20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

První schůze a Hra na kuře

Komunisté sice dostali v posledních volbách výprask, nicméně díky politice Jiřího Paroubka a jeho nohsledů se dočkali úspěchu, o kterém se jim jistě nesnilo v roce 1990, kdy přemýšleli, kolik let natvrdo dostanou za to, co který z nich kde komu provedl. O socdem-komunistickém bloku se mluví jako o "levici" a toto slovo čteme i v den, kdy si připomínáme politickou vraždu čtyř lidí, mezi nimi i Milady Horákové. S tímto novým faktem bude nutno se smířit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F.Vízek 28.6.2006 19:17

Názor proti názoru

ASTON píše:  Komunisté sice dostali v posledních volbách výprask, nicméně díky politice Jiřího Paroubka a jeho nohsledů se dočkali úspěchu, o kterém se jim jistě nesnilo v roce 1990, kdy přemýšleli, kolik let natvrdo dostanou za to, co který z nich kde komu provedl.

JÁ PÍŠI:  Po letošních volbách jsem šekal, že si ODS povšimne, že jimi vysmívaný a napadaný Paroubek byl prvním předsedou, kterému se podařilo umenšit vliv a význam KSČM způsobem, který budí úctu. Pochopil, že izolace a zahánění komunistů do kouta jim jde náramně k duhu.  Pochopil, že tím dostávají dárek, který až zakrátko rozbalí, bude světu hlásat:  Už dvacet let se KSČM na ničem špatném v této zemi nepodílí, je čistá, je nejvyšší čas dát jí důvěru a hlasy.  Paroubek je první, který se rozhodl komunistům žádné takové dárky nedávat. A uspěl. Nejsilnější stranou na levici je v Česku opět Evropou uznávaná a respektovaná ČSSD.

Názor proti názoru, jak je v demokracii při diskuse normální a správné.  Teď jenom babo raď, kdo má blíž k pravdě!

Petr H 28.6.2006 19:16

Re: Re: Kapitáne,Amíkům bylo jedno

V době sjednocování Němecek měli Američané strategické starosti v Kuvajtu a na Blízkém východě všeobecně.Možná měli zájem na sjednocení,ale jejich politika tomu neodpovídala.Po pádu berlínské zdi nechali evropské starosti evropanům,tak se mi jeví jejich tehdejší "vměšování" do evropských záležitostí.

Ivan Nový 28.6.2006 19:14

tichá dohodo,

jste také antisocialista?

kapitán 28.6.2006 19:05

Re: Kapitáne,Amíkům bylo jedno

Nesouhlasím

USA měla vliv na sjednocení Německa.

kapitán 28.6.2006 19:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

Ptačí chřipka nás nakazila blbostí.

p 28.6.2006 19:03

Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

predepiste si neco na uklidneni - uz k vam nastupuji cety bouracu?

Petr H 28.6.2006 19:01

Kapitáne,Amíkům bylo jedno

jestli velké nebo nevelké Německo,nechali to projednou na Evropě a hned je z toho průser.:-)Baronka nebyla proti sjednocenému Německu,ale proti tomu aby nově sjednocené Německo tahalo své vnitřní problémy do celoevropského měřitka.Což se zákonitě stát muselo.

kapitán 28.6.2006 19:00

Re: draha Zuzano W obavam se , ze jste nepochopila a uz zrejme nikdy nepochopite

Píšete ..... soudruh kapitán ...

To mluvíte o mně ???

Čím jsem se zasloužil, já Vás neznám,

můj společný-DRUH nejste a na E55 jsme společně nepásli. 

RadekH 28.6.2006 18:58

Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

Pane Honzáku i ostatní, naučte se anglicky, nebo se zeptejte někoho kdo anglicky umí, takhle jen na sebe prozrazujete, že jste banda nevzdělaných tlučhubů.  Zkuste třeba nějakého třeťáka, i ten vám možná řekne co to je "not covered by a direcive".

Petr H 28.6.2006 18:56

Re: Re: Re: Re: No,můj názor je,

To nepoznám,pochopitelně,ale když vím,že je pánům Vízkům a Jičínským přes 70 let,tak se podle toho i chovám.Nechám je si povídat co chtějí.

kapitán 28.6.2006 18:55

Re: Re: Re: trocha kultury

Svobodně

si vyřvávat hodně nahlas - H O V N O, je politikum pořád.

