10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Redakce Neviditelného psa o změně v diskusích

Rozhodnutí uzavřít diskusní část Neviditelného psa vyvolalo u části čtenářské obce našeho webového deníku nevraživou reakci. Naprosto ji chápeme a nevraživost do značné míry sdílíme. Směrujeme ji však tam, odkud pohoršení pochází, totiž na minoritu hulvátských účastníků diskuse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Thutmose 11.2.2010 11:34

Re: "Diskuse" a diskuse...

je to asi tak, jak když se zdůvodní šmahem krácené soc. dávky, že je zneužívala nějká skupina lidí. A důvod třeba, že vnuk bral příspěvek na dopravu na babičku a vzal ji jen 2x k lékaři. Jenže to není jen návštěva lékaře, ale nákupy a i výlety třeba ven nebo do divadel, kin, vůbece aby ten někdo, kdo se těžko pohybuje, vůbce nějak žil. A na to má být taky tento příspěvek. A ten  , kdo jej pobíral, mohl být nezaměstnaný , takže to nemohl financovat z valtsní kapsy. my zapomínáme na to, že lidé, ti staří, by měli taky žít trochu na úrovni a ne to jen tak házet na příbuzné, kteří kolikrát ani nejsou a musí to být i cizí člověk. A tak je to i ze všeobecněním o hulvátských diskutérech, většina takových není, ale kvůli nim to vše plošně zavedeme a zdůvodníme..

Patrik 11.2.2010 18:29

Re: "Diskuse" a diskuse...

Nezávislá diskuze -dedikovaná- otevřená na www.np-diskuze.cz

Mě se zdá že hovada(zejména) a sprosťáci se hojně vyskytují i na registrovaných diskuzích.

Chápu redakci, LN jsou přeci jen oficiální instituce, a aby neměli průšvih, musí diskuzi kontrolovat, což stojí čas člověka a tím i peníze. Když je někdo registrovaný, není to průser anonymního nicka, ale toho člověka, tedy redakce může řešit až nastane, nikoli z hlediska předběžné opatrnosti-dopředu. Protože administrativa a rozeslání registrací (papír, poštovné, tisk apod) taky něco stojí, slibuje si podle mě Mafra alespoň částečnou návratnost prostředků v návazném marketingu, podle mě. Morální to příliš není, ale taky musejí něco jíst.

Cestou by možná bylo vyčíslit náklady na registraci a nechat diskutéry registrovat a -za poplatek se zavázat nezneužívat tyto údaje jakkoli k marketingu, samozřejmostí by bylo zobrazení nicku a nikoli jména a adresy. Pak by to mělo smysl.

Abych se vyjádřil jednoznačně: s registrací v současné podobě nesouhlasím.

Johny Párátko 12.2.2010 2:05

Re: "Diskuse" a diskuse...

Máte-li co říct, nemusíte to vykládat mermomocí osobně těm nejhorším. Přijít s nějakým zjištěním a přesvědčovat fanatiky není totéž.

Ladislav N 11.2.2010 4:29

Neviditelný pes se změnil na ABSURDISTÁN

Ladislav N 11.2.2010 4:31

Re: Neviditelný pes se změnil na ABSURDISTÁN

CLIMATEGATE: Natahování solárního cyklu na skřipec

Chtěl jsem vložit jenom odkaz na článek LN k obnovitelným zdrojům, a

příspěvěk mi byl cenzurován: viz screen (sloučen náhled na text s

oznámením o zamítnutí vložení):

http://img1.immage.de/1102db69934npcenz.png  Neuvěřitelné? To je REALITA!

Ladislav N 11.2.2010 4:33

Re: Neviditelný pes se změnil na ABSURDISTÁN

Podobný příklad z ledna jsem uváděl nedávno (nebo někde na začátku tohoto téma):

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A100127_194432_p_spolecnost_wag&vlakno=38238588#38238588

Ladislav N :-))) 12.2.2010 12:18

Re: Neviditelný pes se změnil na ABSURDISTÁN

http://www.np-diskuze.cz/  po 15.2. to jistí... :D

cb 11.2.2010 0:06

Proc

bych tu mel bez diskuzi chodit, kdyz vetsina zdejsich clanku vysla o par dnu driv v Euru?

