26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Slovenský příklad

Tisíce lidí na ulicích, protesty, petice, projevy. Přeje si někdo důraznější důkaz, že Miloš Zeman je člověk svou osobností nezpůsobilý vykonávat funkci prezidenta republiky, hlavy státu, politického svorníku a mezinárodního reprezentanta?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 15.3.2018 21:21

Re: Ta dnešní demonstrace byla jalová

Ano. Už o tom kdysi rozprávěl (a odvolával) kakaový Bob Kraus.

Jsou naštěstí i lidé, kteří chtějí i něco víc.

L. Kolman 15.3.2018 20:56

Též si myslím, že Ficem to nekončí

Opozici se nepodařilo dostat ke korytům, takže je to furt málo. Železo je třeba kout, dokud je žhavé, lidi se podařilo dostat do ulic, je třeba z toho vytěžit maximum možného. Bojovou náladu je třeba přiživovat dalšími a dalšími požadavky.

M. Mařák 15.3.2018 21:03

Slovenské vládní eurohujery

je třeba rozbít za každou cenu.

Nic, než národ!

Ach, ti šorošovci...

M. Prokop 15.3.2018 21:06

Re: Slovenské vládní eurohujery

No, pokud to vše chceš vysvětlit jednoduše, jedním heslem, tak se dost nadřeš a stejně se to nepodaří. Ono to, jako skoro vše, má dost velice rozdílných aspektů.

M. Mařák 15.3.2018 21:13

Re: Slovenské vládní eurohujery

Tu mnohost rozdílných aspektů, si myslím, v této věci naznačuji od začátku. Jednodušší lidé typu Iva Strejčka a podobně konspiračních katastrofistů Šoroš-Majdan-velký Žid-globální NWO finančník a tak to však mají černobílé a zcela jasné.

M. Prokop 15.3.2018 21:33

Re: Slovenské vládní eurohujery

Jo, Strejček více zdůrazňuje jeden z aspektů věci. Ale nepřijde mi to konspirativní, máš-li na mysli jeho dnešní článek.

Tak blbej zase není.

M. Mařák 15.3.2018 21:44

Re: Slovenské vládní eurohujery

Nejen dnešní. Možná není blbý, ale je podle mne velmi demagogický a jen slepě sleduje ideologickou linii svého zaměstnance. Nevím, jestli to není ještě horší, než kdyby byl jen černobílý prosťáček.

M. Prokop 15.3.2018 22:08

Re: Slovenské vládní eurohujery

Tak možná že kdyby byl demagogický v prospěch EU, že by Ti vadil méně. :-P

Mně takhle moc nevadí, s něčím souhlasím, s něčím ne.

M. Mařák 15.3.2018 22:11

Re: Slovenské vládní eurohujery

Ne, EU dogmatici mně vadí také. Hlavou zeď neprorazíš...

P. Rajman 15.3.2018 20:37

Šaškování

demokracie toleruje, despocie se ale bez něj neobejde. Tito "předstírající blbové" imitují opozici a totalita je tak na nich de fakto závislá. Takže notoričtí kašpárci tady na NP pozor, aby jste se tu neumlátili smíchy.

M. Prokop 15.3.2018 20:38

Re: Šaškování

Abyste, když už. Obsah marno komentovat.

P. Rajman 15.3.2018 20:58

Re: Šaškování

Děkuji, to je k formě. Přesto bych ocenil, abyste se (!) jindy a jinde, pokud máte potřebu se vyjádřit, vyjadřoval (pochopitelně i kriticky) k věci a osobu poučoval právě jen formálně. Tam je role učitele na místě.

M. Prokop 15.3.2018 21:01

Re: Šaškování

Když ona věc zhusta bývá tak mimo, že je mimořádně obtížné se k ní vyjadřovat věcně. Viz glosa výše, kde je v ní nějaká věc?

R. Neveselý 15.3.2018 20:17

To máte těžký, pane Němec

když dají na nájezdy znova vygumovanýho Guláše, kterej už jednou nedal.

Ale nic si z toho nedělejte, příště dejte přesný opak a máte výhru zaručenou! Ostatně soudím, že to bude remíza.

:-))

J. Krásenský 15.3.2018 20:13

Doporučuji přitvrdit:

co takhle časově neomezenou generální stávku veřejnoprávní medií. To by byl teprve hukot!

K. Berka 15.3.2018 20:16

Re: Doporučuji přitvrdit:

A taky sociální pracovnice v Perlovce.

