10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Redakce Neviditelného psa o změně v diskusích

Rozhodnutí uzavřít diskusní část Neviditelného psa vyvolalo u části čtenářské obce našeho webového deníku nevraživou reakci. Naprosto ji chápeme a nevraživost do značné míry sdílíme. Směrujeme ji však tam, odkud pohoršení pochází, totiž na minoritu hulvátských účastníků diskuse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
blbeček 5.2.2010 12:43

registrováni budou JEN PROVĚŘENÍ

bude to jako dnes v MFD

do diskuse se sice bude možno přihlásit, ale vše skončí u objednání přístupového kódu. odpovědí bude, že server je přetížen, a tak jaksi bohužel.

NP si bude svoji diskusi vytvářet sám

ať žije svoboda slova!

a za vším je potrefená husa, nějaký papaláš, který byl nedávno na stránkách diskuse NP pravdivdě pokritizován. kdo to asi byl? že by nějaký věhlasný autor oficiálního tisku? Někdo z MAFRA?

headwhole 5.2.2010 12:14

krása, automatizovaný systém cenzurování

stačí se podívat na minulý příspěvek, co myslíte? vypadlá slova zmizela sama?

petruška 5.2.2010 12:30

Re: krása, automatizovaný systém cenzurování

chceš snad říci, že redakce si musela diskusi nechat zrušit, protože nemůže zaměstnat tolik lidí, kteří budou on line cenzurovat všechny příspěvky?

máš snad na mysli, že s demokracií jsme na tom tak, že je vybudována natolik dokonale, že dnes není slyšet v médiích nikoho, kdo by nebyl součástí struktur, jejichž profesí je lhát veřejnosti, ohlupovatjí, vymášlet si story, tak, aby jedinec žil obklopen výmysly po celý svůj život a nikdy neměl ani šanci prohlédnout skrz nebe tzv.demokracie k pravdě?!

máš snad na mysli, že pravda není nic z toho, co čteme v novinách a slyšíme od politiků?

headwhole 5.2.2010 12:12

zakázat diskusi je svobodnější než ji cenurovat

člověk už ani neví, jestli je v té záplavě lží všude kolem, které slouží jedině utužování moci pravda aspoň to, když někdo zemře, např.je zavražděn,ale stále více si myslím,že když jde o veřejně známou osobnost,i to je lež.

lež je tedy všechnyiskuse je uzavenahlavně proto, že neviditelny pes si nemůže dovolit

brsmb 5.2.2010 12:00

brainwash

je to jako  v orwelovi

ti co mají zybtek a spšetku rozumu jej budou muset zdokonalovat aniž by si mohli ulevit výměnou názoru nebo svěřením se kdekoli

M. Bomar 5.2.2010 11:25

pane neff-e

co mi na vasich nazorech vadi, je naproste nepochopeni dulezitosti strany zelenych, casto mnou chapana jako neschopnost vnimat vyvoj moderniho vyspeleho sveta. jsem biolog, proto pochopitelne pocituji problematiku atomove energie jinak nez vy. pouze na okraj: muj pritel z atomoveho strediska v karlsruhe vzdy jmenoval tamni vyzkumniky "atomfasisti". kdyz dostal velmi lukrativni misto v kanade, prave v atomovem prumyslu, zmenil sve vyjadrovani (mozna i sve nazory, nevim). vnimam sve zivotni prostredi jako svatost a moje malickost uznava prirodu jako nadrazenou lidske chamtivosti po pohodli v zivote (coz znamena zajisteni prisunu potravin, energie + vydobytky technickeho pokroku). znecisteni vod a vzduchu, ktere predstavuji nedostatkove zivotni suroviny,  prikazuji nam uzivat takove techologie, ktere tyto suroviny neznehodnotuji. pratelsky a zdvorile vas zadam, abyste se v budoucnu snazil objektivne (t. zn. positivne, pokud to bude mozne) posuzovat snahy po zachovani dobreho zivotniho prostredi pro obcany nasi republiky. diky!

xy 5.2.2010 8:38

Labutí píseň NP

NP vadí svobodně vyjádřené názory diskutujících. Hulvátské výrazy může admin vymazat, může zablokovat i IP hulváta. Redakci jde ve skutečnosti o to, aby registrovaní diskutující sami cenzurovali svoje příspěvky. Vítejte v gulagu!

oldrocker 5.2.2010 6:28

Spi sladce...

