16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Rusové se s Američany dohodnout nemohli

Spojené státy a Rusko se v Moskvě neshodly na americkém záměru vybudovat ve střední Evropě část protiraketového štítu. Tato stručná zpráva se dá číst i jinak: Rusko se nedohodlo se Spojenými státy o obnově svého vlivu ve střední Evropě. O nic jiného přece nejde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavla B. 19.3.2008 18:17

Re: Re: Re: Re: Re: Hm - bude Hovorka vyloučen z koalice?

No tak se picni, to bude jedině dobře.

zíralek 19.3.2008 18:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm - bude Hovorka vyloučen z koalice?

;-D'ňuňuňu;-D

Pavla B. 19.3.2008 18:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm - bude Hovorka vyloučen z koalice?

Poslyš - nepleteš si mě s čumilem?

zíralek 19.3.2008 18:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm - bude Hovorka vyloučen z koalice?

Tebe? To nehrozí, kostičku?;-D

Pavla B. 19.3.2008 18:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm - bude Hovorka vyloučen z koalice?

Uf, tak to se mně opravdu ulevilo.

Jiří K. 19.3.2008 17:18

Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

... Pokud do ruského pytle spadneme znovu, pak to bude důkaz, že všechny ty Mnichovy a Únory a Srpny nebyly náhoda, že je to nevyhnutelný osud národa, který si nevidí přes horizont definovaný hrotem nosu...

Stále kolem dokola. Proč taková lživá berlička? O jakém padání do ruského pytle je prosím řeč? Jaká ruská sféra vlivu?

EU je něčí sférou vlivu? Nezlobte se na mne Astone, ale EU (a ČR je již pár let jejím členem, vzpomínáte?) je sférou vlivu EU. Tečka.

Rusko, USA, Čína i kdokoliv jiný mohou být jejími (= n a š i m i !!) partnery, nikoliv protektory.

Neulehčujte si to prosím falešnými úhly pohledu, neexistujícími křižovatkami a dilematy.

rezy 19.3.2008 17:20

Re: Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

pokud jste cyklista tak máte pravdu.;-)

clay 19.3.2008 17:24

Re: Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

vy vidíte jednu EU?8-o

Ivan Nový 19.3.2008 17:41

Clayi,

on ano, ale Němci a Francouzi ne.

Jiří K. 19.3.2008 17:52

Re: Re: Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

Ano, za rok jí budeme předsedat.

Ano, vidím jednu a jedna i zůstane, pokud se ji náhodou nepodaří rozvrátit mamlasům, jakými jsou například členové výsadku českých modroptačích eurozáškodníků v EUparlamentu, jejich narcistní guru na Hradě, či ten valašský stratég, momentálně pobývající ve strakovce (i když ten poslední dobou občas projevuje záblesky racionality), případně jejich nečetní zahraniční spojenci, typu jednovaječných kačeřích bratří na sever od nás.

Já jsem však optimista.

P.S.: Právě jsme předběhli USA a stali jsme se největším světovým ekonomickým subjektem, všiml jste si vůbec?

pf 19.3.2008 17:57

vy nechapete zrejme

ze Eu je ekonomickym subjektem na hlinenych nohou jako RVHP. Kazdy snad ty paralely s RVHP musi videt i bez neozbrojeneho oka?

Jiří K. 19.3.2008 18:14

Re: vy nechapete zrejme

Máte pravdu, pf. Po takovém pátém rumu už vidí ledaskdo ledacos. Co teprve, když si šlehnete něco ostřejšího.

Sorry, ale jinak se s takovými bláboly polemizovat opravdu nedá.

Ovšem momentálně se spíš jako ekonomický kolos na hliněných nohou jeví USA a zdá se (bohužel), že zlým dnům není ještě konec, ač FED dělá co může - přímo nevídané kousky.

