10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Redakce Neviditelného psa o změně v diskusích

Rozhodnutí uzavřít diskusní část Neviditelného psa vyvolalo u části čtenářské obce našeho webového deníku nevraživou reakci. Naprosto ji chápeme a nevraživost do značné míry sdílíme. Směrujeme ji však tam, odkud pohoršení pochází, totiž na minoritu hulvátských účastníků diskuse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ťunťa 11.2.2010 8:32

Re: KONEC

Koukám, jonatáne, že jste sice panu Neffovi napsal, že sem už nebudete chodit, ale nějak jste si to nedokázal zapamatovat.  Asi tedy budete slabšího ducha vy. Tak abyste sem náhodou omylem nechodil i po tom patnáctém!

Dan 12.2.2010 13:13

Re: KONEC

Většina lidí co v NP publikuje má k danému tématu blízký vztah, nebo jsou přímo odborníci na publikovanou tématiku. Rád si přečtu názor takových lidí a podívám se na problematiku z jejich úhlu pohledu. Jestli s tím souhlasím, nebo ne je už úplně jiná věc.

S panem Neffem v mnoha názorech nesouhlasím, např. spojení s lidovými novinami je pro mne opravdu silná káva. Je to tisk hodně nízké úrovně a číst se to nedá. Ale kvůli tomu ho nebudu nijak sprostě napadat, zkrátka má jiný názor.

Pokud jste na p.Neffa reagoval stejně, jako na můj příspěvek vůbec se nedivým, že Vám oplatil stejnou mincí. Právě kvůli vašemu druhu vznikají registrace, které by jinak vůbec nemuseli existovat. Bavím se tu o lidské slušnosti, ale je mi bohužel jasné, že to nejste sto pochopit.

vitr 8.2.2010 12:29

dekuji NP ale znamena to pro mne ze s diskusi na NP koncim

nejde o to ze bych nechtel svoje jmeno verejne vystavit, ale uvedeny krok je jen mezikrokem k dalsimu omezovani lidske svobody, je to skoda , je to zbytecne a myslim ze i skodlive

detektor pro kočku 8.2.2010 11:29

Tak kolik?

Kolik byla nabídka za ty adresy?

takyodbornik 8.2.2010 11:22

A zase ani spetka

o tom kupceni s totoznosti prihlasenych. Jdete se klouzat, panove !

brána 7.2.2010 21:01

Možná, že se jedná o prozatimní cenzuru

Možná, že náše současné mocenské elity ještě pochopí důležitost svobody slova pro funkčnost demokracie. Možná, že pochopí, že  fiskální moc není zárukou funkčnosti demokracie. Možná, že arogance ještě nezakořenila s poslední platností. Možná, že...........

J. Prdele 8.2.2010 6:34

Re: Možná, že se jedná o prozatimní cenzuru

Vazeny priteli-gratuluji k vasemu optimismu hranicicimu s naivitou...vase prani je otcem myslenky silne utopicke...v cesku a v soucasnem politickem prostredi to vazne NELZE!!!

(I kdyz by to bylo i mym splnenym snem...)

Mozna nashle na jine diskuzi kde neoznami zadny arogantni vlastnik lidem ze maji uz konecne drzet huby...a to jeste notabene rudou fangli v zahlavi diskuze...

George O. 7.2.2010 18:31

Adresy blbců a hulvátů

asi těžko někdo bude vyvažovat zlatem. Jednoznačně se jedná o začátek diktatury.

trouba 8.2.2010 13:07

Re: Adresy blbců a hulvátů

spíš jde o zdokonalení pokračování hry na demokracii

George O. 8.2.2010 15:14

Re: Adresy blbců a hulvátů

O zdokonalení nemůže být ani řeči. Je to jen kulisa kolem likvidace nepohodlných názorů, nad nimiž si provozovatel webu myje ruce, nechtěje být zástupně postižen aparátem nekontrolované moci. Demokracie tu byla a fungovala. Tj. problémy byly nalézány,pojmenovávány, zkoumány a ošetřovány, tedy aspoň teoreticky. A to je přesně to, co překáželo, v blízké budoucnosti budeme mít onen aparát nekontrolované moci příležitost pozorovat při práci detailně.

George O. 8.2.2010 16:52

Re: Adresy blbců a hulvátů

O zdokonalení nemůže být ani řeči. Je to jen kulisa kolem likvidace nepohodlných názorů, nad nimiž si provozovatel webu myje ruce, nechtěje být zástupně postižen aparátem nekontrolované moci. Demokracie tu byla a fungovala. Tj. problémy byly nalézány,pojmenovávány, zkoumány a ošetřovány, tedy aspoň teoreticky. A to je přesně to, co překáželo, v blízké budoucnosti budeme mít onen aparát nekontrolované moci příležitost pozorovat při práci detailně.

