2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Socialističeskij gumanism

Sociální demokraté pozvali do Lidového domu ruského generála Jevgenije Bužinského v týž den, kdy předseda vlády Mirek Topolánek podepisoval s americkou ministryní zahraničí Condoleezou Rice dohodu o americké radarové stanici na českém území. Těžkou napnout fantazii, abychom si vymysleli, jak názorněji chtějí vyjádřit sociální demokraté svoje sympatie a směr, kterým chtějí Českou republiku nadále kormidlovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 9.7.2008 4:19

Re: NEFFer argumenty

Neexistuje čistě obranná zbraň.

Jenze radar prece neni zbran, ten sam o sobe nic neznici, nikoho nezabije. To je stejne, jako kdyz si poridim neprustrelnou vestu. To jsem si podle vas poridil zbran?

Masek 9.7.2008 4:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

To vis ti tvoji oblibenci(Valecni zlocinci Cheney, Bush, Rummy, Condoliza a vsichni neocons)Ti dostali a zrejmne dostanou to nejvysi obcansky vyznameni jako  Tenet,kterej podle Bushe mu predal vadny spionazni zpravy o WMD.Tu medaili asi dostal s podminkou, ze bude a musi drzet hubu a nerekne ze ona ta adm.WH je zlocina od samyho zacatku. Ti co reknou pravdu o Graib, Gitmo a pod. ji nedostanou poslou je do vysluzby jako Shinsekiho;-D;-D

Jarda 9.7.2008 4:16

Re: Re: Re: Re: NEFFer argumenty

Ale Vasku, Joska prece nemluvi o kradezi ropy. Rika "ropny pich, Joska asi do ropy picha vidlemi, ledaze by mel na mysli neco jako "lesni pych"?

David 9.7.2008 4:14

Re: Re: Re: Re: Re: Radar nebude!

Ano, ve druhém řádce jsem se překlep, mělo tam být WWII. Což nic nemění na tom, že to ostatní jsou prostě letopočty. Koho asi Severní Vietnam porazil v Jižním Vietnamu v roce 1975, když Američani odešli 2 roky předem???

Ale chápu, že pokud jde o Vietnam, tak bourám základní dogmata víry každého levičáky, takže reakce musí být hodně radikální.  Žvaníš o něcí demenci, prokazuješ jen svoji zaslepenost.

P.S. Vietcong, resp. pak regulérní armáda Severu 4x zaútočili ve velkých ofenzívách - a dostali přes hubu. Američany to ovšem stálo mrtvé, což dalo dost munice peacnikům typu Jane Fond, aby zblbli národ a Američani se stáhli (leden 1973 zastavení bojů a poslední padlý; březen 1973 dokončen odchod). Prostě 1973. Jižní Vietnam existoval do 1975 včetně toho, že měl pod kontrolou většinu (ne všechno) území. Ostatně ten závěrečný direkt nepřišel odněkud od partyzánů z delty Mekongu, ale od tankových jednotek, které přejely hranici (leden 75) a obsadili do té doby samostatný stát. Jak typicky komunistické. A jak typicky levičácké, že to nechceš vidět a těch pár vrtulníků evakuujících ambasádu vydáš za armádu, co dostala po hubě.

68 9.7.2008 4:13

Re: Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Ze všeho dlouhého diskutování vyplývá jediné: Mirko a Jirko prostě mají rádi některé generály. (Jiné generály zase naopak rádi určitě nemají.) A jinak, jděte se Mirko a Jirko vycpat.

JK 9.7.2008 4:07

Re: Re: A votroci to zerou i s navijakem

Jsem rad, ze vis a znas celkovou situaci lepe, nez Obering;-D;-D;-D Chranit tu Evropu pred kym. Pokud vim tak nejblizsi protivnik s raketama a nuclearnima zbranema je  Rusko a Israel Iran nema ani jedno a stejne tak Korea.A tak pohadkam veri jako vzdy male deti, ozralci, pitomci A podplaceni(ale ti moc ne,hlavne kdyz z toho kape) a jestli ti US pomohou Evrope,jako v Yalte.....Sice byli prvni(Dedek dnesniho presidenta),kdo Hitlera podporovali atd.BTW Americani nejsou v dnesni situaci schopni ubranit nikoho,ono jim ten Irag,Afganistan davaji poradne zabrat a to si k tem valkam jako vzdy vylhali duvody.Jo holt Cetnik sveta.

68 9.7.2008 4:04

Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

A kdo ti Mirko povedal, že jsme všichní inteligentní tak? Jo! Ano - taky bolševík.

