4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Redakce Neviditelného psa o změně v diskusích

Rozhodnutí uzavřít diskusní část Neviditelného psa vyvolalo u části čtenářské obce našeho webového deníku nevraživou reakci. Naprosto ji chápeme a nevraživost do značné míry sdílíme. Směrujeme ji však tam, odkud pohoršení pochází, totiž na minoritu hulvátských účastníků diskuse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
buš 2.2.2010 21:21

Re: nesmysl

Cenzura samozřejmě a za druhé: proč při tom tak nějak bokem nevyužít tu spoustu lidí, která se tu pohybovala? Smáznou se jedním vrzem dvě věci.

buš 2.2.2010 21:14

Re: Epitaf

Hezky to Jerome napsal...

buš 2.2.2010 20:56

Rozhodnutí vlastníka?

Dobročinný úmysl za tím zaručeně není, je to normální podnikání jako každé jiné. Majitel hospody taky nemůže určovat, koho do hospody pustí a koho ne, byť s ním má špatné zkušenosti - viz soudy s majiteli restaurací.

Josef 2.2.2010 20:48

Re: Opakovaná žádost o registraci pro PL Bohnice

Na nezbytné "podmáznutí",  by se mohlo zřídit i konto, taky bych přispěl.

Dr. Chocholoušek 2.2.2010 19:43

Opakovaná žádost o registraci pro PL Bohnice

(Potřetí a naposled urguji zaslání kódu. Moji zájemci už sebou netrpělivě škubají...)

Na četné žádosti mých pacientů z oddělení kretenismu a dalších duševních chorob, podávám hromadnou žádost o registraci. Prosím o zaslání autorizačního kódu k nám do Bohnic. Mí pacienti, obzvláště slabomyslní, se už nemohou dočkat, až budou zapojeni do marketingových aktivit Mafry. Tento, pro ně doposud těžko uskutečnitelný sen a vrchol lidského snažení se nyní může stát skutečností. Snad nebudu moc přehánět, když to nazvu jakýmsi Mont Everestem pro choromyslné!

Za mé pacienty děkuji za tuto nabídku a jsem plně přesvědčen, že se v marketingu Mafry budou cítit brzy jako doma. Ehm, tedy jako u nás v pavilonu.

S pozdravem Chocholoušek.

xxxKubeš 2.2.2010 18:43

p.O.Neffovi

Neměl bych nic proti registraci, ta je možná přece i s tím, že zveřejnění příspěvku by mohlo být s přezdívkou. Při nepřípustném příspěvku by mohla být registrace dotyčnému zrušena a byla by věc vyřízena.

Pavel 2.2.2010 18:36

Re: nesmysl

Tak teď mi to došlo - důvodem je obyčejná cenzura...

Věra 2.2.2010 16:53

Re: svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

Citizene, díky za ta trefná slova! Já to taky tak vnímám, Míšu jsem znala, byla to fajn ženská, na nic si nehrála, stála oběma nohama na zemi. Trochu mi to připomíná osud Václava Havla - Olga Havlová a Dáša Veškrnová, i se všemi důsledky. Možná si toho málokdo všimnul, ne všichni znají Astonovo rodinné zákulisí. Máte pravdu a nedá se s tím nic dělat.

žibřid 2.2.2010 16:05

byli jsem a budem, pili jsme a pudem...

NNBLNGR 2.2.2010 15:45

hlidaci psy demokracie....

dostali pres tapky a nasadili jim nahubek! je fakt, ze na diskuzich o treba Romech jsou ty nejodpornejsi lidsky cesky rasisticky exkrementy ktery muze clovek videt... ale, tak se da diskuze zrusit, kdyz uz jde do tuhyho, tak to delali na Lidovkach.... ty uz maj ale taky nahubek! ha, ha, ha!  Ale co by clovek mel cekat v rozvojovym, polodemokratickym a zkorumpovanym Cesku kde neexistuje zadna obcanska spolecnost, a kde lidi milujou, porad, Gotta, cumej na Zemana a Dietla, a kde za kazdou pitomou karikaturu ci neslusny osloveni muze kazdej papalas vlacet druhyho k soudu, jo at zije urazka "cti", hlavy statu a podobne, to v civilizovanym svete na zapad od Ase NEEXISTUJE!  A bude hur!

