16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Rozšlapané bábovičky

Už skoro měsíc se v našich médiích objevuje takzvaná kauza ProMoPro, tedy zakázka týkající se audiovizuálního zajištění akcí během českého předsednictví Evropské unii. Stát tehdy vyplatil výše zmíněné firmě přes půl miliardy a všichni tvrdí, že cena byla přemrštěná, firma byla vybrána bez výběrového řízení, nezákonně se obohatila a část peněz putovala na podezřelý účet do zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 25.2.2011 12:00

Re: Hofmanovo opáčko :-) Dneska s tím můžete vystoupit na Olšanech a rozplakat s tím Švorcovou :-)))

Autor: L. Zlobil Datum: 25.02.2011 11:35

Nepište tolik podrobností o sobě,to prase to stejně všechno překroutí a zneužije proti vám !Je s tím pověstný ! Zoufalý politický zkrachovanec a turista bez perspektivy :-)))

Jó, pan Zlobil, ten se zná!!!

J. Jílek 25.2.2011 11:43

Re: Paní Lukešová,

špiní vás a dehonestuje to, co tu píšete o panu Fryšovi i o mně....a to neustálé lhaní, slečno Lukešová....lhaní o čemkoliv a o komkoliv. Jak s vámi někdo nesouhlasí, jakmile se vás člověk zeptá, zda jste četla knihu, kterou kritizujete, okamžitě to převracíte do antisionistických poloh a obviňujete, že vás chceme postavit ke zdi a střílet! Vy nejste normální!

M. Vondráček 25.2.2011 11:49

to se asi nedomluvíte :-)

pokud budete dělat stejné věci, kterí paní Lukešové vyčítáte. Když už se tu prezentujete jako renezačn všeznalec, co takhle do té diskuze implementovat pravidla slušného chování a neneadávat dámě ??

L. Zlobil 25.2.2011 11:51

Re: to se asi nedomluvíte :-)

Mstí se paní Lukešové za to ,že je týraný manžel !!! :-)))

H. Lukešová 25.2.2011 11:52

Re: to se asi nedomluvíte :-)

Pan Jílek neví, co je slušné chování... A snaží se mě svou kampaní zničit. Je nutné učinit protiopatření.

M. Vondráček 25.2.2011 11:58

Re: to se asi nedomluvíte :-)

Není, tenhle typ, co si agresivně vynucuje fakt, že on ví vše nejlépe,  je v podstatě neškodný zbabělec, hezky v teple v anonymitě internetu je hrdina. Ale jinak stačí zadupat a běží ....na protiopatření bych se vykašlal, dle přísloví "Orel much nelapá ":-)

H. Lukešová 25.2.2011 12:00

Re: to se asi nedomluvíte :-)

Přesně tak. Končím "debatu" s Jílkem, je to zlý člověk, nic víc...

J. Jílek 25.2.2011 12:03

Re: to se asi nedomluvíte :-)

10. Je tvou povinností recipročně podpořit toho, kdo tě jednou pochválil. Nevadí, že je to blb. „Jsme přece jedné krve, ty i já“, to je prvním zákonem smečky.

H. Lukešová 25.2.2011 12:11

Re: to se asi nedomluvíte :-)

Netykat lháři!

J. Jílek 25.2.2011 12:06

Re: to se asi nedomluvíte :-)

Vondráčku, vy jste někdy "zadupal"? Nebylo to tak, že jste tu hrál namachrovanýho zbohatlíka, co se směje z taxíku rádiovkám, co musej ráno do práce autobusem......zatímco, jak jsem zjistil, si na internetu pro noviny stěžujete, jak jste odkázanej na invalidní důchod? :-)

svůj k svému, podobnost se slečnou Lukešovou nikterak náhodná

M. Vondráček 25.2.2011 12:36

Re: to se asi nedomluvíte :-)

zadupal , a invalidní důchod nevlastním, jako obvykle máte špatné informace ...

H. Lukešová 25.2.2011 11:50

Re: Paní Lukešová,

Vážený, píši jen pravdu, ale to vy lhář vždycky vše prevrátíte... O vás i o panu Fryšovi jsem napsala jen pravdu, ale končím diskusi, nebudu si kazit krásný den. Zahájil jste proti mně dehonestační kampaň a doporučuji vám přestat nebo učiním protiopatření.

J. Jílek 25.2.2011 11:54

Re: Paní Lukešová,

nenapsala jste o něm pravdu, napsala jste o něm jasné lži, já vám tu pravdu ocitoval a klidně ocituju znovu!

H. Lukešová 25.2.2011 11:56

Re: Paní Lukešová,

Vše převracíte, vše vytrhujete, ve všem lžete. Nechte té hnusné kampaně proti mně... Jak vidím, budu muset učinit protiopatření...

