19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Slabost? Spíš bezradnost

Šest hlasů chybí Nečasovi, aby prosadil ve sněmovně vyšší daně. Šest poslanců Nečasovy vlády se rozhodlo hlasovat proti novele, která zvýší DPH. Přispěl k tomu jistě i Václav Klaus svým rozhodným odporem proti pokusu snížit deficit zvýšením daní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Macek 5.9.2012 19:47

Re: Vážení přátelé i milí odpůrci. Dnes tady končím.

Samozřejmě,pane Hofmane.Paní Varadinková to poněkud přepískla,bral bych to,jako nevhodnou nadsázku.Paní Varadínkovou rád čtu,však manipulace Vandase mnohdy a často překračují stupně únosnosti,zvláště,kdy nemá účinnou oponentůru.

R. John 5.9.2012 19:49

Macek není pan, ale obrhovado.

P. Hofman 5.9.2012 19:28

Re: Vážení přátelé i milí odpůrci. Dnes tady končím.

Pavle, ona je blázen. Zlý psychopat. Takovým jedincům se přece nemůže ustupovat, těm se člověk musí umět postavit, jinak jim tady celou tu naši zem přenecháme a pak bude pozdě litovat. Já bych to ještě přehodnotil. Některých rozhodnutí, byť se v daný moment zdají býti těmi nejsprávnějšími, později člověk zbytečně lituje. Hlavu vzhůru a šup zpátky na NP!

L. Brabencová 5.9.2012 19:30

Re: Vážení přátelé i milí odpůrci. Dnes tady končím.

Zbytečné osobní napadání, to bych od p. Varadinkové nečekala.

J. Václavíková 5.9.2012 19:33

Re: Vážení přátelé i milí odpůrci. Dnes tady končím.

Souhlasím, myslím si, že jediné řešení je s takto postiženým člověkem prostě nediskutovat. Stejně to nemá cenu, chybí jim zpětná vazba, nejsou schopni náhledu a pochopení podstaty. Nediskutují, ale překrucují a lžou, přičemž účel světí prostředky, ať to stojí, co to stojí.

K. Drobková 5.9.2012 19:40

Re: Vážení přátelé i milí odpůrci. Dnes tady končím.

Pane Vandasi, neustupujte, nevzdávejte. To přece není řešení. S blbostí, se zlem se musí bojovat.

J. Kombercová 5.9.2012 19:31

Re: Vážení přátelé i milí odpůrci. Dnes tady končím.

To by byla škoda, pane Vandasi. Ten komentář je blbej, zlej jako sama autorka. Nechte to plavat, prosím. Ustoupit není řešení.

M. Varadinková 5.9.2012 18:17

Když padnout, tak v boji za správnou věc

kdyby Nečas byl opravdový státník, což bohužel není, riskoval by pád vlády úplně jiným způsobem, než činí dnes. Dnes to činí vydíráním poslanců své vlastní strany, kteří trvají na dodržení předvolebních slibů, které on sám už dávno zahodil do kanálu.

Kdyby byl ale opravdový státník, opravdový pan Čistý a vůbec férový a odvážný chlap, tak by riskoval pád vlády tím, že by z ní vyhodil Kalouska. Důvodů je na to víc než dost - jednak naprostá ztráta kreditu díky hysterickému chování  v kauze Casa, jednak odborná nezpůsobilost přijít s nějakou koncepcí reformy státních financí, která je v Kalouskově podání zredukována na pouhé opakované flikování děr, nekoncepční změny tam a nazpět (např. superhrubá mzda) a permanentní zvyšování daní, což je v rozporu s programem obou vládních stran.

Pokud by TOPka odstranění Kalouska neskousla a shodila vládu, byla by to její odpovědnost a u voličů by si tím nikterak nepolepšila.

Na post nezávislého policejního prezidenta Nečas neměl vůbec sahat (ani prostřednictvím Kubiceho) a měl nechat nezávislému policejnímu vyšetřování všech kauz volný průběh. Tím by se distancoval od všech zlodějů v ODS, kteří by putovali za Rathem, a mohl by sám zůstat panem Čistým.

Pokud by to všechno jeho vláda přežila, tím lépe, pokud ne, měl by aspoň dobrou výchozí pozici do voleb.

I. Gellner 5.9.2012 18:25

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Žádnej zkrwenej bastard ještě nevyhrál válku tím, že padl za vlast. Vyhrál tak, že donutil jinýho bastarda, aby položil ten svůj za svou vlast. (gen.Patton, 1945)

:-)

M. Prokop 5.9.2012 18:28

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Vemi přesné.

Také se mi líbila odpověď Nimitze, jak hodlá vyhrát válku v Tichomoří: "Zabíjet japonce, zabíjet Japonce a pořád je zabíjet!"

:-P

M. Prokop 5.9.2012 18:26

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Vzhledem k tomu, že Kalousek je TOP a TOP je Kalousek (Schwarzenberg maskot a Gazdík Hurvajz), asi by to neprošlo. Že to ekonomicky vedou blbě (ne tak blbě jako socdem, ale i tak dost blbě) je pravda, ale to se od toho slepence dalo čekat od začátku.

Ad nezávislý policejní president, to si jeden takový musí dávat pozor na to, co dělá, případně co komu povídá. Obžalován byl čistě z vlastní blbosti. Když ještě navíc dělá co je třeba (tedy snaží se ušetřit), má flíček jistý.

Nezávislému vyšetřování mimochodem nevelel Lessy, ale Červíček, takže žádná změna.

