10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Redakce Neviditelného psa o změně v diskusích

Rozhodnutí uzavřít diskusní část Neviditelného psa vyvolalo u části čtenářské obce našeho webového deníku nevraživou reakci. Naprosto ji chápeme a nevraživost do značné míry sdílíme. Směrujeme ji však tam, odkud pohoršení pochází, totiž na minoritu hulvátských účastníků diskuse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
éolo 2.2.2010 13:25

Taková pěkná hospůdka to byla.

 No tak moji milí návštěvníci NP. Je to jak v té naší hospůdce. Rádi jsme sem chodili,bylo tu pěkně vytopeno, někdy až příliš. Nic jsme neplatili, nic jsme si neobjednali, přišli jsme jen tak poklábosit , někdy vylít vztek,když nás šéf naštval, nebo ta naše nás zpucovala. Občas jsme si zanadávali na hospodského, že topí málo a že kamna smrdí, zasviněné ubrusy po nás uklízel a někdy tak pomalu až jsme zuřili a dali mu to hlasitě najevo. Jenže i výplata hospodského se musí někde brát. Majitel se zeptal co tam v té mé hospodě děláte ? Kde máte tržby ? Máte vůbec hosty? Máme jich spoustu, akorát nejedí nepijou,jen tu vysedávaj a neplatěj. To je mám vyhodit ? Ptá se hospodský. No vyhodit zrovna ne . Když nechtěj platit, tak je aspoň sepiš,ať mám nějaký důkaz pro banku, že zákazníků mám spoustu. Ale oni mi nechtěj říct jak se jmenují ! A kde bydlí.  Tak to je teda opravdu těžký, to tu hospodu radfši zavřem. ...Není to tak nějak?

Potom se však sluší,abychom poděkovali,že nás zde na NP nechal léta klábosit a nic si neobjednat. Nebudu čekat co ostatní, já děkuji za krásná léta, za všechnu tu péči zdarma a jdu domů. Díky milý Neviditelný Pse,díky pane Neffe i pane Wagnere.A nashledanou v lepších časech.

žibřid 2.2.2010 16:05

byli jsem a budem, pili jsme a pudem...

Jiřina 2.2.2010 13:15

Bič na psy

Neviditelný pes spolu s novináři - hlídacími psi demokracie dostávají náhubek. Poslanec Benda je asi jeden z mála, kteří vědí proč....Absurdní však je skutečnost, že novinář musí zachovat anonymitu osob, o kterých píše, pod hrozbou pokuty až 5 milionů Kč,  zatímco Neviditelný pes chce zrušit anonymitu svých čtenářů, s ktrými si píše....České prostředí je nevyspitatelné, plné absurdit, pes aby se v tom vyznal.....

Facír 2.2.2010 12:31

Epitaf

Byl to ten nejtišší, nejmírumilovnější pes, jakého jsem kdy viděl.V životě jsem nepotkal psa, který by vypadal spokojeněji, vyrovnaněji. Plul zasněně na zádech a všechny čtyři nohy  mu trčely přímo nahoru. Byl to pes, abych tak řekl, pěkně oplácaný, s mohutně vyvinutým hrudníkem. A tak se k nám blížil, nehnutě, důstojně a tiše, až byl těsně u naší lodi a tam se v rákosí zastavil a pohodlně se uložil na noc. 

buš 2.2.2010 21:14

Re: Epitaf

Hezky to Jerome napsal...

varan 2.2.2010 12:14

Astone a spol.,

všechny argumenty - dobré i mizerné - tu už padly. Já mám jediný dotaz: proč, když už jste přivázali Neviditelného Psa řetězem k boudě zvané MAFRA, máte ještě potřebu tvrdit nám, že je to pro jeho dobro, snad aby si sám neublížil? Máte právo naložit s tímto prostorem jak uznáte za vhodné. Já mám právo zařídit se podel svého. PROČ LŽETE?

Josef 2.2.2010 12:33

Re: Astone a spol.,

Kdo lže tak také krade, už jsem si je zařadil tam kam patří............

ajfel 2.2.2010 11:34

Astone, Astone...

