18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

S Humlem sto pade

Kde kdo asi kroutil hlavou nad zvěstí, že se naše dálniční síť prudce rozšíří prostě tím, že se ty silnice, jež dálnicemi nejsou, úředním výnosem na dálnice popasují. Daly by se čekat komentáře typu Oni se pomátli anebo Oni si chtějí udělat zásluhy. Jenže oni se ani nepomátli, ani si nechtějí udělat zásluhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. John 1.5.2015 8:37

V Americe na dálnicích normálka....

předjíždí se kde to jde....  a přednost z prava neznají, prostě kdo dřív přijede, ten dřív jede....  a jde to....

S. Lazárek 1.5.2015 8:32

Re: Jako obvykle hloupá námitka.

Pokud neudáte vzdálenost, na kterou pojedu, tak byste při Vašem vzdělání měl vědět, že tato úloha při takovém zadání nemá řešení.

Nikdo nikoho na D11 ani nikde jinde jet 150km/h jet nenutí. Je to svobodná volba každého.

J. Slanina 1.5.2015 8:31

Re: O kolik vteřin

Nu, ač otázku položil Šoustal, měl by si na ni odpovědět každý přiblblík ještě než přimáčkne pedál plynu až na podlahu.

E. Heusinger 1.5.2015 8:30

Jako obvykle hloupá námitka.

Zkuste odpovědět na to kolik vteřin ušetříte Vy nebo páni poslanci na D11 pojedou-li rychlostí 150 km/hod.

P. Hlosta 1.5.2015 8:29

Re: Good morning Böhmen und Mähren

Já myslel, že Trabant kvůli exhalacím už na silnice nesmí.

S. Lazárek 1.5.2015 8:28

Re: "Já na to mám!" ?

Pane Hlosto, kolik průměrně najedete za měsíc?

P. Hlosta 1.5.2015 8:26

"Já na to mám!" ?

Český řidič je pověstný svou neukázněností doma a opatrností v zahraničí. Dost lidí má natolik výkonné auto, že 150km/h pro ně není problém, ani velmi silná akcelerace při vysokých rychlostech. Jenže háček spočívá v sebekázni řidiče na Českých cestách.

Kdo jel Německem, ten ví, že na dálnici použít třetí pruh k předjetí v rychlosti stotřicet, je otázkou, zda na to auto má výkon. Předjížděním v třetím pruhu může ohrozit podstatně výkonnější auta, v tom pruhu jedoucí. Nelze si říct, že mají počkat, až jim uhnu zpátky do druhého pruhu. A to je právě pro Česko problém zatím neřešitelný.

Nerespektování pravidel silničního provozu a pohrdavý postoj k dopravní policii, dává v součtu s pocitem "já na to mám" stav, pro vysoké rychlosti naprosto nepříznivý. Kdyby šlo jen o život toho, kdo pojede riskantně, nedodrží pravidla, pak by to nebylo snad ani na diskuzi. Ono ale jde především o životy těch, co by v tom byli nevinně.

Takže Páni Poslanci! Vaše hodně silná auta i vaše pohrdání pravidly všeho druhu, s pocitem nedotknutelnosti od té chátry občanské, jsou hlavním důvodem, proč odmítat povolení rychlosti vyšší, než stotřicet a zvednutí devadesátky na vymlácených okreskách na stodeset. I tak se, zvláště poslanci, dopouští Český řidič neustálého porušování silničních pravidel. "Já na to mám!" je přesně ten důvod, proč takové magory na silnici radši ani nevpustit!

K. Berka 1.5.2015 8:26

Pěkný den

Když už mají "zákonodárci" moc odsouhlasit si každou pitchovinu, tak ať si pro sebe uzákoní, že mohou jezdit neomezenou rychlostí.

S. Lazárek 1.5.2015 8:15

Re: O kolik vteřin

On ho ale nikdo jet 150km/h nenutí. Nebo ano?

P. Hofman 1.5.2015 8:08

Re: PŘÍMÁ ÚMĚRA ergo trojčlenka

Retardérů je na silnicích až moc. Někteří mě dokonce někdy předjíždí i zprava !!!

P. Hofman 1.5.2015 8:06

Good morning Böhmen und Mähren

Já jen doufám, že těch 150 nebude povinných, neb ten můj trabant víc než 90 nevymáčkne !!!

P. Hlosta 1.5.2015 8:04

Re: Ve vedlejší zemi v Německu je možné jezdit kolik snese auto

Neomezená rychlost v Německu je v třetím dálničním pruhu. Do toho vjet s autem se slabším výkonem je nesmysl a hazard. Předjíždět v něm znamená mít na to akceleraci, protože na předjetí stotřicetikilometrové rychlosti auta je potřeba několika kilometrový úsek a nebo auto velmi silně akcelerující i v této rychlosti.

Neukázněnost našich řidičů u nás doma je pověstná. Je to dané pohrdáním k policii, která má mít kontrolu nad situací v dopravě. Nerespektování pravidel dělá Čechovi dobře a v cizině si to netroufne, protože je to hodně drahé.

