21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Slizoun Hastings

V předvečer parlamentních voleb mediálně práskli slizouni z Pirátské strany Miroslava Kalouska. Ten udělal chybu, že se vůbec se slizouny bavil, a ti se zachovali slizounsky dle své nátury. Podobná věc, v mnohem větším a s horšími následky, se stala americkému generálovi Stanley McChrystalovi, když k sobě pustil slizouna Michaela Hastingse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Bok 27.6.2010 23:40

No, McArthur

navrhoval ty atomovky zejména proto, že po nástupu číňanů tu válku začal krutě prohrávat, no jo, zrovínka v tý době byli zpět od řeky Jalu u Soulu.

Až jeho nástupci se podařilo frontu stabilizovat na té proslulé 38 rovnoběžce

. Ale to se nerado píše, to víte, amerika jako rusko, samý úspěchy . To víte měli jsme víc tanků, letadel a děl, ale oni zase měli drtivou převahu v kamenech a bambusových holích.

No, KIM IR SEN zločinec byl a zasloužil si, však víte. Druhá strana taky žádný beránci, že. Konec konců, většina mrtvých byli, jak už to bývá, civilisté.  Ale útočník je jasný a o vině Kima a Stalina, který po delším váhání souhlasil (je známo, že měl s američanů panickou hrůzu). Já jen čistě nepoliticky.

J. Linhart 27.6.2010 14:25

PS

Piráti v Česku, bohužel, ztratili volitelnost snad prvním  prohlášením k veřejnosti - dobré zákony budeme schvalovat s kýmkoliv.

R. John 27.6.2010 1:28

Tak nám Prcina ušetřil na výdajích.

Dle svých slov si nechal koupi Audi 7čkové řady, zatímco si prý mohl koupit  Audi  8čkové řady. Kdepak, není nad skromnost socialistického politika. Zvorálek zase šetřil na lístkách na dráze, létal vrtulníkem,asi aby se tak neošoupaly koleje. Proč já je tak  miluji, tyhle pracanty pro lid, nevíte to někdo ?

P. Janoušek 27.6.2010 23:20

Re: Tak nám Prcina ušetřil na výdajích.

Protože pro Vás páší jen samé dobro. A Vy si toho nevážíte.

V. Kún 26.6.2010 22:29

Bez slizounů by bylo na zemi smutno. O čem by např. pan Neff psal?

Pane Neffe, co kdybyste si zamáčkl slzu, natáhl mundur o odjel do Afghanistanu onoho chudáka generála nahradit. S puškou v ruce, s ohněm v srdci a dvojitou whisky v břiše šířit demokracii a lásku ke svobodě mezi těmi nekřesťanskými zloduchy. Určitě byste se zapsal do historie: holt oni někdy i ti slizouni píší dějiny.

M. Prokop 27.6.2010 0:43

Re: Bez slizounů by bylo na zemi smutno. O čem by např. pan Neff psal?

Jo, píšou. Málokdy k lepšímu.

M. Stuchlik 27.6.2010 23:37

Re: Bez slizounů by bylo na zemi smutno. O čem by např. pan Neff psal?

Málokdy? Neznám takový případ, vy ano?

V. Bok 27.6.2010 23:29

Re: Bez slizounů by bylo na zemi smutno. O čem by např. pan Neff psal?

No jo, něgdo je tady krutě ftipnej.

R. John 27.6.2010 1:55

Re: Na obzoru sexy thriller :-)))

Již se těším, to budou pikantnosti, já to stejně říkám, že Margaritka je celej "deštník" . 

M. Stuchlik 26.6.2010 15:08

Generál řekl, že král je nahý

a Obama to tímto činem dokázal. Panu generálovi patří úcta nejen za to co dokázal v Iráku a Afghanistánu ale i za to, že měl odvahu ukázat na ty, kteří svým politikařením fakticky brání řešení problémů. A ti co jej vyhodili si zaslouží jen pohrdání. Místo, aby se řídili názory schopného člověka, když sami jsou lepli, tak ho ještě potrestají za to, že řekl nahlas, že lempl je lempl.

K. Janyška 26.6.2010 14:27

Jsem rovněž proti homosexualismu, který má tento pochod buzerantů podpořit !!! A to nejsem ani křeasťan, ani radikál ! Dzp.

http://www.lidovky.cz/brno-se-meni-v-pevnost-proti-gayum-jdou-krestane-a-radikalove-ptm-/ln_domov.asp?c=A100626_115542_ln_domov_hrn

J. Anděl 26.6.2010 20:48

Re: Jsem rovněž proti homosexualismu, který má tento pochod buzerantů podpořit !!! A to nejsem ani křeasťan, ani radikál ! Dzp.

Taky tak...

M. Prokop 26.6.2010 21:54

Re: Jsem rovněž proti homosexualismu, který má tento pochod buzerantů podpořit !!! A to nejsem ani křeasťan, ani radikál ! Dzp.

Jedinej problém je v tom, že si ten teplouš nemůže vybrat, zda teplouš chce či nechce být. Prostě je.

Takže být "proti homosexualismu" je nesmysl. Jakž takž má smysl být proti některým jeho projevům.

K. Janyška 27.6.2010 8:08

Re: Jsem rovněž proti homosexualismu, který má tento pochod buzerantů podpořit !!! A to nejsem ani křeasťan, ani radikál ! Dzp.

Jsem zásadně proti homosexulismu, s homosexualitou nikdo nic nenadělá ! To je jasné ! Dzp.

R. John 27.6.2010 10:20

Re: Jsem rovněž proti homosexualismu, který má tento pochod buzerantů podpořit !!! A to nejsem ani křeasťan, ani radikál ! Dzp.

