroristi. Taliban je organizace islámských teroristů.

J. Boleslav 9.7.2014 8:42

Re: Napadl.

Přesně tak. Islám je v současnosti největší světovou bezpečnostní hrozbou, proti které je třeba bojovat všemi dostupnými prostředky.

J. Slanina 9.7.2014 7:59

Re: Vidím to trochu jinak.

Až vám konečně dojde, že Taliban a jeho různé odnože jsou nebezpečím pro celou naši civilizaci, tak zase zkuste něco napsat.

P. Hlosta 9.7.2014 8:06

Re: Vidím to trochu jinak.

Kmenové společenství, už z dávných časů Peršanů, lze jen stěží vymýtit z hlav lidí, kteří tento mocenský systém mají v rodové tradici a každý jejich životní krok je tomu podřízen. Těm můžete o demokracii vykládat ještě sto let. Jedině diktaturou je k té demokracii je možné donutit. Ovšem jestli si ten diktát nechají líbit.