Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Škoda (ne) bude (je) montovnou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Milan 8.8.2020 9:40Co je k nepochopení na tom, že auto s dvěmi poháněcími soustavami je dražší a složitější, než s jednou soustavou? Zvláště, pokud je součástí dost drahá baterie? |
P. Milan 8.8.2020 9:37Nejen šílené množství, ale i šíleně veliká. Když ve městě vidím ty dvě tuny plechu, vezoucí 70 kg drůbeže, tak se mi otvírá kudla v kapse. A že si nepotrpím na zelené blouznění, to snad ani nemusím uvádět. Pouze cit pro úměrnost. |
V. Hájková 8.8.2020 9:36Už jste jel v tom složitém hybridu - že mužete tak žvanit?? |
J. Franke 8.8.2020 9:35Inu, ona kdysi psala, že její manžel má jiné příjmení než ona... |
V. Hájková 8.8.2020 9:35Neuvěřitelné - co jsou BUREŠ a SCHILLEROVÁ za gaunery a lháře! https://www.forum24.cz/iluze-kolem-ruseni-superhrube-mzdy-schillerova-o-opozicni-podporu-nestoji-a-nevi-kde-na-to-vezme/ Oba dobře věděli, že superhrubou mzdu nemohou zrušit !!! Ale v podvědomí tupých KOBLIHÁŘU ZUSTANE ŽE CHTĚLI !! Jen jim do toho koalice hodila vidle! Na otázku proč ji už nezrušili před 5 lety v době obrovské konjunktury vám tito šmejdi neodpoví! |
P. Milan 8.8.2020 9:35O drahá a nepraktická elektroauta a složité hybridy je zájem dost malý. Ovšem EU se svědomitě stará, aby je automobilky MUSELY vyrábět. A na tu výrobu si musí vydělat prodejem normálních aut, která jsou proto dražší. Odbyt elektrovehiklů je zaručen, dokud lidi nepřestanou jezdit. |
J. Vala 8.8.2020 9:35v krizi je vzdy nejvic ohrozen ten segment, ktery je urceny pro normalni bezne obcany, tedy levna auta a auta pro podnikove flotily. Drahe a extra drahe vyrobky se prodavaji s mensimi vykyvy |
J. Franke 8.8.2020 9:34Když vidím ten kousínek, co chybí na dokončení D1 u Přerova, otevírá se mi kudla v kapse. Přitom však v sousedním Polsku jedou jako fretky, i když i tam je kvalita vedlejších silnic mnohde tristní. Ten socík se zkrátka podepsal všude a ještě jedna generace bude mít co dělat... |
J. Vala 8.8.2020 9:32otazkou je, kdo bude podlezat komu. Diky minimalni nezamestnanosti v poslednich letech si mohl sice Babis vyskakovat na Skodovku, v okamziku, jakmile pujde o propousteni skodovaku nebo dokonce o odstehovani vyroby aut jinam, pak bude Babis do Mlade Boleslavi dojizdet s prosikem sam. |
J. Nevrkla 8.8.2020 9:27No možná že v přicházející ekonomické krizi bude větší zájem o levnější a jednodušší auta a ne drahá a neprakticka elektroauta a složité hybridy. Třeba to VW tuší a Škoda na tom vydělá. Ale vývoj by si měli u Škody zachovat, není to montovna, dělá to levněji a dobře. |
R. Nováček 8.8.2020 9:26Ano, home management |
R. Nováček 8.8.2020 9:21Ano, vidím, že umíte přečíst i moje jméno |
H. Rybnická 8.8.2020 9:21Uklízet, nakupovat, vařit, umývat nádobí, prát, žehlit pánské košile, vychovávat děti. vozit je kam potřebují, pěstovat zahradu , drhnout podlahu ........ |
S. Lazárek 8.8.2020 9:19Na tom ale Babiš nic nezmění, co změnit může je stav silnic a dálnic, jenže ten bude ještě dvacet let mávat u Moravce papíram o tom, jak ODS nestavěla. |
J. Franke 8.8.2020 9:17Fakt je, že aut jezdí po silnicích šílené množství a to já provozu ulehčuji, jak se dá, jelikož do vzdálených míst jezdím raději vlakem. Když to vezmu kolem a kolem, elektromobil s dojezdem 200 km by mi bohatě stačil. Až bude za poloviční cenu, kdo ví... |
S. Lazárek 8.8.2020 9:13Jj.... |
S. Lazárek 8.8.2020 9:13To je ostatně zřejmě jediný důvod jeho konání, jiný mě nenapadá. Každopádně budou mít hoši na sebe telefon a když bude říďa v nesnázích tak ví, komu zavolat a hned bude líp, prostě to zařídí. |
J. Franke 8.8.2020 9:12Paní Boublíková? |
J. Franke 8.8.2020 9:11Jen P.R. nic jiného... |
J. Franke 8.8.2020 9:10Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník Nějak se nemohu zbavit dojmu, že dnešní úvodník pro mne nic nepřinesl... Babišovo natřásání peří a důrazné zvednutí obočí v této souvislosti mi připomíná můj vliv na venku létající motýle. Faktem je, že u svých zabodoval, to zase jo. |
I. Schlägel 8.8.2020 9:10Ano, to vše je Volkswagen. Akorát že Audi, Porsche, Bentley a Bugatti nejsou Škoda. |
S. Lazárek 8.8.2020 9:10Z jakého titulu se Babiš zajímá o skladbu výroby ve Škodě je mi naprostou záhadou. Když se budou vyrábět levnější auta byť z vyšším ziskem, koupí Škodovku Penam pod jeho svěřenský fond a novej ředitel půjde od válu? |
M. Šejna 8.8.2020 9:08No jistě, Astone, Škoda je Volkswagen, Audi a Porshe je taky Volkswagen. Dokonce i Bentley a Bugatti jsou Volkswagen. Jaguar je Tata,
|
R. Nováček 8.8.2020 8:57Ano, slibuji, že se dnes budu víc snažit až se budu na sluníčku s Blondýnou smažit |
K. Blahůrek 8.8.2020 8:50Hoďte voko víckrát. Je to betálné kocór. |
P. Hofman 8.8.2020 8:50To bezesporu. Pokud však dovolíme malým holčičkám, aby se opíraly o krásná auta a žužlaly přitom banán, bude těch aut spíš přibývat. |
D. Polanský 8.8.2020 8:43Jako že jsem neformální (tedy nemám z toho kšeft) ekolog, čím méně aut, tím lépe. |
R. Nováček 8.8.2020 8:41Ne, to nepoznám, taková je každá druhá, zvlášť když piju Dědka a Blondýnu |
R. Nováček 8.8.2020 8:37Ano, moje taky, ale máme to doma rozdělený. Já se věnuji investicím a ona vedle výuky na VŠ řídí vše ostatní |
M. Mařák 8.8.2020 8:35To samozřejmě ne. |