9.7.2024 | Svátek má Drahoslava


Diskuse k článku

Smrt diktátora

Sponsor teroristů a ochránce lidských práv pod hlavičkou OSN skončil ve škarpě s dírou v hlavě, vláčen davem. Bylo by lépe ho chytit, postavit před soud, usvědčit a podle zákona potrestat, ale to je přání mimo realitu. A ta realita, jaká je?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 21.10.2011 14:11

Re: Chvilku tady nejsem

Neobjeví. nemáte na to nikdo... Dzp.

P. Hejl 21.10.2011 14:17

Re: Chvilku tady nejsem

To bi totiš nevobjevyl ani Ajnštajn, kříženej s Ajzenštajnem.

K. Janyška 21.10.2011 13:48

Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

P. Vandas 21.10.2011 13:50

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Moci pekelné, síra a úpění neviňátek. Běda, Ó běda hříšným.

K. Janyška 21.10.2011 13:56

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Bohužel, v tomto případě běda všem, i těm nejlepším a nejbohabojnějším... Dzp.

S. Netzer 21.10.2011 13:54

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Co je to ve srovnání s hrůzami, které zde denně postujete.

K. Janyška 21.10.2011 13:59

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Co je to postovat. Něco jako netzerovat ? Dzp.

M. Franková 21.10.2011 14:04

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Ty nevíš, co je to postulát??

K. Janyška 21.10.2011 14:08

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Myslíš postulovat ? Aha... Dzp.

M. Franková 21.10.2011 14:13

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

No snad, protože jinak i mně význam uniká.

M. Franková 21.10.2011 13:56

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Ale neuniká. Tím si buď jist! Jenže zatím, to z onoho ani tamtoho místa nemůžu nijak ovlivnit.Jen se můžu nahlas divit, že je stále pro jistou velkou skupinu lidí i politiků socialismus příjemnoua přijatelnou formou správy věcí veřejných.

V. Vašek 21.10.2011 13:59

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Já vím, že je to kolosální průser. Proč myslíte, že to všem uniká?

K. Janyška 21.10.2011 14:01

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Protože se tady, ani jinde, nechcet dostat věci na kloub... Dzp.

M. Franková 21.10.2011 14:09

Re: Hrůza, která se na vás hrne z Evropské unie vám zcela uniká. Co je to s Vámi ? Že byste byli už úplně dezorientovaní ? Dzp.

Já se divím, že se tady s náma ještě pořád trápíš. Proč nevezmeš uzlíček moudra a nejdeš to vysvětlovat do Brusele na náves??

J. Láníček 21.10.2011 13:29

Že bych byl divnej ?

Mám totiž jakousi představu, že zejména v 21. století by se mělo s lidmi zacházet jako s lidmi. Dav lynčoval Kaddáfího, nikdo ho prý nebránil, píšou na Lidovkách.  A jak by asi dopadl ten někdo, co by ho chtěl bránit ? Jaké by asi byli reakce "spravedlivě" rozhořčených civilizovaných demokratů, kdyby nějací revolucionáři lynčovali, zabili, zohavili a pak vláčeli po ulici nějakého nenáviděného "Zapadnika" ?

O. Kadlec 21.10.2011 13:34

Re: Že bych byl divnej ?

Tak jste to tam měl zařídit....

Ale, musím uznat, nadpis napovídá něco o záchvatu jasného vědomí, začátek obsahu taky, ale po dvou řádcích to zhaslo a už zas jen žvanivý slimejš...

J. Slanina 21.10.2011 14:15

Re: Že bych byl divnej ?

Bingo!!!! :-)))))))

J. Anděl 21.10.2011 13:34

Re: Že bych byl divnej ?

21 století máme my tady.

O. Kadlec 21.10.2011 13:36

Re: Že bych byl divnej ?

Ano, muslimové mají 15.století. Stav jejich společnosti tomu odpovídá. Nějaký spisovatel v 15.stol. v Evropě napsal: "doba vymknutá z kloubů".

