27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Skvělý nápad s mnoha ale

Finanční ústava je skvělý nápad, ale nesměla by ji navrhovat ODS a nesmělo by se to implementovat v Česku. Nejdříve ale ten pozitivní pohled. Česko nepodepsalo fiskální úmluvu a naprosto logicky na nás tedy padá podezření, že si nepřejeme rozumné hospodaření s vyrovnaným rozpočtem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ryba 9.3.2012 10:07

Re: Starost o blaho našich vlastních potomků je nám jistě ke cti

myslíte, že například do 98% hospodářsky využívaných lesů nasadili kalamitní brouky?

J. Ryba 9.3.2012 10:12

Re: Starost o blaho našich vlastních potomků je nám jistě ke cti

blbě jsem se vyjádřil, myslíte, že oni zavinili, že 98% kalamitních brouků je právě v hospodářsky využívaných lesích?

O. Uživatel 9.3.2012 10:16

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 9.3.2012 10:19

Re: Starost o blaho našich vlastních potomků je nám jistě ke cti

Ano. Mimo mnohé jiné. Šumava je odstrašující příklad zločinu nebývalého rozsahu. Pokud by nebylo zelených magorů, tak by ten nádherný les vysázený našimi prapředky, plný dříví v rezonanční kvalitě, byl postupně kácen a prodán za cenu (odborný odhad 180mld.). Mohl být příjmem státního rozpočtu, dát práci tisícům zaměstnanců a nijak by neutrpěla krása Šumavy. Nyní je shnilý zničený a ještě vyžaduje peníze na udržování tohoto svědka lidské hlouposti.

O. Uživatel 9.3.2012 10:21

Uživatel požádal o vymazání
I. Gellner 9.3.2012 10:07

Re: Starost o blaho našich vlastních potomků je nám jistě ke cti

Ano, už přes 20 let mám pocit, že to co dělám, torpédují líné, nikým nevolené síly Pravdy a lásky. Pak genetická výbava Pravdy a lásky splynula s genetickou výbavou Bobra a kůrovce, a za pochvalného funění Gávla vznikl Bursík s se Schwarzenbergem. 

Na organizovaný odpor proti nim nemám čas.

J. Kombercová 9.3.2012 10:10

Re: Starost o blaho našich vlastních potomků je nám jistě ke cti

Bodejť byste měl, když sedíte neustále u kompu. Tak vstávat a cvičit.

F. Doušek 9.3.2012 9:46

Za chvíli jedu pracovně na jeden hraniční přechod

v Lužických Horách. Měl jsem nutkání přejet čáru a nakoupit u Němců pár vajec po 2,50 Kč, ale od sousedů máme domácí za ty samé peníze. Možná zkusím Veselou Krávu. Ta u nás prodávaná je z nějakých náhražek sýrů a už ji ani sýrem nenazývají.

J. Ryba 9.3.2012 9:38

je tady ještě paní Boublíková?

co vám na té nové Paktu vadí? Že je přísnější a o sankcích nerozhodují politici v Radě dvoutřetinovou většinou? Že rozhoduje ESD? Nebo je tam jiné novum?

O. Uživatel 9.3.2012 9:42

Uživatel požádal o vymazání
J. Ryba 9.3.2012 9:58

Re: je tady ještě paní Boublíková?

....a vědí, co bude následovat: program stabilizace, vyhodnocení, rozhodnutí ESD. Dosud platný pakt: program stabilizace, vyhodnocení, rozhodnutí politiků v Radě.

O. Uživatel 9.3.2012 10:19

Uživatel požádal o vymazání
M. Moravcová 9.3.2012 11:55

Re: je tady ještě paní Boublíková?

to zní jako poučení z krizového vývoje.

P. Boublíková 9.3.2012 9:43

Re: je tady ještě paní Boublíková?

Na momentík se tu ještě vyskytuji.

Na novém Paktu mi vadí, že je už několikátý v pořadí, tedy nevadí mi sám nový Pakt o sobě, ale ignorování faktu zbytečnosti jakýchkoliv Paktů. Ti, co nový Pakt podepisují se chovají jako ženská, která už se 3 x rozvedla kvůli chlastu svých manželů a vdává se za čtvrtého alkoholika, kterého rovněž doufá převychovat:-)

P. Boublíková 9.3.2012 9:45

Re: je tady ještě paní Boublíková?

Co se týká rozhodování RE vs. ESD, tak bude na nějakém usmesení jiný štempl, toť vše.

J. Ryba 9.3.2012 10:01

Re: je tady ještě paní Boublíková?

to není vše, paní Boublíková. Dřívější štempl byl pod rozhodnutím politiků, kteří rozhodují v souladu dnes pomůžu já tobě a ty mě zítra, zatímco nový štempl by byl pod rozhodnutím nezávislého soudu. Tak jako kdyby byla sebrána možnost národní vládě, kde se domlouvají ministři stran a byla předána na ÚS.

J. Ryba 9.3.2012 9:55

Re: je tady ještě paní Boublíková?

celou dobu pozoruji, že EU je neustále vyčítáno, že nevymáhala plnění, protože nikdy k sankcím nepřistoupila. O sankcích rozhodovali politici. Dvoutřetinovou většinou v Radě. Že jim toto právo bylo odebráno a předáno na ESD považuju za velký krok dopředu a byl bych pro ještě větší přísnost, kdyby proti tomu nebyli ti, kterým jakýkoliv posun k vymahatelnosti vadí. Tedy i České republice.

Ten váš "analogický" příklad se dá napasovat na kteroukoliv národní vládu. Také se tam rozvádějí, převychovávají, ale sami si rozhodují, zda antabus polknou nebo ne. Toto rozhodnutí nesvěřují Rvropskému soudnímu dvoru.

