28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Renegátův hlas

Povolební slepá ulička žádné brejle nedostala po čtvrtečním pokusu o volbu předsedy sněmovny. Kandidátka ODS Miroslava Němcová neprošla ani v prvním, ani v druhém kole. A možná,že jste slyšeli něco jako hodně silnou bouřku: to se smál Jiří Paroubek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tjb 30.6.2006 16:38

Re: Re: Re: Astone

Éro, vy máte mozkovou nedomykavost, nebo je to z těch veder :-)

Veteran 30.6.2006 16:38

Re: Mě by spíše zajímalo

Šinágl je švýcarský státní občan. Vůbec nemá českou státní příslušnost. Ale je to ten pravej, kterého někteří komunistožrouti potřebují jako sůl.

AeroKarel 30.6.2006 16:38

Re: Re: Řeči o rozkradení

Ale prd. Ty prachy se dávno točí. Jen je netočíte vy, to se nedá nic dělat. A i na těch kontech by se točily .......

Jiří K. 30.6.2006 16:38

Jo, Vy nechytrolíne.

Tak ještě jednou a polopatě:

Nezaleží vůbec na tom, jak dopadlo Vaše, moje, číkoli konto po prodeji za kupóny získaných akcií. Záleží totiž na tom, jak dopadly ty kupónově zprivatizované podniky případně i jejich financující banky.

Výsledky s drtivými dopady na státní finance se projevily např. v krizi v letech 97/98 a při sanaci bank. Na tom jsme opravdu prodělali všichni coby daňoví poplatníci.

AeroKarel 30.6.2006 16:37

Re: Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Šlo by to i bez fondů, souhlasím. Co nevím, je jak to měli tehdy zařídit/nařídit.

JJ 30.6.2006 16:37

Mate naprostou pravdu

Ted mame cerven, maximalne cervenec. Do unora bud budeme mit kompromisni vladu, totalitu ci nove volby. Kdepak, do unora se to nepotahne.

tjb 30.6.2006 16:36

Re: Řeči o rozkradení

Odpověď na prostou otázku: 500 rozkradených miliard jsou na kontech vyvolených ;-P

Béda, medvět pamětník 30.6.2006 16:35

Re: "No, já se za socana nepovažuju"

Jo, občas to svěřím svému hafanu. To když je úvodník pod psa. :-)

JJ 30.6.2006 16:35

Re: Re: Re: Spekulace - pokud by Kubiceho zprava

Cekal jsem, ze me lidi obvini z nesmyslne paranoi. Bohuzel jsme tak daleko, ze si nejenze dokazeme takovy scenar predstavit, ale i mu muzeme dat urcite % verohodnosti. Smutne.

AeroKarel 30.6.2006 16:34

Re: Re: Astone

Ovšem hrozba doprasení už tak reformy žádajícího hospodářství je zcela reálná.

A omezení svobod také.

Veteran 30.6.2006 16:34

Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Cílem kuponové privatizace byla stratifikace společnosti na kapitalistsické kopyto. Bylo potřeba co nejrychleji rozdělit společnost na chudé střední stav a bohaté (za každou cenu). A to se plně podařilo - takže to splnilo svůj účel. Kdo tohle nepochopi,l tak po roce 1989 nepochopil vůbec nic! 

Béda, medvět pamětník 30.6.2006 16:33

Re: Re: Re: Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

No, ale pak je socan i například Tlustý nebo Topolánek co trvrdí, že pro mne je nejlepší křivá rovná daň, o čemž já přesvědčen nejsem. 

Foundryman 30.6.2006 16:33

Kantore,

jasně, o takový Moravolen, Kras Brno, TMS Pardubice, Škodu ČB, Teslu se investoři zvíci VW přímo rvali :-)))

hodne neRath 30.6.2006 16:33

Re: Re: Řeči o rozkradení

nojo... mate recht. At si skuci

AeroKarel 30.6.2006 16:33

"No, já se za socana nepovažuju"

To tedy za vás píše často komentáře někdo jiný ........