Jaksi jste se zapomněl zmínit o té obchodní části registrace. A to, že MAFRA může zpracovávat získané osobní údaje pro marketing a pod. Myslím, že celé řadě čtenářů vadí právě tohle: že za ušlechtilými řečmi o nastávající čistotě diskuzí čouhají jak sláma z bot snahy dostat z diskutérů jejich adresy. Nebylo by daleko jednodušší zablokovat přístup těm, kteří opakovaně porušují pravidla slušné diskuze? Vámi proklamovaného účinku by bylo dosaženo, ovšem zase by kšeftaři neměli ty adresy, že ano,,,?

Zuzana 2.2.2010 10:22

Ja nikdy neodejdu.

 neviditelny pes je se mnou jiz vsechny ty dlouha leta.

AKUBES 2.2.2010 10:25

Re: Ja nikdy neodejdu.

Na to máte plné právo - já  bohužel ano.

Svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

1) Dovoluji si tvrdit, že jsem nidy nepsal nic urážlivého. Klidně se pod všechno, i podepíšu. Nikomu ale nedám dobrovolně mou adresu se souhlasem, aby na ni mohl cokoliv komerčního posílat. (Dost na tom co mi tam chodí i bez mého souhlasu). Nikdy se nepodepíšu pod něco, kde budu souhlasit, že se to co jsem podepsal může změnit, aniž bych to mohl před tím schválit.

2) U nás už dávno není svoboda slova. Pokud jsou lidé za verbální či psané názory dle platných zákonů stíháni, není to demokracie v pravém slova smyslu o svobodě slova nemluvě. Proti verbálním (či psaným) útokům proti demokracii se dá bránit jedině správným fungováním této demokracie. Pokud demokracie nefunguje, není demokracií a musí se bát i mluvených (psaných) názorů. Zdá se mnohem snažší kriminalizovat lidi za jejich názor či přesvědčení než eliminovat jejich vliv fungováním demokracie.

Spousta demagogů svou argumentaci opírá o existující problémy a nabízí primitivní řešení. Pokud tyto existující argumenty nejsou řešeny nabývají primitivní řešení těchto demagogů na síle. I z tohoto důvodu (kriminalizace názorů) je žádoucí mít diskuse anonymní a svobodné (snad těch psychopatů není tolik, abychom je nemohli při čtení přeskakovat). A na závěr musím sprostě říct, že nejvíce mě na tomto stavu (kriminalizace názorů) s_re, že se musím zastávat lidí, o které bych si díky jejich názorům, pokud by je mohli svobodně vyjevovat, neopřel ani kolo.

strejda pedro 2.2.2010 10:43

Re: Ja nikdy neodejdu.

pane akubesi, je videt, ze svoboda a jeji vyznam jsou vam veci neprilis znamou ... takze si zopakujte: vase svoboda konci tem, kde zacina moje svoboda ... krome toho, svoboda osocovat NENI svobodou slova ,,, nemluve uz ani o te drobnosti, ze neviditelny ps NENI verejnopravnim sdelovacim prostredkem ... ciste teoreticky: kdyby autor, co ja vim, x, chtel zalovat ctenare, dejme tomu y, za to, co o nem ctenar y napsal, nutne by do toho namocil redakci deniku, protoze denik to zverejnil  ... budete ji naklady platit vy?

AKUBES 2.2.2010 11:11

Re: Ja nikdy neodejdu.

V bodě 2 jsem psal o svobodě vyjádřit svůj názor ve smyslu politickém a jeho verbálním a psaném prosazování. Trvám na tom, že nejlepší obranou je fungující systém. Osočování a nepravdivé tvrzení o jednotlivci je na jinou diskusi a v tom Vám dávám za pravdu. V situaci, kdy existuje možnost anonymního osočení má pro rozumného človška asi takovou váhu jako muj vliv na politickou situaci v Ugandě. To , že vedle "oslů" z žad přispěvovatelů jistě existují i jim podobní, kteří váhu takovým tvrzením přikládají je smutným faktem, nemělo by to však být důvodem bránit všem ostatním anonymně vyjadřovat názory rozumné.

V článku, k němuž je tato diskuse vedena, není ani slovo o důvodu odpovědnosti redakce za reakce přispěvovatelů diskuse. Pokud, na základě nějakého zákona, je odpovědná za tyto příspěvky, pak měl být tento zákon zmíněn a diskuse o "vině" vydavatele z tohoto důvodu by byla zbytečná, mohli bychom ji vést nad tímto zákonem. Připouštím, že v tomto absurdistánu II je to možné a za svou případnou neznalost se omlouvám.