Pavel 2.2.2010 15:34

nesmysl

Netvrďte mi, že jste to nedostal rozkazem.

1. Sprosté příspěvky a spamy se dají vyřešit registrací na e-mail, všude jinde to tak funguje. Proč skutečné jméno a ještě k tomu adresu, navíc se svolením, že si stím můžete nakládat dle libosti? To přece nemá s problémem v diskuzích nic společného. Další problém je, že celé jméno je každému na očích. Nějakému Pepu Novákovi to může být jedno, ale kdo má méně obvyklé jméno by byl blázen, aby ho se svými názory vystavoval na internetu. Psychopatů sem chodí dost.

2. Žádná diskuze, která zavedla registraci na jméno nefunguje. Podívejte se hned na Lidovky - zůstalo pár lidí, co si hrajou na intelektuály.

logik 2.2.2010 15:13

Re: NP pro mne byl takový relax, - neslušný strejda

...,. a dali jste to strejdovi pěkně slušně dopít  :-))

I.K. 2.2.2010 14:37

Strejdo Pedro (Re: Ja nikdy neodejdu),

Milý Péťo, Vaše smůla je, že jste trochu mimo, protože tu nežijete. Jádro problému je trochu posunuté od skutečnosti, jak ji z dálky vidíte Vy. Mýlíte se stejně, jako jste se mýlil, když jste, neznaje skutečnost, kritizoval postoj magistrátu k Semaforu. (Už snad víte, že Semafor tehdy byl  čistě soukromá společnost - s.r.o.). Možná jste si tentokrát dostatečně důkladně neprostudoval podmínky registrace. Neumím si představit, že byste s nimi dobrovolně mohl souhlasit. Neuvěřitelné podmínky jsou hlavní překážkou registrace. Kromě toho jsme tady trochu háklivější na omezování svobody slova, není to dlouho co ji máme. Změnu kvality diskuse poté, až sem budete psát pod svým vlastním jménem, jistě poznáte. Přístup diskutérů k Vám bude ovlivněn Vaším jménem, které tady hodně lidem stále ještě má co říct. Není to škoda?

OsF 2.2.2010 14:23

Re: Normalizace?

Jaký reklamky vlevo...? FF & Adblock Plus :-)

Jiřina 2.2.2010 13:27

Bič na psy

Neviditelný pes spolu s novináři - hlídacími psi demokracie, dostávají náhubek. Poslanec Benda a jemu podobní, by mohli říci proč... Novináři musí ve svých článcích zachovávat anonymitu osob, o kterých píší, jinak jim hrozí pokuta až 5 milionů Kč,  Neviditelný pes naopak anonymitu svých čtenářů a diskutérů ruší....České prostředí je plnné absurdit, pes aby se v tom vyznal.....

éolo 2.2.2010 13:25

Taková pěkná hospůdka to byla.

 No tak moji milí návštěvníci NP. Je to jak v té naší hospůdce. Rádi jsme sem chodili,bylo tu pěkně vytopeno, někdy až příliš. Nic jsme neplatili, nic jsme si neobjednali, přišli jsme jen tak poklábosit , někdy vylít vztek,když nás šéf naštval, nebo ta naše nás zpucovala. Občas jsme si zanadávali na hospodského, že topí málo a že kamna smrdí, zasviněné ubrusy po nás uklízel a někdy tak pomalu až jsme zuřili a dali mu to hlasitě najevo. Jenže i výplata hospodského se musí někde brát. Majitel se zeptal co tam v té mé hospodě děláte ? Kde máte tržby ? Máte vůbec hosty? Máme jich spoustu, akorát nejedí nepijou,jen tu vysedávaj a neplatěj. To je mám vyhodit ? Ptá se hospodský. No vyhodit zrovna ne . Když nechtěj platit, tak je aspoň sepiš,ať mám nějaký důkaz pro banku, že zákazníků mám spoustu. Ale oni mi nechtěj říct jak se jmenují ! A kde bydlí.  Tak to je teda opravdu těžký, to tu hospodu radfši zavřem. ...Není to tak nějak?