Jozka 9.7.2008 3:56

Re: Re: Re: Re: Radar nebude!

Jeste jednou a naposledy,kdyz Americani hazeli z lodi do oceanu helikoptery a utekli jako zbabelci tak to uz byl obsazeny Hanoi a Americani za sebou zanechali pouze svrab a nestovice, nedokazali pomoct ani Vietnamcum,kteri jim pomahali za toho jejich zabijeni prez 2 mil zabitych Vietnamcu.To ze jsi si nevsim,ze Americani dostali prez hubu na veci nic nemeni.Pises jako skolak zakladky:Přes intenzivní snahu levičáků a left-lib-shits to vydávat za vojenskou porážku USA, to nebyla vojenská porážka USA- a o kousek dal:Právě jen tím to Američani prohráli - ale jen politicky - dost daleko od dostání přes hubu.Jestli nepovazujes 56 000 mrtvyc Americanu odvolani zlatyho standartu,Impeachmen prezidenta za prez hubu tak jsi...A bude hur jejich primitivne stupidni politika dnesni katastrofa Fin sectoru upadek dolaru jako rezerv.meny a dalsi ukazuje, ze US je v ....

Fafa 9.7.2008 3:53

Mirko:

there is no longer any doubt as to whether the current administration has committed war crimes

Co Vam (netykame si, ze) neni jasne na tomhle citatu? Pokud by americky general prohlasil, ze na zaklade udaju vojenske policie "there is no longer any doubt, that Gauntanamo detainees commited  crimes", tak byste se jiste dozadoval nezavisleho soudu.

David 9.7.2008 3:52

Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Ano, vyjádřil názor v předmluvě knihy. V nejmenším tak odvážná tvrzení neustál v rámci vyšetřování, kterým byl pověřen. A v nejmenším to nevyplynulo ze soudů, která se v té věci vedly a možná ještě vedou. A ta kniha - dle anotací, nečetl jsem ji celou - dost jasně spadá do kategorie, když věda posluhuje politice.

Prostě názor penzionovaného generála napsaný až po jeho pensionování; ne výrok vyšetřovatele pověřeného vyšetřováním v rámci toho vyšetřování, resp. obhajoby jeho výsledků před ministerstvem či Kongresem.

David 9.7.2008 3:47

Re: Re: Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

No jsou jich na internetu dokonce desetitisíce (dle Googlu) - ale těch, co to převyprávěli. Vše směřuje ale k jeho prohlášení po penzionování, kdy prostě říká svůj názor. Není to názor soudu. A možná že je v tom i zhrzenost, že po 35 letech služby byl v souladu se zákonem penzionován a nedočkal se nějakých výjimek a triků. Přeci jen - byl ta řadový generál.

Jozka 9.7.2008 3:43

Re: Re: Re: Re: Radar nebude!

Covece, kdyz neznas ani to zakladni z historie tak se bav treba S Vyskocem Kdyz byl vzdelanejsi tak ti vysvetlim ,kdyz to nevis,proc byl treba Impeach Nixon, ale to by bylo na tebe moc a ty tri epizody jsou z WWI  dobry nevedel jsem ze se mylis nejen z neznalosti historie, ale i z pouhe demence.

David 9.7.2008 3:41

Re: A votroci to zerou i s navijakem

Nějak tam nevidím, že by Obering řekl něco jako "only", t.j. že ten radar ochrání jen ty 2 další radary. On ochrání o dost více.

A pokud jde o ČR, dokonce pokud jde o kontinetální evropskou část NATO - tu neochrání nikdo jiný než USA. A přes chválihodné otočení Francie ve věci EU-armády, tak ta smutná situace vlastní neobranyschopnsoti potrvá ještě řadu let až desetiletí.

Mirko 9.7.2008 3:37

Re: Jirko,

A voni ti generalove o tom rozhoduji?Prinesli pouze dukazy ze ta administrativa je zlocina.Co dal ti neni jasny? Ja jsem nekde neco navrhoval? Ty me prekvapujes svoji primitivnosti predcis i Davidka;-D;-D;-D

Mirko 9.7.2008 3:33

Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Libi se mne tvoje argumenty, taky bolsevik? Ze vy jste vsichni tak inteligentni;-D;-D;-D;-D

Mirko 9.7.2008 3:33

Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Libi se mne tvoje argumenty, taky bolsevik? Ze vy jste vsichni tak inteligentni;-D;-D;-D;-D