Brtník 28.6.2006 18:52

Re: Re: Re: Židé na křiž Ježiše neposlali,

Byl a skvěle přirážel!

divana 28.6.2006 18:50

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

kamarád ve švédsku znalý rvhp vyprávěl to zděšení švédů neznalých rvhp, když jim po stájích chodily kontroly, zdali zbourali vlaštovčí hnízda podle norem eu. když přece každý sedlák ví, že vlaštovky jsou od něpaměti ve stájích potřeba, aby dotěrný hmyz likvidovaly...

tich@dohoda 28.6.2006 18:45

draha Zuzano W obavam se , ze jste nepochopila a uz zrejme nikdy nepochopite

existence komunismu nebo fasismu je vzdy postavena na zbabelosti mlcici vetsiny. Za protektoratu ci za komunismu vetsina naroda drzela hubu a kolaborovala, nekteri vice, jini mene, zlomek obyvatelstva vubec/cest takovym/. Ten muj a Cumiluv komentar je o zasadni lidske slusnosti a odvaze s tim, zda dotycny byl nebo nebyl v KSC to nema nic spolecneho. V 85 za Gorbacova uz nikdo do zadnych prvnich maju pruvodu chodit nemusel, ani podepisovat vsechny ty stupidni petice a zavazky, presto to vetsina naroda poslusne delala.

Co se tyka uzivani si svobody, ktere mi tady soudruzi Novy  a soudruh kapitan  predhazuji, ano svobody si uzivam a jsem vdecen, ze jsem se ji mohl dozit, ovsem ja jsem si svuj dil svobody poctive vybojoval. Ja jsem byl antikomuninsta v dobe kdy jich bylo zapotrebi jako soli, jenze tehdy jak na svinu platilo "nejsou lidi " :-)

divana 28.6.2006 18:44

Re: Re: trocha kultury

no, kultura to byla pro fajnšmekry, politiku z toho udělala až policie. ale je milé si to připomenout.zábava to rozhodně byla výborná. jen asi ne pro místní.   :-))

kapitán 28.6.2006 18:40

Re: Re: Re: Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

... a Fakíre, Vaše hřebíkové lože je dle normy ?;-)

kapitán 28.6.2006 18:38

Re: a víte jak sledují ekonomvé kurz?

Jako na    t e n i s u.

kapitán 28.6.2006 18:36

Re: A v dolní hospodě je sranda s Vízkem.

.... dle Hrabala.

A pábitel je kterej z nich ???

kapitán 28.6.2006 18:35

Re: trocha kultury

Ono šlo o kulturu nebo o politiku ?

Fakír 28.6.2006 18:34

Re: Re: Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

jo:-):-):-) my si děláme srandu, ale moc by mě nepřekvapilo kdyby chtěli odpravit všechny domácí zvířata co neodpovídají standartům. Aby se v Evropě nekazil chov. Osobně bych doporučil bruselským úředníkům začít kontrolou délky žihadel u včel. A Špidloń by mohl k tomu vymyslet nějakou sociální vyhlášku pro včelaře-úředníky.

kapitán 28.6.2006 18:32

Re: Re: Re: No,můj názor je,

Jak poznáte na internetu člověka sobě rovného - aby jste ho mohl poslat do hajzlu ?

Petr H 28.6.2006 18:26

Re: Re: No,můj názor je,

Ale jo,ale jsou snad také nějaké hranice.Do hajzlu pošlu sobě rovného,77 letého člověka vyslechnu a i když s ním nesouhlasím nedávat nebudu a nechám ho být se svým názorem.Jsou věci,co se prostě nedělají.

divana 28.6.2006 18:23

trocha kultury

V pražském Divadle Archa dnes bude pokračovat série koncertů, na nich orchestr Agon představuje remixy písní významných kapel českého undergroundu a alternativy. Tentokrát v doprovodu Pavla Zajíčka zahraje písně jeho skupiny DG 307.

kapitán 28.6.2006 18:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teď se budou handrkovat...

ODS nabídla, že jim do počtu někoho půjčí. Možná, že i jinak bude poslanců za klub Zelených přibívat.

obyčejný člověk 28.6.2006 18:22

Re: No,můj názor je,

Tak, tak. Také s nimi nesouhlasím, ale budu dělat vše proto, aby mohli svůj názor svobodně prezentovat. Třeba právě na rozdíl od jejich ideového vůdce Paroubka, kterému svoboda slova viditelně vadí.

kapitán 28.6.2006 18:20

Re: No,můj názor je,

I hádat se je v našem režimu dovoleno.

kapitán 28.6.2006 18:18

Re: Re: Re: Kapitáne,EU nemusí být špatný projekt

Baronka hlavně nechtěla VELKÉ Německo v celoevropském měřítku. Amíci byli pro.

divana 28.6.2006 18:17

Re: Re: Nevím, jak jinak se k vám dostat a posílám svůj názor na nejnovější zprávu:

a první můžou začít ve špilově kanclíku :-)

Petr H 28.6.2006 18:17

No,můj názor je,

že jak F.Vízek ale i s.Jíčinský už jsou v nějakém věku a i když s nimi bytostně,ale bytostně nesouhlasím,tak mi připadne blbý jim tam dole nadávat a dokonce se s nima hádat.Ať si píší co chtějí,za našeho režimu mohou,my za jejich bychom nemohli,tak ať poznají rozdíl.