4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Sněmovna přehlasovala prezidentovo veto

Možná, že kdyby prezident víc ovládal své ego a méně při svém projevu před poslanci žertoval o přeříznutých aktivistkách a dodal více argumentů, kdyby vystoupil seriózně a věcně, ano, možná by to dopadlo jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Němec 5.4.2017 20:52

Re: Na sto procent dnes nelze věřit ničemu

Tomu nevěřím.

J. Matuška 5.4.2017 20:54

Re: Na sto procent dnes nelze věřit ničemu

A já si tolik sliboval od Centra proti terorismu a hybridním hrozbám... Příznám se, že jsem ten název už zapomněl - sejde z očí, sejde z mysli - musel jsem použít vyhledávač...

V. Fenzel 5.4.2017 21:37

Re: Na sto procent dnes nelze věřit ničemu

Chce to čas. Ve středověku, když do Evropy dorazila zpráva o velkém vítězství křižáků, tak už byli křižáci všichni podřezaní. A lidi se radovali.

M. Mařák 5.4.2017 19:14

Sarin, teplota tuhnutí -56 °C,

teplota varu 147 °C.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Sar%C3%ADn

P. Vandas 5.4.2017 19:17

Re: Sarin, teplota tuhnutí -56 °C,

Tak si jej uvařte! :-):-):-)

J. Vobr 5.4.2017 19:29

BOILING POINT LZE DOSÁHNOUT POMOCÍ VAŘIČE NA TUHÝ LÍH

https://outdoorove-varice.heureka.cz/yate-varic-na-tuhy-lih/

_____________________________________________

:-)))

:-)))

H. Balzám 5.4.2017 19:38

Re: BOILING POINT LZE DOSÁHNOUT POMOCÍ VAŘIČE NA TUHÝ LÍH

Tuhý je špatný, řidký je lepší! :-)

K. Němec 5.4.2017 20:50

Re: Sarin, teplota tuhnutí -56 °C,

Máte pravdu, moje chyba.

M. Varadinková 5.4.2017 19:12

Tak sarinem nebo chlórem?

Nebo snad obojím? Proč? To by pak svědčilo spíš pro ten vybombardovaný sklad či továrnu, kde ty různé chemikálie vyráběli či skladovali.

Dále mi není jasné, proč by v tak omezené míře používal Asad či Rusové chemické zbraně, když stejného nebo i většího počtu zabitých mohou v pohodě dosáhnout i těmi konvenčními, pro západní propagandu ovšem méně "výživnými". Cui bono má jednoznačnou odpověď: údajný chemický útok je vodou na mlýn západní protiasadovské a protiruské propagandě, která jednoznačně jede ve prospěch "umírněné" opozice. Ergo kladívko byli to naši "kámoši" z tzv. "umírněné opozice" (alias teroristé), kteří tam buď tyto zbraně vyráběli a skladovali, nebo je dokonce schválně vědomě sami rozptýlili právě v době náletu, aby to mohli na Asada svést.

Stalo se to navíc vzápětí poté, co Američani vyhlásili, že svržení Asada už není jejich cílem. Čili je to zároveň voda na mlýn amerických válkychtivých (protitrumpovských) struktur. Těch struktur, které si tu "umírněnou opozici" (alias islámské teroristy) v Sýrii po celou dobu vydržovaly, cvičily a vyzbrojovaly.

M. Prokop 5.4.2017 21:37

Re: Tak sarinem nebo chlórem?

Tak hlavně, když si mezi tamními lumpy umíte najít toho svého hodného. :-P

V. Novák 5.4.2017 19:04

Zajímavé, že se takové "plynové útoky" objeví vždy,

když "umírněným povstalcům" lezou tlustý do tenkejch a vládní armáda vítězí. Co šajtán nechtěl!, zrovna v takovou chvíli se Asad zblázní a udělá to poslední, co by potřeboval - použije chemické zbraně, jež mohou vyprovokovat cizí intervenci proto němu.

To musí být lidé VELMI zvláštního ražení, kteří takové blbosti uvěří - nejspíše Rudolf jeho Vzorné Strážkyně JPN.

K. Berka 5.4.2017 18:54

Novináři jsou opravdovou žumpou

„Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW) potvrdila, že stopy plynu sarin používaného v Sýrii nejsou spojeny s syrskou vládu a jejich bývalých zásob chemických zbraní. Tato zpráva potvrzuje, že syrské vládní tvrzení, že frakce jsou zodpovědné za chemický útok, stejně tak jako v 11. dalších příkladů použití chemických zbraní, byla syrská opozice.

Zpráva rovněž dokládá tvrzení z minulého měsíce od Ahmed al-Kaddáfího al-Qahsi, bratrance Muammara Kaddáfího, který řekl, že chemické zbraně používané při incidentu byly ukradeny z Libye a později pašované do Sýrie přes Turecko ozbrojenci.