K. Janyška 21.10.2011 13:39

Re: Že bych byl divnej ?

No, konečně možná snad začínáte rozumět tomu, co je to civilizace.... Dzp.

J. Tolman 21.10.2011 13:44

Re: Že bych byl divnej ?

To byl Shakespeare a ne v 15. století, alébrž v roce 1599.

Vymknuta ze svých kloubů doba šílí, říká Shakespeare ústy svého Hamleta (v překladu E. A. Saudka, v překladu Sládkově: Čas vymknut z dráhy).

O. Kadlec 21.10.2011 13:47

Re: Že bych byl divnej ?

Vážně? Tak to jsem se sek velmi. Já měl za to, že to mám z Le Goffa a týká se to stol. 15. Na přelom 16/17. to ani nesedí, ale na Hamleta samozřejmě ano. Jen si to z něj nepamatuji.

S. Netzer 21.10.2011 13:44

Re: Že bych byl divnej ?

O lynči v Ramallahu jste ještě nikdy neslyšel?

Mohu Vás ujistit, že ty mrtvoly israelských vojáků byly ještě více zřízené než Ghadafiho mrtvola. To dělá to náboženství míru.

J. Kombercová 21.10.2011 13:48

Re: Že bych byl divnej ?

Nedávno se jeden muž v metru snažil chránit ženu před zloději, ti ho napadli, zranili, nikdo z kolemstojících mu nepomohl. Podobnost čistě náhodná.

J. Anděl 21.10.2011 13:56

Re: Že bych byl divnej ?

U toho jsem nebyl. Jednou jsem zasáhl do nějaké bitky na silvestra. Střízlivý, šel jsem z nějakého náboženského setkání městem, které se proměnilo v peklo. A do toho bitka dvou chlapíků. Zasáhl jsem a modlil jsem se. Ale měl jsem fakt, fakt, fakt strašně nahnáno. Ještě asi dvakrát v životě jsem se takhle někde do něčeho pletl. Nejsem zrovna bitkový člověk, nejsem ani zvlášť velký, ani zvlášť silný, ani rváč.

Jestli bych našel odvahu, kdyby u nás svět zešílel a dav chtěl lynčovat Kalouska a já stál opodál, jít mu na pomoc? Proboha, netuším, doufám, že se v takové situaci nikdy neocitnu. Nicméně mám takový dojem, že bych zdrhnul. V tom metru u zlodějů netuším, ale u lynčujícího davu jsem si vlastně skoro jistý.

O. Kadlec 21.10.2011 14:16

Re: Že bych byl divnej ?

Zasahovat do bitky dvou chlapíků mi přijde neuvážené. Jestli chce někdo pomoci, musí zakřičet "pomoc!"

A že nikdo nepomohl napadenému...to nemůžeme posoudit, když nevíme byl-li tam někdo kdo byl schopen víc než křičet.

J. Anděl 21.10.2011 14:28

Re: Že bych byl divnej ?

Nějak tak to bylo, jeden křičel pomoc či něco v tom smyslu.

J. Kombercová 21.10.2011 14:17

Re: Že bych byl divnej ?

Ano. Jen jsem chtěla připodotknout, že stejná nebo podobná situace jako v Lybii není ojedinělá a může potkat každého z nás.

O. Kadlec 21.10.2011 14:19

Re: Že bych byl divnej ?

Vám přijde že u nás není ojedinělé lynčovat státníky?!? U nás se to dělá vajíčky, aby se nikomu nic nestalo.

J. Láníček 21.10.2011 13:22

Tak jsem se na chvíli mrknul

A na první pohled je to jasné - Janyška je už úplně marný. Škoda ztrácet čas v diskusích s tím krasoduchem. Ten už z toho všeho definitivně zpakošil. A nejspíš světaběhem a spontánní cestou !