Mirko 9.7.2008 3:31

Re: Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Ty jsi ale ubozak, tech zdroju jsou na internetu stovky.To jsi opravdu tak zmagoreny?;-D;-D;-D

Fafa 9.7.2008 3:26

Jirko,

byly doby, kdy o tom, jestli se nekdo dopustil zlocinu rozhodoval soud. Vy vazne navrhujete, ze misto soudu ted budou rozhodovat americti generalove? To jste mne prekvapil. ;-)

Mirko 9.7.2008 3:24

Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Kusujes trouuuboTaguba: Bush administration tortured detainees, 'committed war crimes'The U.S. general who led the Army's investigation of the Abu Ghraib prison abuse scandal says the Bush administration "has committed war crimes" as a result of what happened to detainees in Iraq, Afghanistan and Guantanamo Bay "when the Commander-in-Chief and those under him authorized a systematic regime of torture." Those declarations, by retired Maj. Gen. Antonio Taguba, are contained in the preface he wrote for a new report by Physicians for Human Rights, "Broken Laws, Broken Lives: Medical Evidence of Torture by US Personnel and Its Impact."  The group said its findings — "based on  internationally accepted standards for clinical assessment of torture claims" — are the first to use medical evidence to document first-hand accounts of torture. Jsi hlupaaak

David 9.7.2008 3:23

Re: Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Až najdeš zdroj, dej vědět. Napsal-li to jako svůj názor, tak napsal. Je svobodný člověk, tak to psát může. Soud řekl něco jiného. 6e to po něm mají ve zvyku opakovat různé left-lib-shits nuly, brzo i nula nejnulovatější Obama, nic nemění na to, že je to plivnutí, ne skutečnost. Skutečnost je, že to co dělal Taguba oficiálně je to, co jsem výše popsal. Poslala ho vláda,  neobvinil vládu a vláda e zachoval podle doporučení/závěrů jeho zprávy.

Fafa 9.7.2008 3:21

Elane:

ano Americani a potazmo Zapad dostali obcas pres hubu. Ale vsimnete si, ze zeme, ktere  nad Zapadem zvitezily se velmi rychle promenily v pekelny diry, kam bych neposlal sveho nejhorsiho nepritele. KLDR a Vietnam slavne zvitezily nad Americany, Zimbabwe slavne zvitezilo nad bilymi kolonisty. Ja osobne bych radsi zil v lokajske Jizni Koreji. 

Jo, muzete nejak podrobneji dokumentovat ten utok a invazi Americanu v Chorvatsku v roce 1992? Zpravy moc nesleduju, ale utok Americanu na Zahreb bych myslim neprehlednul. ;-)

David 9.7.2008 3:19

Re: Re: Re: Radar nebude!

A ani jednou se nespletli - na druhé straně byl vždy solidní hajz1.

Ale ty hlavní 3 "epizodky" jsou WWI, WWI a studená válka (kam patří většina z výše uvedeného) nějak vynecháváš.  Ne náhodou - v rámci svého antiamerikanismu bys to nejraději vyškrtal ze všech knih a z celé historie. A ti, co si s nimi v rámci WWI, WWII i studené války zadali, toho pak mohli jen trpce litovat.

A komentář k Vietnamu. Oni tam dostali do hubu? Že si toho nikdo nevšimnul? Přišli, aby udrželi Jižní Vietnam. Odešli v 73 - a Jižní Vietnam byl svobodný. Až v 75 (všimni si, že správně píše,m že odešli v 73) severní Vietnam porušil Pařížskou mírovou smlouvu a vtrhnul do Jižního Vietnamu. Hysterie peacniků neumožnila USA pomoc. Přes intenzivní snahu levičáků a left-lib-shits to vydávat za vojenskou porážku USA, to nebyla vojenská porážka USA. Byť jsou ti levičáci s tímhle lhaním dost úspěšný. Právě jen tím to Američani prohráli - ale jen politicky - dost daleko od dostání přes hubu. Zejména s ohledem k tomu, že do byla bitva v rámci studené války - v které dost zásadně dostal přes hubu někdo jiný, že.

Jirka 9.7.2008 3:16

Re: Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Ty nelevicaku za to, ze neumis cist a najit si zdroj ja nemuzu troubo, tak jeste jednou:Army Maj. General Antonio Taguba (Ret.) writes that "there is no longer any doubt as to whether the current administration has committed war crimes. The only question that remains to be answered is whether those who ordered the use of torture will be held to account." Jinak di se napast hlupakuuuu!(Y)(Y)(Y)

elan 9.7.2008 3:10

A votroci to zerou i s navijakem

Vono to rekl Gen Obering,tak co ti Cizci tady blaboli.

