26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Smažka osloví

Že by Unie svobody mohla být třetí nejsilnější stranou v nastávajících volbách? Na svých webových stránkách ujišťuje, že „disponuje 15,5 procenty voličů“, které může oslovit. Jelikož vysoké procento preferencí mají jen ty strany, které mají vysoké procento preferencí, je třeba nastartovat proces, inspirovaný baronem Prášilem, který vytáhl sám sebe z bažiny za vlasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ibn 23.3.2006 18:40

Re: Re: Vy popleto americkej

Ale jo, ja to tak uplne nemyslel. Koneckoncu, kdo tam nechce zit, ten se muze odstehovat.
Ja jenom, jak muze nekoho napadnout, ze se v Holandsku dela 30 hodin tydne. Zbyle 3 dny  asi prolezi na Mallorce, nebo jak.
rezy 23.3.2006 18:00

razítko nesmí za žádné okolnosti opustit kancelář

vymímkou je požár a mobilizace! Nebylo by lepší to účetnictví nechat účetním, Béďo?
béda 23.3.2006 18:14

Re: razítko nesmí za žádné okolnosti opustit kancelář

Tohle není účetnictví, tohle je praxe finančáků. Účetnictví přenechávám účetně nabroušené Andy.
Dana 23.3.2006 18:17

Re: Re: razítko nesmí za žádné okolnosti opustit kancelář

Béďo, nezlobte se, ale vy v tom máte fakt guláš! :-) Myslím účetnictví..i když...:-)))
béda 23.3.2006 18:24

Re: Re: Re: razítko nesmí za žádné okolnosti opustit kancelář

Guláš v tom má po "zkokonalení" daňových zákonů kde kdo. Finančáky i ministerstvo financí. Výklad některých daňových zákonů je různý na různých finančních úřadech. Chudáci jsou daňoví úředníci, ale hlavně podnikatelé, kteří si počítají daně sami.
Ivan Nový 23.3.2006 18:28

bédo, a je to tak správně?

???
béda 23.3.2006 18:34

Re: bédo, a je to tak správně?

Ne, štve mě to asi stejně jako Vás. Když takový daňový poradce, který si neví rady a tedy pošle na MF dotaz a oni ho odkážou, že odpověď by byla placená (přitom jsou placeni oni z daní) a že se má obratit na příslušný finanční úřad. Nebo taky můj známý dostal odpověď, že oni to nevědí. Na finančním úřadě řeknou, že oni to nevědí taky a ať se obrátí na MF, tak je to na zabití.
Andy 23.3.2006 18:35

Re: bédo, a je to tak správně?

po osmi letech dělání pořádku ? To je opravdu na pováženou
Dana 23.3.2006 18:46

Re: Re: Re: Re: razítko nesmí za žádné okolnosti opustit kancelář

Béďo, ale vy si pletete základní pojmy. A snižování daňového základu investicemi - co to proboha je? Každý náklad, který souvisí s podnikáním - o kterém to daňový subjekt prokáže a dokáže, je nákladem...Ale už toho raději nechme, já mám po pracovní době a navíc dělám jiné daně..:-)
béda 23.3.2006 18:50

Re: Re: Re: Re: Re: razítko nesmí za žádné okolnosti opustit kancelář

V tom dříve pod názvem "jednoduchém" účetnictví žádné náklady a výnosy nejsou. Jsou jenom příjmy a výdaje. Takže toho radši nechme oba, není to ani tématem.
Bystrozor 23.3.2006 17:45

Ad prubezny system

tady nejde o to jestli byl Bismarck genius, tady jde o uplne jine demograficke podminky nez byly tenkrat.
* 23.3.2006 17:36

Tesne pred volbami

zabrousi policiste do rad ODS. To je velmi pravdepodobne. A bude to efektni uder.
huhu 23.3.2006 17:38

Re: Tesne pred volbami

zoufalství ?
* 23.3.2006 17:41

Re: Re: Tesne pred volbami

Protiztec
ibn 23.3.2006 17:52

Re: Re: Re: Tesne pred volbami

Protiztec formou sebedehonestace.
Rekl bych, ze socani se zatykaji navzajem. Zabiji 2 mouchy jednou ranou: ocistuji stranu zevnitr a zaroven si delaji agitku.
jakykoliv policejni utok na ODS by byl kontraproduktivni- zbytecne by vyvolal opravdovou odvetu.
pf 23.3.2006 17:49

Re: Tesne pred volbami

tesne pred volbami se dozvime, komu Tlusty dluzi za bydleni.
 