Hergot Kajane, a co ty růžové desky na písemnosti , co jste nosil na grémium ?! Známe to , odříkaného největší krajíc.  : - ))

J. Klepal 26.6.2010 14:09

zákruty agresivní války

Jak známo, administrativa USA zaútočila v rozporu s Chartou OSN proti Iráku pod lživou záminkou existence zbraní hromadného ničení schopných nasazení do 45 minut v době, kdy Al-Kajda ani jiné islamistické teroristické organize v Iráku neexistovaly. Výsledkem této americké agrese bylo, že islamistický terorismus včetně Al-Kajdy byl do Iráku zavlečen a nyní je dokonce za úspěch považováno zabití jednoho z jejich vůdců. To je skutečně tristní hodnocení výsledku války, která stála stovky tisíc mrtvých, miliony uprchlíků, ohromné materiální škody a škody na kulturním dědictví. Dosud nefunguje infrastruktura, dodávky elektrické energie jsou k dispozici jen na několik hodin denně a demonstranti za pravidelnější dodávky jsou stříleni. Bohužel holá fakta se Astonovi nehodí do krámu, raději vyčleňuje nesmysly o nějakém generálovi, který řekl svůj názor a pustil si přitom hubu na špacír, jakoby to nějak mohlo vylepšit úděl strádajících obyvatel Iráku.

M. Stuchlik 26.6.2010 15:03

Re: zákruty agresivní války

Tady nejste na schůzi KSČSSD, tady ty vaše velemoudra nikdo ani nedočtw do konce. :-)

R. Sladka 26.6.2010 17:25

Re: zákruty agresivní války

Škoda, že jste to nedočetl do konce. Má pravdu. USA v Iráku neměly co dělat. Šlo jim jen o ropu.

V předvečer jejich agrese jsem se vsadila ve větší společnosti, že tam žádné zbraně hromadného ničení nejsou. Vyhrála jsem. A povím Vám, že jsem to věděla, ne uhádla.

Zkuste si přečíst knihu Podvod (pokud vám ji někdo půjčí - myslím, že na pultech nemáte šanci). Zajímavé počtení.

A autora těžko podezřívat, že je komunista. U nás v malém rybníčku (a zejména na NP) je to jednoduché, že?! Kdykoli s něčím nesouhlasím - už je ten druhý bolševik.

Jak by si jen mohl dovolit myslit nebo nejdobože psát něco jiného, než si já myslím, že?!

V. Dostál 26.6.2010 17:29

Re: zákruty agresivní války

Milá paní Sladká, pokud to nevíte, tak ropu je mnohem levnější, jednoduší a lehčí koupit, než vyválčit. Vaše úvahové klišé je jednoduché - padouši z Wallstreet rozpoutali další imperialistickou válku. Jedna melodie od roku 1948.

R. Sladka 26.6.2010 17:55

Re: zákruty agresivní války

Hm, komu není rady, tomu není pomoci.

Přesto Vás ujišťuji, že ne všechny názory, se kterými nesouhlasíte, jsou názory bolševiků

Ale asi je to marné Vám opakovat, že?! Vy už jste se jednou a provždy rozhodl.

V. Dostál 27.6.2010 9:54

Re: zákruty agresivní války

Onen ojektivní fakt, že ropu je snažší koupit než vyválčit nějak nevyvracíte. Pokud byl podle Vás i útok na WTC podle charty OSN, pak se asi nedá nic dělat. Diskuye s Vámi pozbývá smyslu.

V. Bok 27.6.2010 23:43

Re: zákruty agresivní války

Ach tak, tak to je tedy novinka. Ach jo.

S. Maršálek 26.6.2010 20:26

Re: zákruty agresivní války

Máte pravdu p. Sladká. Jde o sféru vlivu. Stuchlík je vymytý pravicový mozek.

J. Klepal 26.6.2010 19:57

Re: zákruty agresivní války

Když bolševikům vašeho typu chybí argumenty, musí jim stačit s nadávkami, nic nového pod sluncem.

R. John 27.6.2010 10:27

Re: zákruty agresivní války

Prosím, já jsem si dokonce z příspěvku soudruha Klepla a soudružky Sladké dělal výpisky. Uplatním je na sjezdu komunistických stran a v rozhovoru se soudruhem Bilakem. Bude to plodná, podnětná diskuze k dějinám dělnického a mírového  hnutí. Budeme tepat zlořád a agenty Wólstrýtu.

V. Dostál 26.6.2010 17:25

Re: zákruty agresivní války

Milý pane, víte co to jsou stovky tisíc mrtvých? Proč lžete? Už tady jednou po dobu 40 let vládlo hnutí, která se poznalo podle neúctě k pravdě. Vy k nim také patříte?

J. Klepal 26.6.2010 19:52

Re: zákruty agresivní války

Dříve než někoho hloupě obviníte ze lži, zkuste si vyhledat odhady počtu obětí v Iráku následovaných po americké agresi a zjistíte např., že již v říjnu 2004 počet civilních obětí přesáhl 100 tisíc, v roce 2006 až 650 tisíc a v současné době odhady překračují jeden milion. Byla období, kdy denně zemřelo 30 - 100 lidí. Skutečný počet obětí se nikdy přesně nedozvíme, avšak že jde o stovky tisíc lze sotva zpochybnit.

R. John 27.6.2010 1:37

Re: zákruty agresivní války

Počítáte také zplynované Kurdy  za toho kripla Sadáma? Alí je podle Vás asi jen deratizér, že ?   Jinak taháte hausnumera z rukávu jako starej Grebeníček s Falmrem. To si říkejte na schůzi domovních důvěrníků, zde budete jen pro smích.