Tparanoik 7.2.2010 13:16

Nechápu....

Hulvátských příspěvků se zde vyskytovalo minimum a naprostá většina čtenářů je ignorovala. Těch pár trollů lze snadno zablokovat přes IP. Mno nic, vypadá to že se se Psem, na který jsem přistupoval ještě pískajícím analogovým modemem na adresu pes.eunet.cz rozloučím. Bylo tu dobře, už není. Sbohem.

Václav V 6.2.2010 20:00

Registrace cenzůra.

Těžko odhadovat jestli pan Neff čte vůbec diskusi, ale pokud ano měl by se trochu zamyslet. Sám byl celý bez sebe když byl schválen náhubkový zákon a přitom jedná stejně. Novinář by měl nejen informovat ale i vyvolat diskuzi. A Pes je právě o tom,že pisatel informuje a zároveň řekne svůj názor a pak vzniká diskuze. Četl jsem Psa hodně pavidelně, alespoň šest let, samozřejmě i diskusi, která je někdy zajímavější než sám článek. Pokud se mi diskusní příspěvek nelíbí tak ho prostě přeskočím. Je pravdou, že úroveň článků i diskusí za ty roky spíš poklesla. Censůrou ani registrací se lidé ani nezlepší ani si nebudou myslet něco jiného. Spíš by bylo vhodné napsat lidem pravdu že je registrace jenom ze zjištních důvodů. Jinak se stavíte na stejnou úroveň jako naši politici, které právem kritizujete za to, že nedokáží nepříjemné věci říct na rovinu. Ono se totiž ze vzduchu žít nedá a všechno něco stojí. Svoji registraci nepošlu, protože dobře vím že u nás se dá vše zneužít. Můžete namítnout, že Vy si stojíte za svými názory, ale já nevím kdo mě může anonimě právě díky mé registraci sledovat. Je aktuální pořád Masarikovo heslo. Nelhat a nekrást. Tím nemyslím, že by pan Neff kradl, ale s tím lhaním to už bude horší. Přeji Psu lepší časy a aby nezanik.

stejně tě najdou 7.2.2010 12:22

Re: Registrace cenzůra.

podívej, vzhledem k tomu, že jak vidíš, je Tvůj příspěvek registrován podle identifikačního čísla Tvého počítače, není problém kdykoli vystopovat, kdo sem co psal. ať žije velký bratr

takyodbornik 8.2.2010 11:30

Re: Registrace cenzůra.

Pocitac se (teoreticky) najit da, ale ty otisky prstu na klavesnici? Nu nevim. Ja vzdy pisi v rukavickach.

trouba 8.2.2010 13:08

Re: Registrace cenzůra.

no když myslíš, že nelze zjistit u pravidelnějších přispivatelů jejich totožnost pomocí výslechu toho kdo že seděl u toho kterého počítače přeju ti tvou blaženost danou chudobou tvého ducha (jak biblické a tudíž osvědčené...)

Pavel 8.2.2010 13:35

Re: Registrace cenzůra.

Zjistíš jen poskytovatele, nic víc.

Columbo 6.2.2010 14:51

Popravdě zajímalo by mě,

Odkud tenhle smrad vlastně táhne.

hm 6.2.2010 14:25

Opětovně vzpomínám na ty, jimž "Neffouni" leželi nejvíc v žaludku,

nejhlasitější byli islamisti. Vzpomenu taky na různé události historické. Přihodilo se svého času, že Čeka při domovní prohlídce našla u právníka seznam všech advokátů ve městě. Všechny zatkli. Všechny zastřelili. O Gestapu šířit se netřeba, dosud je v paměti. Takže, nějaké obchodní aktivity s osobními údaji jsou zmíněny už v Bibli, provozoval je tehdy nějaký Jidáš.

hradečák 6.2.2010 14:08

Neva

Nevadí. Hlavně nepřestávejte.

Potapič 6.2.2010 13:35

Vy, že nejste nikomu poplatní???

Dovolte, vy hlásné režimní trouby, abych se zasmál.

prdlačky 6.2.2010 13:18

Dodejme, že

jen pro registrované na Lidovkách. Tam to zavedli po řadě nájezdů příspěvků na zelené, ve smyslu, že jsou naprostí podvodníci, a byla to taky jediná odpověď, na kterou se zelení zmohli. Balšínkovi se na to pak vyprdli. Diskuse si teď píše sám. Astone, další na řadě jsi ty, nepochybně o tom víš.