Potom se však sluší,abychom poděkovali,že nás zde na NP nechal léta klábosit a nic si neobjednat. Nebudu čekat co ostatní, já děkuji za krásná léta, za všechnu tu péči zdarma a jdu domů. Díky milý Neviditelný Pse,díky pane Neffe i pane Wagnere.A nashledanou v lepších časech.

Jiřina 2.2.2010 13:15

Bič na psy

Neviditelný pes spolu s novináři - hlídacími psi demokracie dostávají náhubek. Poslanec Benda je asi jeden z mála, kteří vědí proč....Absurdní však je skutečnost, že novinář musí zachovat anonymitu osob, o kterých píše, pod hrozbou pokuty až 5 milionů Kč,  zatímco Neviditelný pes chce zrušit anonymitu svých čtenářů, s ktrými si píše....České prostředí je nevyspitatelné, plné absurdit, pes aby se v tom vyznal.....

AKUBES 2.2.2010 13:14

Re: Ja nikdy neodejdu.

a streja PEdro mlčí a mlčí.

Josef 2.2.2010 12:33

Re: Astone a spol.,

Kdo lže tak také krade, už jsem si je zařadil tam kam patří............

Facír 2.2.2010 12:31

Epitaf

Byl to ten nejtišší, nejmírumilovnější pes, jakého jsem kdy viděl.V životě jsem nepotkal psa, který by vypadal spokojeněji, vyrovnaněji. Plul zasněně na zádech a všechny čtyři nohy  mu trčely přímo nahoru. Byl to pes, abych tak řekl, pěkně oplácaný, s mohutně vyvinutým hrudníkem. A tak se k nám blížil, nehnutě, důstojně a tiše, až byl těsně u naší lodi a tam se v rákosí zastavil a pohodlně se uložil na noc. 

varan 2.2.2010 12:14

Astone a spol.,

všechny argumenty - dobré i mizerné - tu už padly. Já mám jediný dotaz: proč, když už jste přivázali Neviditelného Psa řetězem k boudě zvané MAFRA, máte ještě potřebu tvrdit nám, že je to pro jeho dobro, snad aby si sám neublížil? Máte právo naložit s tímto prostorem jak uznáte za vhodné. Já mám právo zařídit se podel svého. PROČ LŽETE?

žibřid 2.2.2010 12:03

Re: Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

Velice děkuji za link, to vypadá zajímavě.

ajfel 2.2.2010 11:34

Astone, Astone...

Jaksi jste se zapomněl zmínit o té obchodní části registrace. A to, že MAFRA může zpracovávat získané osobní údaje pro marketing a pod. Myslím, že celé řadě čtenářů vadí právě tohle: že za ušlechtilými řečmi o nastávající čistotě diskuzí čouhají jak sláma z bot snahy dostat z diskutérů jejich adresy. Nebylo by daleko jednodušší zablokovat přístup těm, kteří opakovaně porušují pravidla slušné diskuze? Vámi proklamovaného účinku by bylo dosaženo, ovšem zase by kšeftaři neměli ty adresy, že ano,,,?

A.D. 2.2.2010 11:18

Re: NP pro mne byl takový relax,

No právě, tady jsme všichni ti spoucestující v jednom vagónu a vzájemně své rozhovory slyšíme. Přesto se nejedná o žádná závažná prohlášení, my jsme ti čtenáři ranních novin, o kterých (a nejen o nich) zde klábosíme. Vlastností internetu je, že si naše klábosení pamatuje. Tím spíš ale netoužíme k tomu vystavovat své občanky a zmocňovat průvodčího, aby nám na základě debaty cestou do práce lezl až domů s nabídkami kdečeho.

AKUBES 2.2.2010 11:11

Re: Ja nikdy neodejdu.

