28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Rathův VUML

David Rath, hejtman Středočeského kraje, vyrukoval s novým, samozřejmě smělým plánem. Bezpochyby hlavně kvůli tomu, aby zahnal nepříjemný dojem, který svým útokem na nezávislost naší justice zanechal dokonce i v myslích některých členů ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R.J. 13.4.2009 22:19

Re: Herák není žádný Hamerský

No jo, voni jsou udavači docela dobře placeni, ale zase si myslím, že Hamerskému moc nedávají, on to posílá jako anonym, sice píše i se zpětnou adresou, to chovanci ústavu musí, ale zase má invalidní důchod, má papíry na palici. Strava je ústavní, internet také, co mu schází, pacholkovi. Jinak ten vykuk občas neveme lék, pak to  ale není s ním  k vydržení. Pořád by dělal revoluci. Ale nesmí se mu moc odporovat, to se rozčílí a zakládá odbory, to chodí po chodbách ústavu, křičí že je Roza Luxemburgová , že si ho Paroubek Roko vezme za ženu a že nastal soudný den  kapitalismu. Uklidní ho až klystýr, dvojitej.

dr Turnowski 13.4.2009 22:19

Re: každý potřebuje stát na něco jiného

a proč si to myslíte? Stačila by minimalizace dnešního rozsahu USA....to jen tak pro začátek. mimo to čím více regulací, tím větší možnost vyjímek, postraních cest, ...... takže daleko menší šance pro konkurenci. a daleko větší mizerie pro zákazníky. No nic, třeba  můžete alespoň vnímat teplo, když nevidíte světlo.;-)

Modrý pták 13.4.2009 22:18

Bzuku,

vidím Vás podruhé po dlouhé době a znovu nesouhlasím.

Celý Váš druhý odstavec je naprostý protimluv. Když  na něco platíte proti své vůli, tak jste prostě okrádán (bez ohledu na název). Když na to platíte, tak je fungování nebo nefungování úplně lhostejné. Jediné důležité je, že platíte a nechcete. Ten zbytek nestojí za řeč.

Herakleitos 13.4.2009 22:17

Re: "pouze zoufalec, jež si přeje být okrádán a šikanován si přeje vládu silnou a "funkční" ..."

Vy jste druhý Kubera. Ony jsou ty potřeby zajišťované státem trochu širší, ale porozuměl jsem vám!:-)

janabok 13.4.2009 22:17

Re: "pouze zoufalec, jež si přeje být okrádán a šikanován si přeje vládu silnou a "funkční" ..."

v žádném případě, Bzuku, se příspěvek neměl dotknout Vás...

na druhou stranu, pokud si opravdu přejete a doufáte, že vláda pro Vás udělá něco smysluplného, se do stáda zoufalců zařazujete sám...

Vy si opravdu o běhu svého života (rodiny atd.) neumíte rozhodnout sám; fakt k tomu potřebujete Paroubky, Topolánky? ...

Dana 13.4.2009 22:17

Re: OT: Dana

není. V květnu. Ale kromě toho bude přepočet a vyměření daně v jiné výši, protože se mění ceny zem. půdy a někde i koeficienty - takže většina FÚ přistoupí k tomu, že vyloží hromadné předpisné seznamy, kterými vyměří daně poplatníkům, kteří nemusí podávat přiznání, protože nemají žádnou změnu. Hromadný předpisný seznam je doručen dnem vyložení - ovbvykle na příslušné obci - lze se do něj podívat a případně i podat odvolání. Na složenkách bude správná výše daně, takže doporučuji počkat a zaplatit až na složenku. Daňové složenky jsou na všech poštách a bez poplatků - lze jimi zaplatit i jiné daně - např. daň silniční - první záloha je splatná k 15.4. ! ;-);-);-)

Haf 13.4.2009 22:17

Re: Kajane, kdykoli se vás tu někdo

ale jeho názor nejsou jen fakta, je to až mysterie ;-D;-D;-D

Bzuk 13.4.2009 22:15

každý potřebuje stát na něco jiného

a v různém rozsahu. Nic lepšího neexistuje ani ve formě vize, natož v realu. Řeči o zrušení státu nebo jeho totální minimalizaci jsou sice hezké, ale tak po desátem pivu ...

hleena 13.4.2009 22:14

Tohle je Kajanova práce a nazval to EUROŠIBAL :-))))))))))))))

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.1258.jpg

Herakleitos 13.4.2009 22:13

Re: Kajane

Mýlíte se, je to zajímavá práce a slušně placená.:-) Obdivuji vás, jak každého hned odhalíte. To asi proto, že pocházíte z té vyšší společenské vrstvy!

dr Turnowski 13.4.2009 22:12

Re: "pouze zoufalec, jež si přeje být okrádán a šikanován si přeje vládu silnou a "funkční" ..."

Já si přeji vládu, co zajistí dobré mezinárodní vztahy, vymahatelnost zákonů a to je tak celkem všechno. O ostatní se občan postará daleko lépe sám. Nebo snad chcete polemizovat s tím, že nejste schopen si najít pekaře, co Vám dodá chléb, který vám chutná? A proto potřebujete stát, aby dohlížel na všechny pekaře, aby dělali dobrý chléb?

janabok 13.4.2009 22:10

OT: Dana

složenky tradičně v květnu, nebo je změna? ...

dr Turnowski 13.4.2009 22:10

Re: ono, janobok, asi nejde primárně o peníze z mé šrajtofle...

ano myslím, že na toto téma proběhla "ostrá" diskuze jinde....;-)

Ale nesouhlasil bych s tím označením "národa sluhů" jen prostě se v některých rybnících združují divné ryby....

