8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Sobotka o odchodu z EU

V časopisu Týden zveřejnili Sobotkovy názroy na perspektivy odchodu z Evropské unie. Premiér se zde jednoznačně a razantně vyslovuje proti koketování s odchodem z EU. Pokládá to za absolutní negaci našeho vývoje po roce 1989. Má pravdu a je třeba ho v tom podporovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 24.2.2016 16:06

Re: Shen Yun je vrcholem lidské civilizace,

Jaroslave o tomhle trochu málo vím. Jde o to, jaká Čína.

Viz zde (nenech se odradit angličtinou v odkazu, článek je česky):

http://cs.shenyunperformingarts.org/spirituality/challenges-we-face

O. Kadlec 24.2.2016 16:05

Re: Jmenuje se Markéta, vyhrála soutěž krásy a přijala islám

Z televize to tak taky vypadá. Ale nikdy jsem neslyšel ani nečetl nějaká autentická svědectví, ačkoli už jsem potkal pár Čechů, kteří se tajuplně chlubili Emirátama.

P. Vandas 24.2.2016 16:02

Re: "Předbžná opatrnost" nebo zbytečný strach?

Posmíváte se lidem kteří volili Zemana, jako nějakým troubům. Já jej nevolil a měl jsem k tomu důvod a mám stále. Ale proč se jim posmíváte? Nejsou hloupější.

J. Anděl 24.2.2016 16:02

Re: A helemese. vida.

No a když je takový xenofob inteligentní, abstinent nebo vegetarián, tak holt nejde vymlátit hospodu, ale napíše o svém boji knihu, nebo založí fejsbukové stránky.

No a samozřejmě xenofobie není jen vůči islámu, ale třeba i vůči západní kultuře ze strany některých muslimů. A tam je mnohde dmýchaná s nesmírnou silou a vášní, Zeman s Konvičkou a Ortelem dohromady na to tady nemají dostatečně nábožensky zapálený materiál.

O. Uživatel 24.2.2016 16:00

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 24.2.2016 16:00

Re: A helemese. vida.

Já se jen bavím, jak Hofman nálepkuje.

M. Martinovská 24.2.2016 16:00

Re: A helemese. vida.

A jak teda víte, že zlo je v tom nábožesnství (přesně to říká Konvička). Když mezi muslimy jsou IS i kurdové, kteří bojují proti IS?

J. Václavíková 24.2.2016 15:59

Re: Shen Yun je vrcholem lidské civilizace,

Jistě. Hlavně tu perzekuci nepohodlných právníků.

M. Prokop 24.2.2016 15:58

" 21. století bude stoletím čínským"

Už máte žloutenku a šikmé oči? :-P

M. Prokop 24.2.2016 15:57

Re: Jmenuje se Markéta, vyhrála soutěž krásy a přijala islám

"Ale musíš oddělit náboženství a kulturu. "

Ona musí ráda, já nerad.

P. Vandas 24.2.2016 15:57

Re: A helemese. vida.

Na rozdíl od Vás Konvičku nečtu a neznám, tak si to laskavě odpusťte. Já zase znám jednoho z mnoha milionů nacistů. Oskara Schindlera. Ale vězte, že byl jeden z milionu. :-):-)

M. Martinovská 24.2.2016 15:57

Re: "Předbžná opatrnost" nebo zbytečný strach?

Kde se posmívám prostým lidem? Kde se vyvyšuju jako nějakej Pražák? Co mi to podsouváte? Protestuju proti zjednodušenému myšlení, zevšeobecňování, házení lidí do jednoho pytle. Můžete mi říct, v kterém příspěvku mám něco proti prostým lidem, natož proti vyděděncům? A náhodou asi budu chudší než vy, ale jaká je v tom zásluha nebo co?

J. Kombercová 24.2.2016 15:55

Re: A helemese. vida.

Čulda je "můj" už nějakou tu řádku let. I když s ním třeba nesouhlasím. Ale, proč to vysvětlovat. :))

J. Matuška 24.2.2016 15:55

Shen Yun je vrcholem lidské civilizace,

říká čínský akademik http://www.epochtimes.cz/2016022223134/Shen-Yun-je-vrcholem-lidske-civilizace-rika-cinsky-akademik.html

Našel jsem si o trochu víc na Googlu. Návštěvníci po představeních jsou nadšení. 21. století bude stoletím čínským. Číňané mají co nabízet.

J. Anděl 24.2.2016 15:55

Re: "Předbžná opatrnost" nebo zbytečný strach?

Ale no tak, s tou Prahou prrr! ;-)

P. Vandas 24.2.2016 15:54

Re: Jmenuje se Markéta, vyhrála soutěž krásy a přijala islám

To je výborné. Asi to je tak krásné, že všichni muslimové se tam hromadí, jako na hranici Makedonie. :-):-):-)

J. Anděl 24.2.2016 15:53

Re: Jmenuje se Markéta, vyhrála soutěž krásy a přijala islám

Prudí :-)

Ale proč ne. Od toho je Neviditelný pes.

M. Martinovská 24.2.2016 15:53

Re: A helemese. vida.

zlo je v samotných muslimech a samotných křesťanech a prostě v samotných lidech. Někdy se probudí a někdy spí.

M. Prokop 24.2.2016 15:52

Re: A helemese. vida.

