26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Silná slova

V předvečer jednání vlády a ve dnech předcházejících jsme slyšeli a četli hodně silných slov a ještě ostřejších novinových titulků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavel 30.7.2010 13:21

Re: Pane Sedláčku,

Čerstvě rozvedený, nepříliš vzdělaný, R. Sedláčku /1965/, synu učitelky hry na housle, někdejší pomocná civilní sílo ČA, současný zloději cizích příspěvků z netové diskuze, předčasný invalido /chci věřit, že ne kvůli duševnímu postižení/ - nechte pokleslých nadávek o "úchylech" vůči druhým, i když chápu, že vám osobně mohou být z vašeho oslovování lidmi z okolí velmi blízké.

M. Trhlík 30.7.2010 10:13

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Já nemám ve zvyku někoho moralizovat,ale nějak nemohu,nechat bez povšimnutí toho,kdo moralizuje a v zápětí odporuje svému názoru.Myslím,že toho chápu dost,abych se vyjadřoval jen k něčemu,co má hlavu a patu.Napadání a moralizování mi nikdy nebylo vlastní.Bohužel řada diskutujících diskutuje pouze s cílem,aby vyvrátili názor někoho jiného za každou cenu.A tady se mi často zdá,že převládá demagogie a neznalost diskutovaných problémů.A nemusím ani podotýkat,abyste si také laskavě dokázal zvážit odpovědi na názory,které jsou špatné jen proto,že jste je nevyslovil Vy.

M. Volf 29.7.2010 23:19

.-)))))

)))

H. Lukešová 29.7.2010 23:18

Re: Pane Sedláčku,

Ano, velmi poučné.

R. Sedláček 29.7.2010 23:14

Re: Pane Sedláčku,

Koukal jsem na tu diskuzi, ale zřejmě jste ji četla. Jsou tam i dnešní příspěvky

Gubernátorův nový švindl

R. Sedláček 29.7.2010 22:51

Re: Pane Sedláčku,

Pokud myslíte ten včerejší odkaz, tak já tu stránku normálně nenechávám veřejnou. Ale stačí se zmínit a já ji otevřu.

H. Lukešová 29.7.2010 22:13

Re: Stručné představení.

Tak mi prosím dejte odkaz.

R. Sedláček 29.7.2010 19:25

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Když vás někdo napadne, bráníte se. Napsal jsem příspěvek k tématu a pan Fryš mne osočil. Sledujte vlákno a časy příspěvků. Pochopíte více. Podobným způsobem mne Fryš napadl i včera. To jsem nereagoval vůbec a výsledkem byl dnešní opakovaný výpad. Zkuste najít Fryšův tématický příspěvek a potom laskavě moralizujte

M. Trhlík 29.7.2010 19:09

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Pane Sedláček,v předcházejícím příspěvku jste napsal,že hlupák neposuzuje příspěvek,ale jeho autora.Jak je patrno,moc se tím neřídite.Myslím si,že většina lidí by měla diskutovat a ne se osočovat,kdo je větší hlupák.

R. John 29.7.2010 19:08

A co angličané,Turner, Constabl a američan Whistler ?

Také  pro mne uchvacující, nakonec,  i první soudní  spor v dějinách umění mezi Johnem Raskinem a Whistlerem je pastva pro duši, byli to estéti a rétoři, je radost číst argumenty obou stran v té nelítostné řeži. Tak budu dnes muset končit, přijdu až později večer, tak někdy " dáme řeč"  na téma umění. Dobrý večer přeji.

R. Sedláček 29.7.2010 18:42

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Já ano, ale vy ne. Čekal jsem to

S. Netzer 29.7.2010 18:38

Re: V 8o letech byla souborná výstava Jakuba Schikanedera

Stařenu u hřbitovní zdi znám. Miluji.

Jedna kamarádka mé matky vlastnila jeden obraz od Sch., který jsem viděla někdy v devadesátých letech, když jsem byla u ní na navštěvě. Byl ale tak strašně zaneřáděný, že nebylo vidět nic jiného než jakousi tmavou plochu. Visel v panelákovém bytě. V ničem se nelišil od zašlého stříbra v jediné vitríně tohoto dvoupokojového bytu.

Zajištění sociálních jistot bylo samožřejmě přednostnější, než výroba prostředků na čištění stříbra, to se rozumí samo sebou.

Hrozné, jak se tato zrůdná ideologie podepsala na našem národu.

P. Fryš 29.7.2010 18:13

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Konec cvičení CO, milý trolle. Už Vás nebudu krmit, Vy přece máte své názory. :-)

R. John 29.7.2010 17:58

V 8o letech byla souborná výstava Jakuba Schikanedera

ve Středočeské galerii, krása, byl to snový malíř s vynikající technikou, jako ostatně většina malířů té doby. Kdo nezvládl techniku, neměl co říci, neboť se nemohl vyjádřit. Jinak Schikaneder byl jeden z prvních, který komponoval své obrazy programově se sociální tématikou.  Možná tam, včetně literatury , bylo by potřeba vidět souvislosti s pozdějším až blouznivým levičátsvím, vzniklým překrouceným výkladem ruzných pseudohumanistů.  To by stálo za studii. Nezapomenu do smrti na jeho velký obraz, " Stařena u hřbitovní zdi" , něco exelentního , podzimní dušičkové počasí, listí padá ze stromů, o hřbitovní zeď je opřena seschlá a ohnutá životem běhu stařenka se sepjatýma žilnatýma  rukama, s nachýlenou hlavou , v rozvrásněném obličeji se zračí odevzdanost s bolestí, kolem padá  listí kaštanů a javorů a tvoří na zemi nadýchaný  barevný koberec šustí. To vše zvládnuto mistrovskou rukou. Pokud bych měl tento obraz k něčemu přirovnat, tak jedině k etudě č. 3 a 9 od Chopina, melancholické průzračné tóny poletující vzduchem, jak to podzimní listí.