P. Boublíková 9.3.2012 10:08

Re: je tady ještě paní Boublíková?

Obávám se, že i kdyby ESD antabus předepsal, tak ho stejně do krku nikomu nenacpe.

Mně celá tahle situace připomíná dobu minulou, kdy se pořád plnily závěry nějakých sjezdů a usnesení všemožných komisí RVHP, celé to bylo pro kočku, ekonomika šla do kopru, a pak se vymyslela perestrojka - údajně něco úplně jiného než vše co bylo před ní. No a znala jsem celkem inteligentní lidi s obrovskými životními zkušenostmi, kteří perestrojce upřímně věřili! Taky mi tehdy připadala jako totéž (předchozí) v bleděmodrém, i když rychlost, se kterou se režim zhroutil, jsem nečekala.

Tož uvidíme. Můj tip je, že za ČR Pakt nakonec někdo podepíše, čímž se koza nažere a vlk zůstane celý.

J. Ryba 9.3.2012 10:24

Re: je tady ještě paní Boublíková?

aha zase RVHP....ale nešť. Tak pak mi ukažte, kde vám to RVHP nepřipomíná

Jinak se závěrem souhlasím, protože sankce nám budou hrozit, až hrozit nebudou. Dřív ne. Už proto byla zhovadilost nepodepsat. Zvlášť s poukazem na naši domácí RVHP, která nachystala něco daleko bezzubějšího

O. Uživatel 9.3.2012 10:36

Uživatel požádal o vymazání
P. Boublíková 9.3.2012 10:44

Re: je tady ještě paní Boublíková?

RVHP a následnou perestrojku mi to připomíná bohužel všude.

Víte, já se všemi deseti podepisuju pod výrok nebožtíka prezidenta Havla, že nám veškerá bruselská žvanírna stojí za mír v Evropě. Tímto směrem se mělo jít při budování "státu Evropa", tzn. při politickém sjednocování. Vždyť v historické paměti všech Evropanů jsou a ještě dlouho budou hrůzy obou válek minulého století.

Tedy místo aby se zavedl otevřený prostor pro obchodování a všemožně podporovalo mírové partnerství evropských zemí (na všelijakých proklamacích by se taky uživilo dost lidí a dokonce by úředníci mohli vymýšlet různé směrnice např, pro kvalitu zboží, se kterým smí být v rámci EU obchodováno a spoustu dalších věcí, aby se nenudili) a jinak by si každý hospodařil po svém a za své, nějaká chytrá hlava vymyslela, že politické sjednocení evropským národům víc zachutná, když se budou mít ekonomicky lépe díky euru a všemu, co s ním souvisí - jenže ono se to místo toho posírá. Bodejť by ne.

Žádné sankce na tom asi nic nezmění. Pochybuju, že pokutami se spraví něco, co nemůže fungovat z principu (společná měna při existenci různých pravidel v jednotlivých evropských státech).

P. Vandas 9.3.2012 9:36

Klimatické změny.

 Klimatické změny jsou reálné a je jen otázkou názoru, zda jsou přirozené, či způsobené člověkem. Problém spočívá jinde. Za zločin považuji viditelné působení zelených blouznivců, kteří naprosto prokazatelně ničím pozitivním, k zastavení klimatických změn nepřispěli, ale naopak způsobili obrovské škody životnímu prostředí, dnes už v globálním rozsahu.

O. Uživatel 9.3.2012 9:41

Uživatel požádal o vymazání
P. Hofman 9.3.2012 9:41

Re: Klimatické změny.

Jasně, jediným ochráncem životního prostředí je průmysl.

J. Tolman 9.3.2012 9:44

Re: Klimatické změny.

Uchovejte si svoje svaté nadšení. Také si nejsme jistý, zdali jsou klimatické změny člověkem vyvolány nebo pouze urychlovány (či zpomalovány). Ale pokud jsou vlády ze strany odborníků informovány, že nebezpeční hrozí, něco dělat musejí.  Věc je stále spíše na úrovni diskuze než konkrétních činů.

M. Berka 9.3.2012 10:01

Re: Klimatické změny.

Pane Tolmane, nenechte se vysmát. Odborníci, placení větrníkovou nebo fotovoltaickou lobby? Ti za peníze vytvoří jakékoliv protichůdné studie.

V historii Země je existence lidstva asi tak vteřinou v roce. Z toho není možné ani náhodou usuzovat na globální procesy. Byl u nás i ledovec i třetihorní moře...

Jinak momentálně nastupuje doba ledová, my ji jen trochu brzdíme exhalacemi, ale neubrzdíme. Energetický výkon Slunce a nás je nesrovnatelný.

J. Tolman 9.3.2012 10:30

Re: Klimatické změny.

Jsou odborníci, placení uhelnou, ropnou a jadernou lobby lepší?

S. Lazárek 9.3.2012 9:45

Re: Klimatické změny.

Já mám k zeleným trošku jiný vztah. Jsou užiteční zelení, kteří brání tomu, aby japonští rybáři přestali lovit velryby pro "vědecké" účely nebo brání kácení amazonských pralesů, bez kterých bychom v budoucnu byli objektivně v řiti.

Pak jsou zelení vyděrači, kteří zcela nesmyslně brzdí stavby dálnic a jiných důležitých staveb tím, že spekulativně skupují po metrech čtverečních pozemky, s kterými pak vydírají. Ti patří před soud a za katr.

P. Boublíková 9.3.2012 9:47

Re: Klimatické změny.

Ano.

J. Ryba 9.3.2012 9:45

Re: Klimatické změny.

já mám na zelené blouznivce názor podobný. Ale to, co jste předvedl, je na DEMAGOGA.CZ.

O těch původcích příčin obrovských škod životnímu prostředí globálního rozsahu mám jiný názor.