11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Sdružování

Tyhle volby jsou trochu jako Thriller Michaela Jacksona blahé paměti: mrtví vylézají z hrobů. A dokonce se sdružují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 14.7.2017 10:41

Homeopatická strana STAN

Nesmíte si plést stranu Starostové a nezávislí se starosty. Starostů máme v České republice asi 6 000. Gazdíkova strana má 126 členů a z nich ani polovina počtu nezastává funkci starostů. Nutno dodat, že gazdíkovi stánkaři mají vedle členů ještě dva tisíce registrovaných přízniců. Shrnuto: Strana STAN zastupuje asi setinu počtu starostů. Strana Starostové jsou homeopatikum v moři starostů.

O. Uživatel 14.7.2017 10:58

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 14.7.2017 9:51

:-P

"Tyhle volby jsou trochu jako Thriller Michaela Jacksona blahé paměti: mrtví vylézají z hrobů."

Už jsem se lekl, že Aston čte komentáře a zaznamenal obnovenou aktivaci Vízka.

K. Berka 14.7.2017 9:47

Koho volit?

Velmi těžká otázka, ale jednoduchá odpověď.

Pro mne jsou nevolitelné ty strany, které podporují, v roli mouřenína, imperialistické výboje USA.

M. Prokop 14.7.2017 9:55

Re: Koho volit?

Vaše příchylnost k dubisku je jako stěrače, hlásit netřeba.

J. Lepka 14.7.2017 11:21

Re: Koho volit?

Příjemně inteligentní odpověď, ale : myslíte, že to pochopil ?

S. Lazárek 14.7.2017 9:56

Re: Koho volit?

Volte jako jste volil vždycky, tam je to ložený. Pryč z EU, pryč z NATO, pryč s kapitalismem.

K. Berka 14.7.2017 10:01

Re: Koho volit?

NATO je jen servisní firma pro USA, onen dokola omílaný ''článek 5'' nám nezaručuje zhola nic. Málokdo si ten článek důkladně přečetl, natož prostudoval souvislosti.

S. Lazárek 14.7.2017 10:04

Re: Koho volit?

Na takové detailní studium, to chce skutečně velmi dobrou znalost angličtiny. Překvapujete. Apropos, jak jde lov ruskejch vojáčku pro SBU? Platěj dobře?

K. Berka 14.7.2017 10:11

Re: Koho volit?

Kyjev - Ukrajinští politici za poslední tři roky převedli na konta

amerických lobbistů dvě miliardy dolarů. Nejaktivnější je v tomto směru

vůdkyně strany Vlast a expremiérka Julija Tymošenková. Kancelář

prezidenta Petra Porošenka v této podezřelé praxi ale jede taky.

P. Lenc 14.7.2017 10:15

Re: Koho volit?

Tedy soudruhu Berko, vaše "informace" nemají chybu...

K. Berka 14.7.2017 10:21

Re: Koho volit?

Nesmíte se v ČT dívat na soudruha Gabala, Fištejna, Koláře .....ETC.

Zkuste si přečíst třeba tohle :

http://6b.cz/076X

O. Uživatel 14.7.2017 10:27

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 14.7.2017 10:34

Ekonomisto,

čím více vojáků NATO na ruské hranici, tím více vzpomínek na Stalina.

Už tomu rozumíte?

Asi před 80 lety soustřeďovali vojska u ruských hranic NACISTÉ, dnes NATISTÉ.

M. Prokop 14.7.2017 10:43

Re: Ekonomisto,

Jo, natisté necelou desetinu toho, co tam mají exsovětští agresoři.

M. Varadinková 14.7.2017 10:50

Re: Ekonomisto,

Aha. Agresor je ten, kdo má svá vlastní vojska na své straně hranice, zatímco ti, co se k jeho hranicím přesouvají z jiných vzdálených (i zaoceánských) zemí, jsou holubičky míru.

O. Uživatel 14.7.2017 10:59

Uživatel požádal o vymazání
S. Lazárek 14.7.2017 11:02

Re: Ekonomisto,

Putin přiznal své vojáky na Krymu až cca po roce a toho mladého ruského vojáka, co ho chytli na Ukrajině s mašinkvérem, tak toho se ruská armáda zřekla, jen mu to tak nějak zapoměla říct. Ivan lhal, lže a lhát vždycky bude, z toho je potřeba vycházet.

Apropos, čtu teď knížku od Karla Pacnera Tajný závod o Měsíc a některé věci, které si tehdy ivan vymýšlel, tak tomu se člevěk někdy musí fakt smát......

J. Pospíšil 14.7.2017 12:33

Re: Ekonomisto,

Rysi, rozvzpomeňte, Krym už je dlouho zase součástí Ruska.

S. Lazárek 14.7.2017 10:57

Re: Ekonomisto,

Jak vidno, vždycka a za každé doby se tu nejdou nějací ti Čurdové.

A. Trick 14.7.2017 11:15

Re: Ekonomisto,

Ostatně soudím, že počet Emanuelů Moravců je větší než velký.

O. Uživatel 14.7.2017 11:22

Uživatel požádal o vymazání
P. Portwyn 14.7.2017 11:26

Re: Ekonomisto,

Zdravím, vážně pokládáte za reálný scénář útok Ruska na NATO v Pobaltí, jak se nám to předkládá? Bez ohledu na místní poměr sil by Rusové neměli šanci proti odvetě USA. Početně jsou jako stát několikrát slabší, moderní výzbroje taky moc nemají. Aspoň podle toho, co se píše u nás (vše ruské je přece podřadné).

Putin není žádný demokrat, ale šílenec určitě není.

M. Prokop 14.7.2017 12:23

Re: Ekonomisto,

Hybridní válka? Zvyšování vlivu buzením strachu?

Vážně pokládáte za reálné, že by se Rusové vzdali vlivu v bývalých koloniích?

P. Portwyn 14.7.2017 12:29

Re: Ekonomisto,

Jo, že jsem prý "hybridní", mi tuším psal pan Jsmezápad Šimek.

Myslíte jako že někdo (nazdar Andělo a spol.) v médiích šíří strach z Rusů, aby odvedl pozornost od selhávání EU? No to možná ano.

"Vliv" je něco jiného, než válka. O co by jim vlastně konkrétně šlo např. v zemích V4? Rusko je stále v hluboké geopolitické defenzívě, byť se z ní snaží aspoň částečně vymanit. Nevěřím na to, že slabší ohrožuje silnějšího.

P. Portwyn 14.7.2017 12:40

Re: Ekonomisto,

Ještě jinak - já věřím, že by Rusové s radostí svůj vliv uplatňovali, stejně jako by např. Portugalci rádi poroučeli Brazílii a Angole. Ale jak by to udělali? Nemají na to sílu.

Síla jim stačí maximálně tak na zabránění úplné likvidace Asada ve prospěch islamistů (za což jsem Putinovi vděčný) a na anexi Krymu a levobřežní Ukrajiny, za což Putinovi vděčný nejsem. Na víc ne. Na vojenskou anexi státu NATO určitě ne.

O. Uživatel 14.7.2017 10:59

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 14.7.2017 11:23

Re: Milý Melounku,

Hlupáčku, nemusíš denně dávat najevo svoji argumentační nedostatečnost.

S. Lazárek 14.7.2017 10:18

Re: Koho volit?

Když už od někud něco kopírujete a neumíte to, je slušné udat aspoň zdroj, i když zrovna ve Vašem případě.....

K. Berka 14.7.2017 10:23

Re: Koho volit?

Neumíte číst?

Zdroj je zrovinka nahoře napravo na této stránce.