21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Ruské odcházení ze Sýrie

Putin začal stahovat ruské síly ze Sýrie. Mimochodem, i to je projev poměrů, které se dají charakterizovat jako samoděržaví – Putin nařídí a a je z toho intervence a nařídí a intervence skončí. Někomu to může imponovat, ale jak tohle bude fungovat na dlouhém časovém úseku? To je ale jen odbočka, podstatný je fakt sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Berka 15.3.2016 16:48

V4 se pěkně dává dohromady

Asi to bude v Evropě brzy jediná síla, která bude schopna něco dělat.

Brusel ani obsazovat nemusíme, ten se asi vystřílí sám...

Makedonci jsou DOBŘÍ - vrátili 1 200 ilegálů do Řecka, že jsou živí, Řecko nepotvrdilo...

O. Uživatel 15.3.2016 16:47

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 15.3.2016 16:46

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 15.3.2016 16:45

Re: Dvojí metr

Asi dokolečka dokola...

J. Franke 15.3.2016 16:45

Re: Dvojí metr

Proč mě napadáte? Já jsem snad napadl Vás? A co nadáváte ruskému LIDU? Milý pane, mohu-li vás požádat, nereagujte na mne. A když tak věcně a ne osobním útokem. Děkuji.

R. Veselý 15.3.2016 16:45

Re: A v Belgii ještě neprozřeli ?

Zůstali dva blbečkové, ty a Rys.

R. Veselý 15.3.2016 16:41

Re: A v Belgii ještě neprozřeli ?

Jo, tak nějak to bude.

I. Břízová 15.3.2016 16:39

Re: A v Belgii ještě neprozřeli ?

Docela bych věřila, že toho bonzování nebonzování využívají. Alespoň před sebou si připadají jako frajeři.

P. Novák 15.3.2016 16:39

Re: A v Belgii ještě neprozřeli ?

No tak sláva. Pes je váš, uvřískaný předposraný hysterici, v koalici se zdejšími rudými sovětčíky. Múžes se dosyta radovanovat. A dej ňákou srandovní o mrtvým Novákovi, prosím....

Z. Koutecký 15.3.2016 16:38

Re: Madrid a Damašek

No, západ se před zářím 1939 s Hitlerem nejen pusinkoval, ale bohatě ho i zahrnoval dolary a Versailleskou smlouvu ho nechal používat místo toaletního papíru.

V. Novák 15.3.2016 16:37

Re: Dvojí metr

Franke se chytře omezil na poválečné období.

FDR mohl, protože za něj příslušný dodatek neplatil. Stejně jako mohl TGM...

K. Janyška 15.3.2016 16:36

A teď už může Aston s klidným srdcem diskuze tady zrušit.

Jsem pro... Dzp.

V. Novák 15.3.2016 16:35

Re: Dvojí metr

"Nedělá se to" není "obcházení zákona"...

A je na každém státě, jakou ústavu si napíše. V USA se chtěli vyhnout opakované volbě oblíbeného prezidenta - tak si napsali dodatek.

V. Novák 15.3.2016 16:33

Re: Dvojí metr

Naši nejsou náckové.

Ty demonstravce 50 tisíc nácků a stalinistů policie nerozháněla - tedy až na tu poslední, kde musela rozehnat nácky od stalinistů, neb si zřejmě všimli, co za fángle ti druzí třímají a jali se snimi rvát...

M. Prokop 15.3.2016 16:31

Re: Dvojí metr

Nejde to. Primárky.

Jinak jednou jo. Roosevelt vládnul 3x.

V. Novák 15.3.2016 16:30

Re: Dvojí metr

Nikdo nic neobcházel. V USA mají podle ústavy (resp. nějakého dodatku, který přijali kvůli FDR) povolená jen dvě volební období. Punktum.

V Rusku nesmí prezident kandidovat více než dvě období PO SOBĚ. Pokud chtěl ústavodárce něco jiného, měl to do ústavy dát.

A totéž platí i pro ČR a její ústavu...

A konečně - rozhodl suverén demokravie - LID!

Ačkoli, vlastně, pro vás to jsou zblblí azbuci a mužici, kteří nemají na demokracii právo, že... tak to pardon! Zlý ruský lid volil špatně. Proč špatně - protože jinak než mu Franke nalajnoval...