Jen aby to nebylo Eltodo, to by byla opravdu vycpelina!
Ivan Nový 23.3.2006 17:58

pf,

každý inteligentní člověk pochopil komu Tlustý dluží. A Moravec to dokonce ví :-)))
pf 23.3.2006 18:04

Re: pf,

prozradte to me neitelikentovi, moc prosim!
hodne neRath 23.3.2006 18:05

Re: Tesne pred volbami

no, jelikoz ani policajty nemam za blbce, rekl bych, ze to bude dost zalezet na tom, kdo bude vypadat na to ze vyhraje... prece chtej bejt placeny i po volbach....
rezy 23.3.2006 18:08

zajímavá myšlenka

myslíte, že už se prostě rozhodli kdo vyhraje..
Šumavák 23.3.2006 17:31

Tak jsem nakoukl a tohle mě zaujalo, a mám tři otázky:

Béda:"Měl jsem pravdu v tom, že firma si může dát investici do nákladů. Tedy, firma OSVČ. Na ty OSVČ jsem se tehdy ptal místního diskutujícího odborníka a zůstalo to bez odpovědi. Tedy, ne do nákladů, jelikož OSVČ nemá náklady, ale do výdajů. Samozřejmě, že ne každou investici, ale snad mně uznáte, že nemusím znát všechny podrobnosti. Podmínkou ovšem je, aby i po započtení do výdajů zbyl dotyčnému minimální daňový základ. Čili touto investicí lze ten daňový základ snížit až na minimální. Tož tak."Otázky: kterou investici si OSVČ MŮŽE, ale NEMUSÍ !! dát do výdajů aby si snížil daňový základ? 2)co je to "minimální daňový základ, který musí zbýt" 3) kdy si jedete pro tu Nobelovu cenu za účetnictví ?
béda 23.3.2006 17:37

Re: Tak jsem nakoukl a tohle mě zaujalo, a mám tři otázky:

1) Kterou investici, to se různí, dokonce podle jednotlivých druhů výrobků, ale také hlavně činnosti, kterou dotyčný má zaregistrovanou. Tedy například u OSVČ programátora to počítač asi bude, ne tak počítač u pokrývače.
2) Tím minimálním daňovým základem, který musí zbýt je těch letošních (za účetní rok 2005) asi 107 tisíc (z toho pak ještě možno odečítat zákonně odečitatelné položky).
3) Nobelovku za ekonomii a tedy i účetnictví, které je její součástí, přenechám Kajmanovi.
pV. 23.3.2006 17:41

Nechme radši účetnictví být, začínáám vidět rudě :-)

1) proč by proboha nemohl mít pokrývač PC v nákladech?
2) minimální daňový základ zbýt nemusí, to je velký omyl této vlády. Je to pouze částka, ze které se platí daně tak jako tak...
3) na nobelovky je fronta, hnedle za hradním dramatikem si držím místo za smečky :-)
béda 23.3.2006 17:47

Re: Nechme radši účetnictví být, začínáám vidět rudě :-)

ad 1) Protože mu to žádný "finančák" neuzná. Třeba mu uzná polovičku z digitálního foťáku za 10 tisíc, ale to se různí. Když bude tvrdit, že si zakázky musí vyfotit (ale investice je tuším až 40 tisíc).
ad 2) Je řada daňových zákonů, které různé "finančáky" vykládají různě.
ad 3) Jo. Více no comment.
pV. 23.3.2006 17:51

To je různé...

1) možná neuzná, pokud bude mít roční obrat (pokrývač) asi tak na úrovni ceny PC, což by bylo dost zvláštní. Je možné, že budou zkoumat, zda tam musí mít grafickou kartu za 16tis a podobně, ovšem vždy tam může mít program na náhledy hotových střech, a ty něco žerou :-). Obecně platí zásada přiměřenosti.
2) Ano. Co to s tím má společného?
béda 23.3.2006 17:54

Re: To je různé...

Právě, že to PC pro pokrývače je poněkud nepřiměřené vzhledem k druhu jeho činnosti.
pV. 23.3.2006 17:58

Představte si Bédo,

že i pokrývač dělá kalkulace, vystavuje faktury, ba i s účetnictvím může skotačit (nejen s výkaznictvím). Ba dokonce i skladovou evidenci by mohl potřebovat, o slušně provedených nabídkách ani nemluvě... Ja za mého mládí se také dopisy psaly ručně a nabídky se malovaly na rýsovacích prknech :-)
A mimochodem, 90% obratu naší firmy jde přes web a mail :-)
béda 23.3.2006 18:01

Re: Představte si Bédo,

Ano, pokud ten pokrývač bude mít roční obrat třeba 10 milionů, tak předpokládám, že to PC může zahrnout. To už ovšem asi bude muset účtovat podvojně.
pV. 23.3.2006 18:06

Obyčejný kancelářský počítač i s tiskárnou tak za 12k (v případě placky 16k)

si troufnu uhádat při téměř jakémkoliv HV. Nesmí ovšem zrovna během kontroly na něm synek honit nějaké pižďuchy...