30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Smysl Evropské unie

Tři roky zbývají do termínu eventuálního britského referenda o setrvání v Evropské unii. Británie si jedno referendum právě odbyla, to skotské. Přesvědčivou většinou Skotové rozhodli, že zůstanou v rámci Velké Británie. Jak dopadne to další, pokud se bude konat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 1.10.2014 11:19

Re: Češi za svou samostatnost

Soudruhovači, rudý Noku Rysi, konečně kápněte božskou, vy podnikateli. To byste toho tak udělal, sedět tady od rána až do 17.20 hod. každý den, kromě soboty a neděle, protože nemáte ani vlastní komp.... Dzp.

P. Rajman 1.10.2014 11:20

Re: Češi za svou samostatnost

Zase ta vaše echolálie. Ale chcete-li můžete myslet také. Předseda vlády a nejsilnější strany v zemi Moravan, předseda druhé nejsilnější strany Slovák, až třetí (marginální má v čele Čecha) ale podporu hlavně na Moravě. Zbývá už jen prezident Zeman, který podle výsledků voleb přitahuje opět víc Moravany než Čechy. Česká identita je prostě fuč.

K. Janyška 1.10.2014 11:32

Re: Češi za svou samostatnost

Moravané jsou Češi, žijící na Moravě. Jen pár bláznů říká, že ne.... Dzp.

P. Rajman 1.10.2014 12:23

Re: Češi za svou samostatnost

Budiž. Pak většinou žijí v Čechách.

M. Prokop 1.10.2014 11:39

"Odhadoval bych, že se ho Klaus někdy zeptal: “A vy jste kdo

Nestrašte mne, že jich je víc nebo dokonce hodně.

Ne, že bych měl o místních občanech tak vysoké mínění, ale tohle by byla opravdu tragédie.

M. Prokop 1.10.2014 11:41

"Rajmani, ne Češi."

Tohle měl být nadpis.

V. Mlich 1.10.2014 11:03

Jediná možná reakce

Pokud by Brusel měla vyslyšet protiunijní hlasy, musela by zrušit Lisabonskou smlouvu i Maastrichtskou dohodu. Jenže tihle kapříci si svůj dotační rybníček nevypustí.

Jednotná "evropská" reakce na dění na Ukrajine je ale nebetyčná blbost - každý stát má trochu jiný většinový názor, který je mnohdy v rozporu s tím, co za svůj názor vydávají političtí papaláši. A proč se snažit tohleto zastřešovat ještě nejakým společným stanoviskem?

K. Janyška 1.10.2014 11:05

Re: Jediná možná reakce

Tlak zespodu ji rozebere na kousky, jako SSSR. A vůbec, jako vždy všechny říše světa. I tuto. Čtvrtou říši německou.... Dzp.

J. Jílek 1.10.2014 11:11

Re: Jediná možná reakce

o to rozhoduje civilizace, ne vy...a budoucnost neznáme :-)

K. Janyška 1.10.2014 11:15

Re: Jediná možná reakce

Ano, rozhoduje. Nikdy jsem se do role architekta světa, jako vy, nestavěl.... Dzp.

J. Jílek 1.10.2014 11:33

Re: Jediná možná reakce

nejsem ani polírem , ani vy, natož architektem...tím jste jen hubou

J. Jílek 1.10.2014 11:12

Re: Jediná možná reakce

SSSR rozebral tlak odspodu? :-)

K. Janyška 1.10.2014 11:16

Re: Jediná možná reakce

Jak jinak. Ty pohádky o uzbrojení Reaganem si nechte pro pravdaláskařské kámoše.... Dzp.

J. Jílek 1.10.2014 12:06

Re: Jediná možná reakce

no jasně, to bude tím, že Rusáci se při to odporu zdola uchlastali k smrti... :-)

J. Jílek 1.10.2014 11:07

Re: Jediná možná reakce

tak to v eu navrhněte a prosaďte, fištróni :-)

O. Uživatel 1.10.2014 11:11

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 1.10.2014 10:56

Janyško

Churchill snad miloval Stááálina? :-)

jak vy to děláte, že se pokaždé pletete? :-)

K. Janyška 1.10.2014 11:00

Re: Janyško

Churchil Stálina ? Vy jste je znal a byl přitom ? Co to zase melete, nová lysohlávko. Už jste jak Mařák.... Dzp.

J. Jílek 1.10.2014 11:04

Re: Janyško

co myslíte, miloval Stalina? Přece se s ním spojil...proč?

K. Janyška 1.10.2014 11:06

Re: Janyško

Lysohlávko, buďte trochu na úrovni..... Dzp.

J. Jílek 1.10.2014 11:10

Re: Janyško

buďte trochu na úrovni a nazakecávejte... :-) Miloval Stálina? Když víte, že milujeme Ukrajinu, tak musíte vědět i tohle, ne? Miloval Stálina? :-)

J. Jílek 1.10.2014 10:50

Může Janyška vysvětlit

jak konkrétně Německo tyje, když do kohezních fondů platí ze všech nejvíc a je čistým dárcem?

J. Jílek 1.10.2014 10:50

Re: Může Janyška vysvětlit

...do záchranných pochopitelně také...

O. Uživatel 1.10.2014 10:51

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 1.10.2014 10:59

Re: Může Janyška vysvětlit

To je jen taková finta. Oni vědí velmi dobře, že zadními vrátky se jim taková investice vrátí mnohokráte zpět. Ovládají evropský trh a zejména evropské finanční instituce a cokoliv, co se v EU jen mihne, samozřejmě včetně EK a EP. S tím běžte za Rysem, ten vám bude sekundovat. Už to tu někdo přede mnou napsal. Čert sere vždy na větší hromadu. To se projevilo neuvěřitelnými přebytky německých regionálních rozpočtů, vyrovnaným státním a 70 miliardami euro čistého zisku jen ze člentství v EU a eurozóně v minulém roce. Teď můžete začít hnidopyšit vašimi pastovanými protidůkazy.... Dzp.

O. Uživatel 1.10.2014 11:14

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 1.10.2014 11:16

Re: Může Janyška vysvětlit

ovládají trh? Jak? Regionální rozpočty jsou výsledkem ovládání EU?

:-)

P. Rajman 1.10.2014 10:44

EU, kde průměrný plat

v jedné zemi je nižší než podpora v nezaměstanosti v zemi sousední,  neřeší alibismus, který se postará, že na úrovni evropské přizná  všem plat stejný. Toto "egalitářství shora" má své meze a bez reforem hrozí jen další evropskou válkou. Pokud  bohatství v bohatých státech bude kumulováno mezi stále více lidí a v chudých mezi stále méně, rozpad EU je prakticky nevyhnutelný.

K. Janyška 1.10.2014 10:46

Re: EU, kde průměrný plat

Německo EU ovládá politicky i ekonomicky a tyje z ní. Tak to vždy předchůdci Merkel chtěli. A jí se tom podařilo. Všeho však do času. Jako obvykle... Dzp.

O. Uživatel 1.10.2014 10:47

Uživatel požádal o vymazání