K. Janyška 15.3.2016 16:29

Re: A v Belgii ještě neprozřeli ?

Ne, já jsem je přece všechny nabonzoval, že fandí nacismu nebo jak říkáte mým veřejným projevům... Dzp.

M. Prokop 15.3.2016 16:29

Re: Dvojí metr

Ty demonstrace, které státní moc rozhání, účastníky zavírá.

Asi se bojí i těch 50ti tisíc. Asi ví proč se bojí.

A nácci "Naši" jí nevadí, ti se srocovat nejen mohou, ale i musí.

A. Trick 15.3.2016 16:29

Re: Není okupace jako okupace

Ale přece jen o něco lehčí než bych měl s Babišem.

K. Janyška 15.3.2016 16:28

Ano, K.H.B. A co je to spontánní řád ? Věděl jste ? Dzp.

Karel Havlíček Borovský:

Kde není národ zachovaný a vzdělaný, tam je marné staré vlády svrhávat revolucemi, neboť se dříve, či později všechno zlé navrátí.

A. Trick 15.3.2016 16:27

Re: Dvojí metr

A jak ten zákon obešli?

M. Prokop 15.3.2016 16:27

Re: Dvojí metr

Ano, v Rusku bude rozdíl VŽDY výrazný, umějí to zařídit.

No a ty primárky, to jsem se pokoušel tomu neználkovi vysvětit: Pokud v nich někdo u voličů vyhraje, tak si to voliči přejí, i kdyby byl syn, otec i dědeček. A pokud ne, je jedno, že je syn a brácha.

Poněkud přehlednější systém než třeba duo Putin/Medveděv nebo dynastie Kimů.

R. Veselý 15.3.2016 16:26

A v Belgii ještě neprozřeli ?

Nějak jsou z toho zkoprnělí, zrovna tak jako místní vítači, které zřejmě hanba fackuje. Kde jsou omlouvači Jílek, Hofman, Kadlec, John, Netzer, Drobková, Václavíková a další vítači ?

Voda je vzala ....

M. Prokop 15.3.2016 16:23

Re: Dvojí metr

Jo aeronet, to už citujte rovnou stalina nebo Putina.

V. Novák 15.3.2016 16:22

Re: Dvojí metr

Myslíte ty větší demonstrace, na něž v Moskvě, jež má přes 12M obyvatel sehnali 50 tisíc, V Petěrburgu několik tisíc, v Novosibirsku několik desítek - a jinde nikoho?

Ty demonstrace, které svolávali Navalného a Ďomuškinovi náckové, jakož i Udalcovovi stalinisti? Nebyla jste to vy, kdo vytýkal, že v Rusku se můžou nácci srocovat?

M. Prokop 15.3.2016 16:21

Re: Dvojí metr

Hledejte, osožáku ...

J. Franke 15.3.2016 16:16

Re: Dvojí metr

Možné to je, ale nedělá se to.

K. Němec 15.3.2016 16:13

Re: Merkelová zvaná šílená!

Je to tak 14 dnů co Sobotka vykřikoval že už jsme připraveni a probíhají přípravy na přijetí. To jste nezaznamenal?

P. Novotny 15.3.2016 16:07

Re: Dvojí metr

'Legally fully compliant' -- totéž je možné i u nás, v US a mnoha dalších státech světa.

Mnohem zajímavějí mi připadá např. kapitola z dějin USA jménem Gerald Ford & Nelson Rockefeller:

"Je jediným prezidentem Spojených států, který se dostal do úřadu, aniž by byl zvolen buď jako prezident, nebo viceprezident. Poté, co v roce 1973 rezignoval na svou funkci viceprezidenta Spiro Agnew, byl Ford navržen prezidentem Richardem Nixonem na uvolněnou funkci a obě komory Kongresu jej schválily. Když 9. srpna 1974 prezident Nixon rezignoval, převzal Ford prezidentský úřad. Jako svého viceprezidenta si Ford vybral Nelsona Rockefellera, který je, spolu s ním, jediným viceprezidentem, který svou funkci nezískal ve volbách."

J. Jurax 15.3.2016 16:05

Re: Merkelová zvaná šílená!

Ani šílená Anděla, ani car Putin ... je víc možností ...