4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Rathův VUML

David Rath, hejtman Středočeského kraje, vyrukoval s novým, samozřejmě smělým plánem. Bezpochyby hlavně kvůli tomu, aby zahnal nepříjemný dojem, který svým útokem na nezávislost naší justice zanechal dokonce i v myslích některých členů ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jirka 14.4.2009 14:32

Doktor Krysa

Doktor Krysa je opravdový, ale opravdový blb (Pablb být nemůže, tento titul si vyhradi Parteigenosse Paroubek).

Haf 13.4.2009 23:57

fungující stát potřebuje v podstatě každý:

To je nesporný fakt. (Demokracie je náročnej systém správy státu... bla,bla, bla... )        Oproti bývalýmu režimu je počet ouředníků trojnásobnej , zákony účelový a nedokonalý ( za všechno může Brusel...) a policistů v ČR je víc, než bylo v celé ČSSR ! Jediné, co je nižší, je početní stav armády, nicméně náklady na ni jsou (díky NATO) 5,5 % HDP - srovnatelné !

Jde o míru "státu" k počtu obyvatel  a vo to gou. Neúčelně vynakládané náklady na správu státu na nabobtnalých ministerstvech, která zuby nehty drží kompetence, které nechce předat krajům a neustále nafukují počty (MV, Obrany, MMR a další..), zbytečné úřady - OSSZ (lze platit i kontrolovat výběry prostřednictvím FÚ , statistika bobtná v době počítačů naprosto zbytečně.... Desítky zbytečných úřadů, komory, soudy... díky nedokonalým a zbytečným zákonům....

P€tr 14.4.2009 0:00

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Souhlas. O snižování počtu úředníků mluvili všichni a opak byl pravdou. V Topolánkově vládě nakonec byla ještě dvě ministerstva navíc proti předchozí vládě Paroubka.

PetrH 14.4.2009 0:02

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Úlitba koaličním partnerům. Pamatujete Ministerstvo informatiky?

Haf 14.4.2009 0:16

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Enormně se rozšířily povinnosti "střediskovejch" obcí, Pravomoci komor a nároky na zpracování územních plánů - tahle úřednicko stavební lloby šroubuje povinnosti stavebníka parabolickým tvarem ! Ceny projektů tím pádem rostou stejně... staqvební zákon nic nezjednodušuje, ale zamotává a tím zvyššuje nároky na prachy...(to může ten, jen ten, nejednotnej výklad...)

PetrH 14.4.2009 0:00

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Ty počty máte z nějaké statistiky? Já měl pocit, že za komančů bylo úředníků daleko víc, ale nezjišťoval jsem to.

Haf 14.4.2009 0:07

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Jé, já myslel, že vy jako nejchytřejší tady a kámoš Klause to máte z první ruky . Stačí zavolat Juklíka a von vám to vysype z rukávu . ;-D;-D;-P

PetrH 14.4.2009 0:35

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Škoda, že reagujete na osobu a ne na dotaz. Takhle to vypadá, že kromě plné huby keců nemáte nic.:-/

Puck 14.4.2009 0:06

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Hafe, a pak,  že pravice nemá šanci. Má !  Pravice nemá rozum, a chce jenom hrabat. :-)

Haf 14.4.2009 0:09

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Pravicovej vobčan se stará o sebe, svou rodinu, vobec a stát přesně v tomhle pořadí.  Dobře si to pamatuju ze zakládací preambule ODS na kongresu v Olomóci .:-(

Puck 14.4.2009 0:11

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

Vobčan hej !  Ale co pravicový politik ?  Také ?  

Haf 14.4.2009 0:18

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý:

:-DVyhynuli díky svejm klokaním kapsám. Vzali si z toho jen to - stará se o sebe a svou rodinu ! ;-D 

No a Kajan ještě navíc vo kompost ;-D;-D;-P

Ráth 13.4.2009 23:50

Volejte nebo SMSkujte ,mám vás všechny moc ráth !!!

602-791-388

P€tr 13.4.2009 23:39

"Každý potřebuje nějaký etalon pravidel, arbitra, autoritu."

Bzuku, souhlasím a také i s tím, že řeči o tom, že stát je nepotřebný, jsou pózou. Ne však už s tím, že Topolánkova vláda byla garantem zmíněných funkcí.

Bzuk 13.4.2009 23:42

pro mě ano, pro vás ne :-)

o tom to ale není. Až nastoupěj "vaši", tak si taky budete přát 4 roky, aby něco začali a dokončili. Nebo ne?

