4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Rozhořčení lidovci

Polívku na vyhaslém ohýnku si chtějí ohřát lidovci. Navrhují, aby se sněmovna příští týden zabývala vměšováním cizích států do věcí ČR. Chtějí na sebe upoutat pozornost po skandálu zaviněném ministryní průmyslu a obchodu Novákovou, která se podvolila příkazu čínského ambasadora a nechala vyvést z jednací síně tchajwanského zástupce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hájková 10.4.2019 9:34

Re: Netanjahu GO!

Vy jste ale zmetek! Proč lžete a pomlouváte p. Václavíková, která tu není a nemuže se bránit? Ale co se divím- :-))

P. Kučera 10.4.2019 9:33

Tématicky roztříštěný komentář

Dnes člověk neví, na co dřív reagovat: Novákové Čína, Lidovci, temné síly pod ledem, Nikulin, ministerstvo zahraničí, Rusko, Drath, amnestie... Tak tedy něco jiného. V posledním Respektu se můžeme dočíst o záhadné ruské "bance" s historií v komunismu, v které mají svoje podíly také státy dnešní V4. To by nebylo nic tak záhadného, ale ta banka má diplomatickou ochranu (tedy nejen žádné zprávy nebo snad kontroly), dokonce i vstup jen na zvláštní legitimaci. A v těchto dnech se přestěhovala z Moskvy do Budapešti, snad má v oficiální gesci výstavbu té atomky, která ale už třetím rokem vázne na mrtvém bodě... Vládní jednání o našem vystoupení z této filiálky FSB byla utajená, ministr Zaorálek se dnes diví, že v tom pořád figurujeme. (Důvod přestěhování je jediný - stovky ruských "bankovních úředníků" budou moci volně cestovat po Schengenu.) Prý tam máme cca 40 milionů evrun (cca 1 miliarda kaček) a ty by nám prý nebyly vráceny. Kdyby bylo po mém, tak bych okamžitě vystoupil, ty prachy zatím oželel - napsal je na naši dluhovou listinu vůči Rusku a při každém kontaktu to dával na program.

Dobrý den.

F. Doušek 10.4.2019 9:32

No tak bzl Nikulin vydán do USA nezákonně - a co tedy bude

Von si Puťka poradí.

F. Doušek 10.4.2019 9:31

Re: Astone, se svým "aby se soudy netáhly"

Tady se jedná o spor města Ústí nad Labem se stavební firmou. Původně o 300 mega, nyní se to blíží 1 mld.

T. Kohout 10.4.2019 9:31

právní stát

Buď jsme právní stát, kde se záležitosti vyřizují podle práva. Nebo jsme vazalský stát, kde se záležitosti vyřizují dle přání z různých azimutů.

V. Novák 10.4.2019 9:31

No tak bzl Nikulin vydán do USA nezákonně - a co tedy bude

následovat? Vyšle ČR komando, aby neprávní stav napravilo? Nebo snad celý expediční sbor neoprávněně zvaný Armáda ČR?

Nebo že by ČR poslala do Washingtonu ostrou prosbu?

Připomíná mi to rehabilitaci popravených nebo v USA tak oblíbené propouštění dokonale usvědčených nevinných po 30 letech nejtvrdší basy...

P. Hlosta 10.4.2019 9:30

Re: co s Jágrem ??

Jeho problém je v tom, že do něj kdosi vrazí a on stojí, nebo je zrovna rozjetej, což je těžce rizikové pro toho, co do něj vrazí. Jsou tací, co ne a ne Jágrovi uhnout. No a pak se diví. ;-))

P. Hlosta 10.4.2019 9:26

Re: Ale s tím neoprávněným vydáním to není tak jasné

Zásadní otázka zní - měl být vydán našim přátelům USA, nebo Rusku? Ostatní šachy jsou nepodstatné. Asi nebyly dodrženy všechny předpisy, což nepovažuji za skandální, jako by to bylo skandální v případě jeho vydání do Ruska.

H. Omar 10.4.2019 9:24

Re: Astone, se svým "aby se soudy netáhly"

Ne, není to jiné. Přeci rozhodnutí nemůže trevat 21let... To je pak jen o tom, kdo déle vydrží platit právníka...

