16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Řecko na pokračování

Řecká vláda přišla s ústupky v okamžiku, kdy voda stoupla až po nosní dírky. Má to dopad i na domácí politiku. Zde zřejmě skončila naprosto výjimečná a v minulosti nevídaná éra kooperace koaličních stran a znovu se obnovuje to, na co jsme si za pětadvacet let zvykli, totiž soustavné okopávání kotníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 23.6.2015 16:07

Re: Navíc v odkazu Bukovskij gulagy s korektností nesrovnává

Jak jsem slyšel tuhle větu, tak jsem to vypnul, to mi bohatě stačilo.

M. Varadinková 23.6.2015 16:56

Navíc v odkazu Bukovskij gulagy s korektností nesrovnává

Jasně. Vypnout, nasadit klapky na oči i na uši, nenechat se znepokojovat, že by něco mohlo být jinak, než čemu věříte.

S. Lazárek 23.6.2015 17:09

Re: Navíc v odkazu Bukovskij gulagy s korektností nesrovnává

To musím dokoukat opravdu každou píčovinu, kterou se naperete? Fakt nemusím.....

M. Varadinková 23.6.2015 17:21

Navíc v odkazu Bukovskij gulagy s korektností nesrovnává

To nemusíte. Můžete klidně dál zůstat nevědomý a blbý.

S. Lazárek 23.6.2015 17:28

Re: Navíc v odkazu Bukovskij gulagy s korektností nesrovnává

Vy tedy máte sebevědomí, to Vám povím.....

Já jsem si včera koupil Knihu Paradox od Jima Al-Khaliliho. Tohle mě zajímá a těším se, až si jí přečtu. Pokud však Vás baví rvát si do hlavy věci, které jsem si krátce vyslechl, je to čistě Vaše věc, já zůstanu v rámci své duševní hygieny raději jinde.

Jdu plejt, mějte se.

M. Varadinková 23.6.2015 17:35

Navíc v odkazu Bukovskij gulagy s korektností nesrovnává

S mým sebevědomím slova Bukovského nijak nesouvisí. To spíš Vy máte zbytnělé sebevědomí, když tvrdíte, že o těch gulazích toho víte více než on.

M. Varadinková 23.6.2015 16:05

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

Píše se tam (na wiki), že byl "v pracovních táborech".

To jen Vám chybí schopnost dohlédnout ty konce a proto netušíte, že na konci cesty dlážděné politickou korektností je totalita a gulagy.

S. Lazárek 23.6.2015 16:09

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

Lysohlávky nejím, trávu nehulím a ani si nic nepíchám, takže podobných konců jsem ze slovního spojení "politická korektnost" nedohlédl, omlouvám se.

M. Varadinková 23.6.2015 16:29

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

Tak zkuste třeba toto:

https://www.youtube.com/watch?v=YMZ1znOzXQg

Jmenuje se to Historie politické korektnosti a moderního levičáctví. Anglicky s českými titulky.

S. Lazárek 23.6.2015 16:39

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

To půjdu raději na tenis. Díky.

M. Varadinková 23.6.2015 16:54

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

To je škoda. Dozvěděl byste s tam, že politická korektnost je jen jinou verzí marxismu. Bohužel je to podáno zbytečně antisionisticky (na můj vkus se tam příliš zdůrazňuje židovský původ duchovních otců politické korektnosti). To ale nic nemění na tom, že politická korektnost je stejně zhoubná a má tendenci vygenerovat stejně zhoubné výsledky, jako původní marxismus v Leninově podání.

S. Lazárek 23.6.2015 17:10

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

Škoda je umřít.

J. Jílek 23.6.2015 17:58

Re: Evropská unie=Sovětský svaz

a co má být? Furt jen papouškujete "autority"

R. John 23.6.2015 17:47

Fakt...jo? No tedy....

jak vám závidím , ty hlavy otevřené ....   (asi krumpáčem)   :-)

M. Varadinková 23.6.2015 15:24

Šéf Stratforu George Friedman

....Evropský kontinent se vždy řídil pravidlem, že každá změna hranic vede k nestabilitě. Přesto byla od konce studené války tato zásada mnohokrát porušena. Právě v tomto kontextu musí být chápána i ukrajinská válka. Evropa podporována Spojenými státy tvrdí, že Rusko narušuje zásadu nedotknutelnosti hranic. Toto tvrzení však nelze podporovat. Změny hranic v Evropě jsou samospádným procesem a není možné tvrdit, že právě jednou konkrétní akcí Ruska tento proces nabývá na intenzitě. Navíc nedotknutelnost hranic je idea, která od rozpadu Sovětského svazu prostě neplatí,“ zmiňuje Friedman.....

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zrusili-jste-hranice-A-to-je-pramenem-vaseho-nestesti-vzkazuje-Evrope-uznavany-expert-ktery-drive-predpovedel-ze-USA-ted-chteji-valcit-u-nas-380955

V. Novák 23.6.2015 16:02

Re: Šéf Stratforu George Friedman

Nejsem si tak úplně jistý, jestli od rozpadu SSSR - ten byl rozpuštěn vedoucími představiteli hlavních svazových republik.