J. Jílek 25.2.2011 12:12

Re: Paní Lukešová,

citoval jsem vás i pana Fryše komplet....čiňte co libo, bude mi potěšením :-)

I. Gellner 25.2.2011 11:35

Re: Paní Lukešová,

Když jsme u šníráků..

Nejkouzelnější je, že autor toho "udání" si klině najmenuje "informátorku" plným jménem!-) Chudák paní sousedka!

http://www.eportal.cz/Articles/344-byvaly-soused-jiriho-paroubka-dluhy-za-najemne-z-nej-museli-doslova-pacit.aspx

L. Zlobil 25.2.2011 11:40

Re: Paní Lukešová,

Váš bývalý Vůdce neplatil nájem ??? No potěš koště :-))) Socialističtí milionáři se nezdaj :-)))

I. Gellner 25.2.2011 11:43

Re: Paní Lukešová,

Ne, chudák stará posmutnělá paní Vašková není můj Vůdce.

L. Zlobil 25.2.2011 11:50

Re: Paní Lukešová,

Proč chudák ? :-) ON neplatil nájem ani za vašeho režimu OPBH,najděte si to soudruhu Gellnere,vy bolševici jste paraziti všichni !!! :-)))

I. Gellner 25.2.2011 11:54

Re: Paní Lukešová,

Je to skvělé, býti parazitem, zkuste si to taky-))

P. Vandas 25.2.2011 10:48

25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

 Je třeba si připomenout, že onen pověstný 25. únor nebyl jen vítězstvím komunistické strany, ale i prohrou demokratických stran, včetně presidenta Beneše. Je třeba si připomenout, že komunisty v roce 1946 volilo 40% našich spoluobčanů a že, ani programy ostatních stran národní fronty, se nelišily v podpoře krádeží znárodňováním, odsunováním a združstevňováním, vycházejí z  Košického vládního programu, který byl zločinný, ve své podstatě. Události z 25. února, byly už jen nevyhnutelným důsledkem. I dnes, naši levičáci mají 40% hlasů z voleb, i dnes mají ostatní demokratické strany, programy spíše levicové, i dnes se hádají více mezi sebou, než aby se postavily levici a i dnes máme na hradě presidenta, který  ctí odkaz presidenta Beneše. Nebuďme si tak jistí, že se nic stát nemůže. Může.

J. Jílek 25.2.2011 10:55

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

ano....a není to důsledek schopností levice, ale důsledek impotence pravice, jejíž skomírající hegemon desetiletí raději kolaboruje s levicí proti pravici jen proto, aby to náhodou nepoškodilo její postavení hegemona na pravici

L. Zlobil 25.2.2011 10:59

"kolaboruje s levicí proti pravici"

To je přesně o vás a vaší kolaboraci z LOK ROH :-)))

K. Janyška 25.2.2011 10:55

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

Výrazný podíl na této tragedii měli  Karel Čapek a Jan Werich ! To oni socialismus svým dílem doporučovali ! Dzp.

H. Lukešová 25.2.2011 10:59

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

Teda Kajane, Karel Čapek a socialista? To se mýlíte! Karel Čapek vystupoval vždy prosi socialismu, napsal dílo "Proč nejsem komunistou"! Werich byl možná socan, Pekařův císař a Císařův pekař je komunistická propaganda, ale K. Čapek rozhodně ne. K. Čapek byl demokrat, čestný a charakterní muž. Nešpiňte památku Karla Čapka.

K. Janyška 25.2.2011 11:06

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

HK, asi jste Čapkův článek, velebící sovětskou ústavu nečetla ! To byla příšerná doporučení  pro československý lumpenproletariát ! Dzp.

K. Janyška 25.2.2011 11:08

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

...mimochodem s Masarykem probírali zavedení fašistického režimu u nás a Čapek ho Masarykovi doporučoval ! Je to v jejich korespondenci...Dzp.

H. Lukešová 25.2.2011 11:11

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

No to jsem doopravdy nevěděla.Vždyť Karel Čapek byl na černé listině nacistů, naštěstí pro něho zemřel. Jinak by zkončil v koncentráku...

K. Janyška 25.2.2011 11:16

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

Ano, skončil by tam... Dzp.

P. Vandas 25.2.2011 11:19

Re: 25. únor 1948 je mementem i pro dnešek.

 To Vy nemůžete nikdy pochopit, že intelektuálové mohou mezi sebou diskutovat o čemkoli, bez jakýchkoli tabuizovaných témat. Ano diskutovali o komunismu, o fašismu v představách Radoly Gajdy. To jen Vám dogmatikům, na tom přijde cosi divného. My vzdělanější se držíme římské zásady: "Audiatur et altera pars." Vy však nevíte, co to je. A to je Váš problém.