... drive mily neviditelny pse. Tvuj pan ti vykopal hrob driv nez jsi uplne zesnul. Skoda - clovek sem rad chodil a bavil se...ted to bude uz jen nuda!

Goodbye R.I.P! 

oldrocker 5.2.2010 6:25

Spi sladce...

ivo159 5.2.2010 1:21

Takže se taky loučím...

Půvab otevřeného fóra je taky v tom, že se k tématu může vyjádřit člověk, který jde náhodou kolem a zná detail, který neví nikdo jiný. Čtenář se sice lehce brodí močůvkou, ale vábí ho, že může najít perlu. Na fórech registrovaných diskutérů dopředu vím, že se tam všichni z 20- 50 lidí vyjádří vždy ke všemu. A to je naprosto nezajímavé! V konkurenci všeho, co můžu na netu číst, je vyloučené, abych někdy otevřel diskusi registrovaných.

Navíc, nemůžu se zbavit určitého pocitu, že jsem byl odsud touto obstrukcí "vyhozen", protože snad nikdo nemůže myslet vážně (bez toho, aby ze mě dělal blbce), že přistoupím na podmínky Mafra.

Jednou před 15 lety po mě chtěli v jednom obchodě u kasy, abych jim ukázal tašku. Od té doby jsem tam nebyl a nic si nekoupil. A ne nějak vědomě, ze msty, prostě kdykoliv jsem šel kolem, nenapadlo mě, že bych tam mohl něco potřebovat.

Zdá se, že podobně rychle zapomenu, že jsem byl zvyklý si před spaním otevřít Psa. Je to prostě podvědomí.

ivo159 5.2.2010 1:47

Re: Takže se taky loučím...

... to jsem ještě já. Je pravda, že se tu občas objeví člověk, ze kterého musí být panu Neffovi na blití, ale na druhou stranu, když je tu článek na odbornější téma, je neuvěřitelné, jaká obrovská suma znalostí se tu sejde. A třeba jsem já primitiv, ale podle mého vkusu je ta diskuse naprosto kultivovaná a slušná. A někdy i vtipná. Jestli si toho Neff neváží a je ochoten tu komunitu rozprášit, a pro pár urážek obětuje kvalitu značky NP, pak myslím, že právě dělá svou největší historickou blbost.

NNBLNGR 4.2.2010 18:28

souhlasim s NP

v tom,ze se tady vyskytujou drsny rasisticky prispevky, obzvlaste jde li o diskuzi o Romech, to je potom opravdu hodne hrubozrny, tolik rasisticky spiny a lidskyho hnoje najednou to je fakt hardcore, s tim musim souhlasit, ale tak se dizkuse proste da zrusit, tak to delali na Lidovkach, proc v tom nepokracovat, a na fizlovani se vykaslat? to nechapu....

jozo 4.2.2010 23:44

otazka

zajimalo by me,proc mi jak lidovky tak NP vymazaly kriticky clanek o zatcenych 5 rabinech v new yorku,prevzaty DOSLOVA z jeruzalem post?nebo dalsi clanek o jednani nejvyssiho soudu izraela o napadeni zidovskeho pastora howard bass asi 3mi sty orthodox zidu.tez prevzete z jeruzalem post?DOSLOVA!to nechapu.

Věra 5.2.2010 0:40

Re: otazka

Bůhví, mě taky na začátku ledna vymazali 2 korektní příspěvky, naprosto neškodné, bez rasismu a vulgarit. Čert aby se v tom vyznal!

NNBLNGR 4.2.2010 18:25

AUKBESi,

samozrejme ze v nasem ceskym Blbakove neni demokracie pokud jsou lide trestany za verbalni ci ustni projevy, to je v pravy demokracii nemyslitelny, pokud vsak dotycnej nenabada k nasili proti  skupine obcanu a tak dal!  V Blbakove neni ani obcanska spolecnost, je to polodemokracie kterou ridi parta zkorumpovanejch nafoukanejch papalasu plus ruzny gangsteri (a estebaci a komousi).... samozrejme, ze clovek muze cestovat (pokud na to ma), cist si cizi tisk (pokud umi jazyk) sledovat cizi tv, poslouchat cizi radio...... ale ne aby ho napadlo kritizovat papalase, na toho si pak posvitime! ha, ha, ha! kvuli pitomostem jsou lidi tahany k soudu, ale ty kdo ukradnou miliardy jsou v pohode, viz Open Card, cyklostezka a mnoho a mnoho nevysetrenejch podvodu..... ale karikatura blbyho papalase na titulni strance? ihned k soudu za urazku na cti! ha, ha, ha! to je pravek, to je na hony vzdaleny demokracii ktera je na Zapade, liberalni demokracie.... a jak kdyz jde vo takovou neuveritelnou prkotinu jako je karikatura.... to hned soudnictvi bezi na plny vobratky! paneboze kam to Cesko dopracovalo, to je az neuveritelny!  rozvojova zkorumpovana polodemokraticka zeme! Hlavne ze ale davaj majora Zemana!  a bude hur.... je to skoda, ale nejsou proste lidi!