Můžeme zavést i neomezenou rychlost, ale nejdříve musí policie získat respekt a Česko musí ctít pravidla silničního provozu, jako zákon Boží. Ta výchova je už ve školce a autoškola by to měla dovršit. Korupce ale autoškoly řadí do výdejny řidičáků za prachy bokem. Čest výjimkám, ale těch je málo.

Poslanci ten zákon na 150km/h dělali pro sebe. O lidi jim naprosto nejde.

E. Heusinger 1.5.2015 7:50

O kolik vteřin

bude motorista v cíli dříve když na krátkém úseku bude moci jet rychlostí 150 km/hod?

D. Polanský 1.5.2015 7:47

Ať jen kluci a dívky jezdí co mohou,

o něco více vydělají funebráci.  Vyprůměruje se to.

Hlavně jsem rád, že prší. Na Jižní Moravě je veliké sucho. Také se někdo vymele kvůli dešti na silnici, ale to neva, hlavně že si přijdou na své rostliny, stromy, keře, spodní voda. Také přijdou zkrátka manifestanti.  To také neva. Mohou si jít sednout do hospody.

J. Vlček 1.5.2015 7:28

Re: nejstrašnější na tom je

Čertíku, vy nejodpornější anonyme, vy byste měl především držet hubu a neotirat se o kohokoliv.

J. Koubek 1.5.2015 7:17

Nic nového

O peníze přece vůbec nejde. Za dálnice budou prohlášeny současné "Silnice pro motorová vozidla" jak se podle zákona jmenují i když to mnoho lidí vůbec neví. A na nich se dálniční poplatky platí již nyní. Zde se autor článku plete.

J. Brožek 1.5.2015 7:05

Ve vedlejší zemi v Německu je možné jezdit kolik snese auto

a že by měli více nehod na dálnici než my určitě není pravda. Že vyšší rychlost vede k vyšší nehodovosti taky není pravda.

Předpoklad, že když budou muset auta jezdit nižší rychlostí a všichni tím ztrácet zbytečně čas a peníze, že bude méně nehod, je naprosto mimo. Dobře je to vidět právě na úsecích, kde jsou rychlosti snížené - žádné benefity z toho neplynou, naopak se v těchto úsecích sníží průjezdnost, vytváří kolony a to vede ke zvýšenému počtu nehod.

A že se změní nesmysl se silnicema pro motorová vozidla je jen dobře - konečně to bude první krok ke sladění pravidel silničního provozu s evropskými pravidly. Tam všude se silnicí pro motorová vozidla označují silnice, kam mají zákaz vjezdu vozidla nemotorová a klidně můžou být i jednopruhová a třeba i bez oddělení protijedoucích vozidel.

A co týká lží a blábolů typu zvýšení plateb - copak dnes není potřeba mít dálniční známku na R-silnicích jako je třeba R4? Co se změní když z ní bude dálnice?

O. Uživatel 1.5.2015 6:35

Uživatel požádal o vymazání
R. Sartori 1.5.2015 6:22

PŘÍMÁ ÚMĚRA ergo trojčlenka

Když se zvýší rychlost.... více nehod,více mrtvých !!!

Když se sníží rychlost.... méně nehod,méně mrtvých !!!

____________________________________________________

TO DÁ ROZUM !!!

Proto rychlost SNÍŽIT NA 50km/h a instalovat retardéry !!!

R. Sartori 1.5.2015 6:15

JÁ SI TO HODÍM !!!

:-)))

:-)))

To je fakt strašný !!!

J. Huml 1.5.2015 5:08

Astone, kazdej se nemuze jmenovat Neff,

Ja jsem Huml po rodicich, a je nas okolo celkem hondne, co nemame s timhle zlym Humlem nic spolecneho. Co je do jmena? Tvuj nadpis je hluchy, hloupy a neuvazeny. Nevedomost pachne jednoduchosti...

1.5.2015 3:03

nejstrašnější na tom je

že odporné individuum "zeman" dostane příležitost se zviditelnit něčím co téměř dává smysl, a to vetováním humloidní novely

I. Hil 1.5.2015 2:58

Na mnoha úsecích se dá BEZPEČNĚ 150 jet

Samozřejmě ne se starou škodovkou.

I. Hil 1.5.2015 2:57

Re: Co blázníte?

Neplivejte na zem, vzpomeňte na potopu světa.

P. Dvořák 1.5.2015 1:28

Re: Co blázníte?

Dobrý argument: "150 jezdí na dálnici každé druhé auto" tak to prostě povolíme.

Všiml jsem si, že hodně řidičů jezdí na červenou. Stále je hodně opilců za volantem. Psaní sms za jízdy v městském provozu je zcela normální.

Ta partička z volebních listin politických stran má na hodně dlouho práci s tím, co zákonem povolovat.

S. Lorenc 1.5.2015 0:10

Co blázníte?

Vždyť 150 jezdí na dálnici každé druhé auto a to prosím nejen na vybraných úsecích. Taliáni jezdí 150 na dálnicích o třech a více pruzích. O BRD ani nemluvě.