General Henry A. "Trey" Obering, Chief Executive of the US Missile Defense Agency, said clearly on 25th January 2007 that the US radar in the Czech Republic will protect the US radars in Greenland and in Alaska and that it will defend the territory of the United States and the US allies in North  Cili zadna obrana Ceska,ale radarovych stanic v Gronsku a na Aljasce. To zase z vas ti monarchove udelali hluuupppaky.;-D;-D;-D

David 9.7.2008 3:10

Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

A protože to je 4 roky stará událost, tak jí můžeš překrucovat. Nemůžeš!!!! (1) Taguba neobvinil prezidenta či administrativu ze zločinů, ale konstatoval, že konkrétní vojáci a důstojníci tam asi zločiny páchají; že další důstojníci jim to svojí špatnou prací umožňují; a že tedy má být zahájeno regulérní šetření (2) Taguba tam nebyl jen tak, ale byl tam vyslán právě tou administrativou (přesněji ministerstvem obrany) po té, co ministerstvo obdrželo informace, že se děje co si nepatřičného.  (3) Na základě Tagubego zprávy Pentagon skutečně zahájil řádné vyšetřování, hledání viníků, dokazování, soudy. Většinu z toho dříve, než to začal propírat tisk. (4) Každý generál jde  do výslužby po 35 letech služby nebo 5 letech v hodnosti generála. (viz. Laws: Cases and Codes : U.S. Code : Title

10 : Section 636). Taguba začal vojančit v 72, t.j. 2007 musel ze zákona jít do penze.

Jak prosté, milý Watsone, tedy Rossi. Tvoje levičácké lži, polopravdy a demagogii není těžké rozlousknout, byť se tak snažíšš tu pravdu překrucovat k obrazu svého. ;-D

68 9.7.2008 3:06

Re: Smlovy s valecnejma zlocincema

Ale di do zadele. (Jinak by to neprošlo.)

elan 9.7.2008 3:05

Re: Re: Radar nebude!

Ty rukavice zvedali,kde?since World War II, the United States either attacked or invaded the following nations:Korea, 1950–53

Lebanon, 1958

Vietnam, 1961–73 Tam teda dostali poradne prez hubu,co?Laos, 1964–73Dominican Republic, 1965–66 Cambodia, 1969–70Lebanon, 1982–84Grenada, 1983 Libya, 1986 Panama, 1989 Iraq, 1991–2005 Somalia, 1992–94 Croatia, 1994 Haiti, 1994 Bosnia, 1995 Sudan, 1998 Afghanistan, 1998 Yugoslavia, 1999

Afghanistan, 2001–05 Skutecne statecny opravdu. Cim mensi narod tim vic ohrozen.

aquagenic 9.7.2008 3:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jen naprosty analfabet

Martine, již dlouho tuším, že jste hloupý člověk. Ale že až takhle moc?

Ross 9.7.2008 2:57

Smlovy s valecnejma zlocincema

Co je ovsem na tom nejzajimavejsi, ze zastupci naroda podepisuji dohody jako vzdy a stale stejne s valecnejma zlocincema( Hitler,Breznev a pod.):July 8, 2008  In 2004, General Accuses Bush Administration of War Crimes.In a statement released today, he bluntly accuses the Bush administration of war crimes and lays down a challenge for prosecution.  General Taguba released a classified report detailing abuses committed at Abu Ghraib Prison. The "Taguba Report" (executive summary) urged Pentagon officials to follow up on its findings by enforcing adherence to the Geneva Conventions in interrogations.Taguba retired in January 2007, later alleging that Pentagon officials had ordered him to retire for being "overzealous" in his criticisms of the military.

David 9.7.2008 2:50

Re: Radar nebude!

No ta diskuze pod článkem spíše ukazuje, že to Rusové poněkud prokoučovali - jejich formulace jsou tak shodné s sovětským slovníkem z dob studené války, že to evidentně dost lidí nedokáže nejen přehlédnout, ale ani vydýchat.  A jestli u  nás se z jejich výhružek rozklepou pos.routkům kolena, tak Američani v tom žili skoro 50 let - a mají pro strach uděláno. Resp. - oni nějak mají v národní tradici, že tu hozenou rukavici velmi důkladně zvednou. A ten do jí hodil, se pak nestačí divit.

Jak píši níže - Rusové si musí vybrat. Buď partner, který si točí svůj business a když je úspěšný, tak se má dobře - nebo .....