S podmínkami registrace, které jsem zmínil to nemá nic společného a ve stylu autorů jste ji také vynechal.

AKUBES 2.2.2010 13:14

Re: Ja nikdy neodejdu.

a streja PEdro mlčí a mlčí.

I.K. 2.2.2010 14:37

Strejdo Pedro (Re: Ja nikdy neodejdu),

Milý Péťo, Vaše smůla je, že jste trochu mimo, protože tu nežijete. Jádro problému je trochu posunuté od skutečnosti, jak ji z dálky vidíte Vy. Mýlíte se stejně, jako jste se mýlil, když jste, neznaje skutečnost, kritizoval postoj magistrátu k Semaforu. (Už snad víte, že Semafor tehdy byl  čistě soukromá společnost - s.r.o.). Možná jste si tentokrát dostatečně důkladně neprostudoval podmínky registrace. Neumím si představit, že byste s nimi dobrovolně mohl souhlasit. Neuvěřitelné podmínky jsou hlavní překážkou registrace. Kromě toho jsme tady trochu háklivější na omezování svobody slova, není to dlouho co ji máme. Změnu kvality diskuse poté, až sem budete psát pod svým vlastním jménem, jistě poznáte. Přístup diskutérů k Vám bude ovlivněn Vaším jménem, které tady hodně lidem stále ještě má co říct. Není to škoda?

Tataboys 2.2.2010 9:37

Vyšrktněte to

Vyškrtněte z podmínek "k marketingovým" účelům. Nechci domů dostávat nabídky na fantastický lux Rainbow neb sadu keramických nožů !

AKUBES 2.2.2010 10:03

Re: Vyšrktněte to

To máte smůlu. Vždyť o to právě jde.

Arnold 3.2.2010 19:26

Re: Vyšrktněte to

Svého času jsem korespondoval se známou, která byla v USA. Dodnes musím čistit schránku od spamů, kterých se nelze zbavit. Každý druhý den tak 50 až 60. Polovina na Viagru a druhá na prodloužení penisu, připadně jiné služby tohoto druhu. Pro upřesnění, stránky s touto tématikou zásadně nenavštěvuji. Musím to ale prohlédnout, protože tam občas zabloudí nový kontakt. Nedovedu si představit tu další marketingovou a komerční hrůzu.

Michal 2.2.2010 9:23

Podpora

máte mojí plnou podporu, už se těším na "čisté" diskuze

AKUBES 2.2.2010 9:28

Re: Podpora

Nevím kolik je Vám let, ale vzhledem k mému věku musím říci, že jsem v době čistých, korektních, konstruktivních atd. atd.  diskusích žil dost dlouho a mám (i díky tomto opatření, ale není to jediné) velké obavy z jejich postupného návratu.

AKUBES 2.2.2010 9:04

svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

1) Dovoluji si tvrdit, že jsem nidy nepsal nic urážlivého. Klidně se pod všechno, i podepíšu. Nikomu ale nedám dobrovolně mou adresu se souhlasem, aby na ni mohl cokoliv komerčního posílat. (Dost na tom co mi tam chodí i bez mého souhlasu). Nikdy se nepodepíšu pod něco, kde budu souhlasit, že se to co jsem podepsal může změnit, aniž bych to mohl před tím schválit.

2) U nás už dávno není svoboda slova. Pokud jsou lidé za verbální či psané názory dle latných zákonů stíháni, není to demokracie v pravém slova smyslu o svobodě nemluvě. Proti verbálním (či psaným) útokům proti demokracii se dá bránit jedině správným fungováním této demokracie. Pokud demokracie nefunguje, není demokracií a musí se bát i mluvených (psaných) názorů. Zdá se mnohem snažší kriminalizovat lidi za jejich názor či přesvědčení než eliminovat jejich vliv fungováním demokracie.

Spousta demagogů svou argumentaci opírá o existující problémy a nabízí primitivní řešení. Pokud tyto existující argumenty nejsou řešeny nabývají primitivní řešení těchto demagogů na síle. I z tohoto důvodu (kriminalizace názorů) je žádoucí mít diskuse anonymní a svobodné (snad těch psychopatů není tolik, abychom je nemohli při čtení přeskakovat).