Bzuk 13.4.2009 22:10

"pouze zoufalec, jež si přeje být okrádán a šikanován si přeje vládu silnou a "funkční" ..."

pominu-li že toto je replika na můj příspěvek a jsem tudíž já nepřímo označen za zoufalce, který si přeje být okrádán, tak i obecně je to jen prázdné, heslovité hejknutí o ničem. 

Asi nikdo si nepřeje být okrádán. Existuje-li ale v těchto staletích (a ještě dlouho asi bude) fungující model správy společnosti, pak je celkem přirozené (a není na tom nic levicového ani pravicového), že když už na to platím, tak si přeju aby to fungovalo.

Janabok - vy si nepřejete fungující stát? Vy si přejete nulovou potenci vlád a parlamentu? Když si přeju, aby vláda fungovala 4 roky a udělala něco (pro mě)smysluplného, tak jsem zoufalec? 8-o Jste vůbec normální?

Dana 13.4.2009 22:08

Re: ono, janobok, asi nejde primárně o peníze z mé šrajtofle...

Doktore - v názorech na úředníky se naprosto shodnem. Ti Čeští jsou mnohem horší - svou povahou se snaží být úslužnější, hodnější a myslí si, že když budou přání a doporučení měnit na příkazy, že budou pochváleni, podrbáni za ouškem..prostě národ sluhů...

PetrH 13.4.2009 22:07

Re: Kajane

Jo, už to vidím. "To mé psaní sestává ve vyhledávání faktů ve starých kronikách, knihovnách, radnicích, farách atd."  Tak takhle si vydělává psaním každá sekretářka. Já se lekl, že dáváte na papír vlastní myšlenky. Při vaší duševní kapacitě mě napadly jen výhrůžné dopisy nebo ještě texty do komiksů, tam by se vám hodily barevné vykřičníky.;-)

dr Turnowski 13.4.2009 22:05

Re: ono, janobok, asi nejde primárně o peníze z mé šrajtofle...

se obávám, že u nás jsou o něco větší ...... o těch by měl pan Hostinský mluvit více a ne o těch Rakouských...Ti jsou ti největší škůdci národa z chotěboře a kvůli nim lidi nemají moc rádi EU...

Dana 13.4.2009 22:03

Re: ono, janobok, asi nejde primárně o peníze z mé šrajtofle...

Inu doktore, ti magoři na ministerstvu jsou ti, co volbami neprocházejí, ale co tam jsou stále...a stejné to je i v EU - a proti tomu se snaží vzepřít ti, co nechtějí přijmout současnou podobu LS - nechtějí EU, které vládnou byrokrati, ale EU, která je kontrolována a řízená politicky - přes politické strany

dr Turnowski 13.4.2009 21:59

Re: Kajane

a proč by vláda měla něco plnit za moje peníze, když s tím hrubě nesouhlasím?

dr Turnowski 13.4.2009 21:58

Re: Kajane, kdykoli se vás tu někdo

o to je to lepší...

dr Turnowski 13.4.2009 21:58

Re: ono, janobok, asi nejde primárně o peníze z mé šrajtofle...

samozřejmě, vše jde "převést" na peníze, i to manželství. přesto, to farmaření mám jako koníček a tak mne to trošku zlobí, když je to úplně zbatečná buzerace a všichni to vědí. Jen magoři na ministerstvu, co nepoznají krávu od bejka a napaječku od tetovačky, chtějí něco furt řídit a kontrolovat...;-)

Dana 13.4.2009 21:57

Re: Herák není žádný Hamerský

jejda, tak teď se mi opravdu bude sladce spát. ;-P;-D;-D;-D;-D A nebudu jedovatá, nenapíšu, co mě jako první při čtení vašeho komentáře napadlo. :-) Víte, někdo je nepoučitelný i když denně má před sebou důkazy, že se mýlí. :-)

Tak dobrou noc.

Herakleitos 13.4.2009 21:57

Re: Kajane

Ona ta vláda je k tomu nucena, aby splnila sny voličů!Ono je to někdy drahé a bolí to!

helena 13.4.2009 21:56

Re: Kajane, kdykoli se vás tu někdo

to není názor,ale fakta

janabok 13.4.2009 21:55

Re: ono, janobok, asi nejde primárně o peníze z mé šrajtofle...

jasně!, kde to mám podepsat? ...

o tom, kolik odvedu na daních si samozřejmě rozhoduji já; problém je opravdu v té šikaně a buzeraci - ale tyhle věci nesou náklady na obranu, takže je to zase o penězích a promarněném čase a energii...

také Tě zdravím...

Herakleitos 13.4.2009 21:54

Re: Kajane

O tom psaní se zmiňuji níže Daně!

yorik 13.4.2009 21:54

Re: Kajane

Nevěřte na duchy. Budou vládnout lidovci s jednou z velkých stran. Když to Kalousek nechce, tak asi Cyril. Ostatně má na Lidovkách anketu, můžete se ho zeptat.

Dana 13.4.2009 21:53

Re: Kajane

ale to zahrábnutí do šrajtofle se nelíbí nikomu - máš vidět a slyšet mě, když jdu platit daně - a letos jsem platila i DPFO - ach jo! Ale jde o míru a účel užití. A u funkční vlády očekávám jak účel tak užití v souladu s mým náhledem na světaběh...:-P

dr Turnowski 13.4.2009 21:52

Re: Kajane, kdykoli se vás tu někdo

ale to je jeho autentický názor....:-/

Herakleitos 13.4.2009 21:52

Re: Herák není žádný Hamerský

Dano, vracím se jen kvůli vám, abyste v klidu mohla sladce spát. Moje žena je výtvarnice a s ní funguji jako spolupracující osoba. To mé psaní sestává ve vyhledávání faktů ve starých kronikách, knihovnách, radnicích, farách atd.!Stačí Dani?