P. Forejt 10.4.2019 9:23

co s Jágrem ??

odborníci se shodují, že s Jágrem začíná být na ledě problém. Nojo, ale co s tím?? Veterináři proto radí ... nejlepší bude jej uspat a dát mu elektronický obojek.....n-tssss

P. Spáčil 10.4.2019 9:17

Re: Vánoce Ruska za námi a naše Vánoce dříve než doufáme.;-))

Hamáček si tu policii nějak špatně řídí, že si dovolili socanům sáhnout na Rafaje. (:-))

S. Lazárek 10.4.2019 9:16

Re: V tý Praze jsou asi fakt na hlavu.

Pokud jste na tom v Praze co se lékařské dostupnosti týká zhruba stejně jako na Benecku, tak to zůstanu raději tam, kde jsem. Praha je pro tvrďáky.

K. Janyška 10.4.2019 9:14

Re: Nic jiného nemá ovšem cenu, než tohle... Dzp.

Ano, máte pravdu. To je jen takový idealistický návrh, starý 28 let. Tak to ale jednou bude... Dzp

K. Janyška 10.4.2019 9:13

Re: Nic jiného nemá ovšem cenu, než tohle... Dzp.

Nebudu, nikdo na to nemáte. Ani vy oni ne... Dzp.

E. Derat 10.4.2019 9:12

Re: V tý Praze jsou asi fakt na hlavu.

No, jednoduché to není nikde. Máme chalupou na Benecku cca 34 let. Místní musejí jezdit do nemocnic buď v Jilemnici nebo ve Vrchlabí. A po osekávání autobusů jim tam jezdí ráno a odpoledne do/z fabrik. Přes den jedou dva. Takže staří lidé, které tam osobně za ty léta známe mají dost problémů, auto nemají zdaleka všichni, a v zimě je to další problém i když ho máte. Chtěli jsme se tam na stará kolena přestěhovat, ale už jsme tu myšlenku opustili. V Praze je to sice komplikované, ale máme řadu kamarádů a známých takže se nakonec vždy nějak chytneme. To je výhoda toho, když někde žijete celý život, umíte se v tom prostoru pohybovat.

S. Lazárek 10.4.2019 9:10

Re: V tý Praze jsou asi fakt na hlavu.

Jistě, protože v drtivé většině kasírují cash, takže jich tam máte víc, než čínských bister.

P. Spáčil 10.4.2019 9:07

Re: Nic jiného nemá ovšem cenu, než tohle... Dzp.

Ale Karle, výdyť jste psal že nikdo kromě Vás kompostovku nezná, tak jak může být ideovou výbavou politické strany?

P. Hlosta 10.4.2019 9:06

Re: Nic jiného nemá ovšem cenu, než tohle... Dzp.

Vy jim budete dělat ideologa? No potěškoště! To je teda bez šance na úspěch. ;-))

J. Brožek 10.4.2019 9:04

Re: Jakýpak vyhaslý ohýnek.

Kdyby ležela u nohou, tak už je dávno osvobozen. On ten zadavatel si tu krabici nesl v náručí a to se pak těžko říká, že tam jen náhodně vedle té krabice stál.

P. Spáčil 10.4.2019 9:04

Re: Klausovi zakládají stranu rodinného typu

Tak Okamura má smůlu, že se přiběhlická krize trochu uklidnila a jiné nosné téma kromě přímého referenda nemá.

P. Hlosta 10.4.2019 9:04

Re: Ta schůze o vměšování cizích států by měla být

Tak bych to zrovna neformuloval, protože je 'vměšování' a 'přátelská spolupráce', což jsou podstatně rozdílné pojmy. Jak pravil klasik - "Rozmýšlet se jestli jsme přáteli, se musí před uzavřením přátelství a ne potom.".

Vám očividně vadí přátelství s USA. Určitě nejste sám, leč zatím v naprosté menšině. Stát ve svých zástupcích si ale nemůže dnes rozmýšlet, jestli bude přítel, nebo ne. To bylo rozhodnuto před třiceti lety a stále platí. Což vám může i vadit a dáváte to najevo - máte totiž demokracii.