P€tr 13.4.2009 23:48

Re: pro mě ano, pro vás ne :-)

Nevím, jestli budu volit, protože nejsem z nikoho nadšený. Pokud se vymezuji proti ODS (nebo KDU-ČSL a SZ) , pak proto, že jsou u vlády a měli by tedy něco smysluplného dělat.

V 13.4.2009 23:31

Zrejme se Rath inspiroval ve sve rodine,

kde mu metoda korumpovani nezaslouzenymi vyhodami komunisticke mafe a metody preventivniho zastrasovani StB ucarovaly... Rv

Kodl 13.4.2009 23:27

Pokud budu mít někdy zájem, tak Vás zase oslovím. To se stane pouze v případě, že tady žádný větší exot nebude

Doufám, že se to nikdy nestane.To by si měl přečíst Klaus, jak tu jeho debil - ekonom tvrdí, že ČNB je státní podnik.To by ho klepla Josefa.;-D;-D;-D

Bzuk 13.4.2009 23:43

Re: Pokud budu mít někdy zájem, tak Vás zase oslovím. To se stane pouze v případě, že tady žádný větší exot nebude

a kdo ČNB vlastní? Nikdo? 8-o Je ze zákona nezávislá, nemotejte to s vlastnictvím ....

P€tr 13.4.2009 23:54

Re: Pokud budu mít někdy zájem, tak Vás zase oslovím. To se stane pouze v případě, že tady žádný větší exot nebude

Já jsem si dosud myslel, že ČNB je státní instituce. Vždyť např. členy bankovní rady jmenuje prezident.

PetrH 14.4.2009 0:05

Re: Pokud budu mít někdy zájem, tak Vás zase oslovím. To se stane pouze v případě, že tady žádný větší exot nebude

Jo, to jen Kodl si myslí, že když něco nepodléhá exekutivě, není to součástí státu.

Bzuk 13.4.2009 22:56

fungující stát potřebuje v podstatě každý

je jedno, je-li to konzervativec, liberál, socialista, enviromentalista .... Snad jen pubescenti a anarchisté by ho chtěli zrušit. Státy se začínají dostávat do křeče z důvodu geografického limitu i opravdu volební apatie obyvatel. Asi nebude dlouho trvat a vzniknou virtuální státy, či spíše dobrovolná společenství. A pak se český konzervativec jako já spojí se švédským, britským, americkým .... bude nás třeba 20 mil. a vytvoříme si svůj stát a pravidla ;-)

janabok 13.4.2009 23:05

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý

hranice států jsou z dnešního pohledu čistě historické a arbitrární a proto neexistuje žádná potřeba existence monopolní vlády nad svými občany...

ale berte to, Bzuku, pouze jako můj pohled na svět...

Dag Badman 13.4.2009 23:08

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý

Což už jsme tu dávno měli. Historia magistra vitae...

Dag Badman 13.4.2009 23:17

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý

Ale nakonec nemusíme cestovat do minulosti, stačí odcestovat do Somálska. To je praktická realizace těchto myšlenek v praxi.

Dag Badman 13.4.2009 23:07

Re: fungující stát potřebuje v podstatě každý

A pak mu nevirtuální socan vypne proud :-P

vlcak 13.4.2009 22:56

Myslím

Kde jinde by měl sebe a své dementní spolupracovníky školit než v ústavu pro slabomyslné?

vip 13.4.2009 22:47

Spíše než liberálové.cz, by se hodilo "ubožáci.cz"

Spíše než liberálové.cz, by se hodilo "ubožáci.cz"

Bzuk 13.4.2009 22:46

Janabok - zcela jste odvedla původní téma

věřím, že neúmyslně. Následkem toho byly ale vaše reakce, stejně tak MP a Andy zcela OT.

Já nevolal po silném státu. Ani nyní ani nikdy v minulosti. Volám po tom, aby když už tedy vláda musí být (protože nic lepšího neumíme), tak ať kurwa vládne ty 4 roky a dělá potřebné reformy a sparvuje řádně společný majetek (ten ať je co nejmenší). Tp co se děje v ČR od roku 96 není stabilní demokratické prostředí a nepovažuji to za zdravé a morální. Vede to k naprosté demoralizaci politiky, oposmlouvám, přeběhlíkům apod. Vaše hesla o silném státu, okrádání, ovládání rodiny a osobních svobod .... nás dostala až sem - proto píšu - méně prázdných hesel ....

janabok 13.4.2009 22:51

Re: Janabok - zcela jste odvedla původní téma

Bzuku, vcelku souhlasím;

jediný rozdíl mezi námi spatřuji v tom, že já ke svému životu politiky a vlády nepotřebuji...