Thutmose 10.2.2010 23:50

Podívejte se, jak ubohá diskuze je na Lidovkách

To tedˇ čeká NP, ale není se co divit, NP je svázán pupeční šňůrou s Lidovkami, takže musí poslouchat.  Ano, zabije se jakákoli diskuze a počet příspěvků bude 0 nebo 8, jak je často vidět na LN. Po vyřazení diskuze poklesne počet návštěvníkl, tedy poklesne počet inzerce a následně začne zkomírání NP, prtože ten nevydává noviny v papírové formě jako LN a ani nemá vlastní nakladatelství. tedy postupné hupky dupky do novinářského hrobu.

čtrnáctiletý pes 10.2.2010 19:43

Cui bono?

Vyberte si: byla tu kampaň o swine flu, globální teplicí kampaň, multikulti džihád, jakož i mraky dalších svinstev, kterými jako klacky oklepávají oslíky, aby se otřásali a zlaťáčky taškářům zchytralým poskytovali.

A teď přijdou, dupajíce, křupani prostoduší, a domečky oblbovací z karet postavené, novinám zaplacené, celé ty umně budované temné kůlničky plné pavučin a labyrintů lží, s posměchem rozmetají a pošlou promptně na smetiště dějin. A mají pravdu, laskavý čtenář nakonec najde všechny chyby seberafinovanějšího manipulátora.

Když vám někdo zlato, které už už v ruce držíte, změní v písek, a vás pošle na pranýř, určitě nenecháte celou věc jen tak. Přinejmenším mu budete chtít vrazit roubík do zubů, ne-li něco horšího. A přesně toto nyní a zde pozorujeme.

piky piky 12.2.2010 11:02

Re: Cui bono?

Letmý audit artilerie sedmé velmoci říká, že některé noviny mají své internetové čtenáře za hnůj a žumpu. NYT komentáře vůbec nevedou, v LA Times musíte být starší, než 13 let. Tam si Daniela nevrzne, protože na cizince se tam hledí jako na dvanáctileté. Reuters nemá s hřištěm problémy, zato BBC se bere vážně: http://www.bbc.co.uk/terms/ To není nic proti AFP, tam vám ani žádné články neukážou, zato vám prolezou všechny tělesné p...otvory.

Daniela 10.2.2010 16:02

Si říkám,

že nejvíc zkázy kolem sebe natropí hrdinní pomatení bojovníci proti něčemu, fanatici. Všeho všudy za celou dobu mám na NP asi čtyři příspěvky, tak zas na NP mizím do mlhy jak Vogel do Posledního údolí.

Václav V 10.2.2010 15:39

souhlas

Státní špiclování a udavačství a servilita k mocným má u nás dlouhou tradici min. od r. 1620. Bylo by pošetilé se domnívat, že vymizejí tyto nešvary jako mávnutím proudku nějakou společenskou změnou. Lidé tu přece zůstali stejní. Uvědomte si, že Pes je, ale soukromím majetkem a majitel si může dělat co chce. Ale protože majitelé jsou novináři něco to vypovídá o nich samích. Je škoda, že Pes stáhne ocas jak na něj udělá někdo ty ty.  Nebo je to jinak ASTONE. 

Ladislav N 11.2.2010 3:51

Re: souhlas

Aston se nijak neliší od ostatních. O peníze mu jde až na prvním místě. To ostatní je jenom humbuk kolem, aby podstata - náklady a rizika spojené s otevřenými diskusními fóry vs. výnosy z provozu celého portálu nekomplikovaly majiteli a provozovateli život.

Obrana je jediná - zachovat se tržně a přestat takové weby navštěvovat, pokud zveřejňují i naprosté blbosti (což NP standardně dělá), k nimž nelze napsat kritické slovo bez rizikové osobní identifikace.

Ladislav 11.2.2010 13:49

Re: souhlas

Pokud mu jde o penize pak je blbej protoze se nenechal poucit tim jak s podobnym napadem dopadly Lidovky.

ó nikoliv 10.2.2010 15:07

Chápu to tak,

že více či méně přesné rozbory bolavých problémů, které se v diskusích na internetu objevily, zkomplikovaly někomu jeho řádění. Někdo se rozhodl, že si internet ohlídá, a s výsledky pak vztekle mlátil o zem a dupal po nich. Napříště se tak již dít nemá, pročež všichni latentní ...... (cokoli chcete) musí představiti se ověřeně a přesně. "Jste XY, bytem ......?" Jako když zatykač vyplňuje se.

