16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Škoda (ne) bude (je) montovnou

Výměna na nejvyšším postu Škody Auto vyvolala pozornost a zejména pak se diskutuje o tom, že ředitel VW Diess chce poslat škodovku někam do stepi, kde má konkurovat dacii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Milan 8.8.2020 9:40

Co je k nepochopení na tom, že auto s dvěmi poháněcími soustavami je dražší a složitější, než s jednou soustavou? Zvláště, pokud je součástí dost drahá baterie?

P. Milan 8.8.2020 9:37

Nejen šílené množství, ale i šíleně veliká. Když ve městě vidím ty dvě tuny plechu, vezoucí 70 kg drůbeže, tak se mi otvírá kudla v kapse. A že si nepotrpím na zelené blouznění, to snad ani nemusím uvádět. Pouze cit pro úměrnost.

V. Hájková 8.8.2020 9:36

Už jste jel v tom složitém hybridu - že mužete tak žvanit??

J. Franke 8.8.2020 9:35

Inu, ona kdysi psala, že její manžel má jiné příjmení než ona...

V. Hájková 8.8.2020 9:35

Neuvěřitelné - co jsou BUREŠ a SCHILLEROVÁ za gaunery a lháře!

https://www.forum24.cz/iluze-kolem-ruseni-superhrube-mzdy-schillerova-o-opozicni-podporu-nestoji-a-nevi-kde-na-to-vezme/

Oba dobře věděli, že superhrubou mzdu nemohou zrušit !!! Ale v podvědomí tupých KOBLIHÁŘU ZUSTANE ŽE CHTĚLI !! Jen jim do toho koalice hodila vidle!

Na otázku proč ji už nezrušili před 5 lety v době obrovské konjunktury vám tito šmejdi neodpoví!

P. Milan 8.8.2020 9:35

O drahá a nepraktická elektroauta a složité hybridy je zájem dost malý. Ovšem EU se svědomitě stará, aby je automobilky MUSELY vyrábět. A na tu výrobu si musí vydělat prodejem normálních aut, která jsou proto dražší.

Odbyt elektrovehiklů je zaručen, dokud lidi nepřestanou jezdit.

J. Vala 8.8.2020 9:35

v krizi je vzdy nejvic ohrozen ten segment, ktery je urceny pro normalni bezne obcany, tedy levna auta a auta pro podnikove flotily. Drahe a extra drahe vyrobky se prodavaji s mensimi vykyvy

J. Franke 8.8.2020 9:34

Když vidím ten kousínek, co chybí na dokončení D1 u Přerova, otevírá se mi kudla v kapse. Přitom však v sousedním Polsku jedou jako fretky, i když i tam je kvalita vedlejších silnic mnohde tristní. Ten socík se zkrátka podepsal všude a ještě jedna generace bude mít co dělat...

J. Vala 8.8.2020 9:32

otazkou je, kdo bude podlezat komu. Diky minimalni nezamestnanosti v poslednich letech si mohl sice Babis vyskakovat na Skodovku, v okamziku, jakmile pujde o propousteni skodovaku nebo dokonce o odstehovani vyroby aut jinam, pak bude Babis do Mlade Boleslavi dojizdet s prosikem sam.

J. Nevrkla 8.8.2020 9:27

No možná že v přicházející ekonomické krizi bude větší zájem o levnější a jednodušší auta a ne drahá a neprakticka elektroauta a složité hybridy. Třeba to VW tuší a Škoda na tom vydělá. Ale vývoj by si měli u Škody zachovat, není to montovna, dělá to levněji a dobře.

R. Nováček 8.8.2020 9:26

Ano,

home managementR^

R. Nováček 8.8.2020 9:21

Ano,

vidím, že umíte přečíst i moje jméno;-D

H. Rybnická 8.8.2020 9:21

Uklízet, nakupovat, vařit, umývat nádobí, prát, žehlit pánské košile, vychovávat děti. vozit je kam potřebují, pěstovat zahradu , drhnout podlahu ........

S. Lazárek 8.8.2020 9:19

Na tom ale Babiš nic nezmění, co změnit může je stav silnic a dálnic, jenže ten bude ještě dvacet let mávat u Moravce papíram o tom, jak ODS nestavěla.

J. Franke 8.8.2020 9:17

Fakt je, že aut jezdí po silnicích šílené množství a to já provozu ulehčuji, jak se dá, jelikož do vzdálených míst jezdím raději vlakem. Když to vezmu kolem a kolem, elektromobil s dojezdem 200 km by mi bohatě stačil. Až bude za poloviční cenu, kdo ví...

S. Lazárek 8.8.2020 9:13

Jj....

S. Lazárek 8.8.2020 9:13

To je ostatně zřejmě jediný důvod jeho konání, jiný mě nenapadá. Každopádně budou mít hoši na sebe telefon a když bude říďa v nesnázích tak ví, komu zavolat a hned bude líp, prostě to zařídí.

J. Franke 8.8.2020 9:12

Paní Boublíková?

J. Franke 8.8.2020 9:11

Jen P.R. nic jiného...

J. Franke 8.8.2020 9:10

Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Nějak se nemohu zbavit dojmu, že dnešní úvodník pro mne nic nepřinesl... Babišovo natřásání peří a důrazné zvednutí obočí v této souvislosti mi připomíná můj vliv na venku létající motýle. Faktem je, že u svých zabodoval, to zase jo.

I. Schlägel 8.8.2020 9:10

Ano, to vše je Volkswagen. Akorát že Audi, Porsche, Bentley a Bugatti nejsou Škoda.

S. Lazárek 8.8.2020 9:10

Z jakého titulu se Babiš zajímá o skladbu výroby ve Škodě je mi naprostou záhadou. Když se budou vyrábět levnější auta byť z vyšším ziskem, koupí Škodovku Penam pod jeho svěřenský fond a novej ředitel půjde od válu?:-)

M. Šejna 8.8.2020 9:08

No jistě, Astone,

Škoda je Volkswagen, Audi a Porshe je taky Volkswagen. Dokonce i Bentley a Bugatti jsou Volkswagen.

Jaguar je Tata,

;-D

R. Nováček 8.8.2020 8:57

Ano,

slibuji, že se dnes budu víc snažit až se budu na sluníčku s Blondýnou smažit:-P

K. Blahůrek 8.8.2020 8:50

Hoďte voko víckrát.

Je to betálné kocór.

P. Hofman 8.8.2020 8:50

To bezesporu.

Pokud však dovolíme malým holčičkám, aby se opíraly o krásná auta a žužlaly přitom banán, bude těch aut spíš přibývat.

D. Polanský 8.8.2020 8:43

Jako že jsem neformální (tedy nemám z toho kšeft) ekolog, čím méně aut, tím lépe.

R. Nováček 8.8.2020 8:41

Ne,

to nepoznám, taková je každá druhá, zvlášť když piju Dědka a Blondýnu:-P

R. Nováček 8.8.2020 8:37

Ano,

moje taky, ale máme to doma rozdělený. Já se věnuji investicím a ona vedle výuky na VŠ řídí vše ostatníV

M. Mařák 8.8.2020 8:35

To samozřejmě ne.