Ale rozhodně neplatí od podpory separatistů v Jugoslávii a překotného uznávání separatistických jugoslávských republik.

A samozřejmě od Rozhodnutí MSD OSN o neexistenci mezinárodně právní překážky pro vyhlášení samostatnosti částí území státu - bez ohledu na právní řád původního státu.

F. Šimek 23.6.2015 15:08

je ten člověk normální?

Nebo sou všichni pravdoláskaří mimo mísu?  Neví, že politický uprchlíc byli o něčem jiným? Nebylo jich milony, ale byli to vzdělaný lidi. Todle je co ??? Serou na ulici-dobívají se do TIR a neví jak se jmenujou, ale ženský nechali doma ! Někdo je mučí ?

http://nazory.aktualne.cz/komentare/uprchlicka-hysterie-v-cesku-bezenci-jsou-zmuceni-lide/r~d5515890198611e5ba38002590604f2e/

F. Doušek 23.6.2015 15:16

Re: je ten člověk normální?

Ano, nakažlivé nemoci Fendrych zmínil, i když v jiné souvislosti. Nikdo mi nevymluví, že jimi někteří běženci netrpí a že naše zdravotnictví by si s nějakou epidemií nedokázalo poradit.

F. Šimek 23.6.2015 15:23

Re: je ten člověk normální?

Oni neví jak se jmenujou-umí jen hu-ha-hu a spousta jich utíká před zákonem ! Ať si je Fendrych a pravdolákaři vezme domu a ukážou......:-((((o nemocích raději mlčím.

H. Balzám 23.6.2015 15:52

jiné psí články

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-o-zmenene-dobe-0yh-/p_spolecnost.aspx?c=A150621_234436_p_spolecnost_wag

http://neviditelnypes.lidovky.cz/klima-vyvolaly-migraci-do-evropy-emise-co2-fi3-/p_klima.aspx?c=A150622_181450_p_klima_wag

 To jsou věci k tématu, které podle mne zbytečně postávají vzadu. Vlastně je mi až divné, že se všichni houfujete jenom pod úvodníkem, kde to totálně umrtví věc kajan :-)

V. Skalová 23.6.2015 14:45

Debata o Řecku

v německé TV ZDF se slovenskými titulky. Účastníci předseda EUlamentu Schulz (podivně skleslý), slovenský ekonom Sulík, fanatická eurohistorička, a další: https://www.youtube.com/watch?v=pklnLno-h3A&feature=youtu.be

J. Matuška 23.6.2015 14:36

Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

"Před uvedením eura jsme slyšeli od jeho autorů mnoho vzletných slov. Slibovali nám blahobyt a málem ráj na zemi. Tehdejší německý ministr finančí Oskar Lafonataine mluvil o vizi sjednocené Evropy, prohloubení demokracie a rozkvětu evropské kultury Mohli bychom citovat tisíce podobných chvalozpěvů, které však nemají nic společného s realitou.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pred-zavedenim-eura-a-po-nem-Ekonomove-srovnali-kdy-se-lidem-zilo-lepe-Radeji-to-nechtejte-slyset-380928

J. Tolman 23.6.2015 14:40

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

Nevěřil byste, kolik práce pro myšlenku sjednocené Evropy (a Západu vůbec) udělal Vladimír Vladimírovič.

J. Láníček 23.6.2015 14:43

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

A dobře to udělal, je to dobrý stratég a špekulant. Kam se hrabou ti pomatenci a neumětelové z CIA a Pentagonu.

J. Tolman 23.6.2015 14:49

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

Jde v šlépějích Hitlera a Stalina, ti také pro jednotu Západu dřeli jako koně.

J. Láníček 23.6.2015 15:00

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

Hitler sám snad nebyl Západ? Že vy jste nedával ve škole pozor? Vše co je na západ od našich hranic - fajne, co je na východ - fuj. Tak to aspoň všude slyším a čtu. Teda teď už to tak docela neplatí, když máme nového kamaráda - Ukrajinu. Takže až za ní je teď všechno fuj.

E. Heusinger 23.6.2015 14:47

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

Hlavně Maďaři konečně pochopili, že pod ochrannými křídly Bruselu je jim nejlépe.

M. Varadinková 23.6.2015 15:05

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

Já jsem to tušila! Všichni ti europotentáti v Bruselu jsou ve skutečnosti Putinovými agenty! Proto taky ta EU čím dál tím víc připomíná Sovětský svaz neblahé paměti.

J. Kombercová 23.6.2015 15:10

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

Teda, to je postřeh... to už jsem tu četla, dávali jste sem odkazy na nějakou "kapacitu", co to tvrdí. Sovětský svaz se rozpadl poměrně nedávno, abych si nepamatovala.

M. Varadinková 23.6.2015 15:28

Re: Ideály eurozóny podle britského komentátora vzaly za své

https://www.youtube.com/watch?v=23J59dN0148