Rudobijec jojo 10.2.2010 13:00

Za sve nazory se nestydim

Za sve nazory se nestydim. Ale abych nekomu daval svoji adresu jenom kvuli tomu, ze si o nich chce clovek pohovorit? To ani nahodou. Za cas vsem registrovanym zacnou akorat tak chodit dalsi a dalsi reklamni letaky do schranek. Ne ne ne. To nechci. Uzivejte si to tu beze me.

Marat 10.2.2010 13:18

Re: Za sve nazory se nestydim

Proto si příplácím každý měsíc, aby mé jméno a číslo telefonu nebylo v seznamu. A to mám tři linky. Také kdys jsem nestačil mazat dopisy na Internetu. Den co den několik desítek.

pro mě za mě 10.2.2010 11:26

Na druhou stranu,

až Paroubek a jeho represálie vyhrají volby, bude lepší být z diskusí pryč. Registrace se jménem a adresou je takové poslední vážné varováni.

Věra 10.2.2010 20:02

Re: Na druhou stranu,

To je fakt, začne platit "zachraň se, kdo můžeš". Taky zmizím, registrovat se nehodlám. Jak tak koukám, příspěvky přibývají, ty tři tisícovky možná uděláme:)

karel-smichov 10.2.2010 10:05

souhlas,

žádný anonym, nikdo se nemusí za svůj názor stydět,

dosti diskuse se nijak netýkalo článku, že někteří by se určitě styděli co napsali za nechutné věci,kdyby se měli podepsat!! Můj názor .

žibřid 10.2.2010 11:07

Re: souhlas,

Za komunistů jsem se za své názory taky nestyděl, ale, jak trefně napsal Žáček: "Byl tak otevřený, že ho stále zavírali." Možná, že to teď nehrozí, třeba jsem jen paranoidní. Ale jako o argumentu by se o tom mělo alespoň diskutovat.

No a bez diskuze jsou podmínky položené Mafrou. Četl jste je?

Marat 10.2.2010 13:21

Re: souhlas,

Také jsme vždy hlásal své názory a zaplatil jsem na to pobytem ve třech kriminálech a jednom lágru. To mě sice už nehrozí, ale kdo se jednou spálil tak ...!. A V Čechách je to vždy o držku.

žibřid 10.2.2010 15:02

Re: souhlas,

Ne ne, já jsem neseděl, já jsem prostě nebyl vůči všem tak otevřený, aby mě zavírali (krom toho mi v Listopadu bylo pouhých 21let, já se jen znal s lidmi, kteří byli u výslechů).

Karel 10.2.2010 8:49

Modrá ideologie

Dovolím si upozornit že z výčtu ideologií vám vypadla modrá. Nebo ji snad bezvýhradně podporujete?

Ladislav N :-))) 10.2.2010 9:54

Re: Karel IP: 217.169.182.xxx - Modrá ideologie

Pouč nás! Co to je, Lojzo?

 :-D

Štváč 10.2.2010 8:04

odpadnou nejen hulváti,

ale taky starosti tzv. politikům na které jsou někteří servilní novináři tak hodní, že oni sami věří ve svou inteligenci. Poslanecký zloděj se nedočká odsouzení v tisku, natož u soudu  a tady by mu to někdo mohl anonymně nandat, případně přidat důkaz. Kdo myslíte, že bude vždy ve výhodě v registrované diskuzi, kde politici mají neskonale více možností k vypátrání a potrestání kritika ? Ano, nechme našim trdlům klid na práci, tak jak jej měli celou komunistickou éru

karel-smichov 10.2.2010 10:14

Re: odpadnou nejen hulváti,

Proč  ANONYMNĚ !!!

Štváč 10.2.2010 10:29

Re: odpadnou nejen hulváti,

Protože si třeba Kalousek zařídí, abyste šel domů s přeraženou čelistí a vy nebudete vědět odkud to přišlo a divit se proč. Po druhé vám to dojde.

kerimp 9.2.2010 20:32

souhlas

Naprosto souhlasím s vyjádřením redakce, je přesné. Jestli odpadnou hulváti-budeme všichni rádi.