8.7.2024 | Svátek má Nora


Diskuse k článku

Smíšené pocity

Nikoli novoroční projev, ale vánoční poselství vyslal prezident Miloš Zeman. Vymezil se v něm proti všem, převážně sympaticky. Vyhlásil konec blbé nálady, tu naordinoval veřejnosti Václav Havel, aby se přičinlivě osvědčil, že je opravdu jiný, zcela jiný než jeho povinně optimističtí předchůdci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 28.12.2015 8:58

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

Nerozumíte, pane. Snad jsou v denním životě věci, kterým rozuníte, ale v politice, společnosti? Ne.

P. Hlosta 28.12.2015 9:08

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

No a vy svým poukazem na něho jste nad ním výše, neb ponížíš-li, povýšíš. Zatím jsem od vás moudra v politice a společnosti nezaznamenal. Má chyba!(?) ;-))

P. Hofman 28.12.2015 9:50

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

Blbost není chybou.

Z. Bureš 28.12.2015 10:45

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

...to si tedy fandíte, jen co je pravda !

F. Lesniak 28.12.2015 9:08

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

Ano, rozumíte tomu správně. Sluníčkářům se nelíbí, ani když prezident řekne, že je den nebo prší. Kdyby to řekl Vašek zvaný chrchla, to by bylo o něčem jiném.

A. Trick 28.12.2015 8:43

Zeman je lotr, lump a loupežník

A může si za to sám. Vyhrál prezidentskou volbu. Úspěch se v Kotlince neodpouští. Pro pražskou kavárnu to platí dvojnásob!

S. Donát 28.12.2015 8:52

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

Jednou je to Zeman, tak s ním nemáte souhlasit v ničem. V ničem, rozumíte? I kdyby řekl, že tráva je zelená, je potřeba zásadně nesouhlasit.

I. Mertl 28.12.2015 9:03

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

To tady někdo řekl, pane Donáte? Paní Drobková? Pokud ne, tak jste učinil faul a ne pokus o diskusi.

S. Donát 28.12.2015 9:05

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

Paní Drobková? Jsem zmaten...

Z. Bureš 28.12.2015 9:05

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

To by bylo hezké.....kdybych neříkal i já všude a na plnou hubu, že ten islámský hnůj...že to jsou praví a nefalšovaní trojští koně, kteří jsou připraveni udělat z Evropy krvavou kůlničku na dříví !!!

J. Podzimek 28.12.2015 8:52

Re: Zemana nemohu ani cítit.......

asi tak, jo.

F. Žůrek 28.12.2015 8:05

Politická korektnost?

To - co mně děsí - je bezohledná sobeckost. Komunismus neskončil! Komunisté jsou ale dnes všude. Mám skutečně dojem, že se nastěhovali také do Brusele.

Prezident Miloš Zeman mne osobně zaujal. Na problémy pohlíží bez příkras, nebere si servítky. není to sice diplomatické, to je pravda, ale není to zase pokrytecké, jak jsme si již běžně zvykli.

Podle mne terorismus není nic jiného než alternativou vůči bezohlednému kapitalismu. Vše začalo známým datem 11. 9. 2001 a tak nějak to pořád jen pokračuje. Operovat těmi nějakými "evropskými hodnotami"? Prosím Vás, kde máte nějakou tzv. evropskou hodnotu? Ukažte mi ji! Jsou například v registrovaném partnerství anebo v českých babyboxech? Jsou ve společné měně? Takže v blahobytu? Kdy každý "chytrý" musím mít již po roce nové auto? Jeden bavič tvrdil, že když si kupuje nové auto, tak již zrovna dvě auta. Tak v tom jsou ty hodnoty?

Astone, škoda slov.

A. Zajícová 28.12.2015 8:38

Re: Politická korektnost?

začalo to 11.9.2001 ? A do té doby jste spal někde v pyramidě nebo co?

P. Hlosta 28.12.2015 8:38

Re: Politická korektnost?

Co není diplomatické, může vyvolávat tlak na diplomacii. Nediplomatičnost je nástroj tzv. neslušný, ale rozhodně účinný. Zeman podle mně moc dobře dopředu ví, co svou nediplomatickou rétorikou vyvolá a u koho. Rozhodně neplácá a nejedná nediplomaticky tak nějak zbloudile. "Tahy" na politické šachovnici má dopředu promyšlené. Zdaleka není méně schopný politik, než například Kalousek. Není ale loutka, jako třeba Schwarzenberg, tedy kapota ambiciózního politika. Politiku dělá za sebe a nezávisle. Tím se odlišuje od ideologicky a propagandisticky závislých. Může si tak dovolit oslovovat podstatně větší průměr občanů napříč politickým spektrem. Pochopitelně ideologii i propagandu používající politiky toto ohrožuje a to zásadně. Proto taky ten nenávistný způsob politického boje proti němu.

K. Drobková 28.12.2015 7:55

Dobré ráno z Jihočeska.

Názor na věc, děj, skutečnost lze vyjádřit vyjádřit slušně, zdvořile, uhlazeně .... čili korektně. Prezident, první muž ve státě by se už z podstaty svého postavení měl takto vyjadřovat a navíc ještě diplomaticky, protože zastupuje naši zem navenek, navenek vůči svým protějškům v jiných zemích.

Rozlišovat korektnost ( slušnost, zdvořilost, uhlazenost .... ) v jednáních, vyjádřeních, proslovech na korektnost politickou a korektnost jinou ( kterou ? ) je velké chucpe. Korektnost je jenom jedna.