J. Anděl 15.3.2018 20:58

Re: Doporučuji přitvrdit:

Vy byste to mohl vědět - kdy naposledy v ČR nějaká demonstrace způsobila nějakou změnu?

Taky někdy kritizuju demonstrace. Pokud jsou spojené s rozbíjením věcí, třeba výloh, házením cihel, násilím. Ne se všemi hromadnými akcemi ideově souzním (vlastně s málokterou stoprocentně, i když s některými částečně ano, s mnohými vůbec, třeba s Gajparádou). Některé "demonstrace" jsou obtěžující, třeba hromadný průvod motorkářů mi jednou na dlouhé minuty bránil přejít vozovku.

Ale že bych si o nich myslel, že nějak demontují demokracii, to si tedy nemyslím. Akorát to rozbíjení výloh je samozřejmě vandalství a zločin, to "poškozuje demokracii" tak nějak samozřejmě, jako kterákoliv krádež, napadení, znásilnění nebo vražda.

M. Prokop 15.3.2018 21:04

Re: Doporučuji přitvrdit:

Ano.

Zřejmě je hojně rozšířena ta představa, že demokracie znamená odvolit a potom tiše snášet všechny výstřelky zvolených až do dalších voleb.

J. Anděl 15.3.2018 21:10

Re: Doporučuji přitvrdit:

Njn, ale jen do té doby, než "lidé vyjdou do ulic proti muslimům nebo České televizi"... To je pak esence pravé demokracie.

Ale je fakt, že v praxi si moc nevšímám, že by to mělo nějaký efekt. Pokud není opačný (že kritizovaní ještě přitvrdí).

Mimochodem jestli něco - podle mě - zavání ohrožením demokracie, jsou to snahy kriminalizovat demonstrace třeba proti těm imigrantům. I když mohou být podle někoho blbé (velbloudi a střelba).

Ale určitě ne stávka studentů či demonstrace na podporu televize.

M. Prokop 15.3.2018 21:36

Re: Doporučuji přitvrdit:

Já ty demonstrace považuji za normální, ať už s účastníky souhlasím nebo ne. Ovšem s vyjímkou těch, kde se ničí nějaký majetek, jsou napadáni odpůrci nebo mají příliš okatou státní či policejní podporu.

J. Krásenský 15.3.2018 21:06

Re: Doporučuji přitvrdit:

Asi nebylo mé vyjádření dostatečně zřejmé, byl to sarkazmus. Aneb jak se říkalo za mého dospívání: ČT by si neměla hrát na schovávanou, mohlo by se stát, že by ji nikdo nehledal.

J. Anděl 15.3.2018 21:12

Re: Doporučuji přitvrdit:

Bylo to pochopitelné, pane Krásenský.

Mě jen napadlo, že byste mohl mít přehled, kdy naposledy demonstrace u nás způsobila třeba demisi nějakého politika.

U nás lze hypoteticky debatovat o odstoupení toho Ondráčka, i když tvrdil, že to neudělal kvůli pár křiklounům, nýbrž kvůli hrozbám rodině...

P. Rajman 15.3.2018 19:56

To už není o národu.

to už je jen o bitevním poli vymezeném hranicemi toho, co mělo být v roce 1993 znovu obnoveným svobodným a demokratickým českým státem. O co lépe jsou na tom Slováci, kde lidé nespokojení s vládou mohou během řádného volebního období premiera odvolat aniž by museli rozpouštét parlament nebo vysvětlovat prezidentovi, co má dělat.

K. Berka 15.3.2018 20:00

Re: To už není o národu.

A co Gros? ten odešel taky a pak odešel do věčných lovišť. Dej mu Pánbůh odpočinutí lehké.

P. Rajman 15.3.2018 20:06

Re: To už není o národu.

Tehdy bych takový příspěvek také nenapsal, protože to tehdy to ještě o národu bylo. Tehdy se ještě dokázal bránit. Dnes je lid loutkou dvou lidí.

K. Berka 15.3.2018 20:15

Re: To už není o národu.

Soroše a Putina!

P. Rajman 15.3.2018 20:30

Re: To už není o národu.

Bez takových blbů, za jakého se tu vydáváte, se žádný loutkový režim neobejde. Skvěle mu nahrazují (jako šašci na středověkém dvoře despotům) skutečnou opozici.

K. Berka 15.3.2018 20:37

Re: To už není o národu.

Josef Švejk byl ouřední blb a jak mu to myslelo!

I. Semrád 15.3.2018 21:11

Re: To už není o národu.

Myslelo to Haškovi.

M. Prokop 15.3.2018 20:37

Re: To už není o národu.

O národu je pohádka (Rainmanova?).