29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Rozpočtus interruptus

Není pravda, že se zabýváme jenom hloupostmi a podstatné věci jsou nechány stranou, ale něco pravdy na tom je. Hitem číslo jedna je v médiích další trapný taneček magora Konvičky a teprve na entém místě se ocitlo jednání o rozpočtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čech 12.9.2016 13:13

Re: Proč asi budu volit ANO

A ještě bych si dovolil dodat. Chci žít ve státě, kde vládne většinová, jediná demokratická vůle občanů. Této většinové vůli občanů jsem ochoten se i podřídit, pakliže by byla odlišná od vůle mé. To je totiž ta skutečná demokracie a nikoliv socialistická anarchie, která u nás vládne.

S. Lazárek 12.9.2016 13:12

Re: Přesný postřeh !

Sorry Ivoši, ale kvótování nic jiného, než sociální inženýrství není.

S. Lazárek 12.9.2016 13:11

Re: LAZÁREK,TADY NĚCO KE ZDRAV.STAVU HILLARY

Až se jí Vobr optá, jestli je radiu. Těžší než olovo a ona nebude vědět, je definitivně v řiti....:-)

H. Balzám 12.9.2016 13:08

Re: VIDEO POLOMRTVÉ HILLARY

A koho to kurnik zajímá? :-) :-) Hovno diskutujete, jenom dědkujete a bábujete!!!

__________________________________________________

:-):-):-)

I. Semrád 12.9.2016 13:08

Re: LAZÁREK,TADY NĚCO KE ZDRAV.STAVU HILLARY

Na to stačí vobrovská kompozitivní teoryje.

I. Semrád 12.9.2016 13:08

Re: Přesný postřeh !

O tom "plánovaném sociálním inženýrství" něco víte, paní Kombercová přímo od paní Merkelové, nebo máte na mysli nějaké konkrétní dokumenty, nebo se spoléháte na místní (psí) na slovo vzaté znalce (a že je jich tu jak much), anebo to prostě víte sama od sebe a hotovo?

S. Lazárek 12.9.2016 13:05

Re: LAZÁREK,TADY NĚCO KE ZDRAV.STAVU HILLARY

To je super a její magnet, cetko a ekg máš taky?

J. Vobr 12.9.2016 13:00

VIDEO POLOMRTVÉ HILLARY

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/414381-nedelni-kolaps-muze-stat-clintonovou-bily-dum.html

______________________________________________________

TOHLE NENÍ VIRÓZA ANI ZÁPAL PLIC !!! POZORNĚ SLEDUJTE JAK SE OPÍRÁ O SLOUPEK A JAK JI DOPRAVUJÍ DO AUTA A JAK UPADNE ATD.

P. Smutný 12.9.2016 12:48

Re: Přesný postřeh !

Dík, lépe bych to nenapsal :-)

J. Kombercová 12.9.2016 12:47

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

...a nebo, ještě, na prezidentovi ČR, jako malé zemičce spíš výcdhodní než střední Evropy, tolik nezáleží, jako na prezidentovi velmoci, jakou jsou USA. Tady by mohl pan Zeman mít polehčující okolnost.

S. Lazárek 12.9.2016 12:46

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

To jo, to tvrdil a co dál?

J. Kombercová 12.9.2016 12:44

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

No... takhle, pokud si člověk udržuje permanentně hladinu alkoholu v krvi (a pan Zeman sám na sebe prozradil, jakou dávku alkoholu denně vypije), je prostě alkoholik a z toho se nevyspí, leda by spal jak Šípková Růženka sto let.

Tak pokud tolerujete (nevadí vám) alkoholismus Zemana, což je ovšem záležitost vůle, neměla byste vyčítat Clintonové zdravotní stav, za který nemůže. A nebo, ani jeden nemá předpoklady pro funkci, kterou zastává či chce v budoucnu zastávat. A nebo jim to promineme oběma, protože každý z nás má něco.