Nevidtelnej pes si taky zavede registraci, to budou vlastne asi vsechny media nasledovat, je treba diskutujici radne profizlovat, udat, nabonzovat, gratuluju, jen tak dale!

IronNick 4.2.2010 12:59

Nepřímá diskriminace a její odstranění

Je dost velký rozdíl, jestli někdo diskutuje pod vlastním jménem "Jan Novák", nebo třeba "Milivoj Prchlivý". Vlastně se jedná o diskriminaci na základě propastných rozdílů v četnosti jednotlivých jmen a příjmení.

Naštěstí ale existuje přirozený způsob, jak tuto diskriminaci odstranit: je nezbytně nutné uvádět i RODNÁ ČÍSLA. Takže, pane Neffe a Mafro - do toho! Jakákoliv forma diskriminace je přece v EU nepřípustná...

Ještě pamatuju dobu, kdy Aston na NP vysvětloval, že zveřejňovat na internetu jakékoliv osobní údaje je pošetilé až velmi nebezpečné. Jo kde jsou ty časy, dnes je naopak hitem "nic neskrývat", jinak se člověk automaticky stává sprostým podezřelým :)

Prchal 4.2.2010 12:05

Jasný souhlas

Patřím k těm, jenž si občas diskuzi rádi přečtou, jelikož soliní diskuze může pohled na věc obohatit o další perspektivy, jenže taky patřím k těm, jenž okamžitě po  pár slovech okořeněných hnusem čtení ihned zabalím.

Jsem 100 %  PRO

Lucka 5.2.2010 13:25

Re: Jasný ne - souhlas

Možná se vám splní po 15.2. takový pěkný sen : budete si tu moci bez invektiv kohokoliv diskutovat sám se sebou plných 24 hodin, aniž by Vám někdo solidní diskusi naboural :-))

Já jsem tu občas našla zajímavé téma, početla si různé názory a buď reagovala nebo vzhledem ke skladbě diskutujících jsem tu potřebu neměla. Teď mám celkem jasno, neboť nehodlám komukoliv dávat zbůhdarma vplen info o své osobě, už sem asi ani nezabrousím. Proč taky, zajímavé lidé jsou většinou téhož názoru jako já a ti nezajímaví si tu budou slušně vyměňovat názory, aby nevířili hlavně prach. Nehodlám se toho účastnit, takže zdravím odcházející diskutéry a těm zůstávajícím nezávidím :-)) Už takhle mi stačí záplava letáků ve schránce, spamy na mailu a podobné nezbytnosti, nehodlám přidávat svá data komukoliv jen výměnou za to, že si chci někde poklábosit.

Lucka 5.2.2010 13:28

Re: Jasný ne - souhlas

...pochopitelně -zajímaví lidé-  nějak mi zlobí klábosnice, asi už čuje, že si tu nepokecá...

Tomáš 4.2.2010 11:45

Pane Neffe výborný nápad, jen bych to posunul na 25. únor.

Pane Neffe NP je váš, můžete si s ním dělat co chce. Můžete fakta upravovat, překrucovat a i cenzurovat. Může stanovovat podmínky k diskusi jaké chcete. Zavděčujte se svým chlebodárcům všemi možnými způsoby. Ale beze mne. Nikdy jsem nebyl velkým přispěvovatelem do diskusí. Vulgarismy a urážky mi byly vždy cizí a napsal-li je někdo jiný, ignoroval jsem je, s lidmi už to prostě tak je. Vaše odůvodnění o nutnosti registrace je trapné až směšné. I komerce z toho čpí na 100 metrů daleko. Ale budete uvědomělý a to se po letošních volbách bude velmi hodit. Je potřeba včas přehodit kabát. Jen aby vám ho jednou někdo nesebral, to by potom všichni viděli, že pod nim nic nebylo. 