V. Hajková 5.9.2012 18:32

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Jenže  -  to  p.  Varadinkové   naprosto   nevysvětlíte,  že  utvary  UOOZ-  měl  pod  sebou   p.  Červíček! 

E. Macek 5.9.2012 18:33

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Pane invalidní a liberální Prokope.Ty vaše dedukce jsou hodny ocenění.Když vás čtu,mám pocit provinilého chovance v Bohnicích.

P. Novák 5.9.2012 18:52

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

To není pocit.

P. Vandas 5.9.2012 18:32

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Naprostý nesmysl. Nevíte , která bije.

M. Prokop 5.9.2012 18:35

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Hofman naruby.

:-P

P. Vandas 5.9.2012 18:44

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Ó Růůby....

E. Heusinger 5.9.2012 18:44

Re: Když padnout, tak v boji za správnou věc

Nečas je na vrcholu, výše už se nedostane. A tak "díky za každé nové ráno" kdy je ještě ve funkci.

P. Hofman 5.9.2012 18:04

Nečas krvácí. Naštval kmotry?

Proč Nečase shodit? V ODS jde o kšefty. (Nejen tam, socialisté jsou na tom úplně stejně, jak ostatně napovídají množící se zatýkaní jejich vysoko postavených členů, naposledy včera. A ještě nutno dodat, že nejde jen o socialisty a ODS; připomeňme třeba vydání topkařky Vlasty Parkanové k policejnímu stíhání.) Hledejme tedy za oslabením premiéra, za "bojem proti vyšším daním", spíš rvačku o zakázky, nebo možná také snahu mocných kmotrů zabránit tomu, aby šli sedět.

Nejen to. Ve hře jsou některé obří kšefty, dostavba jaderné elektrárny Temelín třeba. I zde může Nečas vadit, protože je jasné, že by nerad zakázku poskytl Putinovým Rusům. Zatímco Klaus by se Putinovi vůbec nebránil.

Na druhou stranu vzal Nečas do vlády lidi spojené s kmotry (minimálně můžeme mluvit o dvou, Petr Bendl a Martin Kuba). Premiér to koulí na obě strany, Jekyll a Hyde, muž dvojí tváře. A pokud se někteří kmotři cítí ohroženi, pokud jim na záda začíná táhnout chládek z kriminálu, klidně mohou jít Nečasovi po krku a těšit se bláhové naději, že jiný premiér nechá odvolat nejvyššího žalobce Pavla Zemana, vrchní žalobkyni Lenku Bradáčovou, Jana Kubice atd. Daně jsou v ODS ideální záminka, k níž se snadno připojí i slušní poslanci.

http://www.tyden.cz/rubriky/nazory/glosar/necas-krvaci-nastval-kmotry_245034.html

K. Drobková 5.9.2012 18:10

Re: Nečas krvácí. Naštval kmotry?

Ano. Fendrych je dobrej. Jenom ten J.Kubice mně tam nějak hapruje. Do té řady jmen nepatří. Aspoň podle mne.

P. Hofman 5.9.2012 18:20

Re: Nečas krvácí. Naštval kmotry?

Fendrych je velkým odpůrcem Lessyho a tudíž fandou Kubiceho. Taky nevím proč, ale to se jednou dozvíme.

E. Macek 5.9.2012 18:19

Re: Nečas krvácí. Naštval kmotry?

No,prosím,A takový je stav české demokracie.Zrovna teď poslouchám na Čr1 Kalouska,zaznívají tam totožná slova ze včerejšího dne.Ta mediální masáž mi cosi připomíná.

P. Hofman 5.9.2012 18:22

Re: Nečas krvácí. Naštval kmotry?

Já Kalouska nemůžu už ani poslouchat. Mám těch profesionálních lhářů plný zuby.

P. Vandas 5.9.2012 18:31

Re: Nečas krvácí. Naštval kmotry?

 Ano, toto je pane Hofmane mnohem zajímavější a tudíž možná, verze současného pádu vlády. Vcelku neodporuje pozorovanému. Tu poslední větu tesat do kamene. (A spolu s mým někdejším profesorem matematiky, dodat.. "a tím šutrem vás, milí studenti, mlátit do hlavy.:-):-):-)

L. Brabencová 5.9.2012 17:20

Názor NERV

Finance se stabilizují rychleji, než se předpokládalo. http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=755927

V. Hajková 5.9.2012 17:29

Re: Názor NERV

Jsem   si  jistá,  že    zdejší   hlupáčkové-   jsou  schopni   říci,  že   i  ten  NERV   -   je  plný  blbcu,   co  ničemu   nerozumí!    Dobrý  článek!

M. Varadinková 5.9.2012 17:43

Re: Názor NERV

Totálně prázdný článek, s nulovou informační hodnotou.  Nejpíš píárko.

Nad něčím tak prázdným  můžete radostně křepčit leda tak Vy, paní Hajková:-)))))))

V. Hajková 5.9.2012 17:45

Re: Názor NERV

Vy  už  jste   snad  horší   jak   Hoffman   s  Jílkem  - Rybou    dohromady   :-)))))))

M. Varadinková 5.9.2012 17:50

Re: Názor NERV

No tak zkuste vysvětlit vlastními slovy, paní Hajková, proč, když se ty finance tak rychle stabilizují, potřebuje teď Kalousek zvyšovat daně? To má jako být jedno z těch prorůstových opatření, o kterých se tam (bohužel velmi nekonrétně) píše? :-))))))))

I. Gellner 5.9.2012 18:02

Re: Názor NERV

Probůh, ať se raději o nic nepokouší, nedloubejte do ní -)