J. Vobr 12.9.2016 12:44

LAZÁREK,TADY NĚCO KE ZDRAV.STAVU HILLARY

https://www.youtube.com/watch?v=OqbDBRWb63s

________________________________________________________

NA ODLEHČENOU SÁDRU TO NENÍ !!!

P. Čech 12.9.2016 12:38

Re: Proč asi budu volit ANO

Já si nepřeji naprosto žádnou vládní koalici. Jakákoliv koalice je totiž v ž d y zcela bezzubá a impotentní, t.zn., že nedovede n i k d y prosazovat většinovou vůli občanů. Každá koalice je přímo závislá na vůli nikoliv občanů, ale politických stran a hnutí, které ji tvoří. Tyto strany a hnutí však opět n i k d y nevyjadřují většinovou vůli občanů. A o tom to všechno je. O zrušení bez náhrady čl. 5 naší ústavy

J. Kombercová 12.9.2016 12:37

Re: Přesný postřeh !

Ano. To je pravda. Je to takový přirozený výběr, milují se, vezmou se, mají spolu děti.

Jenže když je tohle, co má být přirozené, promítnuto do plánovaného sociálního inženýrství, tak mi to smrdí, no... každý asi souhlasit nebude. Jak ze strany bílých, tak ze strany černých.

R. Morava 12.9.2016 12:35

Štvaní proti Křesťanství?

"Jak může někdo veřejně štvát proti legitimnímu, řádnému a u nás legálně registrovanému náboženství."

Astone víte kolik lidí nadává na Křesťanství a to bezdůvodně? Stačí zmínit restituce a najdte spoustu slov o zlodějích... A je to legální. Svým způsobem proč ne, svoboda umožňuje mít i svůj názor na náboženství. Náboženství se musí obhájit samo, například pomoc bližním. Tlumení ,agresivity..

Divné je že někdo "náboženství" jehož některé prvky (zabíjejte nevěřící) považuje za kompatibilní s evropskými zákony. Ve své původní podobně jednoznačně není. Je naším právem říct svůj názor o "náboženství" které podporuje terorismus, nezdravý způsob života žen a pedofilii. Pokud někdo bere Islám především jako modlitba k jedinému bohu a almužna. Dobrá. Je takových alespoň 90% evropských Muslimů?

P. Čech 12.9.2016 12:34

Re: Proč asi budu volit ANO

Nikoliv. Chci žít v České republice, která ovšem musí být republikou demokratickou. To znemená, že do moci zákonodárné jsou voleni (i do poslanecké sněmovny) zástupci občanů přímo a zásadně nikoliv přes politické strany. Musí být nahražen systém volné soutěže politických stran volnou soutěží občanů. To neznamená nic jiného než většinový, dvoukolový volební systém platný obecně a to do všech úrovní státní správy a i samosprávy. Chci žít ve státě, kde skutečně vládnou občané třeba pomocí jimi přímo volených zástupců. Občané však navíc musí mít možnost prosazovat svou většinovou vůli i přímo, t.zn. pomocí obecného referenda.. Referenda, pomocí něhož mohou zvrátit rozhodnutí státních orgánů, která neodpovídají jejich většinové vůli. Toto vše ovšem nabízí ve svém předvolebním programu jen a pouze občanské hnutí ANO, částečně i Úsvit a SPD. Přesně proto není u mne volitelná žádná politická strana.

P. Čech 12.9.2016 12:25

Re: Neříkejte "hop", dokud jste nepřeskočil, Astone.