Jedno se vám povede, ale jen na NP - zavřít lidem hubu. (promiňte mi ten výraz, ale jinak se to napsat nedá). Tímto se ale nic nezmění. Naopak.  

Tak, jak jsem přestal od prosince loňského roku číst Lidovky.cz, tak prostě přestanu po mnoha letech i číst NP. Jednou opět vrátí doba totality (byť v jiné podobě), schyluje se k tomu čím dál tím více. Historie má bohužel tendenci se opakovat. Po 15.2. se váš NP stane jedním z hřebíčků do rakve naší křehké demokracie. Vezměte si noviny z let 1945 - 1948 v nich uvidíte jak nenápadně a plíživě se podařilo svobodu a demokracii v ČR zlikvidovat. Mám nepříjemný pocit, že to samé se začíná dít i dnes. Mohu vás ubezpečit, že zdaleka nejsem se svým pocitem sám. Začíná to moralizováním, uvědomělostí a skončí v Jáchymově. Dobře vím o čem píši. Vy to asi tak necítíte, že ?

Čest vaší práci a kupředu levá (nebo jiná) .............

Tomáš  M.

Prchal 4.2.2010 12:13

Re: Pane Neffe výborný nápad, jen bych to posunul na 25. únor.

Tomáši,

popravdě řečeno nechápu, v čem vidíte potíž. Proč vám vadí se registrovat?

Pokud nemáte co skrývat a chcete se vyjádřit ve vší slušnosti, tak je snad jedno jestli je to zcela anonymně nebo s registrací.

AKUBES 4.2.2010 13:03

Re: Pane Neffe výborný nápad, jen bych to posunul na 25. únor.

Tento problém sdílím shodně s panem Tomášem. Mé důvody jsou následující:

1) Dovoluji si tvrdit, že jsem nidy nepsal nic urážlivého. Klidně se pod všechno, i podepíšu. Nikomu ale nedám dobrovolně mou adresu se souhlasem, aby na ni mohl cokoliv komerčního posílat. (Dost na tom co mi tam chodí i bez mého souhlasu). Nikdy se nepodepíšu pod něco, kde budu souhlasit, že se to co jsem podepsal může změnit, aniž bych to mohl před tím schválit.

2) U nás už dávno není svoboda slova. Pokud jsou lidé za verbální či psané názory dle platných zákonů stíháni, není to demokracie v pravém slova smyslu o svobodě slova nemluvě. Proti verbálním (či psaným) útokům proti demokracii se dá bránit jedině správným fungováním této demokracie. Pokud demokracie nefunguje, není demokracií a musí se bát i mluvených (psaných) názorů. Zdá se mnohem snažší kriminalizovat lidi za jejich názor či přesvědčení než eliminovat jejich vliv fungováním demokracie.

Spousta demagogů svou argumentaci opírá o existující problémy a nabízí primitivní řešení. Pokud tyto existující argumenty nejsou řešeny nabývají primitivní řešení těchto demagogů na síle. I z tohoto důvodu (kriminalizace názorů) je žádoucí mít diskuse anonymní a svobodné (snad těch psychopatů není tolik, abychom je nemohli při čtení přeskakovat). A na závěr musím sprostě říct, že nejvíce mě na tomto stavu (kriminalizace názorů) s_re, že se musím zastávat lidí, o které bych si díky jejich názorům, pokud by je mohli svobodně vyjevovat, neopřel ani kolo.

Tomas 4.2.2010 13:47

Re: Pane Neffe výborný nápad, jen bych to posunul na 25. únor.

Pane Prchale, registrace ?  Proč ano ? (Odhlédněme na chvíli od toho, že je to právo majitele NP požadovat registraci do diskusí pod jeho články.) Moje právo je hlídat si svoje osobní údaje jak jen to je možné. Neboť ochrana osobních údajů je v naší zeměpisné šířce mizerná a jejich zneužívání častá. Jen stačí když je podíváte po svém městě kolik kamer vás snímá ? Kolika zabránili trestným činům ? To že někdy pomohly vypátrat pachatele, je ale vždy ex-post. Otázka prevence díky kamerám je směšná. Ale to je jiná otázka. Myslím, že by jste byl překvapen v kolika databázích se již nyní nacházíte. Když se budou sbírat pod vaším jménem napsané příspěvky do diskusí, lze z nich postupně vytvořit váš profil. A potom už je jen krůček k tomu aby byly tyto informace o vás zneužity.. V kolika oblastech života, to ponechám na vašem zamyšlení.