Psí vrah Čumil 19.3.2008 18:39

Re: Re: vy nechapete zrejme

No, asi se tu už dnes nestavíte, Jiří K. Ale zkuste někdy zauvažovat nad tím, zda některé obzvlášť vypečené komentáře nejsou v kategorii ironie a sarkasmu. U pana pf bych to bral jako většinové pravidlo...:-)

pf 19.3.2008 19:08

Re: Re: Re: vy nechapete zrejme

zase sem tam zapomnel psknout tu znacku (PIS) = pozor ironie a sarkasmus. mea culpa!

Jiří K. 19.3.2008 19:09

Re: Re: Re: vy nechapete zrejme

Je to možné, nesleduji to tu zase tak soustavně, potom ovšem musím říct, že to dělá dobře.

P.S.: Už jsem tu fakt dnes dávno neměl být, původně jsem si dal socialistický (eh, čo to táram - kapitalistický - nebo snad rovnou imperialistický;-)?) závazek, že dnes odpoledne zahájím předvelikonoční úklid, aby se očekávané a vítané (fakt!) velikonoční návštěvy nelekly na prahu a neřekly si, jaké to jsem líné a nečisté čuně (holt intelektuál nefachčenko;-)).

Honza 19.3.2008 18:00

Re: Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

Vzhledem k bolševickým praktikám a zavilému antiamerikanizmu má EU velice blízko k bývalé RVHP. Všechny levicové strany v Evropě, bohatě zastoupené v institucích EU, chovají potenciální sympatie k bolševickému pohledu na svět a proto představa EU jako poslušného poskoka Moskvy není ani zdaleka tak absurdní.

Jiří K. 19.3.2008 18:22

Re: Re: Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

Hmm, jak vidno některým lidem (Honza, pf, Ivan Nový) už opravdu není pomoci. Kontaminace jejich mozků modroptačím a hradním toxickým odpadem přesáhla kritickou mez.

Ludva 19.3.2008 18:06

Re: Stále ten samý, falešný úhel pohledu, ach jo.

V pytli budeme, až si to rozházíme s půlkou světa.

Frank 19.3.2008 17:08

Kruci, to ani strachem nebudu dneska spát. Jestli je naše bezpečnost postavena na Melčákovi

a Pohankovi, tak bychom měli začít vyrábět flinty zárožačky. Myslel jsem si, že blábolí jenom Doležal, ale už mele i Neff. Po Klvaňovi se uvolnil flek, tak by to mohl vzít.

Starý J. 19.3.2008 17:15

Re: Kruci, to ani strachem nebudu dneska spát. Jestli je naše bezpečnost postavena na Melčákovi

Ale spěte klidně! Před chvílí jste se na Lidovkách potěšil, že nejsou jen zrádci Melčák s Pohankou, ale jsou i "konstruktivní"  Hovorka se Šojdrovou. A to není všem dnům konec! Jen jestli je bude moci Jirka využít, když se svatosvatě zavázal že ON - ON přeběhlíky NIKDY!!! Není to tak dávno, co "kultivoval a zeslušňoval svým prohlášením naši politickou scénu.

Nic nebudeme vyrábět, Jirka s Falmerem dovezou  Kalašnikovy!

Starý J. 19.3.2008 17:05

Včera jsem přečetl na Lidovkách

všechny dotazy, adresované Švejnarovi v on-linne diskuzi. Těch dotazů bylo celkem 218 a převážná  - drtivá většina z nich byla pro něj velice a velice nepříjemná, některé (ale pouze vyjimečně) i neslušné. Byl jsem proto velice zvědav na jeho reakce.

Dnes jsem si přečetl jeho odpovědi. Odpověděl na 11 (slovy jedenáct) z nich, a to pouze a jen na dotazy, které mu jednoznačně projevovaly podporu.  Pak debatu ukončil! Ono víc pochvalných tam už nebylo. Někdo mu položil dodatečný dotaz, proč mu jdou ty odpovědi tak strašně pomalu. Odpověděl, že je jich hrozně moc.