E. Derat 10.4.2019 9:03

Re: Netanjahu GO!

Paní Václavíková nemá Bibiho ráda, protože ubližuje palestinským Arabům. Tedy prý.

S. Lazárek 10.4.2019 9:03

Re: V tý Praze jsou asi fakt na hlavu.

Víte pane Derate, několikrát jsem přemýšlel, co by mi pozitivního přineslo přestěhovat se do Prahy a nikdy mě nic nenapadlo, ba naopak, během týdne bych se tam u vás asi zbláznil.

Já dobře vím, jak to u vás vypadá v čekárnách a fakt vám nezávidím. Někde jsem četl, že Praha je teď pro střední třídu tak drahá zábava, že tam nesežnete ani dobrého řemeslníka, protože se prostě z Prahy vystěhovali jinam. Nemáte to tam jednoduché.....

E. Derat 10.4.2019 9:02

Re: V tý Praze jsou asi fakt na hlavu.

U nás v Hostivaři, nový dům ul. Kytínská, byt 105,00 m2 = 7,4 mil., nejlevnější v domě, tedy v přízemí a někde u silnice.

J. Brožek 10.4.2019 9:02

Ale s tím neoprávněným vydáním to není tak jasné

Protože bylo řečeno, že na azyl nárok neměl a vydání by stejně následovalo. Jen že ho vydaly dřív, než ten (neschopný, neřešící) soud stačil zamítnout další odvolání/dovolání.

E. Derat 10.4.2019 9:00

Re: V tý Praze jsou asi fakt na hlavu.

Realitky uvádějí, že v Praze je cca 2,5-3,00 tis. volných bytů. Ovšem ceny jsou vysoké, takže se moc neprodávají. Ovšem ceny pozemků, stavebních prací atd. stále rostou, takže očekávat, že se byty zlevní když jich bude více, zrovna v Praze kde významně cenu ovlivňuje cena pozemku, na Žižkově a i jinde demolice původních objektů, kontaminace atd. je sci-fi. Mám cca třicet let malou stavební firmu, dělám i rozpočty stavebních prací, takže to opravdu znám z praxe.

K. Janyška 10.4.2019 8:59

Nic jiného nemá ovšem cenu, než tohle... Dzp.

Název : Občanská pravice

Název programu: Východiskem je občan

Ideová výbava: Kompozitivní teorie

https://www.lidovky.cz/domov/klaus-ml-chysta-novou-stranu-predstavi-ji-po-evropskych-volbach.A190410_073619_ln_domov_ele

M. Valenta 10.4.2019 8:59

Re: Klausovi zakládají stranu rodinného typu

Jistě znáte pane Hlosto ten skoro uzavřený kruh na jehož obou koncích se tihle všichni vykukové dotýkají prsty jako na oné krásné fresce od Michelangela v Sixtinské kapli.

V. Heidlerová 10.4.2019 8:56

Re: Jakýpak vyhaslý ohýnek.

Doufám, že americké právní kličky budou obratnější a ruského škůdce nevydají a dají poznat východní justici, co jsou to právní průtahy!!

P. Hlosta 10.4.2019 8:56

Re: Astone, se svým "aby se soudy netáhly"

Civilní spor je rozdíl oproti žalobě státu. Civilní spor je dlouhý podle toho, kolik mají peněz ve sporu zúčastnění. Kdo jich má víc, vyhrává, což pak konstatuje soudce. Může to trvat i hodně let. Žaloba státu, to je jiná. Tam se obžalovaný snaží o co nejdelší proces. Třeba mnoho hodin vést svou řeč, měnit své obhájce jak ponožky a každý z nich musí mít čas na nastudování spisů. Když dojde soudce k rozhodnutí zavřít žalovaného, ten pak má šanci ještě nenastoupit do kriminálu, dávat odvolání a najít procesní chybu, která ho zprostí trestu. Nejni to pro soudce jednoduché a snaží se dožít v té kauze ve funkci do konce. ;-))