Citizen 2.2.2010 9:51

Re: svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

Souhlasím velice velmi!

A k Astonovi. Po odchodu Míši se dostal do jiné, nazveme to society a bohužel se to podepsalo na jeho osobnosti. To se může stát každému, v jeho případě to na neštěstí má poněkud objemný dopad.

No, co naděláme.

Věra 2.2.2010 16:53

Re: svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

Citizene, díky za ta trefná slova! Já to taky tak vnímám, Míšu jsem znala, byla to fajn ženská, na nic si nehrála, stála oběma nohama na zemi. Trochu mi to připomíná osud Václava Havla - Olga Havlová a Dáša Veškrnová, i se všemi důsledky. Možná si toho málokdo všimnul, ne všichni znají Astonovo rodinné zákulisí. Máte pravdu a nedá se s tím nic dělat.

AKUBES 2.2.2010 9:04

svoboda nekončí tímto bolševickým opatřením - je to jen jeden z hřebíčků do její rakve

vili 2.2.2010 8:45

Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

Astonovy argumenty, jsou zástupné (tedy vylhané), což vědí všichni pravidelní přispěvatelé. Ale jiný pohled. Aston má se svým psem naprostou volnost nakládání, může jej nechat i humánně utratit a nám do toho nic není. Problém je obecnější. "Pes i LN" tvoří dosti významný mediální prvek. Zavedení kontroly , podle představ vlastníka, je stejně legální, jako zavedení kontroly tisku v. 1948 podle představ komunistů. Kdo ovládá, má právo si diktovat podmínky. Potud je to bezproblémové. Problém se plně ukázal předevčírem, když jsem se díval na německém ARD n a krátký zpravodajský šot o Obamovi.  Jakmile vstoupil do sálu všichni tleskali. Nesmírně mi to připomělo zasedání UVKSČ. To se ovšem týká nejen Obamy, ale většiny vrcholných politiků a nyní i publicistů  a tedy tisku. Tím, že se z veřejných médií odstraní kritické hlasy nedojde ke zlepšení společnosti, pouze ti mocní a vlivní se zbaví zrcadla, které jim občas nastavilo zkřivenou tvář. Sami se zbaví možnosti a nutnosti slyšet jiný názor. Automaticky to vede k degeneraci demokracie. To už tu bylo. A stejně jako se Hitlerova tisíciletá říše zhroutila za dvaadvacet let tak i bolševické věčné časy netrvaly ani sedumdesát let. Dovolím si předpokládat, že i říše v kterou upřímně věří akcionáři Mafry (Schwanzerberg, Bakala a snad i Aston) nebude na věčné časy.

vili 2.2.2010 8:54

Re: Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

p.s. Pro ty, kteří si chtějí přečíst čas od času opravdu zasvěcené analýzy k společenskému a politickému dění v Čechách, vkládám odkaz:  http://www.umlaufoviny.com/

žibřid 2.2.2010 12:03

Re: Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

Velice děkuji za link, to vypadá zajímavě.

Bizon 2.2.2010 9:00

Re: Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

Jenom malá poznámka: Hitlerova říše snad netrvala dvaadvacet let ale pouhých třináct! Od roku 1933, kdy se stal kancléřem, do dubna 1945, kdy spáchal sebevraždu v Berlíně ve sklepě pod kancléřstvím ....

vili 2.2.2010 9:22

Re: Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

Omlouvám se chtěl jsem napsat cca 12 let

Bizon 2.2.2010 9:30

Re: Jak krásné asociace s Vítězným únorem a Husákovskou normalizací

V pořádku ... jinak jste to vystihl ... já si myslím, že lidi ztratí o ta média zájem. Je to krásně vidět na LN, které mají čím dál tím míň čtenářů ....

alena 2.2.2010 6:35

asi padl rekord!

Blahopřeji, Pse!

Li,di, kteří si díky tobě povídali (a tak podobně) trápí a štve, že už to dál nebude stejné.To je vidět na tomto obrovském počtu příspěvků.

Vyhráváš! (?)

Každá mince má dvě strany, to je přece stará pravda...

Takže - měj se jak chceš, chcípáčku! Páč - brzo chcípneš na úbytě.