Mluvit, psát, vyjadřovat se jak nám zobák narostl si my můžeme dovolit tady, v hospodě ..... protože na tom co řekneme, napíšeme vůbec nezáleží, ale ne už v jednání, rozhovoru s obchodními, pracovními partnery, na návštěvě. Prezident, představitel jakéhokoli státu, všechno co veřejně řekne, napíše .... má velký vliv nejen na něj samotného ale i na celý stát minimálně v tom, jak se na nás, na náš stát budou dívat, vnímat jej ostatní. Skončil jeden prezident, který si svojí nabubřelostí, narcismem ( i když se někdy nechá říci korektním )v podstatě znepřátelil všechny relevantní osobnosti v Evropě a i ve světě. Zemam v jeho šlépějích úspěšně pokračuje, navíc přidal ještě nehorázné buranství ( nekorektnost snad ve všem - neslušnost, nezdvořilost, neuhlazenost ...)

Korektnost, Astone, není choroba. Korektnost v jednáních, proslovech, vyjádřeních, tedy nejen politická je jedna z dobrých lidských vlastností. Zemanovi evidentně chybí.

A. Trick 28.12.2015 8:07

Aktuální výklad slova korektnost

Mlžení,lhaní, zamlčování, odklánění...

Vnímavý diskutér doplní.

J. Vobr 28.12.2015 8:17

VÍTÁNÍ - doplňuji !!!

Kdo nevítá je šmejd !!! Jak pravil s graciésností a šarmem šéf diplomatického protokolu NP ,Rt Hon P.Hofman .

:-)))

:-)))

S. Vaněček Šauerová 28.12.2015 8:17

Aktuální výklad slova nekorektnost :

Neslušnost, sprostota.

S. Donát 28.12.2015 8:24

Re: Aktuální výklad slova nekorektnost :

No to záleží na tom, jak to kdo vnímá. Za politicky nekorektní se bohužel mnohdy považuje i názor odlišný, i když jinak slušně vyjádřený.

J. Vobr 28.12.2015 8:26

Re: Aktuální výklad slova nekorektnost :

... a opakem je vítání !!!

TO DÁ ROZUM !!!

:-))))

P. Hofman 28.12.2015 8:32

Re: Aktuální výklad slova nekorektnost :

...a buranství!

J. Vobr 28.12.2015 8:40

NEJVĚTŠÍ BURAN BYL HONZA MASARYK !!!

... neměl tu kremelskou nóblesu !!!

:-)))

:-)))

P. Hlosta 28.12.2015 8:23

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Pojem korektnost a politická zvláště, dostal pejorativní nádech. Používá se v posledních časech pro vymáhání poslušného názorového souznění. Jde o pokrytectví a ne korektnost totiž v tom požadavku. Přestaňte chtít od politika souznění s vaším názorovým spektrem a od přímou volbou zvoleného prezidenta zvláště, který nemá zákonnou povinnost se projevovat slovně jakkoliv. Chápu, že to není vámi volený prezident a radši byste toho, který volby prohrál, ale korektní by od vás bylo, abyste uznala jeho oprávněnost být prezidentem jaký je. Nedopustil se dosud ničeho neústavního, jinak by byl dávno za to napaden a diskvalifikován.

Vy ale nechcete být korektní k prezidentské funkci Zemana. Vám ta korektnost prostě chybí a dáváte to za vinu jemu, že s vámi nesouzní názorově. Nebuďte pokrytecká a přiznejte, že vám vadí především to, že Zeman je opačných názorů, než ty vaše. Kdyby totiž i hulvátsky vyjadřoval názor s vaším stejný, potom byste vůbec proti němu nebrojila za onu pochybnou korektnost, jež podle vás má mít.

P. Hofman 28.12.2015 8:30

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Skvělý blábol. Příště ale prosím víc slov.

K. Drobková 28.12.2015 8:36

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Zkuste něco z toho co jsme napsala argumentačně vyvrátit.

Ano, pokud někomu nerozumíte (nebo něčemu), je nejjednodušší napadnout

autora. Osvědčená bolševická (rudobolševická) metoda.

K. Drobková 28.12.2015 8:41

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

jsem

P. Hlosta 28.12.2015 8:45

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Jinou reakci od vás jsem ani nečekal. Vámi požadovaná argumentace ke mně, je totéž, co bych chtěl já po vás. Tedy oba jsme na stejné úrovni. Že mně nerozumíte, to mi nevadí. Na vás reagovat já dávám i jiným najevo svůj názorový odpor k vám. Abyste si totiž nemyslela, že vás je možno jen přečíst a nebránit své názorové polohy. To víte, demokratická diskuze! Rozhodně ne umlčující bolševicky v ideologických a propagandistických mantinelech. ;-)

I. Mertl 28.12.2015 8:55

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Joj, pane, Vy se tím rozhořčením úplně zalykáte, co? Ty lidi Vás tak... Chápu, že pak čeština MUSÍ jít stranou. I logika.

P. Hlosta 28.12.2015 9:02

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Češtinu máte asi v malíku. Myšlením jste vedle. Zkuste to s angličtinou. Třeba vám to víc bude myslet. Proč se ovšem rozhořčujete nade mnou, že se zalykám, je poněkud nelogické v tom, že rozhořčení svému dáváte průchod. ;-))

K. Drobková 28.12.2015 8:57

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Že jsme každý názorově úplně jinde je více než evidentní, to snad není ani potřeba připomínat. Že jsme každý úplně jinde ve všem kde jenom lze být, bych připoměla zase já.