 Bohužel, tento obraz je v soukromých rukou a zdejší kurátoři asi hodně dlouho neuspořádají soubornou výstavu Schikanedera. Pár obrazů měl před lety v Jízdárně , ale to byla výstava povšechná.

R. Sedláček 29.7.2010 17:53

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Jste hloupější, než se z vašich příspěvků zdá. To nepoznáte stránky, na kterých diskutujete? Tedy Neviditelného psa? Já se za své názory nestydím a dávám na ně odkazy. Vy se koukám stydíte i za to co jste napsal !!! Stačí dát do vyhledavača váš nick a tohle na vás vyskočí. Co je na tom bonzáckého?

P. Fryš 29.7.2010 17:38

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Vidím, že jste pěkný šmírák. Doufám, že to máte vše zazálohované a vytištěné. Alespoň je Vám Vaše bonzácká praxe k úžitku.

P. Fryš 29.7.2010 17:32

Re: Fryš, můžete mi říct,

Klídek, pane inženýre. Jen jsem se zeptal a Vy neodpovídáte. Nejde o mou potřebu. Uvádění titulů považuji za projev buranství.

R. Sedláček 29.7.2010 17:30

Re: Veverky hlodaj

Tak jsem výše dal pro změnu odkazy na vaše slátaniny. To je fakt lepší počtení. Nikde nic, jen výštěky za keřem

R. Sedláček 29.7.2010 17:28

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Víte o tom, že hlupák neposuzuje příspěvek, ale jeho autora? Vy budete podobný kádrovák jako Idol Pavel.

možná lepší než kmotr Drobek

Ale že si Fryši to ego masírujete pravidelně

P. Fryš 29.7.2010 17:26

Re: Veverky hlodaj

Na Vašich stránkách mi nevadí celkem nic. Takových ideových slátanin je na internetu celá p..řehršel. Co jste dělal za totáče ? Jen mi vadí Vaše stálé odkazy na své slátaniny.

J. Láníček 29.7.2010 17:21

Fryš, můžete mi říct,

proč zrovna vy jste pocítil potřebu se vyjádřit ?

S. Netzer 29.7.2010 17:15

Re: Až přijedete, dáme si do nosu a cournem Prahou,

O tom jsem přesvědčená. Jako příležitostná turistka v Praze, miluji veduty mistra Schikanedera, které mnozí pokládají za kýč. Ale i tak jsem toho už dost prolezla. Jen ta skleróza! :-)))

R. Sedláček 29.7.2010 17:09

Re: Veverky hlodaj

Hmmmm. Urážet a napadat umíte. Všiml jsem si již včera. Co vám na těch stránkach vadí? prostě na ně nechoďte, Jinak jste nevypotil žádný názor, tudíž zřejmě své ego masírujete zde

P. Fryš 29.7.2010 17:03

Re: Kdo by to tak mohl být?

Přesně jste se trefil. Ing.arch.Idol projektuje trollí prasečí domky.

R. John 29.7.2010 17:02

Až přijedete, dáme si do nosu a cournem Prahou,

přece jen, znám ji jako málokdo, já vím, zní to blbě, ale fakt jí znám. Bohužel,již dnes nemá tu správnou atmosféru zašlosti a opuštěnosti , jako ještě v 70letech. Bylo v tom něco až mystického, když jsem šel z Malé Strany v noci domů pěšky na Vinohrady "spodem" Žižkovem a potkal tak dva opilce, tři fízly a jinak mrtvo, jen někde problikávala za oknem dvacítka žárovka a vytvářela šerosvit jak na obrazech starých mistrů. Klimbajcí se lampy veřejného osvětlení svým mdlím světlem  vytvářely stíny a černá zákoutí plná tajemnosti. To vše je pryč, většinou, dnes je to samej "sodík" , světla jak o bóžím těle a ona tajemnost je nenávratně pryč. Ale neva, stále je dost k vidění a míst, co stojí za "průzkum".

P. Fryš 29.7.2010 17:00

Re: Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

Titul za jménem ? Aha, malý inženýr, absolvent nějaké NDR průmyslovky ?

P. Fryš 29.7.2010 16:58

Re: Veverky hlodaj

Stěží, nepotřebuji pro své ego hloupý blog. Nějaká sexuální nedostatečnost ? Jste podobný idolovi. Ten si prý nechává prodloužit ocas.

J. Láníček 29.7.2010 16:46

Sice jsem chtěl, ale radši nic ....

... přelaďuji na nějaké hezké písničky. Stačilo se podívat, kdo tady zas rozdává svá velkoduchá moudra - a hned mě chuť přešla. Hvězdná pěchota hlídacích psů opět v plné permanenci !

S. Netzer 29.7.2010 15:50

Re: Kdo by to tak mohl být?

Nazdar, RJ!

Ta Loreta je asi příznak počínající sklerózy. Je mi ale tak trochu útěchou, že si J. taky nemohl vzpomenout. :-))) Občas taky trpívám babylónským matením jazyků, takže je se mnou někdy dost obtížná rozmluva.

Jakubovi se v Praze moc líbilo, byl přímo nadšen, vykládala V. Prý už uvažuje o registraci, tak se necháme překvapit. Já se letos do Prahy zaručeně nedostanu.

R. Sedláček 29.7.2010 15:37

Re: Veverky hlodaj

Jo, a jmenuje se Fryš