Bor 6.2.2010 12:09

Absence slušnosti a zapouzdření média ODS

K absenci elementární slušnosi lze říci tolik, že v nynější 20ti leté postsametové době názoru opačného k dříve užívanému užíváno bylo k potírání těch předchozích vládců a ba i nynějších nepřátel kapitalistických myšlenek, sloucích tržním hospodářstvím, co zvrhlo se v krádeže a lumpárny všeho druhu nových vládců, co do svých kapes rvali majetek a možnosti, vytvořené jest za vlády těch dřívějších. Ty, kteří se neúčastnili, či nebyli připuštěni ke krmítkům, napadali v diskusi vždy titíž, co snad cítili závazek jakýsi, snad vazalství s vládci, by mohli též svého zobu trochu pozříti z koláče státního privatizačního. Ba, našli se i tací, co záští trpěli, a připojivše se k vítězům, po poražených výtrusy své metali, as v očekávání, že za službu tuto dostanou se k vytoužené krmi. Mnozí i mládi, bez zkušeností se angažovali se svazáckou to úporností, mnohdy podpoření vírou Vatikánu, a nevírou v učení Krista. Ano, psáno bylo přemíru neslušně, a zhusta proti zastáncům sociálního názoru, že člověk je hoden života slušného a společnost je to, co liší člověka od zvířete a jeho tlupy. Inu, zde jedna tlupa, nemohouce se vypořádat s některými nezdvořáky, zvolila oplocení svého hradiště plotem z kůlů, a jen brankou malou po prověření bude vpouštěti své stejnověrce za manou výměny názorů. V době, kdy voláno bylo noci dlouhých nožů a bezpečno nebylo míti znak své víry na dveřích, zhlédli se  řešení uzavření takovému, co i omezí jejich rozhled o žití v této zemi, následujíce příkladu bossů, uzavřených ve svých hlídaných ghettech s ochrannou službou a vysokými zdmi blíže matičky Prahy. Demokracie zde vzdálila se svému účelu, a selekce jakási, barvy nevábné zas řádí mezi námi. Dějiny se vrací a kruhy jsou již známy.  

Hanka 6.2.2010 14:33

Re: Absence slušnosti a zapouzdření média ODS

Nádhera... lépe bych to nenapsala a i oko mi zvlhlo, když vidím, kam že jsme to za 20let došli.....ale obávám se, že v redakci LN si to nikdo nepřečte a už vůbec se nezamyslí nad obsahem...

Děkuji....

Pavel 6.2.2010 19:05

Re: Absence slušnosti a zapouzdření média ODS

Neumíte to napsat normálně česky?

zed 6.2.2010 23:15

Re: Absence slušnosti a zapouzdření média ODS

Příhoda jakási mozková postihla Vás? Či přechodné mysli pohnutí? Lektvaru léčivého opomenul jste dnes pozříti?

žibřid 5.2.2010 21:28

jen tak na okraj dnešní cenzury

Před chvílí byla zrušena dost nechutná diskuse pod článkem Kopretiny-Lukešové o povstání ve Varšavském ghettu. Kupodivu nechuťárny několik hodin nevadily, diskuze byla zrušena okamžitě až po mém příspěvku. V něm jsem upozorňoval na to, že článek pouze vykradl heslo ve Wikipedii. Že autorem onoho hesla není také paní Lukešová, mi ona osobně potvrdila v diskusi pod můj dotaz. (A dále jsem v příspěvku žádal, aby tedy od paní Lukešové, když zcela nekorektně neuvádí prameny a navíc je potom zatlouká, nezveřejňovali další články.)

Nemo 5.2.2010 21:40

Re: jen tak na okraj dnešní cenzury

Však se taky slečna Lukešová pod to oznámení o zrušení diskuze sama podepsala.

Potapič 6.2.2010 13:37

Re: jen tak na okraj dnešní cenzury

Kapradina také nic jiného nedělá, než že lže a krade...

pertinax 5.2.2010 16:22

Na Lidovkách, a právě teď, je vzorný příklad bouřlivé diskuse

ke článkům o Vietnamských "podnikatelích" a možnosti, že Mossad se zbavila nějakého pána z Hamassu. Ono je takové přísloví "Pro hubu na hubu", a lidé mají prostě strach, že když si vyvěsí na Psu šindel se jménem a jejich názor potom nebude schválen "stranou a vládou", že na tu hubu dostanou snadněji. Co se týče plemen, Pes se stejně pozvolna mění z celkem sympatického voříška na zapšklého rathlíka.