Když už jste pro otevřenost, určitě by jste nebyl proti tomu aby jste místo tajného hlasování při volbách, hlasoval veřejně a pokud možno byl vystaven i na příslušné nástěnce. Pokud budete hlasovat správně a ve vší slušnosti, tak proč ne. Nebyl by jste jistě nebyl proti tomu, aby jste měl doma, v autě nebo přímo na těle schovaný mikrofonek, který bude nahrávat vše co řeknete . Nemáte přeci co skrývat a vyjadřujete se slušně. Později (jakmile to bude technicky možné) by možná nebyla špatná sonda do vašeho mozku. Myslíte přeci slušně a nemáte co skrývat. K tomu by vám vstřelili čip místo ob. průkazu,  jako psům, chováte se přeci slušně a nemáte co skrývat. Takhle bych mohl pokračovat.

To je jeden z hlavních důvodů proč se nehodlám registrovat ani do NP. Další důvody viz. můj první příspěvek.   Přeji hezký, zatím svobodně prožitý den. Tomáš M.

.

  

IronNick 4.2.2010 12:19

Re: Pane Neffe výborný nápad, jen bych to posunul na 25. únor.

Podepisuji.

Starý pes chce být uvázán na řetězu s pravidelnou miskou žrádla v boudě a kňučí, aby ho všichni nechali být. Přeje si už jen chcípnout - budiž tedy Astonovi země lehká...

Jiřina 4.2.2010 10:20

Cestu k soudu si můžete ušetřit

pro zastánce registrace, nebo-li naivky. Vaše získaná data se souhlasem, že mohou být dále použita k jakýmsi neupřesněným účelům, může znamenat následující:  Někdo se za vás bude vydávat. Zločin zneužívání osobních dat je v současnosti jedním z nejvíce se rozšiřujících zločinů , hlavně v částech "bohatého" západního světa, tam, kde je co ukrást...Napomáhá tomu lehká dostupnost dat, šířících se internetovou a elektronickou cestou, příkladů vykradených kont je dostatek....Pan XY, majitel lesa z výpisu katastru nemovitostí zjistí, že už majitelem lesa není, prodal  ho jiný pan XY, který se na úřadě prokázal stejnými osobními daty , jako pravý majitel.....Uřad je z obliga, vy se můžete jít soudit. Pokud jste někde svým podpisem stvrdily, že vám na nakládání s vašimi daty nijak moc nezáleží, tak si cestu k soudu můžete ušetřit.

P. Boublíková 4.2.2010 11:55

Re: Cestu k soudu si můžete ušetřit

Stejná data, jaká pan XY prozradil při registraci, se lze o něm dočíst v telefonním seznamu.

Jiřina 4.2.2010 12:25

Re: Cestu k soudu si můžete ušetřit

Pravda, ale bez vlastnoručně podepsaného souhlasu k dalšímu ,i komerčnímu nakládání s nimi...O tom to je...

Prchal 4.2.2010 12:25

Re: Cestu k soudu si můžete ušetřit

Boublíková má pravdu, tihle lumpové se mohou k takovým údajům dostat i bez našeho ledabylého souhlasu kdesi kvůli nějaké registraci. Takto získaná data jsou spíše dobře obchodovatelná pro firmy co vám pak nabízí kdeco, aby z vás vytáhly prachy, to vám pak někdo zavolá na telefon který jste ještě nikomu nedali a nabízí vám třeba půjčku nebo parfém a dokonce mé ženě nabídli i spodní prádlo....

...lumpové se obejdou i bez NEFFOVI REGISTRACE, někteří lidé ale mají asi náběh na schizofrenii, tak se registrace bojí více než je zdrávo...

Jiřina 4.2.2010 15:34

Re: Cestu k soudu si můžete ušetřit

Po 15.2.2010 hezky celé jméno , pane Prchale, ne aby jste odsud prchnul....Ukažte, že si za svými urážkami stojíte...

Věra 4.2.2010 12:30

Re: Cestu k soudu si můžete ušetřit

Ale už se nedočtete nic o jeho postojích a názorech, kdežto na diskuzích po pár příspěvcích máte o dotyčném cenné informace, které se třeba můžou někomu v budoucnu hodit.