Směšné jsou i fotografie „ošetření obětí“ v žumpě, protože „Bílé helmy“ a „dobrovolní záchranáři“ zasahují bez masek a rukavic, což by při sarinovém útoku bylo to poslední, co by kdy udělali.

P. Vandas 5.4.2017 18:35

Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

... z důvodu naprosto evidentního, neb není pod jeho kontrolou. To by musel Indíb nejdříve dobýt. A vůbec pane Mařáku plácáte naprosté kraviny, jako Hollande.

K. Berka 5.4.2017 18:41

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Syrská organizace pro lidská práva (SOHR) v celé sestavě:

http://pbs.twimg.com/media/Bd3RHPgCYAEquoy.png

Z. Čábelka 5.4.2017 19:28

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

:o) asi tuším :o). Komentář by byl pro mne jistotou :o)..

M. Varadinková 5.4.2017 18:47

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Mařák je pod vlivem (francouzské propagandy a kdoví čeho ještě).

R. Neveselý 5.4.2017 20:00

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Je hlavně islamista.

V. Klepetko 5.4.2017 19:02

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Cui bono? Ten je vinen.

Assad z toho celého zjevně žádný prospěch nemá...

Z. Čábelka 5.4.2017 19:09

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Bezohlednost dnešní politické scény je vyhrocena na ostří nože. Je vidět, že se jedná o zásadní změny v postavení lidské společnosti, které mají být lidstvu vnuceny všemi prostředky. Prostředky myslím podvody, lži, zločiny a násilí. Polarizace společnosti je evidentně prostou politikou už nezvladatelná. Sdělovací prostředky přes jejich vlastníky a sociální inženýři nejvyššího formátu přihazují PET flašky plněné benzínem. Rok 1914 s tehdejší podporou levicových socanů celého světa je opět zde připraven.

P. Vandas 5.4.2017 19:13

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Jasně, že je to celoevropské socanské spiknutí. Lžou, lžou a vůbec se nestydí.

Z. Čábelka 5.4.2017 19:25

Re: Assad nemohl dát k dispozici vojenskou ochranu...

Jsem zvědav, který trouba bude postaven do role Gavrila Principa a kdo bude tím iniciačním terčem. Němečtí vůdci a fanatičtí anarchisti jsou už na svých místech.

P. Bolec 5.4.2017 18:34

Nevíte? Tápete?

Fištejn vám to vysvětlí !Tak takovou propagandu by záviděli i komanči ! Zlatí komunisti ! Ha !

J. Franke 5.4.2017 18:40

Re: Nevíte? Tápete?

Komanči?

Jsou všude, Péťo... Od obecních zastupitelstev po Hrad. Je to bohužel v nás voličích, že jim to žereme. jeden Fištejn jaro nedělá.

P. Bolec 5.4.2017 19:02

Re: Nevíte? Tápete?

Tou minulostí jsou střelení všichni.

J. Franke 5.4.2017 19:10

Re: Nevíte? Tápete?

Tady plně souhlasím...

K. Berka 5.4.2017 18:31

Jeden komentář k Idlíbu (z Bavora)

Tak jistě, Syřané nebo Rusáci budou jistě z letadel házet bomby s otravným plynem, když mají kozomrdy v podstatě na háku a obklíčené v Idlibu, a jako na potvoru zrovna den před skončením jednání v Ženevě. Mimoto by se ti idioti v žumpě mohli konečně podívat, jaký je rozdíl mezi sarinem a chlórovými sloučeninami. Je vidět, že jde o mladé ocasy a/nebo blbce, kteří neměli ve škole brannou výchovu/CO školení v klasifikaci bojových plynů, pravděpodobně prošli nedotčení i povinnou výukou chemie.

I. Kocourek 5.4.2017 18:36

Re: Jeden komentář k Idlíbu (z Bavora)

Souhlasi.

M. Berka 5.4.2017 18:50

Re: Jeden komentář k Idlíbu (z Bavora)

No, Rusové zasáhli sklad chemických zbrání umírněné syrské opozice.... Tuááá.

K. Berka 5.4.2017 19:02

Re: Jeden komentář k Idlíbu (z Bavora)

Umírněná opozice se smí bombardovat jenom umírněně.

P. Vandas 5.4.2017 18:13

Dělají z nás blbce o té Syrii.

Prostor nad Indibem je monitorován mnoha prostředky. Vzdušný prostor je podrobně monitorován z Turecka a oni nám tvrdí, že buďto to byla ruská letadla, nebo syrská. Ze satelitů čtou Večerní Prahu, ale nevědí, co se děje v Indíbu. Už umožnili ti žalobníci na místo činu přístup mezinárodní vyšetřovací komisi OSN? Pokud ne, tak lžou s naprostou jistotou.