Veteran 30.6.2006 16:31

Re: Astone

Úvahy o hrozbě Vítězného února jsou naprosto směšné, ať o něm mluví Aston, Topolánek, Klaus nebo dokonce Paroubek.

Béda, medvět pamětník 30.6.2006 16:31

Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Opakuji, šlo to bez fondů. Souhlas s politickou neprůchodností "výprodeje rodinného stříbra", jak se tomu tehdá říkalo.

AeroKarel 30.6.2006 16:31

Re: Řeči o rozkradení

Rozčilovat se je napínavější !

AeroKarel 30.6.2006 16:31

Re: Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Možná. Ale nestalo se a i proti té Škodivce bylo dost řečí! Němcům!:-D

hodne neRath 30.6.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

KSCSSD mi soli dane kuponovka nekuponovka.... ja Vas za socana povazuji.

Tvrdite totiz, ze vite lepe nez co je pro mne dobre. A to je vyzkouseny indikator.

mik 30.6.2006 16:29

Astone

Tentokrát naprostý souhlas.

Bohužel. Rv

AeroKarel 30.6.2006 16:28

Re: Re: totálně propadla. Nepřivedla do firem skutečné vlastníky

"kde měla ty skutečné vlastníky sebrat, "

A kdo je měl vybrat, prověřit , rozumět tomu a nenechat se podmazat. Beznadějné!

Foundryman 30.6.2006 16:28

Řeči o rozkradení

národního bohatství během kupónovky sleduji už jen s pobavením. Zamyslel se někdo z kritiků nad prostou otázkou, kam se oněch, dejme tomu, 500 "rozkradených" miliard podělo?

Kantor 30.6.2006 16:27

Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Možná stačilo privatizovat pár fabrik jako Škodovku MB:-(

AeroKarel 30.6.2006 16:26

Re: Re: milej pane

Kdyby ....... Kdyby v něm byli ti praví odborníci - kde je vzít ......, kdo je najde, kdo je jmenuje,     

když všichni vědí prd. A nejen zde, tohle moc neuměl nikdo ve světě .....

Béda, medvět pamětník 30.6.2006 16:26

Re: Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

No, já se za socana nepovažuju. Ale jaksi jsem byl u zdroje informací. Nejlépe se hodnotí tomu, co moc informací nemá. Co z toho, že v průměru DIK vydělal pár desítek tisíc, když daleko větší částku bude muset splatit v daních. Navíc, já se staral a dopadlo to, i když ne moc, nadprůměrně.

hodne neRath 30.6.2006 16:24

drahy Bedo,

ja a me deti platime a budeme platit dluhy po sekere zatle vladou KSCSSD, z ktere mam h...o.

Takze dluhy z kuponovky - velice sporne - zaplatim diky slusnemu zisku docela rad.....

AeroKarel 30.6.2006 16:24

Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Takřka se vším lze souhlasit, ale nadále tvrdím, že alternativy byly buď horší (Zemanova a KOmárkova tedy určitě) nebo politicky neprůchodné, případně obé. Za lepší by bylo možno považovat jen přímý a rychlý prodej renomovaným zahraničním zájemcům. To bylo ve větším měřítku také obtížné, úřednictvo by se taktéž nakapsovalo a řed o výprodeji národních zájmů by se linul zprava, zleva ba i z prostředka. Smiřme už se s tím, že v dané chvíli a sdanými lidmi to lépe nešlo! Hůře ano, podstatně hůře!

Andy 30.6.2006 16:24

Re: totálně propadla. Nepřivedla do firem skutečné vlastníky

jen krátce. Je to pravda a poukazuji na to již roky- marně. Ovšem, kde měla ty skutečné vlastníky sebrat, to neví vůbec nikdo. Počet bývalých dosazených ředitelů a jejich náměstků, kteří převzali podniky a přivedli je na buben, aniž by měli cokoli společného s nějakými fondy, kromě snad fondu ROH, se limitně blíží 100%

Béda, medvět pamětník 30.6.2006 16:22

Re: Re: K diskusím o kupónové privatizaci.

Tedy, ti zástupci bank nebyli zástupci majoritních akcionářů, ale výše uvedeným způsobem se tak v reálu stalo.