Karel 19.3.2008 17:09

Re: Včera jsem přečetl na Lidovkách

To je takzvaný Paroubkův syndrom duhého vítěze ;-D;-D;-D

clay 19.3.2008 17:18

Re: Včera jsem přečetl na Lidovkách

no psal, že dělá co může, šlo mu to fakt ja k psovi pastva, a že mu to moc lidi neulehčujou....chudák nevýkonnej:-/

rezy 19.3.2008 17:21

Re: Re: Včera jsem přečetl na Lidovkách

kdyby  byl Paroubek parťák do nepohody, tak si sed vedle ke kompu a trochu mu s těmi odpověďmi  helfnul. Takhle ho v tom nechat vykoupat.

clay 19.3.2008 17:26

Re: Re: Re: Včera jsem přečetl na Lidovkách

to jo, co ten vám toho stihne...8-o

Pavla B. 19.3.2008 17:48

Re: Včera jsem přečetl na Lidovkách

Taky jse zírala. Pouhých  11 většinou velmi stručně zodpovězených dotazů - to opravdu špatně využil možnosti se prezentovat na velmi sledovaném fóru a nevím, jak to vysvětlit - snad u toho podřimoval. Že by byl tak neschopný a nestihl zareagovat na víc otázek se nechce věřit. A že by se snažil vyhnout nepříjemným už je teprve neuvěřitelné - vždyť pokud pomýšlí na nějakou politickou kariéru (jakože asi jo, jinak by se snad nějaké debaty vydlábl), jsou právě nepříjemné otázky jeho Rhodos.

Kolik na to měl vlastně času - hodinu nebo víc? I kdyby jenom hodinu, tak 1 odpověď mu trvala íc než 5 minut8-o8-o8-o

Real 19.3.2008 17:04

Česká vláda pracuje na tom, aby Česká republika pomohla vyprovokovat třetí světovou válku a zúčastnila se jí jako terč

Radarová základna má zajistit bezpečnost USA před íránskými odvetnými akcemi během americké invaze do Íránu. Okupací Íránu si, po okupaci Iráku, chtějí USA zajistit dodávky íránské ropy pro americký průmysl. Po dobytí Íránu by mohly kdykoli odtajnit dosud utajované části zprávy vyšetřovacího výboru amerického kongresu o útocích z 11. září 2001, ve kterých se píše o podílu vlády Saúdské Arábie na těchto útocích a okupovat i Saúdskou Arábii, čímž by měly pod přímou vojenskou kontrolou víc než polovinu zbývajících světových zásob ropy a americká ekonomika by měla zajištěnou prosperitu i do dob, kdy by se, v důsledku americké okupace světových zásob ropy, ostatní světové ekonomiky už zmítaly v krizi.

Starý J. 19.3.2008 17:10

Re: Česká vláda pracuje na tom, aby Česká republika pomohla vyprovokovat třetí světovou válku a zúčastnila se jí jako terč

Líčíte to tak hezky, no vidíte, s někým kamarádit musíme, aby nám pak nějakou ropu, až jí moc nebude, poskytl. Nějaký drobek, co jim spadne ze stolu. A máme na výběr - Rusko - USA - nebo dokonce Bin Ládínek.

Tak co navrhujete?

clay 19.3.2008 17:22

Re: Česká vláda pracuje na tom, aby Česká republika pomohla vyprovokovat třetí světovou válku a zúčastnila se jí jako terč

Reale, vy mít tehdy tu možnost postavit se do jednoho šiku s Jane Fonda, Angelou Davis, Johnem Reedem a dalšími potrhly, mohl jste udělat fakticky skvělou kariéru.

clay 19.3.2008 17:29

Re: Re: Česká vláda pracuje na tom, aby Česká republika pomohla vyprovokovat třetí světovou válku a zúčastnila se jí jako terč

jo ještě tenhle Joska Fischer a Jo Leinen, ti by se vám taky moc líbili....