Máte pravdu v tom, že pokud si lidé platí t.zv. pojištění v nezaměstnanosti, mají právo pobírat příspěvek po nezbytně nutnou dobu, kdy si hledají jiné zaměstnání. Toto ovšem by mělo platit pouze v případech,kdy v místě a okolí do 60km neexistuje ž á d n á nabídka zaměstnání, které by dotyčný mohl vykonávat. To ovšem znamená, že uchazeč musí vzít j a k é k o l i v zaměstnání, které vykonávat může. Zde mám na mysli to, že zaměstnání, která vykonávat nemůže jsou jen ta, při nichž mu brání ve výkonu práce zdravotní důvody a žádné jiné. Pokud by totiž lidé chtěli být zaměstnáni (schválně neříkám "chtěli pracovat", práce je všude kolem nás velmi mnoho), musí brát j a k é k o l i v nabízené zaměstnání. V tom případě, pokud by do 3 týdnů takové zaměstnání nesehnali, náležel by mu po tuto dobu příspěvek. U nás je totiž zásadním problémem to, že lidé se odmítají stěhovat za zaměstnáním, což je všude jinde ve světě naprosto běžné.. Nabízí-li nějaký zaměstnavatel v Nové včelnici pracovní místa a dejme tomu Pražák je odmítne, neměl by mít nárok na žádný příspěvek. Navíc, lidem, kteří očividně pracovat nechtějí a práce se štítí, nepřísluší nic. Žádný příspěvek v nezaměstnanosti, žádné dávky v hmotné nouzi, žádný příspěvek na bydlení atd.

M. Varadinková 12.9.2016 12:24

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

Ale tvrdil přece, že měl virózu. Vy mu to nevěříte.

Hillary zase tvrdí, že má zápal plic. Já jí to nevěřím.

Takže v čem je rozdíl, kostnický koncile? Podle mne v tom, že (jak už řekl Kalousek) z opilosti se člověk vyspí, zatímco z epilepsie(nebo co to je?) těžko.

Představa, že majitel(-ka) jaderného kufříku, rozhodující o bytí a nebytí života na Zemi, občas mívá takové podivné záchvaty, při kterých ztrácí nad sebou kontrolu, je dost tristní, nemyslíte?

I. Semrád 12.9.2016 12:20

Re: Přesný postřeh !

Lidi se tak nějak křížej sami, s tím nic nenaděláte.

P. Smutný 12.9.2016 12:16

Proč mě to nepřekvapuje ?

Někteří běženci jezdí podle německého listu Welt am Sonntag na dovolenou do zemí, odkud uprchli !!!

http://1url.cz/3twbg

D. Polanský 12.9.2016 12:11

Re: Přesný postřeh !

Eugeniku Němci milují a obdivují.

S. Lazárek 12.9.2016 12:09

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

On si ale na ruské ambasádě ožral tlamu dobrovolně, to není onemocnění. I když....vlastně je.

P. Boublíková 12.9.2016 12:06

Re: S KŘÍŽKEM PO FUNUSE !!!

Přesně.

Sommerova aspoň natočila Čáslavské film k 70. narozeninám. Jinak se velká sláva koná až teď po smrti.

M. Varadinková 12.9.2016 12:05

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

Není to o nic netaktnější, než Vaše mnohokrát opakované "blití o klenotů".

M. Varadinková 12.9.2016 12:03

Re: S KŘÍŽKEM PO FUNUSE !!!

Pravdoláskaři svým modloslužebnictvím a vyšilováním dokážou zbytku národa tu Čáslavskou fakt docela dost znechutit.

Dnes ráno v TV tvrdila Sommerová, že mladý Odložil (kterému dal Havel milost) byl prý odsouzen nespravedlivě.

S. Lazárek 12.9.2016 12:01

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

Napovězte, nebojte se.

S. Lazárek 12.9.2016 12:01

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

To bez diskuze, mravenčí práce zdejších telemediků nakonec důvod jejích obtíží odhalí. Přijde mi to stejně jako v případu Putina minimálně netaktní, ale budiž, lid to chce, lid si to žádá.

M. Berka 12.9.2016 11:58

Re: Tak co tý Hillary vlastně je

No, u některých nejmenovaných chorob to tak bývá. Jistě najdete sami na Internetu...

M. Berka 12.9.2016 11:56

Zajímavé...

Začalo mi do mailu chodit denně několik nabídek na zajezdy nach Germany... KDO BY DNES DO TÉ ISLÁMSKÉ PRDELE JEZDIL, že...