Vida, máte "svého". Gratuluji, dobře ho hlídejte. :-P

J. Anděl 24.2.2016 15:52

Re: A helemese. vida.

Xenofobie je spíš označení, to slovo není přesné. Není to totiž obava (ať už z neznámého, nebo z poznaného a nechtěného), ale chorobná obava, spojená s agresivitou. To je nebezpečné, protože takový cvok pak vidí nebezpečí v kdekom a brání se mu třeba i násilím. Navíc to pak sklouzne z reakce na strach k holdování agresi na vhodné skupině, často navíc na jednotlivcích, kteří se nemají šanci moc bránit.

Nejsem psychiatr, ale na mě nepůsobíte xenofobicky :-). Ovšem některé praštěné příspěvky, které jsem všude možně četl, na mě xenofobicky působí. Třeba kapela Ortel, namátkou, podle mě má silně xenofobní texty. Nechci je kvůli tomu zakazovat, to ani náhodou.

Já osobně mám z představy miliónů muslimů, přistěhovaných ze zemí, spoutaných kmenovými zvyklostmi, taky strach. Ale považuji se za zdrženlivého optimistu. A v naší zemi mám vzhledem k velké neatraktivitě země mezi uprchlíky prostor se občas s tím optimismem i trochu víc rozšoupnout, než je možná zdrávo.

Ale strach mívám, v noci sám na ulici se bojím zfetovaných cikánů stejně, jako ožralých skínů.

P. Vandas 24.2.2016 15:52

Re: "Předbžná opatrnost" nebo zbytečný strach?

Beru to na sebe, neb níže jsem Vám už napsal, že "vyrostl jsem chudý, mezi ještě chudšími, horníky, vyděděnci a světskými a sám programový vyděděnec z přesvědčení, nikdy jsem na to nezapomněl." Tudíž se neposmívejte lidem prostým, já s nimi mnohdy nesouhlasím, ale rozumím jim, neb jsem z nich. Nejsou tak blbí, jak si v Praze myslíte :-):-):-)

R. Tesařík 24.2.2016 15:52

Re: Jmenuje se Markéta, vyhrála soutěž krásy a přijala islám

Dubaj..to je hezké..o čem to ale vypovídá??

M. Martinovská 24.2.2016 15:51

Re: A helemese. vida.

Podobné muslimy zná i Mosulský arcibiskup a Aleppský františkán. Třeba kurdy, kteří je chránili.

J. Tolman 24.2.2016 15:50

Jmenuje se Markéta, vyhrála soutěž krásy a přijala islám

O vlastní vůli přijala a začala praktikovat islám a natrvalo zakotvila ve Spojených arabských emirátech. Žije sama bez muže v zemi, kde platí islámské právo. Proč?

Úplně původně to začalo návštěvou u přátel v Dubaji. Byli to Češi. A prostě se mi zalíbil jejich způsob života, a nemyslím tím luxusní auta a největší nákupní centrum na světě. Líbilo se mi, jak tady lidé z celého světa žijí v poklidu vedle sebe a nikoho nezajímá, jakou máš barvu pleti, ani co máš na sobě, a už vůbec ne vyznání.

http://1url.cz/cttRt

M. Martinovská 24.2.2016 15:50

Re: A helemese. vida.

Kdyby ubývali, byl by vážný problém nejen s důchody, ale s celou ekonomikou. Pokles hospodářství, problém s dluhem.

M. Martinovská 24.2.2016 15:48

Re: A helemese. vida.

Já ale znám muslimy, mají korán, a jsou naprosto dobří. Podobné asi zná i František. Co s tím? No, vy holt asi znáte muslimské náboženství. Od Konvičky, nebo odjinud?

M. Prokop 24.2.2016 15:48

Re: "Předbžná opatrnost" nebo zbytečný strach?

To je velice těžké rozlišit, zda to či ono. Obvykle záleží na záměru uživatele pojmu. Pokud třeba zelení straší GMO a vyžadují je předběžně opatrně zakázat, ač existuje mnoho důkazů neškodnosti, činí tak někteří z fanatismu, většina však ze zcela konkrétního ekonomického zájmu. Je paradoxní, že titíž lidé obvykle necítí potřebu předběžné opatrnosti třeba v záležitosti připrchlíků, kde jsou mnohé obavy velmi důvodné. Zřejmě je jejich ekonomický či fanatický zájem motivován jinak, než v případě GMO.

Strach je dokonalý sebezáchovný mechanismus. Jistěže může být i zneužit.

Zajímavá je souvislost strach a toxoplazmóza. Potlačení strachu usnadňuje odlovení nakaženého.

M. Franková 24.2.2016 15:48

Re: "Předbžná opatrnost" nebo zbytečný strach?

Nějak nechápu vaše asociace nechci tady muslimy - mám strach!

Mám strach, a proto tady nechci muslimy!

NEmám strach a NEchci tady muslimy! A NEjsem naprosto povinna nikomu vysvětlovat ani zdůvodňovat - proč je tady nechci!

P. Han 24.2.2016 15:47

Re: A helemese. vida.

Prozíravost.

O. Kadlec 24.2.2016 15:45

Beduini z pouště?

Proč ti by utíkali z té pouště? Beduini mezi uprchlíky asi nebudou. Někteří beduini na těch uprchlících bohatnou.