V bodě 2 jsem psal o svobodě vyjádřit svůj názor ve smyslu politickém a jeho verbálním a psaném prosazování. Trvám na tom, že nejlepší obranou je fungující systém. Osočování a nepravdivé tvrzení o jednotlivci je na jinou diskusi a v tom Vám dávám za pravdu. V situaci, kdy existuje možnost anonymního osočení má pro rozumného človška asi takovou váhu jako muj vliv na politickou situaci v Ugandě. To , že vedle "oslů" z žad přispěvovatelů jistě existují i jim podobní, kteří váhu takovým tvrzením přikládají je smutným faktem, nemělo by to však být důvodem bránit všem ostatním anonymně vyjadřovat názory rozumné.

V článku, k němuž je tato diskuse vedena, není ani slovo o důvodu odpovědnosti redakce za reakce přispěvovatelů diskuse. Pokud, na základě nějakého zákona, je odpovědná za tyto příspěvky, pak měl být tento zákon zmíněn a diskuse o "vině" vydavatele z tohoto důvodu by byla zbytečná, mohli bychom ji vést nad tímto zákonem. Připouštím, že v tomto absurdistánu II je to možné a za svou případnou neznalost se omlouvám.

S podmínkami registrace, které jsem zmínil to nemá nic společného a ve stylu autorů jste ji také vynechal.

strejda pedro 2.2.2010 10:47

Re: NP pro mne byl takový relax,

drobny rozdil: v tom vlaku jste a ten spolucestujici ... tady sva sdeleni zverejnujete ...

strejda pedro 2.2.2010 10:43

Re: Ja nikdy neodejdu.

pane akubesi, je videt, ze svoboda a jeji vyznam jsou vam veci neprilis znamou ... takze si zopakujte: vase svoboda konci tem, kde zacina moje svoboda ... krome toho, svoboda osocovat NENI svobodou slova ,,, nemluve uz ani o te drobnosti, ze neviditelny ps NENI verejnopravnim sdelovacim prostredkem ... ciste teoreticky: kdyby autor, co ja vim, x, chtel zalovat ctenare, dejme tomu y, za to, co o nem ctenar y napsal, nutne by do toho namocil redakci deniku, protoze denik to zverejnil  ... budete ji naklady platit vy?

AKUBES 2.2.2010 10:25

Re: Ja nikdy neodejdu.

Na to máte plné právo - já  bohužel ano.

Svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

1) Dovoluji si tvrdit, že jsem nidy nepsal nic urážlivého. Klidně se pod všechno, i podepíšu. Nikomu ale nedám dobrovolně mou adresu se souhlasem, aby na ni mohl cokoliv komerčního posílat. (Dost na tom co mi tam chodí i bez mého souhlasu). Nikdy se nepodepíšu pod něco, kde budu souhlasit, že se to co jsem podepsal může změnit, aniž bych to mohl před tím schválit.

2) U nás už dávno není svoboda slova. Pokud jsou lidé za verbální či psané názory dle platných zákonů stíháni, není to demokracie v pravém slova smyslu o svobodě slova nemluvě. Proti verbálním (či psaným) útokům proti demokracii se dá bránit jedině správným fungováním této demokracie. Pokud demokracie nefunguje, není demokracií a musí se bát i mluvených (psaných) názorů. Zdá se mnohem snažší kriminalizovat lidi za jejich názor či přesvědčení než eliminovat jejich vliv fungováním demokracie.

Spousta demagogů svou argumentaci opírá o existující problémy a nabízí primitivní řešení. Pokud tyto existující argumenty nejsou řešeny nabývají primitivní řešení těchto demagogů na síle. I z tohoto důvodu (kriminalizace názorů) je žádoucí mít diskuse anonymní a svobodné (snad těch psychopatů není tolik, abychom je nemohli při čtení přeskakovat). A na závěr musím sprostě říct, že nejvíce mě na tomto stavu (kriminalizace názorů) s_re, že se musím zastávat lidí, o které bych si díky jejich názorům, pokud by je mohli svobodně vyjevovat, neopřel ani kolo.

Zuzana 2.2.2010 10:22

Ja nikdy neodejdu.

 neviditelny pes je se mnou jiz vsechny ty dlouha leta.

Citizen 2.2.2010 10:19

Re: Normalizace?

Fajn bude určitě. Diskuze se ponese v duchu strejda strejdovi. Bude to malebné bučení, bude se líbit.