8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Slepice nebo vejce

Prezident Miloš Zeman se ve středu setkal na Hradě s našimi velvyslanci. Měl k nim projev na zásadní zahraničně politická témata.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 24.8.2022 22:10

USA mám na háku, jsem Evropan, občan Matičky národů EU dobrotivé.

EU First!

M. Mařák 24.8.2022 21:54

Ruský okupant se dnes projevil neuvěřitelně humanisticky a mírotvorně. Místo další nemocnice, či školy, bombardoval jen nádraží s pár cestujícími.

Že by se v něm hnulo svědomí, přece jen?

L. Kolman 24.8.2022 21:58

Ukrajinci vybombardované vlakové nádraží na Donbase jsem viděl na fotografiích už dva měsíce zpátky. I vybombardovaný autobus městské hromadné dopravy i s cestujícími.

S. Lazárek 24.8.2022 22:04

To byli taky Rusové Láňo.

J. Černý 24.8.2022 22:08

Tys to viděl na vlastní bulvy.;-D

J. Černý 24.8.2022 22:03

Moc jste si vetřel.

M. Ilsner 24.8.2022 22:33

a ty sis nevytřel

L. Kolman 24.8.2022 21:49

Kdo si chce vydělat slušné peníze? Teď by se docela hodily.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=2235929453255166&set=a.1141718082676314

P. Brecík 24.8.2022 21:47

Zeman - změněný, by jim měl oznámit toto: !! https://cz24.news/panika-v-bruselu-i-praze-rusko-prolomilo-plynovou-blokadu-evropy/ ;-D

L. Kolman 24.8.2022 21:39